آنچه زن در رختخواب از شوهرش مي خواهد
براي زن فقط عمل جنسي در رختخواب كافي نيست او نياز دارد از طرف شوهرش از نظر عاطفي هم تامين شود.

آنچه زن از شوهرش در رختخواب می خواهد: 20  نكته که باید بدانید

هر زنی در مورد اینکه چه چیزی برای آنها رضایت جنسی به ارمغان می آورد، از دنیا جداست. اما عناصر مهمی وجود دارد که باعث می شود همه زنان از تجربه جنسي کلی لذت ببرند. این چیزی است که در نهایت منجر به رضایت نهایی همه می شود. همه می خواهند رازها را بدانند – آنچه زنان در رختخواب می خواهند. واقعا هیچ دستور العملی وجود ندارد؛ کاملا ساده است زنان جدا از تمایل شدید، صمیمیت واقعی را آرزو می کنند، و تفاوتشان با مردان اينجاست.

به سختی می توانید زنان زیادی را پیدا کنید که شریک زندگی را ترجیح می دهند که صرفاً فقط به عمل جنسي علاقه مند باشد. بیشتر آنها آرزوی یک همسر را دارند که کاملاً از نظر عاطفی درگیر باشد، زیرا این درگيري عاطفي باعث تفاوت بین پیش نوازي زيبا، کاوش در هر سانتي متر برای یادگیری کامل بدن یک زن توسط شوهرش ، و يا “یک رابطه جنسي دو دقیقه ای” است که اين رابطه جنسي سريع توسط شوهر باعث می شود زن تا حدودی احساس پوچی کند.

برخی از کارهایی که یک شوهر می تواند برای تغییر این سناریو انجام دهد چیست؟ بیایید بررسی کنیم که زنان واقعاً در رختخواب چه می خواهند.

20 چیزی که زن از شوهرش واقعاً در رختخواب می خواهد

آنچه زنان در رختخواب می‌خواهند این است که بتوانند نیازها و خواسته‌های خود را آشکارا بیان کنند و همین انتظار را از همسرشان داشته باشند. این مسیری است برای داشتن یک زندگی جنسی رضایت بخش متقابل.

اگر نمی توانید آنچه را که می خواهید بیان کنید یا اینکه به همسرتان نمي توانيد بگوييد ترجیح می دهید چگونه لمس شوید، چگونه انتظار دارید در این تجربه غوطه ور شوید؟ نقطه ای در ازدواج شما پیش می آید كه بايد به سطوح مختلف صمیمیت برسید و هر نوع مکالمه ای را به اشتراک بگذارید.

صمیمیت بسیار فراتر از رابطه جنسی است، و اگر از همه جنبه ها با شریک زندگی خود لذت می برید، بحث در مورد اینکه مي خواهيد شوهرتان چگونه با شما عشق بورزد باید بدون دردسر باشد. برای کمک، اجازه دهید به چند چیز که زنان در اتاق خواب می‌خواهند نگاه کنیم.

صميمت در رختخواب براي زن فراتر از فقط رابطه جنسي است.

1. به خود اعتماد داشته باشید

یکی از اساسی ترین پاسخ ها به این سوال که “زنان در رختخواب چه می خواهند؟” اعتماد به نفس از طرف شوهرشان است

همسر شما بیشتر روی احساسی که در او ایجاد می کنید متمرکز است، نه اینکه شما چه عیب های خود را در نظر می گیرید، به شما کمک می کند. جذابیت، به ویژه کشش جنسی، لزوماً چیزی مبتنی بر ظاهر نیست.

افراد به طور طبیعی به سمت کسانی کشیده می شوند که لبه ای از اعتماد به نفس و اطمینان را از خود بروز می دهند. وقتی به اتاق خواب رسیدید آن را از دست ندهید.

2. ابتکار مشترک

این تصور نادرست وجود دارد که یکی باید “کنترل” برخورد جنسی را به دست بگیرد، و این یک تصوير پوچی است. چیزی که خانم‌ها در رختخواب می‌خواهند اما هرگز نمی‌گویند این است که هیچ درست یا نادرستی یا هیچ نوع قاعده‌ای برای عشق‌بازی وجود ندارد.

رابطه جنسی باید آزاد، کاوشگرانه و متقابل باشد بدون اینکه هیچ یک از افراد فکری در ذهن خود نداشته باشند که باید بیشتر انجام دهند یا پرخاشگرتر باشند. زنان خواهان تجربه ای معتبر هستند، نه ایفای نقش در رختخواب.

3. آنچه زنان می خواهند در رختخواب بشنوند

زنان می خواهند بشنوند که همسرشان به لمس آنها پاسخ می دهد، همانطور که شوهران می خواهند به صداهای زنان گوش دهند

اگر هیچ صدایی در نمی آورید که نشان دهد یک زن احساس خوبی در شما ایجاد می کند و نیازهای شما را برآورده می کند، برای او چندان آرامش بخش نیست، همانطور که برای شما اینطور نیست.

این به این معنا نیست که اگر آن را احساس نمی‌کنید سر و صدا کنید، بلکه آنچه را که برای رسیدن به آن نیاز دارید به زن زندگی‌تان بیان کنید.

4. زنان در رابطه جنسی چه چیزی را دوست دارند؟

زنان عاشق رابطه جنسي هستند. این یک اشتباه است که باور کنیم زنان از رابطه جنسی بیزارند. واقعیت این است که زنان رابطه جنسی را زمانی دوست دارند که رضایت بخش باشد، و اغلب به این دلیل نیست که همسران در مورد چگونگی ارضای یک زن بی اطلاع هستند.

هر زن در واقع در انتظارات خود متفاوت است. برخی از زنان ترجیح می دهند که همسرشان کنترل را در دست بگیرد و پرخاشگر باشد.

برخی از زنان ترجیح می دهند که این تجربه متقابل باشد. اما به طور کلی، زنان دوست دارند توسط شریک زندگی خود “ستايش” شوند و بالعکس.

و این می تواند به این معنا باشد که قبل از لمس کردن هر نقطه به هر سانت از بدن آنها خیره شوید، به چشمان آنها خیره شوید تا روح را جذب کنید، بوسه هایی که نفس شما را می گیرد – پیش بازی عمدی که منجر به آرزویی می شود که شما را به انفجار وادار می کند. صمیمیت کامل

این باید چیزی باشد که همه می خواهند – نه فقط زنان. آن وقت همه عاشق رابطه جنسي می شوند – و مشتاقانه منتظر هستند.

5. رابطه جنسي را از اتاق خواب بیرون بیاورید

آنچه زنان در رختخواب می خواهند و ممکن است برخی از شوهران متوجه نشوند، خودانگیختگی است. رابطه جنسي را بیرون از اتاق خواب ببرید. اگر می توانید یک مکان خصوصی ديگر پیدا کنید، روي مبل مثلا ، شاید باغ داشته باشيد آن را امتحان کنید. ایده این است که بر اساس انگیزه حرکت کنید و نه یک برنامه.

6. یک برنامه چطور؟

یکی از لذت‌بخش‌ترین چیزها برای یک زن، برنامه‌ریزی یک عصر صمیمی است که حتی ممکن است شامل رابطه جنسی نباشد، اما امید این است که رابطه جنسي نقطه اوج «قرار» باشد.

لباس پوشیدن و شاید برای شام بیرون رفتن هیجان انگیز است.

سپس برای یک دسر صمیمی یا نوشیدنی (شاید کاکائو داغ یا نوشیدنی دلخواه خود) به خانه برگردید و در نهایت میل به نزدیک شدن به همسرتان را در خود ایجاد کنید. انتظار برای غروب به تنهایی برای هر یک از شریک های زندگی تخیلات ایجاد می کند.

7.  وسايل بازی جنسی بیاورید

وسايل بازی های جنسی نباید فقط به سمت زنان باشد. چیزی که یک زن از نظر جنسی می خواهد این است که در این فعالیت شرکت کند. اسباب‌بازی‌ها را می‌توان برای سناریوهای مختلف مورد استفاده قرار داد، یا زوج‌ها می‌توانند در نقش‌آفرینی کنند تا رابطه را در اتاق خواب جذاب کنند.

ایده این است که ابتدا صحبت کنید و به گزینه های مختلف نگاه کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید چه چیزی را امتحان کنید، با هم انجام دهید.

8. سعی نکنید الگوی جنسی خود را دنبال کنید

هیچ زنی نمی خواهد به او یادآوری شود که یک نقص در اتاق خواب وجود دارد و او مطابق الگوي ذهني مرد از زن ايده آل نيست. به او در مورد بخيه هاي زايمانش ايراد نگيريد. به او نگوييد چاق شده است.

ممکن است دلایل زیادی خارج از کنترل زن وجود داشته باشد. پیگیری صرفاً فشار می‌آورد و می‌تواند این میل جنسي  را بیشتر متوقف کند. این نکته مهمی است که باید در راهنمای آنچه زنان در رختخواب می خواهند به خاطر بسپارید.

9. از رابطه جنسي سریع لذت ببرید

گاهی اوقات اشتیاق به دلایل زیادی فرد را تحت الشعاع قرار می دهد و رابطه جنسی باید همان موقع اتفاق بیفتد. این می تواند زمانی باشد که میل در نامناسب ترین زمان به شما وارد می شود، اما هیچ ایرادی در یک رابطه جنسي سریع وجود ندارد. چنین احساس شدیدی از میل وجود دارد؛ زنان با رضایتی استثنایی می آیند.

10. لباس زیر زيبا برای  رابطه جنسي سریع نیست

زنان می خواهند بیش از یک یا دو بار در سال برای آن مناسبت خاص لباس زیر زيبا  بپوشند یا بیشتر از دو ثانیه آن را بپوشند.  به خودتان اجازه دهید همیشه احساس جذابیت داشته باشید. این تکه های لباس برای همین است.

11.حتما روی مقداری روغن سرمایه گذاری کنید

همه زنان مشکلات خشکی را تجربه نمی کنند، اما بسیاری از آنها این مشکل را دارند و از رابطه جنسی با روغن بسیار بیشتر لذت می برند. با این حال، برخی از زنان ایده روانکاری در فعالیت جنسی خود را دوست دارند، حتی اگر خشکی نگران کننده نباشد.

استفاده از یک محصول مبتنی بر سیلیکون می تواند تحریک کننده باشد. مالش در نهایت ممکن است منجر به ناراحتی شود، جایی که افزودن روغن می تواند احساس لغزش حسی بیشتری ایجاد کند.

شما می‌توانید خلاق باشید، به‌جای اینکه از ابتدا با فشار دادن کمی محصول روی سینه‌ها و ماساژ ملایم شروع به وارد نکردن اندام تناسلی کنید.

اغلب اوقات، جفت ها فوراً با یک خط مستقیم به اندام تناسلی تمرکز می کنند. باز هم، برخی از زنان ممکن است این موضوع را برای رضایت جنسی پیدا کنند، اما برخی دیگر ممکن است قبل از شروع به کار از کمی کاوش لذت ببرند.

12. زنان نمی خواهند چیزی جعل کنند

آنچه زنان در رختخواب دوست دارند، اصالت است. هیچ زنی از اینکه مجبور است چیزی را «جعل» کند، احساس خوبی ندارد، و هیچ زنی نمی‌خواهد این کار را انجام دهد و نباید این کار را انجام دهد.

این به زندگی جنسی آنها یا شریک زندگی آنها کمک نمی کند تا بدانند به چه چیزی نیاز دارند یا می خواهند یک ارگاسم واقعی داشته باشند. هنگامی که یک زن شریک زندگی خود را گمراه می کند و معتقد است که آنها “وظیفه” را انجام می دهند، او فقط به خود و رابطه آسیب می رساند.

باز هم، صمیمیت کامل مستلزم گفتگوی باز، صادقانه در مورد آنچه خوب است و چه چیزی کم است. رابطه جنسی برای یک زن خوب نیست وقتی که واقعی نباشد.

13. آنها می توانند آنچه را که می خواهند به شما نشان دهند

اگر دستورالعمل ها آن طور که شما امیدوارید کار نمی کنند، به همسرتان نشان دهید چه می خواهید. شما دو بزرگسال هستید، و نشان دادن روشی که نیاز به لمس کردن دارید، گاهی یک راه ایده آل برای کمک به همسرتان است تا بفهمد دقیقاً می خواهید چه چیزی را بیان کنید.

هیچ‌کس نمی‌خواهد به طرز ناخوشایندی سرگردان باشد و از خراب کردن آن لحظه احساس ناامیدی کند. با راهنمایی دست های همسرتان آن را صمیمی تر کنید. این به شریک زندگی شما کمک می کند تا نیازهای شما را بیاموزد و برانگیختگی بیشتری در طول رابطه جنسی ایجاد می کند.

14. در طول رابطه جنسی با او صحبت کنید

دخترها عاشق صحبت کردن در حین رابطه جنسی هستند. این نه تنها صحبت های کثیف است، بلکه تعارف است و نه فقط دریافت آنها، بلکه گرفتن آنها در حین عشق ورزیدن. در حالی که صحبت‌های کثیف می‌توانند با پیش‌بازی بیشتر تحریک‌کننده شوند، شنیدن افکار یا تمجیدهای محبت‌آمیز نیز می‌تواند باعث ایجاد تمایلی شود که منجر به یک برخورد صمیمی شود.

15. کاری کنید که او نسبت به خودش احساس خوبی داشته باشد

دخترها دوست دارند نسبت به خودشان احساس خوبی داشته باشند. بخشی از آن این است که زنی که هست را بپذیرد و در پوست خود راحت باشد. وقتی عزت نفس شما بالا باشد، تجربه باورنکردنی خواهد بود.

اگر به حدی نرسیده‌اید که خودتان را دوست داشته باشید، نمی‌توانید به طور رضایت‌بخشی خود را از نظر جنسی به یک همسر بسپارید.

شما بیش از حد نگران ظاهر خود، نحوه اجرای خود و اینکه آیا آنها از خودشان لذت می برند، خواهید بود که در نهایت قادر به انجام آن نخواهند بود زیرا شما بیش از حد در ذهن خود گیر خواهید کرد. این یک نکته ضروری در راهنمای خواسته های زنان در رختخواب است.

قبل از اینکه وارد یک رابطه جنسی شوید، رابطه خود را با خودتان بسازید و ابتدا خودتان را دوست داشته باشید. سپس زندگی جنسی شما می تواند شگفت انگیز باشد.

16. کاری کنید که او حتی در خارج از اتاق خواب احساس کند که دوستش دارید

برخی از چیزهایی که دختران در رختخواب دوست دارند، در اتاق خواب اتفاق نمی افتد. عشق و محبت فرآیندی مداوم است و به برخوردهای جنسی شما کمک می کند.

اگر از لمس کردن یا در آغوش گرفتن در هیچ جنبه دیگری از روز خود لذت نمی برید، مانند بوسه نکردن قبل از رفتن به محل کار، عدم دست گرفتن هنگام بیرون رفتن، بدون در آغوش گرفتن طولانی مدت باورنکردنی فقط برای در آغوش گرفتن، و بدون در آغوش گرفتن یکدیگر در هنگام خواب. چگونه انتظار دارید که حرکات لازم برای صمیمی شدن را جمع آوری کنید؟

به نظر می رسد که رابطه برای آن خیلی سرد باشد. زنان (و همسران، من فکر می کنم) نیاز به تماس صمیمی در شراکت خود دارند. خواه دستی به پشت در هنگام درست کردن شام باشد، نوازش موهایش، یادآوری‌های کوچکی است که او را دوست داشته‌اند.

در غیر این صورت، رابطه جنسی از طریق حرکات بدون احساس انجام می شود، زیرا هیچ لحظه دیگری وجود ندارد که در آن احساس خواسته یا نیاز شود.

17.  قرار ملاقات هنر گمشده ای نیست

وقتی همسر یک زن ممکن است از محل کار با او تماس بگیرد و از او بخواهد که قرار ملاقات بگذاریم، حتی اگر مدتی است با هم بوده‌اند، برای هر یک از آنها در سطحی صمیمی متفاوت از رابطه جنسی، لذتی بی‌نظیر به ارمغان می‌آورد.

اگرچه، اين كار میل زیادی را به همراه می آورد که منجر به یک برخورد جنسی بهینه بعدا می شود.

مطالب مرتبط: 11 مرحله صمیمیت فیزیکی در یک رابطه جدید

18. خودخواه نباشید

زنان نمی خواهند که شریک زندگی آنها خودخواه باشد. متأسفانه، در بسیاری از موقعیت ها، یک همسر تمایل دارد بر رضایت خود تمرکز کند، فراموش کردن یک فرد دیگر به معنای مشارکت و امیدواری به لذت است.

همین امر در مورد زنان نیز صادق است. نباید انتظار داشته باشید که تمام تمرکز روی نیازهایتان باشد و چیزی برای همسرتان باقی نماند. این باید یک تجربه متقابل، محبت آمیز و محترمانه برای هر دو نفر باشد.

19.  در حالت مستي ارتباط جنسي براي زن خوشايند نيست

چیزی که می توانید شرط ببندید در لیست چیزهایی که دختران در طول رابطه جنسی دوست دارند، شریک مستی نیست. الکل نمی تواند به ارگاسم با سطح بالای الکل خون کمک کند. قهوه بنوشید و هوشیار شوید. رابطه جنسی در حالت مستی کمترین لذت را برای یک زن دارد.

20. رابطه جنسي خودبه خودي جذاب است.

بیشتر زنان نمی‌خواهند برنامه‌ای را در مورد زمانی که رابطه جنسی برقرار مي كنند ایجاد کنند. چون جذاب نیست. رابطه جنسی باید خود به خودی در هنگام بروز شور و شوق باشد، نه یک انتظار برای شریک زندگی در طول هفته.

به محض اینکه این اتفاق بیفتد، جادو در حال محو شدن است و زمان آن فرا رسیده است که مسائل را برای تجدید روابط با یکدیگر در میان بگذارید.

مقاله مرتبط: 10 عادت زوج هایی که رابطه جنسی عالی دارند

نتيجه گيري

زنان پیچیده نیستند. زنان با امیدها و خواسته های مشابه هستند. مشکل زمانی به وجود می آید که فقدان ارتباط مربوط به نیازهای آنها وجود داشته باشد.

به جای ارسال سرنخ های قابل مشاهده هنگام رابطه جنسی یا استفاده از زبان بدن یا دادن نکات، آشکارا با یکدیگر صحبت کنید.

آنچه را که می خواهید و چگونه می خواهید بگویید. این تنها راه برای داشتن یک رابطه سالم و زندگی جنسی مطلوب است. سرنخ‌ها، نکات، رفع نیازهای شما. . . با همسر خود صحبت کنید و در یک لحظه جنسی نشان دهید. این رویکرد بزرگسالان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *