چطور صميمت جنسي ايجاد كنيم؟
ايجاد صميمت جنسي بين زن و شوهر باعث افزايش لذت دو طرفه در رابطه جنسي خواهد بود.

چطور صميمت جنسي ايجاد كنيم؟

صمیمیت جنسی چیست؟ عشقبازي عملی است که بین شما و همسرتان به اشتراک گذاشته می شود که احساس خوبی دارد و شما را به هم نزدیکتر می کند. صمیمیت یک پیوند عاطفی نزدیک بین شما و شریک زندگيتان است. این دو را به هم نزدیک کنید و پیوند عمیقی خواهید داشت که ازدواج شما را تقویت می کند.صمیمی بودن به معنای چیزی فراتر از رفتار فیزیکی با همسرتان است. این شامل ایجاد یک ارتباط عاطفی در طول رابطه جنسی است.

داشتن صمیمیت جنسی با شریک زندگی خود یک ارتباط عاطفی عمیق ایجاد می کند که به پیوند جنسی رضایت بخش تر کمک می کند.

ایجاد صمیمیت جنسی و ارتباط با همسر در طول رابطه جنسی برای همه آسان نخواهد بود. به همین دلیل است که  ما در اين مقاله شش راه برای تقویت پیوند با شریک زندگی خود از طریق صمیمیت جنسی را بررسي مي كنيم.

صمیمیت جنسی چیست؟

اين كلمه وقتي که برای توصیف روابط عاشقانه استفاده می شود، به ارتباط جنسی نزدیک اشاره دارد. اعتماد به همسر و احساس دوست داشتن، احترام، راحتی و امنیت در کنار او بخش بزرگی از صمیمیت جنسی است. اما برای تعریف صمیمیت جنسی، بیایید از نزدیک به آنچه که هنگام نزدیک شدن به شریک زندگی اتفاق می افتد نگاه کنیم.

افراد در حین رابطه جنسی محافظت عاطفی خود را نادیده می گیرند. همچنین، ترشح “هورمون نوازش” اکسی توسین باعث ایجاد احساس ارتباط می شود که به شریک زندگی اجازه می دهد آسیب پذیر باشند و اعتماد را ایجاد کنند.

داشتن صمیمیت جنسی به این معنی است که شما و شریک زندگی تان پیوند خاصی با یکدیگر دارید که با بیان حسی مشترک مشخص می شود. شما یکدیگر را در سطح جنسی با احساسات پشت سر آن درک می کنید، به جای اینکه اين كار فقط یک عمل فیزیکی باشید.

آیا رابطه جنسی  همراه با یک ارتباط عاطفی بهتر است؟

افراد می توانند از رابطه جنسی به اشکال مختلف لذت ببرند. با این حال، در مورد تجربیات جنسی که جنبه های فیزیکی و عاطفی ارتباط بین دو نفر را درگیر می کند، چیز ديگري می توان گفت.

رابطه جنسي ممکن است توسط بسیاری به عنوان یک عمل فیزیکی تلقی شود، اما زمانی که از نظر عاطفی برای افراد درگیر تحریک کننده باشد، لذت این تجربه به شدت افزایش می یابد.

صمیمیت جنسی باعث احساس نزديكي بيشتر بين شما و همسرتان مي شود.
صميمت جنسي لذت رابطه زناشويي را افزايش مي دهد.

وقتی زن و مرد از نظر جنسی و عاطفی با هم ارتباط برقرار می کنند چه اتفاقی می افتد؟

تحقیقات نشان می دهد که ارتباط عاطفی بین افراد به طور قابل توجهی رضایت جنسی آنها را افزایش می دهد. لایه دیگری به تجربه و رضایت آنها از رابطه اضافه می کند.

10 نکته برای برقراری ارتباط عاطفی در طول رابطه جنسی

ارتباط جنسی به چه معناست؟ ارتباط جنسي یک پیوند فیزیکی و عاطفی با همسرتان است. یاد بگیرید که این صمیمیت را با برقراری ارتباط در سطح عمیق تر در طول رابطه جنسی تقویت کنید.

بسیاری از شرکا توجه زیادی به رابطه جنسی و عاطفی ندارند، اما هر دو مکمل یکدیگر هستند. در اینجا برخی از بهترین نکات در مورد داشتن یک رابطه جنسی زیبا و اینکه چگونه زندگی جنسی خود را عاشقانه تر و معنادارتر کنید، آورده شده است.

1. پیش نوازي

آیا می خواهید رابطه فیزیکی و عاطفی رضایت بخشی با شریک زندگی خود داشته باشید؟ یکی از راه‌هایی که می‌توانید در طول رابطه جنسي با یکدیگر ارتباط عاطفي برقرار کنید، ایجاد زمینه برای صمیمیت است. برخی از ایده های عالی برای تنظیم خلق و خوی عبارتند از ماساژ دادن یکدیگر، گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود، شمع روشن کنید، و ساير برنامه های خود را برای رابطه جنسی با همسرتان كنسل كنيد.

آیا نمی دانید چگونه با همسر یا شریک خود از نظر جنسی صمیمی تر باشید؟

یکی از راه‌های یادگیری نحوه ارتباط در حین رابطه جنسی، ایجاد نياز است. شریک زندگی خود را در طول روز با کلمات شیطنت آمیز، پیام های متنی یا ایمیل های پربار، زمزمه جملات شیرین و عشق، و لمس های دقیق برای برقراری ارتباط عاطفی قبل از انجام عمل فیزیکی، آماده كنيد.

اين ساختن  لحظه لحظه باعث می‌شود وقتی بالاخره عمل اتفاق بیفتد، احساس خاص‌تری به آن داشته باشيد. احساسات در طول رابطه جنسی زیاد می شود و حفظ ارتباط می تواند تجربه را به طور کلی به سطح متفاوتی برساند.

بنابراین پاسخ به این سوال معمولی – “چگونه ارتباط عاطفی در طول رابطه جنسی برقرار کنیم” در مقدار زیادی پیش نوازش نهفته است!

مقاله مرتبط: ايده هاي جذاب براي بازی‌ جنسي زن و شوهري

2. تماس چشمی را حفظ کنید

ممکن است در ابتدا احساس ناخوشایندی داشته باشید، به خصوص اگر عادت نداشته باشید که با محبت به شریک زندگی خود نگاه کنید، اما در لحظات صمیمی با همسر خود ارتباط چشمی برقرار کنید. این به شما کمک می کند تا با شریک زندگی خود ارتباط جنسی برقرار کنید، اما به تقویت پیوند شما نیز کمک می کند.

برقراری تماس چشمی در حین رابطه جنسی باعث می شود که شما نسبت به شریک زندگی خود آسیب پذیر باشید و احساس عشق و اعتماد را تقویت کنید. این می تواند به رابطه جنسی پرشور منجر شود.

یک مطالعه توسط کلرمن، لوئیس و لیرد نشان داد که زوج‌هایی که تماس چشمی داشتند، احساس شدید عشق، اشتیاق و محبت عمومی نسبت به شریک زندگی خود را گزارش کردند.

3. در حین مقاربت صحبت کنید

یکی از نشانه های ارتباط عاطفی، صحبت کردن در حین رابطه جنسی است. این بدان معنا نیست که شما باید بعداً شروع به بحث در مورد شام کنید.

دو راه عالی برای صحبت در حین رابطه جنسی وجود دارد که می توانید با شریک زندگی خود آنها را بررسی کنید. اول، می توانید سعی کنید با یکدیگر شیطنت آمیز صحبت کنید.

صحبت کردن در حین رابطه جنسی راهی عالی برای کنار گذاشتن ممانعت های شما و ارتباط با کلمات و خیالات خود در مورد صمیمی بودن با کسی است.

شما همچنین می توانید رویکرد بسیار شیرین تری داشته باشید و چیزهای شیرین را با یکدیگر زمزمه کنید. به همسرتان بگویید در مورد کاری که انجام می دهید كارهايي را كه دوست دارید، به او بگویید دوستش دارید و بگویید چقدر به او نزدیک هستید.

هر کلمه ای که انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که صحبت کردن در حین رابطه جنسی راهی برای متمرکز نگه داشتن توجه شما روی یکدیگر در این لحظات صمیمی جنسی است.

مقاله مرتبط: راه برنامه ريزي براي رابطه جنسي بعد از ازدواج

4. در تماس فیزیکی شرکت کنید

چگونه از نظر جنسی به شریک زندگی خود نزدیکتر شویم؟ هنگامی که با هم صمیمی هستید، از لمس قسمت هایی از یکدیگر که مناطق غير جنسي هستند، نترسید.

سعی کنید بازوهای شوهرتان را نوازش کنید یا دستان خود را در موهای همسرتان در حین عمل بکشید. این به شما کمک می کند تا از نظر عاطفی ارتباط برقرار کنید و به شما یادآوری می کند که در طول صمیمیت روی یکدیگر تمرکز کنید.

5. مراقب نیازهای عاطفی یکدیگر باشید

یکی از بخش‌های مهم یک رابطه سالم این است که اطمینان حاصل کنید که از نیازهای عاطفی و فیزیکی همسرتان از جمله صمیمیت و رابطه جنسی مراقبت می‌کنید. برای کمک به ایجاد صمیمیت عاطفی، اعتماد ایجاد کنید و به شریک خود احترام بگذارید.

از شريك زندگيتان تعریف کنید و به شریک زندگی خود نسبت به عشقتان به او اطمینان دهید.

با یکدیگر بازیگوش باشید و یک شب قرار منظم داشته باشید. هرچه خارج از اتاق خواب بیشتر با هم ارتباط برقرار کنید، زندگی جنسی شما بهتر خواهد شد. و کمتر در مورد اینکه رابطه جنسی صمیمی چیست، بی اطلاع خواهید بود. ساده است!

6. در آغوش بگیرید و ببوسید

صمیمی بودن قبل و بعد از رابطه جنسی یک راه عالی برای تقویت صمیمیت است. شما می توانید این کار را با بوسیدن مکرر انجام دهید. بوسیدن می تواند جزء مهمی از رابطه جنسی و احساسات در یک رابطه باشد. این می تواند به شما کمک کند تا یک ارتباط عاطفی قدرتمند در طول رابطه جنسی برقرار کنید.

بوسیدن یک راه عالی برای ایجاد تنش و ارتباط با شریک زندگی است. بوسیدن همچنین باعث افزایش سروتونین می شود که به شما کمک می کند بهتر بخوابید، برانگیختگی را تقویت می کند، ایمنی را بهبود می بخشد، اکسی توسین و دوپامین را افزایش می دهد و استرس را کاهش می دهد.

راه های دیگر برای افزایش صمیمیت این است که بعد از رابطه جنسی حداقل چند دقیقه  شريك زندگي خود را در آغوش بگیرید، قبل از خواب  چند دقيقه اي او را در آغوش بگيريد و هر روز قبل از رفتن به سر کار یک بوسه 6 ثانیه ای انجام دهید.

7. عشق خود را ابراز کنید

یک “دوست دارم” ساده که در زمان مناسب گفته می شود می تواند مانند یک طلسم جادویی برای برقراری ارتباط عاطفی در حین رابطه جنسی عمل کند.

ابراز عشق خود به یکدیگر می تواند باعث شود زن و شوهر احساس ارتباطي بیشتری کنند. می تواند باعث شود آنها احساس اعتبار و ارزشمندي داشته باشند. این امر امنیت آنها را در رابطه افزایش می دهد و به آنها اجازه می دهد در اطراف شریک زندگی خود بازتر باشند، حتی در اتاق خواب.

اطمینان از عشق می تواند دیوارهای دفاعی را از بین ببرد و به زوج ها این فرصت را می دهد که رابطه جنسی را با رها کردن بیشتر تجربه کنند.

مقاله مرتبط: چطور به استرس در رابطه جنسي غلبه كنم؟

8. دادن و گرفتن

حفظ تعادل بین اینکه هر یک از طرفین در یک رابطه چقدر دریافت می کند و به دیگری می دهد در همه جنبه های رابطه از جمله رابطه جنسی مهم است.

برای ایجاد ارتباط عاطفی در حین رابطه جنسی، اطمینان حاصل کنید که نسبت به شریک زندگی خود توجه دارید و لذت او را در اولویت قرار دهید.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه رابطه جنسی را احساسی تر کنید؟

برای درک اینکه چه چیزی باعث افزایش رضایت جنسی آنها می شود وقت بگذارید و روی آن تمرکز کنید. این باعث می شود که شریک زندگی شما احساس ارزشمندی، گرامیداشت و درک جنسی کند. این باعث افزایش رضایت جنسی آنها می شود و باعث می شود از نظر عاطفی به شما نزدیک تر شوند.

9. روی تفریح تمرکز کنید

ایجاد یک ارتباط عاطفی در طول رابطه جنسی ممکن است به نظر احساسات شدید و جدی باشد، اما خنده نیز می تواند کمک کننده باشد.

وقتی خنده را به اشتراک می گذارید، می تواند به شما کمک کند بین خود و شریک زندگی خود پیوند برقرار کنید. این می تواند به شما کمک کند در کنار یکدیگر آرامش داشته باشید.

لازم نیست رابطه جنسی همیشه جدی باشد. وقتی آن را سرگرم کننده و هیجان انگیز می کنید، پیوند بین شما و شریک زندگی تان می تواند حتی قوی تر شود.

10. مراقبت خود را پایین بیاورید

زمانی که شما و شریک جنسیتان در حال داشتن رابطه جنسی هستید، بهترین کاری که می توانید برای برقراری ارتباط عاطفی در طول رابطه جنسی انجام دهید این است که محافظت ازخود را پایین بیاورید.

با ذهن باز و مایل به کشف چیزهای جدید باشید. احساس خود را بدون ترس از قضاوت به اشتراک بگذارید. و اجازه ندهید غرایز محافظت از خود، ناامنی ها یا تجربیات آسیب زا گذشته شما را از ایجاد یک ارتباط عاطفی قوی در طول رابطه جنسی بازدارد.

جمع بندی

صمیمیت جنسی زمانی اتفاق می افتد که شما احساس امنیت، دوست داشتن و تحریک شدن توسط شریک زندگی خود کنید. راه های زیادی برای تقویت ارتباط صمیمانه خود با همسرتان در طول رابطه جنسی صمیمی وجود دارد.

زمانی را تنظیم کنید که بدون وقفه با همسرتان خلوت کنید، در حین رابطه جنسی ارتباط چشمی داشته باشید و آشکارا در مورد نیازهای فیزیکی و عاطفی خود صحبت کنید. انجام منظم این کار به زندگی جنسی رضایت بخش تری در ازدواج شما منجر می شود.

مطلب پیشنهادی

افراد سمي را چگونه ناديده بگيريم

چگونه افراد سمي را نادیده بگیریم

همه ما در مقاطع مختلف زندگی خود با افراد سمي روبرو هستیم. آن دسته از …

چگونه بعد از دعوا با همسر با او آشتي كنيم.

چگونه بعد از دعوا با همسرتان آشتي کنید

دعوا کردن با شریک زندگی عادی است، اما بعد از آن چگونه جبران می کنید؟ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *