وقتي شوهرها خانواده شان را به شما ترجيح مي دهند چه بايد كرد
وقتي ازدواج مي كنيد ممكن است از آن شوهرهايي داشته باشيد كه خانواده شان را به همسرشان ترجيح بدهند.

وقتی شوهر ها خانواده شان را به شما ترجیح می دهد چه باید کرد؟

ازدواج یک پیوند مقدس است. عاشقان جوان با وعده دادن سناریوی افسانه ای به یکدیگر وارد این سعادت می شوند. معمولاً مردها قول می دهند که در کنار همسرانشان باشند، هرگز آنها را تنها نگذارند، محافظ آنها باشند و چه چیز دیگری. آنها ادعا می کنند که شوالیه اين زن در زره درخشان هستند. اما در ازدواج برخي از مردها خانواده شان را به همسرشان ترجيح مي دهند.

رابطه، به خودی خود، به آسانی نیست.

وقتی دو نفر با هم گره می زنند، مهم نیست قبلا چقدر زمان را با هم سپری کرده اند، چیزی تغییر می کند. نگرش شروع به تغییر می کند، ایده ها متفاوت هستند، برنامه های آینده متفاوت هستند و مسئولیت های آنها تغییر می کند. مردم همدیگر را بدیهی می‌دانند و واکنش‌های متفاوتی نسبت به درگیری‌های خانوادگی نشان می‌دهند.

مردها عموما در دعواها طرف خانواده شان را مي گيرند.

پویایی یک خانه با ورود یک فرد جدید تغییر می کند.

افراد باید به تنهایی برای همه اعضاي خانواده فضا ایجاد کنند و این روند می تواند سخت تر باشد اگر تربیت و ساختار خانواده این دو کاملاً متفاوت باشد. و اگر مردم مایل به بودجه بندی یا ایجاد فضا نباشند.

چرا ما فقط در مورد زنان سخت پذیرنده می شنویم؟ فقط مادرشوهرها از همه سخت تر راضی هستند؟ برای مادران اینقدر سخت است که ببینند پسرشان ازدواج خوبي کرده است؟

در روان آنهاست

روانشناسان توضیح داده اند که وقتی نوزاد به دنیا می آید. نگاه محبت آمیز به والدین خود، به ویژه مادران دارند.

مادران پیوند مشخصی با فرزندان خود دارند. آنها می توانند نیاز فرزندشان را تقریباً از طریق تله پاتی احساس کنند.

آنها تقریباً به محض اینکه اولین كلمه از دهان کودک خارج می شود آنجا هستند. عشق و احساس یکی بودن مدت ها پس از تولد کودک قابل توضیح نیست.

مادرشوهرها معمولاً از حضور زن دیگری در زندگی پسرشان احساس خطر می کنند. آنها راضی نیستند، به خصوص اگر فکر کنند که عروسش برای پسرش مناسب نیست – که تقریباً همیشه همینطور است.

دلایل پشت کار آنها

افراد مختلف از تاکتیک های متفاوتی استفاده می کنند.

گاهی اوقات، مادرشوهرها عمداً شروع به فاصله گرفتن از عروس‌ها می‌کنند. یا گاهی طعنه می‌زنند یا مسخره می‌کنند. یا باز هم گزينه هاي سابق پسرشان را به مراسم ازدواج دعوت می‌کنند.

بدیهی است که چنین حوادثی منجر به مشاجره و دعوا می شود.

در چنین مواقعی مردان بین مادر و همسر گیر می کنند. و مردان برای انتخاب ساخته نشده اند. وقتی فشار برای هل دادن می آید، بهترین کاری که می توانند انجام دهند حمایت از مادرانشان است. آنها در چنین درگیری های زن و شوهری بسیار مفید نیستند.

دلایل كه مرد به جاي همسر مادرش را انتخاب مي كند

آنها فکر می کنند که مادرانشان آسیب پذیر هستند و نباید آنها را ناراحت کنند، در حالی که همسران قوی تر هستند و توانایی تحمل بدترین ها را دارند.

پیوندهای دوران کودکی و قبل از تولد آنها هنوز بسیار وجود دارد و به احتمال بسیار زیاد پسر قادر به اعتراف به عیوب مادر نیست.

مردان اجتناب کننده های طبیعی هستند. از نظر علمی ثابت شده است که مردان نمی توانند استرس را به خوبی تحمل کنند و هر زمان که مجبور به انتخاب بین همسر و مادر شوند، از این کار خودداری می کنند.

مردها در مواقع درگیری یا فرار می کنند یا طرف مادرشان را می گیرند.

در صورت اول، عمل ترک نشانه خیانت است. زنان احساس می کنند در زمان نیاز تنها می مانند و احساس رها شدن در برابر خانواده شان می کنند. آنها نمی دانند که این یک اقدام محافظتی از جانب شوهرانشان است. اما چون به ندرت اطلاع رسانی می شود، زنان بدترین فکر را می کنند.

در مورد دوم، مردان عموماً مادران خود را به عنوان افراد ضعیفی آسیب پذیر می دانند که بسیار بیشتر از همسرانشان – که جوان و قوی هستند – به حمایت نیاز دارند. در این صورت زنان احساس تنهایی و عدم مصونیت از هجوم خانواده شان می کنند. از آنجایی که آنها تازه وارد اين خانه شده اند، زنان برای محافظت به شوهر خود متکی هستند. و وقتی این خط دفاعی شکست بخورد، اولین شکاف در ازدواج ظاهر می شود.

چیزی که هر دو طرف باید در نظر داشته باشند این است که هر دوی آنها هنگام رودررو شدن با خانواده های یکدیگر با چنین معضلاتی روبرو می شوند.

این موضوع به آنها به عنوان یک زوج بستگی دارد که چگونه با آن کار کنند.

زن و شوهر هر دو باید مسئولیت‌ها و خانواده شریک زندگی خود را بپذیرند. شرکای آنها برای این کار به آنها اعتماد می کنند. آنها تنها چهره شناخته شده و دوست داشتنی در خانه ای پر از غریبه هستند، گاهی اوقات.

زنان، در اینجا، دست بالا را دارند. آنها در برخورد با چنین شرایطی ظرافت بیشتری دارند زیرا به یک جنس تعلق دارند، در برخورد با مادر خود تجربه بیشتری دارند و پس با يكديگر هماهنگی بیشتری نسبت به همتای مرد دارند.

مقاله مرتبط: 25 دلیل برای طلاق زوج ها پس از 20 سال ازدواج

سخنی از خردمندان

به زنان توصیه می شود که هرگز از عبارت “شما طرف چه کسی هستید؟” استفاده نکنید. اگر به جایی رسیده باشد که باید آن سوال را با کلمات بیان کنید، این احتمال وجود دارد که شما نیز از پاسخ خوشتان نیاید. هیچ راز بزرگی در مورد ازدواج خوب وجود ندارد، فقط بازی را عاقلانه انجام دهید. در غیر این صورت، درگیری های مداوم زن و شوهر با خانواده شان دیر یا زود باعث گسست قابل توجهی در رابطه شما با همسرتان می شود

مطلب پیشنهادی

چطور عاشق بهتري باشيم

چگونه عاشق بهتری شویم

چه در رختخواب باشد چه بیرون، یک ازدواج جدید یا یک ازدواج قدیمی، همه می …

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *