چطور همسرمان را در رختخواب ديوانه كنيم
به عنوان شوهر حتما دوست داريد در رختخواب يك عاشق فوق العاده باشيد.

چهارده نکته برای دیوانه کردن همسرتان در رختخواب

برخی از سوالاتی که مردان در مقطعی از زندگی جنسی خود می پرسند رایج هستند. آیا من عاشق خوبی هستم؟ چه چیزی یک زن را در رختخواب دیوانه می کند یا چگونه او را در رختخواب دیوانه کنیم؟

مطمئناً، بسیاری از تکنیک ها امتحان شده و آزمایش شده اند، اما یافتن الهام بیشتر همیشه جالب است. شاید شما ممکن است از انجام كارهاي  جدید زناشويي با شریک زندگی خود لذت ببرید.

با گذشت زمان، زوج ها باید شیوه های جنسی خود را دوباره ابداع کنند تا همه چیز را در رختخواب گرم نگه دارند. خوب، نگران نباشید، ما چند نکته جدید در مورد رابطه جنسی داریم که به شما کمک می کند او را در رختخواب دیوانه کنید.

14 نکته برای دیوانه کردن او در رختخواب

. دانستن اینکه چگونه او را در رختخواب دیوانه کنید می تواند برای شما یک تجربه جذاب باشد.بنابراین در اینجا چند نکته جدید جنسی برای مردان برای دیوانه کردن یک زن در رختخواب آورده شده است.

1.لمس کلاسیک همه چیز است

خوب، وقتی می‌گوییم کلاسیک، منظورمان این نیست که فوراً رابطه اصلي را برقرار كنيد. این كار ممکن است برای مردان موثر باشد، اما ممکن است برای شریک زندگی شما خیلی خوب نباشد. هیچ میانبری وجود ندارد که چگونه یک زن را برانگيخته كند. زنان باید در خلق و خوی رابطه جنسی صمیمی قرار گیرند و بهترین راه برای انجام این کار، همانطور که اغلب توصیه می شود، لمس تمام بدن او است.

2.او را ماساژ دهید

اگر در پیش بازی مهارت ندارید، ممکن است بخواهید ماساژ را انتخاب کنید تا همسر خود را در رختخواب دیوانه کنید. یاد بگیرید که چگونه یک ماساژ وابسته به عشق شهوانی طولانی انجام دهید

این کار را با كمك قلب انجام دهید نه از روی تعهد، و همسرتان را برای خود برانگيخته خواهید کرد. به یاد داشته باشید، یک زن تفاوت را می داند!

3. به او بگوييد با او چه خواهيد كرد.

برای اینکه یک زن تشنه رابطه زناشويي شود، باید احساس خوبی به او داشته باشد. در غیر این صورت، او فقط در حال انجام حرکات است.

اما برخی از زنان از یک مرد مستقیم خوششان می آید، مخصوصاً وقتی به آنها می گویند که چه چیزی در انتظارشان است. مطمئن شوید که با گذاشتن این فکر در ذهنش او را به آرزوی خود می کشانید.

یک یادداشت برای او بگذارید، یک پیام صوتی برای او بگذارید و به او بگویید وقتی شب به خانه مي آييد با او چه خواهید کرد.

حتی با او تماس بگیرید اما درگیر مکالمه نباشید. فقط به او اطلاع دهید آن را کوتاه و ساده نگه دارید تا او در انتظار (یا حتی التماس کردن) بیشتر بماند.

احتمالاً مجبور نخواهید بود زمان زیادی را صرف کنید تا او را در حالت روحی قرار دهید و همسرتان را در رختخواب دیوانه کنید.

4.در اتاق خواب قدرتمند رفتار كنيد.

زنان دوست دارند مردانشان در اتاق خواب کمی رفتار قدرتمندانه تري داشته باشند. این به این معنی نیست که با قدرت خود وارد شوید، اما اینکه از او بپرسید آیا می‌خواهد تماس محکم‌تری داشته باشد، به شما کمک می‌کند تا میزان تلاش یا سختگیری‌هایی را که برای احساس رضایت نیاز دارد، درک کنید.

این نکته ای است که همسر شما ممکن است بسیار قدردان آن باشد و همچنین به دیوانه شدن همسرتان در رختخواب کمک می کند

به عنوان شوهر دررختخواب قدرتمند رفتار كنيد

5.در مورد رابطه جنسي با هم صحبت كنيد.

صحبت كردن در مورد رابطه جنسی و صمیمیت بسیار مهم است. همچنین بحث در مورد اینکه چگونه چیزها را دوست دارید، که معمولاً برای بسیاری از زوج ها چالش برانگیز است، ترویج می کند.

با دانستن اینکه لازم نیست روی لمس ظریف تمرکز کنید، کمی بیشتر آرام می‌شوید، شریک زندگی‌تان از لمس شما لذت می‌برد، و هر دوی شما می‌توانید درباره چیزهایی که دوست دارید یا دوست ندارید در گوشي صحبت کنید.

یادگیری در مورد خواسته های او به شما کمک می کند تا در بازی خود قوی شوید و فکر شما احساسات جنسی او را نسبت به شما تقویت می کند.

مقاله مرتبط: هفت كار شوهر براي جذاب تر شدن رابطه جنسي

6.از داستان گويي کمک بگیرید

همديگر را در آغوش بگیرید، یک داستان انتخاب کنید، و جزئیات را برای یکدیگر بخوانید، و در آن خیالات زندگی کنید.

متناوباً، قسمت‌های احساسی از رمان عاشقانه مورد علاقه‌تان را به اشتراک بگذارید، و فانتزی را اجرا کنید.

این به شما کمک می‌کند تا دوباره با احساسات خود در تماس باشید، پیچیدگی‌های خود را دوباره کشف کنید

به یاد داشته باشید، رابطه جنسی سالم است و تقویت فعالیت جنسی با شریک زندگی خود یک راه مطمئن برای تقویت بیشتر پیوند شما است.

7. ببوسید و دوباره ببوسید

زمانی که در میانه رابطه جنسی هستید، بوسه های خود را منحصر به فرد نگه ندارید. پیشبازی خود را با یک بوسه شروع کنید و در حین بازی در اتاق خوابتان بارها و بارها به دهان او بازگردید.

دهان شما يكي از بهترین مناطق است که برای لذت ساخته شده اند. آرام ببوس عمیق ببوس روی لب هایش نیش بزن. آنها را به آرامی مسواک بزنید، سپس با کمی قدرت دهان او را بگیرید.

همه اینها او را هیجان زده می کند و برای دیوانه شدن زن شما در رختخواب کافی است. این باعث می شود او فکر کند که شما واقعاً مهارت های تخصصی اتاق خواب دارید.

8.روی جایی که لذت او نهفته است تمرکز کنید

آناتومی زنان در آنجا به وضوح به اندازه مردان مشهود نیست.. مرکز لذت او، کلیتوریس، ممکن است گاهی اوقات دشوار باشد، بسته به اینکه چگونه ساخته شده است.

بله، اندازه کلیتورال متفاوت است،. برخی از آنها بزرگ هستند و به راحتی با انگشتان شما پیدا می شوند، و برخی کوچک هستند و کمی در آنجا فرو رفته اند.

بنابراین بهترین راه برای پیدا کردن کلیتوریس او با گوش های شماست. درست است. در حالی که او را نوازش می کنید به تنفس، ناله و نشانه های رضایت او گوش دهید.

اگر او آدم ساکتی است، از او بپرسید که آیا انجام این یا آن حس خوب است یا خیر. هنوز مطمئن نیستید؟ از او بخواهید که دست شما را بگیرد و شما را به سمت آنچه برای او بهتر است راهنمایی کند.

9.فانتزی های خود را به اشتراک بگذارید

از قدرت تخیل برای ساختن فانتزی های خود استفاده کنید. همانطور که آن قرار عاشقانه دارید، یکدیگر را با فانتزی های خود غافلگیر کنید.

افکار خود را به اشتراک بگذارید گاهی اوقات تظاهر به شخص دیگری بودن می تواند باعث شود در طول رابطه جنسی احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری داشته باشید. همچنین می تواند به طور غیر قابل تصوری همسر شما را تحريك کند.

10.کثیف صحبت کنید

آیا می‌دانید صحبت‌های کثیف برای بیشتر خانم‌ها راهگشاست؟ اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، مطمئناً باید نکات بیشتری در مورد اینکه چگونه او را در رختخواب دیوانه کنید بخوانید.

هنر صحبت کردن کثیف را بیاموزید و بگذارید آن چیزی باشد که او می خواهد بشنود. سوالات باز بپرسید تا به او اجازه دهید احساساتش را بیان کند. چیزهایی را به او بگویید که می دانید باعث افزایش تحریک او می شود.

11.اجازه دهید او در اوج باشد

چرا به او اجازه نمی‌دهید تا کنترل جلسه را در دست بگيرد؟گاهی اوقات تغییر قدرت باعث می شود که او را در رختخواب دیوانه کنید.

12.حرکت های متعدد

آیا می‌توانید در حین رابطه جنسی چند کار را انجام دهید، می‌توانید معجزه کنید. دست های شما روی یک ناحیه کار کند، دهان شما روی  ناحيه دیگری کار می کند و ابزار شما کار اصلی را انجام می دهد.

اگر به اين روش مسلط باشید، هرگز نخواهید پرسید که چگونه زنم را در رختخواب دیوانه کنم. تحریکات متعدد می تواند یک زن را در رختخواب وحشی کند، و قبل از اینکه متوجه شوید، او بیشتر درخواست خواهد کرد.

13. فقط روی لذت او تمرکز کنید

اگر می خواهید بدانید که چگونه او را در رختخواب دیوانه کنید، تنها چیزی که باید یاد بگیرید این است که بیشتر ببخشید تا دریافت کنید. به جای اینکه به دنبال تخلیه آسان باشید، روی ایجاد احساس اشتیاق در او تمرکز کنید.

وقت خود را با بدن او اختصاص دهید و همه چیز را به لذت او تبدیل کنید. او قطعاً با شدت بیشتری لطف را برمی‌گرداند و این همه توجه به بدنش باعث می‌شود که او احساس دلخواه بودن کند. این یکی از مهمترین چیزهایی است که همسر شما را دیوانه می کند.

14.چشم بند را امتحان کنید

آه، چگونه یک چشم بند می تواند چیزهای اتاق خواب را ادویه کند! اجازه دهید شریک زندگی شما از یکی از حواس پنج گانه محروم شود. وقتی او بینایی خود را نداشته باشد، لمس شما را عمیق تر احساس می کند.

حس لامسه او را تقویت می کند و بدن او را حساس تر می کند. شما به راحتی می توانید با مهارت های دهانی شگفت انگیز خود او را اذیت کنید یا ذهن او را منفجر کنید.

نتیجه

شما این قدرت را دارید که با نکات جنسی فوق، یک تجربه جنسی رضایت بخش ارائه دهید. بهترین توصیه جنسی در مورد اینکه چگونه او را در رختخواب دیوانه کنید باید مطابق با علاقه زن شما باشد. قبل از اینکه یاد بگیرید جادو را در او ببینید، باید چیزی را امتحان کنید که او را خوشحال می کند. گفتن آسان تر از انجام آن است، اما ممکن است.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *