كارهاي زناشويي جديد
رابطه زناشويي ممكن است بعد از مدتي كسالت بار شود براي جلوگيري از اين اتفاق كارهاي جديدي هست كه انجام دهيد.

كار هاي جديد زناشويي براي جلوگيري از تكراري شدن رابطه

آیا از همین روال رابطه زناشويي خود احساس بی حوصلگی می کنید و به دنبال کارهای جديد برای انجام دادن در رختخواب هستید؟ در اینجا لیستی از کارهای عجیب و غریب جدید برای انجام در رختخواب یا کارهای جنسی عجیب و غریب جدید برای امتحان کردن در رختخواب وجود دارد که زندگی جنسی شما را در سطح بعدی خواهد برد.

این کارها که باید همراه همسرتان در رختخواب انجام دهید، از این به بعد همه چیز را در زندگی شما تغییر خواهند داد. پس از خواندن مطالب زیر، مطمئناً تعجب خواهید کرد که چرا کمی زودتر اين كارها را انجام نداديد؟

اما همانطور که می گویند، هیچ وقت دیر نیست. بنابراین، در اسرع وقت از این کارهای عجیب و غریب برای انجام در رختخواب همراه همسر جانتان استفاده کنید.

در رابطه زناشويي مي توانيد كارهاي جديد انجام دهيد.

عجایب جنسی به چه معناست؟

این اصطلاح برای افراد مختلف معانی مختلفی دارد.  اما به طور کلی، این اصطلاح نشان دهنده انجام کاری متفاوت در طول رابطه زناشويي است.

کار هاي عجیب و جديد که باید در رختخواب انجام دهید

شما باید کارهای عجیب و جديدي را برای شوهر خود در رختخواب انجام دهید. این واقعاً او را تحریک می کند که واقعاً در روابط جنسی مهم است. در اینجا برخی از کارهای جديد و غریب که باید در رختخواب برای شوهر خود انجام دهید، آورده شده است.

کارهای جديد در رختخواب

کارهای جديد در رختخواب گزینه خوبی برای داشتن یک رابطه جنسی عالی است. بنابراین، مهم است که چیزهای جديد را بشناسید. صمیمی بودن با شوهر خود فوق العاده و هیجان انگیز است.

رئیس باشید

مطمئناً، لذت متقابل کلیدی برای یک زندگی جنسی عالی است، پس با شوهرتان به نوبت در رابطه جنسي رئيس باشيد.

اینکه به همسرتان بگویید چه کاری باید انجام دهد، برای هر دو طرف روشن می شود: نه تنها به این معنی است که شما می توانید آنها را به سمت نقاطی هدایت کنید که براي شما جذاب است. بلكه باعث مي شود او هم با شما بيشتر آشنا شود.

اتاق خواب را رها کنید

گاهی اوقات، تمام چیزی که شما نیاز دارید تا حد زیادی این است که به سادگی از اتاق خواب خود خارج شوید. دفعه بعد که بیرون آمدید، همراه همسر خود در نقاط ديگر خانه رابطه زناشويي را امتحان كنيد.

چراغ هاي روشن

شوهر شما با چیزهایی که می بینند تحريك مي شود و داشتن چراغ روشن می تواند همه چیز را بسیار داغ تر کند. شما می توانید هر دو به بدن یکدیگر توجه کنید و واقعاً به آن توجه کنید. اگر اعتماد به نفس كمي داريد، نورها را کم کنید یا برخی از شمع ها را برای منظره ای صاف تر روشن کنید.

دست يكديگر را ببنديد

شما می توانید از چیزهای نرمی مانند دستبند استفاده کنید و به نوبت یکدیگر را ببندید.

درباره فانتزی ها صحبت کنید

همه ما در رختخواب کارهای عجیب و جديدي برای انجام دادن داریم که ما را عصبانی می کند، چرا این خیالات را به واقعیت تبدیل نکنیم؟ شما باید بتوانید خیالات خود را با همسر خود در میان بگذارید، به آنها اعتماد دارید، به اشتراک بگذارید و حتی خیلی خوب عمل کنید.

با همسرتان با عشوه صحبت کنید

اگر هنر صحبت های بد برای شما آسان نیست، با پایه شروع کنید. می‌توانید با «احساس خوبی در درون من دارید»، «وقتی این کار را می‌کنید دوستش دارم» و غیره پيش بروید.

محدودیت‌های خود را با هم پیدا کنید و این می‌تواند راهی باشد نه تنها برای اینکه همه چیز را پیش ببرید، بلکه می‌تواند شما دو نفر را به هم نزديكتر كند.

از آینه استفاده کنید

رابطه زناشويي آینه ای یکی از جذاب ترین راه های رابطه جنسی است. همسرتان را جلوی آینه ببرید و رابطه زناشويي را شروع كنيد. هر دو می توانید از منظره لذت ببرید و در موقعیت های مختلف لذت ببرید.

براي همسرتان متن های اغواگرايانه بفرستید

زمانی را برای ارسال یک پیام متنی جذاب براي همسرتان در نظر بگیرید. مثال،

نمی توانم صبر کنم تا امشب با شما عشق ورزی کنم.

چیزهای جذابي در سرم برنامه ریزی کرده ام.

من الان تو را تصور می کنم.

از تکنیک یخ استفاده کنید

این را می توان در طول رابطه جنسی دهانی انجام داد. می‌توانید یخ را در دست یا دهان خود نگه دارید و آن را روی شکم یا ران‌ها و سایر نواحی حساس همسرتان بمالید. حتی می توانید این را برای قسمت های صمیمی امتحان کنید.

همسرتان را ببندید

می توانید با رضايت خودش، همسرتان را به تخت ببندید او را اذیت کنید و خوشحال کنید و کارهایی انجام دهید که هر دو شما را خوشحال می کند.

موقعیت های جدید را امتحان کنید

شما می توانید این کار را با گرفتن موقعیت جنسی که هر دو قبلا امتحان نکرده اید انجام دهید.

دوش بخار داشته باشید

یک دوش بخار با هم می تواند جریان خون را افزایش دهد و هر دوی شما را گرم کند. این یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای افزایش گرما و در عین حال ماجراجویانه است زیرا هر دوی شما باید اقدامات احتیاطی را در برابر لیز خوردن و افتادن انجام دهید.

کارهای عجیب و غریب که باید در حین رابطه جنسی انجام دهید

آیا قصد دارید تا شب با همسر خود عشق ورزی کنید؟ آیا از خود می‌پرسید که او واقعاً می‌خواهد چه کاری با او انجام دهید تا به اوج برسد؟ اگر بتوانید فقط از 10 تکنیک ساده برای به دست آوردن هیجان و زیبایی واقعی او استفاده کنید، می توانید او را در عرض چند دقیقه اوج داشته باشید.

این همه کار سختی نیست اگر فقط بتوانید این روش را قدم به قدم دنبال کنید.

پيش نوازي همسر

یکی از دلایلی که زنان اوج لذت را تجربه نمی‌کنند این است که زمان زیادی برای پيش نوازي زندگی جنسی شما وجود ندارد. بله، اگر تا به حال این کار را نکرده اید، فقط وقت و تلاش خود را تلف کرده اید. شما باید تمام بدن او را بررسی کنید تا او را هیجان زده کنید.

مهربان باشيد

با او خشن نباشید، بلکه نرم و لطیف باشید. این می تواند به ایجاد صمیمیت و همچنین مقداری گرما کمک کند.

خلاق باشید

خلاقيت  به راحتی می تواند زندگی جنسی شما را زیبا کند. حتی قبل از عمل جنسی واقعی، برخی از مواد جنسی را به آن اضافه کنید. شما می توانید این کار را با دادن یک بوسه به همسر خود انجام دهید. یک راه بهتر این است که بیرون بروید و سپس برگردید، مثل اینکه چیزی را در خانه فراموش کرده اید، اما فقط برای بوسیدن همسرتان.

کاوش

کاوش در یکدیگر نباید فقط برای روابط جدید محدود شود. مهم نیست که رابطه شما چند ساله باشد، انجام این کار همیشه جدید و هیجان انگیز خواهد بود. هر قسمت از بدن او را لمس کنید. مکان های جدیدی را کشف کنید که شریک زندگی شما دوست دارد کاوش شود.

کثیف صحبت کنید

همیشه سعی کنید هنگام رابطه جنسی کثیف صحبت کنید. این می تواند بسیار محرک باشد. صحبت کردن با یکدیگر همچنین می تواند باعث شود هر دو احساس هیجان داشته باشید و به درک سطوح شدت یکدیگر کمک کنید.

خیلی سریع جمع نکنید

خیلی سریع یکی از عشق هاست که همیشه باعث شده خانم ها از داشتن اوج لذت جلوگیری کنند. بین رابطه جنسی و پيش نوازي جابجا شوید. درست قبل از اوج مکث کنید تا گرما حفظ شود.

باز باشید

از همسرتان بپرسید که او چه می خواهد و چگونه آن را می خواهد. به او یک شانس بدهید تا خودش را نشان دهد. بعد از رابطه جنسی، او را ببوسید و دوباره عاشقانه رفتار کنید. مهم ترین چیز این است که او را در آغوش بگیریم.

به او اجازه دهید شما را کشف کند

خانم‌ها همچنین می‌خواهند بدن شوهرشان را بررسی کنند، اما بیشتر زن ها فکر می‌کنند که این کار برای یک خانم اشتباه است. نه اینطور نیست.

رابطه زناشويي را به یک تجربه دوست داشتنی تبدیل کنید

رابطه جنسی به این معناست که هر دو طرف یک تجربه خوب داشته باشند. بنابراین، مطمئن شوید که هر دوی شما کارهایی را انجام می دهید که طرف مقابل را خوشحال می کند.

صدای بلند در رابطه زناشويي داشته باشيد

از بین همه چیزهای عجیب و غریب جدید که باید در رختخواب امتحان کنید، این ساده ترین است. رابطه جنسي با صدای بلند داشته باشید این به شوهر شما کمک می کند تا هیجان و وحشی بودن شما را بسنجد.

مقاله مرتبط: 10 باید و نباید صمیمیت فیزیکی در ازدواج

بالش جنسی

بالش جنسی نوعی بالش است که برای امتحان پوزیشن های مختلف جنسی استفاده می شود زیرا در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. این به نفوذ عمیق تر کمک می کند.

مطلب پیشنهادی

مديريت خشم

يازده استراتژی کنترل خشم که به شما کمک می کند آرام شوید

ناتوانی در مدیریت خشم می تواند منجر به مشکلات مختلفی مانند گفتن چیزهایی شود که …

آدم عصبانی

چرا من اینقدر عصبانی هستم؟

خشم احساسی است که تجربه و بیان آن دشوار است. اگر متوجه شدید که چرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *