رسيدن به ارضا جنسي
ارضا جنسي زن و شوهر باعث احساس آرامش و قدرت در وجود آنها خواهد شد

ارضا جنسي زن و شوهر چيست؟ و چطور انجام مي شود؟

مهم نیست که چقدر از ازدواج شما مي گذرد، این احتمال وجود دارد که مواردی وجود داشته باشد که در رابطه شما متمایز هستند. اگر به اندازه همسرتان ارضا جنسي  ندارید، تنها نیستید. این همان چیزی است که به شکاف ارضا جنسي معروف است. اين مقاله را بخوانيد تا در مورد معنای این اصطلاح و آنچه می توانید در مورد آن انجام دهید بیشتر بدانید. ممکن است شامل اطلاعاتی باشد که زندگی شما را تغییر دهد.

ارضا جنسي چیست؟

ارضا جنسي زمانی اتفاق می افتد که فرد به هیجان کامل جنسی برسد. تصور می‌شود که اين كار به کاهش استرس و آرامش کمک می‌کند، اگرچه ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد که چرا آنها را تجربه می‌کنیم.

رسيدن به ارضا جنسي باعث كاهش اضطراب زن و شوهر مي شود.

چرا به ارضا جنسي مي رسيم ؟

هیچ‌کس نمی‌داند که چرا ما به ارضا جنسي  می‌رسیم. اما می‌دانیم که هم مردان و هم زنان می‌توانند به ارضا جنسي برسند. اگرچه بسته به اینکه شما مرد باشید یا زن، ممکن است به روش‌های مختلفی به ارضا جنسي  برسد.

فاصله ارضا جنسي چیست؟

شکاف ارضا جنسي  به این ایده اشاره دارد که در روابط مردان بیشتر از زنان ارضا جنسي  دارند. با مطالعات گسترده تصور می شود که چنین باشد. به طور کلی تصور می شود که این شکاف در رابطه با رابطه جنسی رخ می دهد.

چرا شکاف ارضا جنسي  وجود دارد؟

در حالی که هیچ کس به طور قطع نمی داند، چند دلیل وجود دارد که چرا کارشناسان فکر می کنند شکاف ارضا جنسي  وجود دارد.

اطلاعات کافی در مورد بدن زن وجود ندارد

تصور می‌شود که آناتومی زنان پیچیده‌تر از آناتومی مردانه است، به خصوص در ناحیه تناسلی.

در حالی که ممکن است این مورد وجود داشته باشد، اما وقتی صحبت از ارضا جنسي  مرد در مقابل زن می شود، ممکن است لازم باشد همه درباره آناتومی زنانه بیشتر بدانند تا ارضا جنسي  زنانه بهتر درک شود.

برای بسیاری از افراد ارزش کمی تحقیق دارد تا مطمئن شوند که شریک زندگی شما در رابطه با رابطه جنسی با ارضا جنسي  لذت می برد.

حتی برخی از زنان ممکن است نیاز داشته باشند که به ارضا جنسي  برسند یا ندانند چه چیزی آنها را تحريك می کند. شاید لازم باشد در این موضوع نیز تحقیق کنند.

ممکن است به پیش نوازي بیشتر از طرف شوهر نیاز باشد

ممکن است فكر كنيد که رسیدن به ارضا جنسي  برای یک زن دشوار است. شايد فكر كنيد اين كار ارزش تلاش را ندارد. این درست نیست. یک زن ممکن است برای رسیدن به ارضا جنسي فقط به کمی پیش نوازي قبل از رابطه جنسی نیاز داشته باشد.

صحبت کردن با شریک زندگی خود را در این مورد در نظر بگیرید و بشنوید که او در مورد این موضوع چه می گوید. اگر شما زن در رابطه هستید، هر چیزی که ممکن است دفعات ارضا جنسي  شما را افزایش دهد به همسرتان بگویید.

این ممکن است چیزی باشد که شوهر شما به آن فکر نکرده است. اما علاقه مند به تلاش هستند. اگر خودتان مطمئن نیستید که چه می خواهید، به این فکر کنید.

رسیدن به ارضا جنسي  برای یک مرد حیاتی تر تلقی می شود

ممکن است برای یک مرد مهمتر به نظر برسد که در فرهنگ ها یا روابط خاص به جای یک زن ارضا جنسي  داشته باشد. این نگرش اشتباهی نیست، اما در عوض، باید آن را به عنوان یک مشارکت و نه رقابت در نظر بگیرید.

چگونه می توانیم شکاف ارضا جنسي  را برطرف کنیم؟

همچنین تصور می شود که چند راه وجود دارد که می تواند به کاهش شکاف ارضا جنسي  کمک کند. در اینجا نگاهی به راه حل های ممکن است.

از همسر خود بپرسيد که چه می خواهد

براي رسیدن همسرتان به ارضا جنسي در طول رابطه از او بپرسد که چه می خواهد. وقتی کارهایی را انجام می دهید که او دوست دارد، این به شما فرصت بیشتری می دهد تا هر دو طرف هنگام رابطه جنسی به ارضا جنسي  برسند.

علاوه بر این، شریک زندگی شما احتمالاً قدردانی می کند که شما به اندازه کافی برای اطمینان از اینکه او نیز لذت می برد مراقبت می کنید.

براي همسرتان وقت بگذاريد

وقتی صحبت از دخول به میان می آید، ممکن است زمان زیادی طول نکشد تا یک مرد به ارضا جنسي  برسد. همانطور که قبلاً بحث شد، گاهی اوقات داستان متفاوتی در مورد زن در رابطه وجود دارد.

اگر متوجه شدید که این در مورد شما هم صادق است، هر کاری می توانید انجام دهید تا سرعت خود را کاهش دهید و ببینید آیا این كار می تواند به شریک زندگی شما کمک کند تا به اوج برسد.

مهم است که در مورد اینکه چه چیزی موثر است و چه چیزی کار نمی کند صحبت کنید و مطمئن شوید که از یکدیگر ناامید نمی شوید.

نکاتی برای کمک به ارضا جنسي  او

تخمین زده می شود که میانگین زمان ارضا جنسي  یک زن ممکن است سه برابر مدت زمانی باشد که یک مرد برای رسیدن به ارضا جنسي  طول می کشد.

این در مورد همه زنان صدق نمی کند، اما اگر مقاربت فقط یک سوم نیاز یک زن برای رسیدن به ارضا جنسي  طول بکشد، می تواند مشکل ساز باشد. زمانی که می خواهید شکاف ارضا جنسي  را در رابطه خود کاهش دهید به این فکر کنید.

بگذار او مسئول باشد

هنگامی که می خواهید همراه با شریک زندگی خود به ارضا جنسي  برسید، ممکن است بخواهید هر از چند گاهی به او اجازه دهید مسئولیت را به دست بگیرد. این ممکن است به او فشار لازم را بدهد تا در کل فرآیند برانگیخته بماند.

از او بپرسید که دوست دارد چه کاری انجام دهد و ببینید که شما دو نفر چه کاری می توانید انجام دهید.

در طول مسیر صحبت کنید

در طول مسیر از ارتباط جنسی خود با یکدیگر اطمینان حاصل کنید. شما باید هر زمان که در اتاق خواب هستید، آنچه را که دوست دارید و دوست ندارید مشخص کنید تا طرف مقابل بداند چه کاری را انجام دهد و چه چیزی را تغییر دهد. انجام این رفتار ممکن است رابطه جنسی شما را تقویت کند.

خوشحالش کن

در برخی موارد، ممکن است لازم باشد شریک زندگی خود را خوشحال کنید تا او به ارضا جنسي  برسد. ممکن است بخواهید این کار را قبل یا بعد از دخول یا در زمان‌های مختلف که فقط سعی می‌کنید با یکدیگر وقت بگذرانید، انجام دهید.

خوشحال کردن او با انگشتان، دهان ممکن است بتواند به او نشان دهد که آرزویش را دارید و به او کمک کند تا احساس بهتری نسبت به خودش داشته باشد. علاوه بر این، ممکن است به او کمک کند در طول رابطه جنسی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.

خوش بگذره

هر کاری که به عنوان زوج تصمیم می گیرید انجام دهید، حتما از آن لذت ببرید. اطمینان حاصل کنید که هر دو طرف به آنچه شما در مورد آن تصمیم گرفته اید توجه دارند و ببینید که چگونه کار می کند. هدف این است که هر دوی شما از خود لذت ببرید و به ارضا جنسي  برسید، حتی اگر هر بار اینطور نباشد.

مقاله مرتبط: كار هاي جديد زناشويي براي جلوگيري از تكراري شدن رابطه

نتیجه

وقتی نوبت به کم کردن شکاف ارضا جنسي  می رسد، می توانید هنگام نزدیک شدن به رابطه خود کارهایی انجام دهید. این کارها ممکن است مدتی طول بکشد تا درست شوند، اما انجام آنها چالش برانگیز نیستند، به خصوص زمانی که به عنوان یک تیم به آنها نزدیک می شوید.

اگر هر دو طرف در رابطه آنچه را که می توانند انجام می دهند و تلاش می کنند، ممکن است تعداد ارضا جنسي  های نزدیکی را که زن شما به دست می آورد، افزایش دهید، که می تواند به کاهش کلی شکاف کمک کند.

علاوه بر این، زمانی که هر دوی شما در حال رسیدن به اوج هستید، این ممکن است نوید خوبی برای رابطه کلی و طول عمر آن باشد. به این موضوع فکر کنید و با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

اگر احساس می‌کنید که شریک زندگی‌تان ارزشش را دارد، از وقت گذاشتن برای کمک به او برای رسیدن به ارضا جنسي  یا کمک به خود برای رسیدن به ارضا جنسي  تردید نکنید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که همیشه باید با رابطه جنسي سرگرم باشید. رابطه جنسی نباید برای هیچ یک از شما کار سختی باشد. این فرصتی است برای سوزاندن کالری و آرامش. این امکان پذیر است و کار با هم می تواند سودمند باشد.

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *