15 نكته براي افزايش فعاليت جنسي زوج متاهل
با گذشت چند سال از ازدواج ممكن است فعاليت جنسي شما كاهش يابد و تبديل به هم خانه شويد.

15 نکته براي افزايش فعاليت جنسي زوج هاي متاهل

اکثر زوج‌های متاهل در دوره‌ای از ازدواج خود نداشتن يا كم شدن فعاليت جنسي را تجربه می‌کنند، و وقتی این اتفاق مي افتد، دنبال راه حل مي گرديد و مي خواهيد دوباره به روال عادي فعاليت جنسي ازدواج خود برگرديد.

در حالی که بسیاری از مردم به شما توصیه می‌کنند که راه‌های مختلفی را امتحان کنید، بهتر است به خودتان و روال خود توجه کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است.

بنابراین، برای کمک به شما، رازهای بزرگی را در مورد چگونگی فعال شدن بیشتر از نظر جنسی به اشتراک می گذاریم.

مقاله مرتبط: ده راه براي لذت بردن از رابطه جنسي در ازدواج

15 راه برای افزایش فعاليت جنسي

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند فعاليت جنسي خود را بهبود بخشیده و شما را از نظر جنسی فعال تر کند.

1)اتصال مجازي را قطع کنید

همه ما مقصریم که آنقدر روی تلفن‌ها و ابزارهایمان تمرکز می‌کنیم که به نوعی فراموش می‌کنیم که ارتباط واقعی چیزی است که خارج از چنین فناوری وجود دارد.

این روزها پست کردن «دوستت دارم» در اينستاگرام شریک زندگی‌تان آسان‌تر است – در شبکه‌های اجتماعی اظهار می‌کنید که چقدر یکدیگر را دوست دارید، اما به‌نوعی این اعلان‌های عمومی عشق حتی نمی‌توانند در اتاق خواب وضعيت شما را «بله» کنند.

پیشنهاد:

سعی کنید از شریک زندگی خود در خانه با یک بوسه و یک آغوش گرم استقبال کنید. از آنها در مورد روزشان بپرسید. چند ساعت وقت داشته باشید که فقط رو به روی هم باشید و فقط صحبت کنید. دنیا را در گوشی های خود فراموش کنید و دنیایی را که درست در مقابل شماست ببینید.

این یک عمل ساده است که بدون شک به شما کمک می کند تا از نظر جنسی فعال تر شوید و منجر به زندگی جنسی بهتر شود.

2. براي هم دلتنگ شويد

وقتی سال‌های زیادی را با شریک زندگی‌تان سپری کرده‌اید، گاهی اوقات همزیستی شما و همسرتان اجتناب‌ناپذیر است.

ممکن است متوجه شوید که به یک هم اتاقی عالی برای دیگری تبدیل شده اید. ممکن است زمان زیادی را با هم بگذرانید، از جمله اوقات فراغتتان، که شاید همدیگر و زندگی مشترکتان را بدیهی فرض کنید.

​ برای داشتن فعاليت جنسي بهتر، چرا کمی از يكديگر دور نمي شويد؟ یک سرگرمی جدید بیاموزید، در کلاس ها ثبت نام کنید، به سازمان ها بپیوندید، وقت خود را با دوستان خود بگذرانید.

زمانی که دور از هم سپری کرده اید به هر دوی شما کمک می کند منتظر زمانی باشید که با هم خواهید گذراند. فاصله از هم به شما کمک می کند تا زندگی جنسی خود را بهبود بخشید.

3.مدتی را با شریک زندگی خود بگذرانید

اگر زمان زیادی را با شریک زندگی خود نمی گذرانید، برای همسرتان وقت بگذارید. برنامه ریزی کنید و متعهد شوید که در شب های ملاقات حضوری داشته باشید (مهم نیست در زندگی شما چه اتفاقی می افتد یا چقدر تمایلی به بیرون رفتن ندارید)

فیلم تماشا کنید، در پارک یک پیک نیک داشته باشید، بیرون از خانه شام بخورید یا در خانه بمانید و در داخل خانه فیلم تماشا کنید در حالی که هر دو در آرامش هستید و از یکدیگر لذت می برید!

مهم نیست که چه فعالیتی دارید، تا زمانی که فقط با شریک زندگی خود وقت می گذرانید – هیچ مزاحمتی مجاز نیست و مطمئن شوید که روی چیزهایی که در شریک زندگی خود جذاب می بینید تمرکز کنید.

در کوتاه‌مدت متوجه خواهید شد که این احساسات تبدیل به جذابیت جنسی می‌شوند و قبل از اینکه متوجه شوید، نیازی نیست به این فکر کنید که چگونه از نظر جنسی فعال‌تر شوید.

4. نیروهای کمکی بفرستید

آیا سعی کرده اید وسایل افزایش لذت را در اتاق خواب استفاده کنید؟

شاید متوجه شده اید که  اين وسايل چقدر به شما و شریک زندگی تان کمک مي كند تا به آن خلق و خوی بسیار پرشور برسید.

ماجراجویی در اتاق خواب ممکن است به شما کمک کند تا براي فعاليت جنسي جذاب تر به نظر برسید. باز بودن در مورد ابراز تمایلات جنسی خود ممکن است شریکتان را تشویق کند تا در مورد تمایلات خود بازتر باشد و به شما کمک می کند تا در رابطه جنسی بهتر باشید.

همچنین امتحان کنید: چقدر در اتاق خواب ماجراجو هستید

5. خوب غذا بخورید

راز اینکه چگونه در زندگی زناشویی خود از نظر جنسی فعال تر شوید در غذا نهفته است! از یک وعده غذایی با شریک زندگی خود لذت ببرید – غذایی که از داروهای تقویت کننده جنسی تشکیل شده است.

آفرودیزیاک ها به هر نوع غذا یا ماده ای گفته می شود که میل جنسی را افزایش می دهد. از جمله محبوب ترین و به راحتی در دسترس ترین این داروها، شکلات تلخ است.

یک شب ملاقات داشته باشید و اینها را در منو قرار دهید. این غذاها نه تنها احساس خوبی در شما ایجاد می کنند، بلکه در ایجاد فعاليت جنسي بهتر نیز مفید هستند.

6. به زبان آنها صحبت کنید

با تلاش برای صحبت کردن به زبان شریک خود، شریک زندگی خود را تحریک کنید.

گری چپمن، نویسنده کتاب معروف «5 زبان عشق»، می‌گوید که صحبت کردن با طرف مقابلتان فقط شامل کلمات نیست، بلکه راه‌های مختلفی برای ارسال پیام‌های بلند به شریک زندگی‌تان دارد.

وقتی فهمیدید که شریک زندگیتان چگونه ارتباط برقرار می کند، می توانید همین کار را با آنها انجام دهید، که شما را به هم نزدیکتر می کند و خواهید فهمید که چگونه می توانید فعاليت جنسي بیشتری داشته باشید.

برای اینکه بدانید چگونه با شریک خود از نظر جنسی فعال تر باشید، ضروری است که بدانید شریک زندگی شما چگونه با شما ارتباط برقرار می کند.

در اینجا چند روش رایج و اغلب نادیده گرفته شده برای برقراری ارتباط شریک زندگی شما با شما آورده شده است:

کلمات تاییدی

اعمال خدمات

هدیه دادن

صرف زمان با کیفیت با شما

لمس فیزیکی

شریک زندگی شما نیز به روش های مختلف با شما ارتباط جنسی برقرار می کند – اگر یاد بگیرید که آنها چگونه در اتاق خواب ارتباط برقرار می کنند، به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه در ازدواج خود از نظر جنسی فعال تر باشید.

7. فعال شوید

ورزش می تواند به افزایش میل جنسی، هیجان جنسی و رضایت کمک کند. علم پشت آن این است که ورزش به افزایش جریان خون در سراسر بدن کمک می کند.

علاوه بر این، ورزش سطوح هورمونی مانند تستوسترون، هورمونی که مسئول تقویت میل جنسی یا میل جنسی شما است را افزایش می دهد.

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که به محض اینکه از مزایای ورزش بهره مند شوید، شریک زندگی تان شما را از نظر جنسی جذاب تر می یابد و در نتیجه، هر دوی شما می دانید که چگونه رابطه جنسی بهتری داشته باشید.

8.استرس را کاهش دهید

استرس میل جنسی و عملکرد جنسی را کاهش می دهد. سلامتی و تندرستی شما را کاهش می دهد که به نوبه خود جذابیت جنسی، تمایلات و قدرت شما را کاهش می دهد.

مراقبت از خود، استراحت مناسب و بحث در مورد وضعیت خود با شریک زندگی تان سلامت شما را بهبود می بخشد و ارتباط قوی بین شما و شریک زندگی تان را تقویت می کند.

کاهش استرس به شما در ایجاد استقامت جنسی کمک می کند و همچنین به حفظ روحیه شما کمک می کند.

استرس فعاليت جنسي شما را كاهش ميدهد

9. عادت های بد را حذف کنید

بیشتر عادات برای آرام کردن و رها شدن باعث ایجاد حس کاذب آرامش می شود و بر عملکرد جنسی تأثیر منفی می گذارد.

به عنوان مثال، سیگار کشیدن، مواد مخدر، مصرف الکل یا غذاهای ناسالم، نشستن در اطراف تماشای تلویزیون.

چه به دلیل عادات پرخوری و تماشای تلویزیون احساس خستگی و بی حالی می کنید یا به دلیل اینکه با عوارض جانبی الکل یا سیگار دست و پنجه نرم می کنید، اینها راه سریعی برای آسیب رساندن به طول عمر و لذت بردن شما در اتاق خواب هستند.

محرک‌هایی مانند مواد مخدر، الکل، سیگار، قهوه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا رگ‌های خونی را باریک می‌کنند و با کاهش فعالیت جنسی شما مرتبط هستند، بنابراین این موارد را کنار بگذارید و ممکن است متوجه شوید که می‌توانید برای مدت طولانی رابطه جنسی داشته باشید.

آسان نخواهد بود، اما مطمئناً منجر به بهبود عملکرد جنسی خواهد شد.

10.نور خورشید و هوای تازه دریافت کنید

این یک واقعیت شناخته شده است که آفتاب و هوای تازه نیروی حیات و نشاط زیادی را برای ما به ارمغان می آورد، یا حداقل به نظر می رسد – اما آیا می دانید چرا؟ یا چگونه می تواند بهترین نکته استقامت جنسی باشد؟

در شب (دور از نور خورشید، بدن ملاتونین تولید می کند که به خواب کمک می کند، همچنین میل جنسی ما را آرام می کند).

اگر زیر نور خورشید باشید، ملاتونین را کاهش می دهید، که استقامت شما را افزایش می دهد و عملکرد جنسی شما را بهبود می بخشد.

حتی در زمستان، بیرون رفتن و اجازه دادن به نور خورشید روی بدن شما به بهبود زندگی جنسی شما کمک می کند.

11.غذاهای پرقدرت بخورید

آیا می دانستید که برخی غذاها می توانند جریان خون را افزایش دهند؟ این غذاها به بدن و ذهن شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشد و میل شما به رابطه جنسی را افزایش دهد.

در اینجا چند نمونه آورده شده است؛

پیاز و سیر – گردش خون را بهبود می بخشد.

موز – سرشار از پتاسیم است که فشار خون شما را کاهش می دهد (و عملکرد جنسی را افزایش می دهد)

فلفل قرمز و فلفل – به طور طبیعی تند و فوق العاده برای کمک به جریان خون شما، همچنین فشار خون و التهاب را کاهش می دهد.

ماهی سالمون، ماهی تن، آووکادو و روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب امگا سه هستند که برای افزایش جریان خون عالی هستند.

بادام زمینی و لوبیا قرمز حاوی ویتامین B1 هستند و به تسریع سیگنال های واکنشی در سیستم عصبی شما کمک می کنند، که شامل پیام هایی از مغز شما به اندام تناسلی شما می شود.

تخم مرغ – سرشار از ویتامین B است که می تواند به تعادل سطح هورمون ها، کاهش استرس و مهار عملکرد جنسی کمک کند.

شروع کنید به گنجاندن برخی از این غذاها در رژیم غذایی منظم خود، و به زودی متوجه خواهید شد که از نظر جنسی فعال تر از قبل هستید.

12.درک کنید که بدن شما چگونه کار می کند

اندام های جنسی شما با افزایش فشار خون تحریک می شوند، بنابراین هنگام افزایش عملکرد جنسی به طور طبیعی، حفظ سیستم گردش خون ضروری است.

اگر این کار را نکنید، می‌توانید تمام ترفندها را در مورد چگونگی فعال‌تر شدن از نظر جنسی در کتاب امتحان کنید، اما احتمالاً کارساز نیستند.

13.اهمیت پیش بازی را درک کنید

پیش بازی یک جنبه مهم جنسی است که اغلب نادیده گرفته می شود. با گذشت زمان، افراد به خصوص در رختخواب یکدیگر را بدیهی می گیرند و ایده پیش بازی را به طور کامل دور می اندازند.

آنها مستقیماً وارد رابطه جنسی می شوند که می تواند دلیل اصلی کاهش استقامت یا میل جنسی باشد.

لطفاً سعی کنید قبل از رابطه جنسی زمان کافی برای بوسیدن و لمس کردن پرشور اختصاص دهید. این به شما کمک می کند مدت بیشتری در رختخواب دوام بیاورید و این تجربه رضایت بخش تر خواهد بود

14. درست قبل از رابطه جنسی غذا نخورید

داشتن رابطه جنسی با شکم پر ایده بدی است. ممکن است برای بهبود آن تلاش زیادی کنید، اما شکم پف کرده به زودی باعث می شود احساس خستگی کنید. شما احساس خواب آلودگی خواهید کرد و از این تجربه جدا خواهید شد.

اگر قصد دارید رابطه جنسی داشته باشید، لطفا بیش از حد غذا نخورید یا خودتان پرخوری نکنید. مطمئن شوید که احساس سبکی و شادابی می کنید و تمام غذا را می توانید بعد از اتمام کار در اتاق خواب میل کنید.

همچنین از خوردن غذاهای تند و تند قبل از رابطه جنسی پرهیز کنید زیرا می تواند باعث رفلاکس اسید معده شود و شما را مجبور کند در طول یک جلسه به حمام بروید.

15.خوب بخوابید

اگر می خواهید از صمیمیت جنسی با شریک زندگی خود لذت ببرید، مهم است که کم خواب نباشید. مطمئن شوید که هر روز ۷ تا ۸ ساعت خواب با کیفیت داشته باشید یا احساس خستگی و حواس پرتی کنید.

این باعث می شود تمرکز خود را از دست بدهید و ماندن طولانی مدت در رختخواب را چالش برانگیز می کند.

نتیجه

اگر به دنبال افزایش استقامت جنسی هستید یا می خواهید بدانید چگونه از نظر جنسی فعال تر شوید، تنها نیستید. بسیاری از مردم به دنبال اسرار استقامت یا نقشه راه برای بهبود رابطه جنسی هستند.

نکات فوق به شما کمک می کند عملکرد جنسی خود را در رختخواب بهبود بخشید و صمیمیت را در رابطه خود افزایش دهید

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *