چگونه بفهمیم که کسی ما را دوست دارد
فهميدن اينكه كسي شما را دوست دارد يا نه مي تواند دشوار باشد ولي نشانه هايي هست كه مي تواند كمك كند.

چگونه بفهمیم که کسی ما را دوست دارد

دانستن اینکه آیا کسی شما را دوست دارد یا نه ممکن است دشوار باشد. اگر می ترسید از آنها بپرسید، چند چیز وجود دارد که می توانید به آنها توجه کنید که ممکن است نشانه هایی باشد که طرف مقابل شما را دوست دارد.

روش

1

تماشای زبان بدن

مرحله 1 درک زبان بدن…

زبان بدن را درک کنید. 93 درصد از کل ارتباطات غیرکلامی است. این به لحن صدا، صورت، بدن و در نهایت کلمات آنها تقسیم می شود. مردان و زنان برخی از اشکال زبان بدن را به اشتراک می گذارند، اما همچنین سیگنال های ناخودآگاه خاصی دارند که اگر شما را دوست داشته باشند، به آنها می دهند.

مرحله 2 سیگنال های یک زن را تشخیص دهید.

سیگنال های یک زن را تشخیص دهید. زنان می توانند بیش از پنجاه سیگنال را از طریق زبان بدن منتقل کنند. در حالی که همه اینها قابل شناسایی نیستند، چند ویژگی قابل تشخیص وجود دارد که می توانید پیدا کنید. برخی از شاخص‌های بزرگ‌تری که باید در یک قرار یا در مکالمه جستجو کنید عبارتند از:

آستین هایش را بالا می زند و مچ دستش را در معرض دید قرار می دهد. این یک سیگنال خوب است و بیشتر زنان از انجام این کار بی اطلاع هستند. او سعی خواهد کرد به طریقی فاصله بین شما را كم كند.

فهميدن نشانه هاي اينكه كسي شما را دوست دارد مي تواند كمك كننده باشد.

مرحله 3 تشخیص یک مرد…

سیگنال های یک مرد را تشخیص دهید. مردان کمتر به محدوده زبان بدن مجهز هستند. یکی از علائمی که باید مراقب آن بود این است که مرد شانه های خود را به عقب هل می دهد و نفس خود را به سمت قفسه سینه خود هدایت می کند. یکی دیگر از موارد عجیب این است که یک پسر انگشتان خود را مانند یک گاوچران از حلقه های کمربند خود می گذراند.

مرحله 4 مراقب تماس چشمی باشید.

مراقب تماس چشمی باشید تماس چشمی سرنخ جهانی زبان بدن است که می تواند بسیار ارتباط برقرار کند. هم مرد و هم زن وقتی کسی را دوست داشته باشند از تماس چشمی استفاده می کنند. سعی کنید برای مدت طولانی در تماس نباشید، در غیر این صورت ممکن است رمز و راز اطراف آن را از بین ببرید. بزرگ‌ترین هدیه این است که به شما نگاه کنند و هر دو لحظه‌ای با هم تماس چشمی داشته باشید و ناگهان به سمت شما نگاه کنید

نکته حرفه‌ای:

 سعی کنید مشخص کنید که مردمک چشم‌هایشان نیز وقتی به شما نگاه می‌کنند گشاد می‌شوند یا خیر. این می تواند نشان دهنده علاقه یا جذابیت باشد!

روش

2

تشخیص احساسات آشنايان

بدانید که آشنايان می توانند “بیش از آشنايان” شوند. این یک الگوی رایج است که افراد اغلب فکر می کنند که فقط آشنا هستند، در حالی که یکی از آنها احساسات شدیدی نسبت به دیگری پیدا می کند.

مرحله 2 مراقب چند نشانه واضح باشید.

مراقب چند نشانه واضح باشید. در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد یک نفر عاشق شما شده است:

ژاکت یا کت خود را به شیوه ای جوانمردانه عرضه می کنند.

شوخی کردن در مورد افراد/شخصی که خواستگار شما هستند..

بیشتر اوقات شما را دعوت می کند.

پرسیدن  اينكه شما چه چيزهايي دوست دارید.

مرحله 3 مراقب ناامنی ها باشید…

3

مراقب ناامنی ها باشید این ممکن است با همه انواع جذابیت همراه باشد، اما به ویژه در پویایی ارتباط اتفاق می افتد. آنها ممکن است واکنش شما را به چیزها به طور مداوم بررسی کنند. به عنوان مثال، آنها به شما نگاه می کنند تا ببینند وقتی شوخی می کنند می خندید یا خیر.

اگر شنیدید که آنها در مورد ناامنی های ظاهری صحبت می کنند مراقب باشید. آنها ممکن است خود را تحقیر کنند و خود را با کسی که به نظر شما جذاب است مقایسه کنند.

مرحله 4 صحبت کنید.

4

صحبت کنید اگر متوجه شدید که واقعاً آنها را دوست دارید، این عالی است و باید به آنها بگویید. از طرف دیگر، باید مراقب باشید.

صداقت بهترین سیاست است. در مورد احساسی که داریدصحبت کنید.

روش

3

شناخت تیپ خجالتی و بی دست و پا

مرحله 1 شناسایی افراد خجالتی…

نوع خجالتی را شناسایی کنید. این تیپ قرار نیست اعتراف کند که شما را دوست دارد. اینها از آن دسته افرادی هستند که گهگاه با شما صحبت های کوچکی می کنند. حتی ممکن است هر چند وقت یکبار آنها را ببینید که به شما نگاه می کنند.

معمولاً این نوع افراد اغلب قرار ملاقات نمی گذارند.

شما معمولاً می توانید این نوع را از طریق رفتار آنها در اطراف دوستان خود در مقایسه با اطرافیان تشخیص دهید.

مرحله 2 به دنبال نشانه هایی باشید که آنها شما را دوست دارند.

به دنبال نشانه هایی باشید که آنها شما را دوست دارند. این افراد عمداً خجالتی نیستند. برخی افراد اعتماد به نفس زیادی ندارند. شما نباید آنها را به خاطر آن اخراج کنید. یک فرد خجالتی یا بی دست و پا ممکن است به شما نشان دهد که شما را دوست دارد زمانی که:

آنها گهگاه هی می گویند، اما به آرامی می گویند جایی که به سختی می توانید آنها را درک کنید.

وقتی با آنها صحبت می کنید ممکن است سرخ شوند.

مچ آنها را می گیرید که به شما خیره شده اند.

آنها ممکن است در مورد چیزهایی که قبلاً پاسخ آنها را می دانند از شما کمک بخواهند.

مرحله 3 توجه کنید که آیا آنها به دنبال توجه هستند.

توجه کنید که آیا آنها به دنبال توجه هستند. کسی که شما را دوست دارد ممکن است کاری انجام دهد تا متوجه او شوید. مراقب باشید وقتی شما در نزدیکی هستید بلندتر صحبت می کنند یا وقتی شما در اطراف هستید با دوستانشان شروع به خندیدن می کنند.

آنها ممکن است در یک وب سایت اجتماعی با شما صحبت نکنند، اما مجموعه ای از کارهایی را که شما به صورت آنلاین انجام می دهید لايك خواهند كرد.

مرحله 4 درک کنید که برخی از افراد از طرد شدن می ترسند.

بدانید که برخی از افراد از طرد شدن می ترسند. برخی از مردم تقریبا هیچ کاری نمی کنند تا به شما نشان دهند که شما را دوست دارند زیرا از طرد شدن و شکستن قلب می ترسند.

این اغلب برای افراد جوان‌تر اتفاق می‌افتد که متوجه نشده‌اند طرد شدن بخشی از زندگی است.

مرحله 5 مراقب علائم باشید.

مراقب نشانه ها باشید حتی اگر این نوع افراد خیلی واضح نیستند، هنوز سرنخ‌هایی وجود دارد که می‌توان به آنها گفت که شما را دوست دارند. به سیگنال های زیر توجه کنید:

نشستن در کنار شما حتی با وجود انتخاب های دیگری. اگر آنها شجاع باشند، ممکن است به مرور زمان به شما نزدیکتر شوند.

اولین کسی باشید که متوجه غمگینی یا ناراحتی شما می شوید، زیرا آنها به شما توجه می کنند.

روش

4

مشاهده مراحل آشکار

مرحله 1 نوع فرد را بشناسید.

1

نوع آن فرد را بشناسید. برخی از افراد بازی “آیا آنها را دوست دارند” تحمل نمی کنند و مستقیماً به دنبال گفتن هستند. برخی افراد اصلاً خجالتی نیستند! این نوع ممکن است “بازیکن” باشد که فقط در گفتن چیزهایی که می خواهید بشنوید خوب است.

به این نوع مشکوک باشید اگر احساس می کنید که سعی دارند شما را بازي دهند.

مرحله 2 علائم را ببینید.

2

نشانه ها را ببینید چه بخواهید آنها شما را دوست داشته باشند یا نه، باید با احترام با آن رفتار کنید. هیچ کس از بي ادب خوشش نمی آید. در اینجا چند علامت وجود دارد که آنها شما را دوست دارند:

آنها دائماً با شما صحبت می کنند تا جایی که در مرز آزاردهنده بودن است.

آنها از کوچکترین کارهایی که شما انجام می دهید یا به آنها می گویید سرخ می شوند.

آنها را نگاه می کنید که به شما خیره می شوند و سپس لبخند می زنند یا وقتی متوجه می شوید چهره ای خنده دار در می آورند.

آنها هیچ ترسی از شروع مکالمه نشان نمی دهند.

آنها ممکن است از شما بخواهند که بيرون برويد و/یا شماره خود را به شما بدهند.

مقاله مرتبط: چه كار كنيم كه مردم ما را دوست داشته باشند؟

مرحله 3 تصمیم بگیرید که چه کسی …

3

تصمیم بگیرید که چه کسی حرکتی انجام دهد. اگر کسی را دوست دارید هرگز نیازی به منتظر ماندن احساس نکنید. اینکه منتظر بمانید تا طرف مقابل از شما درخواست کند بیش از حد ارزیابی می شود. از عمری که به شما داده شده بهره ببرید.

اگر علاقه ای ندارید و می دانید که آنها شما را دوست دارند، آنها را نادیده نگیرید! در مورد احساسات خود باز و صادق باشید. با آنها با احترام رفتار کنید و بگوييد علاقه متقابل نيست.

مطلب پیشنهادی

علائم اوتيسم در بزرگسالي

علائم اوتیسم بزرگسالي چيست؟

اوتیسم یک ناتوانی ذاتی و مادام العمر است که افراد مختلف را به طرق مختلف …

چطور مزاحمي را كه شماره مي خواهد را رد كنيم

چگونه مزاحمي را که شماره شما را می خواهد رد کنيد

اگر پسری به شما علاقه مند است و شماره شما را می خواهد که واقعاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *