چطور تعداد رابطه جنسي بعد از ازدواج را افزايش بدهيم
طبيعي هست كه با گذشت چند سال از ازدواجتان رابطه جنسي شما و همسرتان مثل اوايل نباشد ولي مي توانيد با يافتن راه حل تعداد اين رابطه را افزايش دهيد.

چطور در ازدواج تعداد رابطه جنسي را بيشتر كنيم؟

به زمانی فکر کنید که شما و شوهرتان تازه ازدواج کرده اید: به نظر می رسید که هر شب و گاهی هر روز صبح رابطه جنسی داشتید، درست است؟ اگر شما مانند اکثر زوج‌های تازه ازدواج کرده‌اید، سال اول ازدواجتان پر از فعالیت‌ بود ، و هر دوی شما با عجله عصر خود را سپری می‌کردید، تا به خانه برگرديد و به کشف یکدیگر ادامه دهید.

اما همه چیز با تکامل ازدواج شما تغییر می کند. این نظم طبیعی اشیا است. تعداد کمی از زوج ها در سالهاي بعدي ازدواج میزان و تکرار عشق ورزی خود را حفظ می کنند.

اما اگر تعداد رابطه جنسی شما بیش از حد کاهش یابد، وقت آن است که زنگ خطر را به صدا در آورید. در واقع، تحقیقات گروه جامعه شناسی در دانشگاه ایالتی جورجیا در ایالات متحده نشان می دهد که 20 درصد از زوج های متاهل کمتر از 10 بار در سال رابطه جنسی دارند. 15 درصد از زوج های متاهل در شش ماه گذشته رابطه جنسی نداشته اند. برخی از عواملی که به این میزان پایین صمیمیت جنسی کمک می کنند چیست؟

1. محدودیت های زمانی

همانطور که ازدواج شما تکامل می یابد، سایر جنبه های زندگی شما نیز تغییر می کند. شغل شما، کودکان شما که در عصرها نیاز به توجه دارند (غیر از تشریفات قبل از خواب آنها که اغلب طولانی‌تر از حد انتظار طول می‌کشد)، لباس‌شویی، نظافت عمومی خانه، آماده‌سازی برای روز بعد… همه این‌ها به راحتی می‌توانند بر عشق‌بازی اولویت داشته باشند. . ممکن است یک زوج وسوسه شوند که صمیمیت را تا آخر هفته کنار بگذارند. سپس آخر هفته فرا می رسد و به نظر می رسد کارهای دیگر آن زمان را پر می کند. ناگهان چند ماه می گذرد که متوجه می شوید زمان  مورد نیاز را براي رابطه جنسي با همسرتان سپری نکرده اید.

مقاله مرتبط:راه برنامه ريزي براي رابطه جنسي بعد از ازدواج

2. خستگی

وقتی به پایان روزی می رسید که مملو از مسئولیت ها در قبال دیگران است، ممکن است خسته شوید. اضافه کردن یک جلسه رابطه جنسي با همسرتان در آن سطح از خستگی ممکن است خیلی زیاد به نظر برسد. شما ترجیح می دهید در رختخواب بخوابید و بلافاصله بخوابید.

3. رنجش نسبت به همسرتان

سخت است که با شریک زندگی خود رابطه جنسي داشته باشید. اگر نسبت به او خشم داشته باشید. زیرا او دوباره فراموش کرده است که لباس ها را از خشكشويي بگيرد.

4. رابطه جنسی روتین شده است

شما و همسرتان دقیقاً می دانید که چگونه یکدیگر را راضی کنید. پس چرا پیش نوازي را طولانی کنید یا از فرمول آزمایش شده خود برای رسيدن به اوج سریع برای یکدیگر متفاوت باشید؟ اما در نهایت، این روال شروع به کسل کننده شدن می کند. شما ترجیح می دهید آن زمان برای خواب استفاده کنید تا اینکه همان كارهاي قبلی را انجام دهید.

بیایید راه‌هایی را برای مبارزه با عوامل فوق که بر تعداد رابطه جنسی شما تأثیر می‌گذارند، بررسی کنیم تا بتوانید دوباره آن جرقه قدیمی را شروع کنید.

1. برای رابطه جنسی برنامه ریزی کنید

بله، جذاب به نظر نمي‌رسد، اما زوج‌هایی که احساس می‌کنند با انبوهی از کارهای روزمره که شب‌هایشان را پر می‌کند غرق شده‌اند، به این قسم می‌خورند. سامانتا، 41 ساله و مادر سه فرزند، گزارش می دهد: «ما عصرهای سه شنبه و شنبه را انتخاب کردیم. این واقعا آخرین راه حل بود، اما بالاخره به جایی رسید که اگر هر هفته دو شب مجزا را به صمیمیت فیزیکی اختصاص نمی دادیم، از هم دور می شدیم و ازدواجمان به خطر می افتاد.» اگر متوجه شدید که شما و همسرتان رابطه جنسی را به تعویق می اندازید زیرا به نظر می رسد چیز دیگری در اولویت است، دست و پنجه نرم کنید و رابطه جنسی را در تقویم قرار دهید. حداقل دو شب در هفته. و این تعهد را چنان رعایت کنید که گویی یک تعهد کاری است.

اجازه ندهيد خستگي تعداد رابطه جنسي شما را با همسرتان كاهش دهد.

2. اجازه ندهید خستگی بهانه ای برای دوری از صمیمیت باشد

وقتی خسته هستید، به نظر منطقی است که خواب را بر عشق ورزی اولویت دهید. اما درست مانند ضرب المثل “گرسنگی با دیدن یک غذای خوشمزه که جلوی شما پخش می شود، از خواب بیدار می شود”، به محض اینکه شما و همسرتان شروع به بوسیدن کنید، میل جنسی شما تحریک می شود. متوجه خواهید شد که وقتی ميل جنسی یکدیگر را بالا می برید، تمام افکار مربوط به خوابیدن کنار گذاشته می شوند. ورسيدن به اوج مطمئناً به شما کمک می‌کند تا عمیق و آرام بخوابید، بنابراین زمانی که وسوسه شدید به همسرتان بگویید «امشب نه عزیزم، فقط به این مزیت فکر کنید.

3. تعارضات را قبل از رابطه جنسی حل کنید

یکی از بزرگترین عوامل کاهش زندگی جنسی، عصبانیت ابراز نشده نسبت به شریک زندگی است. این واقعاً یک چالش است که بخواهید از نظر فیزیکی با کسی که شما را ناامید کرده است صمیمی باشید. ضرب المثل قدیمی “هرگز با عصبانیت به رختخواب نرو” چیزی است که یادآوری آن مفید است. اگر مشکلی با همسرتان دارید، قبل از رفتن به اتاق خواب، زمانی را به افکار خود اختصاص دهید.

یک مکالمه باز خوب که در آن به او بگویید چه چیزی شما را از عشق ورزی باز می دارد، می تواند تا حد زیادی به بازیابی یک زندگی جنسی سالم کمک کند. اگر مشکل بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید می توانید خودتان آن را مدیریت کنید، از کمک گرفتن از مشاور زوج دریغ نکنید. به یاد داشته باشید: بدون ارتباط خوب رابطه جنسی خوبی وجود ندارد، بنابراین اگر این یکی از مواردی است که شما را از داشتن رابطه جنسی مکرر باز می دارد، این یک مانع مهم برای از بین بردن است.

4. در نقش بازي افراط کنید، براي هم داستان هاي اروتيك بگوييد.

اتفاق می افتد. زوج های متاهلی که مدتی با هم بوده اند می توانند کارهایی را انجام دهند که همیشه برای به اوج لذت رسیدن یکدیگر موثر بوده است. مشکل این الگو این است که می تواند خسته کننده شود، و کسالت می تواند بازدارنده باشد و شما را از احساس تحريك شدن باز دارد. با این حال، راه های زیادی برای مبارزه با کسالت در اتاق خواب وجود دارد. آیا هنگام رابطه جنسی در موقعیت تكراري گير کرده اید؟ به اینترنت نگاهی بیندازید و چند موقعیت جدید را برای امتحان انتخاب کنید. ممکن است مواردی را بیابید که محرک بیشتری ارائه می دهند که شما را به داشتن رابطه جنسی بیشتر تشویق می کند.

در مورد برخی نقش آفرینی های جنسی، جایی که ممکن است مانند یک خدمتکار فرانسوی یا ماساژدرمانگر، یک فانتزی وابسته به عشق شهوانی را اجرا کنید، چطور؟ خواندن ادبیات جنسي برای یکدیگر ارتباط ، را به شدت جذاب کند. هر شب يك فصل بخوانيد يا بنويسيد و ببینید چقدر مشتاق خواهید بود که به اتاق خواب بروید و فقط بشنوید که چه اتفاقی می افتد!

مطلب پیشنهادی

بوسه روي گردن همسر

معني بوسه به گردن همسر چيست؟ (به علاوه، انواع دیگر بوسه ها)

بوسیدن گردن از طرف شریک زندگی خود مطمئناً قلب شما را پر از عشق می …

چطور همسر ايده آل پيدا كنيم

چگونه همسر ایده آل را پیدا کنیم

کسی که قرار است بقیه عمرتان را با او بگذرانید، شریک زندگی یا همسری که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *