راه هاي بدست آوردن دل يك مرد
دانستن اينكه چطور اغواگر باشيد و دل شوهرتان را بدست آورديد به شما كمك مي كند زندگي هيجان انگيز و شادي را تجربه كنيد.

بيست روش براي اغواگري و بدست آوردن دل يك مرد

همه ما می دانیم که اغوا براي بدست آوردن دل يك مرد كلمه ترسناکی است. اغواگري می تواند زن و مرد را در شبکه ای از شهوت، تخیل و عشق گرفتار کند. برخی  افراد ممکن است متوجه اهميت آن نشوند.اغواگري براي بدست آوردن دل يك مرد مانند یک ماده مخدر است که به آرامی به مرد و افکار اوحمله می کند و دیر یا زود آن مرد را معتاد فرد اغواگر مي كند.

آیا می دانید چگونه دل يك مرد را بدست آوريد؟

برخی ممکن است بگویند که اغواگری براي بدست آوردن دل یک مرد يك اثر هنری است. برخی ممکن است بگویند این كار یک عمل شهوانی است. اين عمل برای کسانی است كه می خواهند هرکسی را که دوست دارند به دست آورند. اغواگری نوعی ابراز وجود است. کسانی که اين هنر را دارند مي توانند خودشان باشند و دل مرد مورد علاقه شان را بدست آورند.

اغواگری براي بدست آوردن دل يك مرد را چگونه تعریف می کنید؟

اغواگری روشی است که در آن شما از تکنیک هایی استفاده می کنيد. شما با كمك اين تكنيك ها کسی را متقاعد مي کنيد که به شما علاقه فیزیکی یا عاشقانه داشته باشد. بیشتر اوقات، از ایده های اغواگری برای شروع عشقبازي با شوهر عزيزتان مي توانيد استفاده كنيد.

ما می توانیم اغواگري و بدست آوردن دل يك مرد را در موقعیت های مختلف اعمال کنیم

می‌توانید ايده هاي اغواگري را با شریک زندگی خود برای بهبود زندگی جنسی خود اعمال کنید.هدف از آموزش اين تكنيك ها گرم كردن زندگي مشترك شماست و فقط هم در همين راه از اين روش ها استفاده كنيد. فقط در مورد شوهرتان از اين تكنيك ها استفاده كنيد.

برخی افراد در زبان بدن اغوا کننده حرفه ای به نظر می رسند. به همین دلیل است که گاهی اوقات یادگیری نحوه اغوای جنسی مردتان بسیار وسوسه انگیز است.

مقاله مرتبط: پانزده سياست زنانه براي عاشق كردن يك مرد

آیا می دانید چگونه یک مرد را اغوا کنید؟ اگر می خواهید یاد بگیرید حتما ادامه مطلب را بخوانید.

هنر اغوا کردن و بدست آوردن دل يك مرد

دلیل اینکه بسیاری اغواگری براي بدست آوردن دل مردتان را یک هنر می نامند، این است که واقعا چنین است. اغواگري ارتباطي به زیبایی یا داشتن يك بدن جذاب ندارد – این یک بازی روانشناسی است. هر کسی می تواند بداند چگونه یک مرد را اغوا کند، اما همه نمی توانند آن را اعمال کنند. این چیزی است که باید بر آن مسلط شوید، و هنگامی که انجام دادید – آن را به خوبی بازی خواهید کرد.

در هنر اغواگری ابتدا باید خودتان را بشناسید. شما باید در مورد آنچه می توانید ارائه دهید مطمئن باشید و همچنین باید هدف خود را بشناسید. آنچه مهم است این است که چگونه می توانید شخصیت هدف خود را بیاموزید و تخصص خود را آزمایش کنید.

راهی هیجان انگیز برای به دست آوردن دل یک مرد

زن اغواگر كاربلد دارای ویژگی هايي است که باعث می شود در کاری که انجام می دهد مؤثر واقع شود. اين زن اگر اخلاق نداشته باشد مي تواند روابط بقيه آدم ها را تهدید کند زیرا می داند چه می خواهد و برای به دست آوردن آن از هیچ چیزی کوتاه نمی آید. هیجان کل عمل مانند سوختی است که شور و شوق یک زن اغواگر را شعله ور می کند. از خود می پرسید اين زنان چه ویژگی هایی دارند و چگونه مرد را اغوا می کنند؟ بیایید یک نگاه اجمالی داشته باشیم.

1. جذابیت جنسی

زني که می‌داند چگونه یک مرد را اغوا کند، جذابیت‌های جنسی زیادی دارد و از استفاده از اين جذابيت ها هراسی ندارد.

یک زن با اعتماد به نفس با یک زن جذاب متفاوت است. این انرژی جنس مخالف را جذب می کند، مانند اینکه چگونه کلئوپاترا مردان دوره خود را فریب داده است.

2. آنها می دانند چه زمانی و چه زمانی باید بگویند.

این زنان می دانند چه بگویند، چگونه آن را بگویند و چه زمانی بگویند. آنها ممکن است زیاد صحبت نکنند، اما وقتی صحبت می کنند، فرق می کند. آنها ساکت هستند، اما در حال مطالعه شما هستند تا بدانند چه زمانی می توانند ضربه  نهايي را بزنند و دل مرد را بدست بياورند..

3. مردان متاهل مانند میوه حرام هستند.

اگر شما يك مرد متاهل یا  يك مرد در رابطه هستید – آگاه باشید زیرا ممکن است هدف خوبی براي اين نوع زنان باشید. سطح هیجان اين نوع زنان آنقدر بالاست که برای جلب توجه شما بیشتر تلاش ميکنند.

زنان اغواگر راهي براي كنترل ذهن مرد پيدا مي كنند و دل او را بدست مي آورند.
زنان اغواگر كاري مي كنند كه شما به دنبال بدست آوردن آنها باشيد.

4. زنان اغواگر راهی برای کنترل افکار مردان دارند

آیا نمی بینید که چگونه در زمان و لحظه مناسب در دسترس هستند؟ آیا وقتی این زنان توجه شما را جلب می کنند، احساس می کنید آنها از دسترس خارج می شوند؟ این امر تعقیب و گریز را بسیار هیجان انگیز می کند، مردان را فریب می دهد و آنها را گیج می کند و اکنون شما به دنبال بدست آوردن آنها هستيد!

بيست روش ثابت شده که چگونه یک مرد را اغوا کنید و او را دیوانه خودتان کنید.

حالا وقت آن رسيده كه خودتان  اغواگري را  امتحان کنيد. اگر احساس می کنید پتانسيل اغواگري را داريدو می خواهید سعی کنید شوهرتان را اغوا کنید، در اینجا چند نکته برای كمك به شما وجود دارد:

1. تماس چشمی برقرار کنید.

این یکی از ظریف‌ترین اما مؤثرترین راه‌ها برای جلب توجه دیگران است. منظور ما از تماس چشمی معمولی نیست. به چشمان مرد خیره شوید و خيره بمانید. جذابیت خود را احساس کنید و هاله جذابيت شما از طریق آن نگاه خود را نشان خواهد داد.

اگر او شما را بررسی می کند و چشمان شما به هم می رسد – قبلاً ارتباط برقرار کرده اید. خجالتی نباشید و لبخند بزنید، تماس چشمی را حذف نکنید. این سرگرم کننده و در عین حال جذاب است..

2. لباس های جذاب بپوشید

لطفاً لباس‌هایی بپوشید که شما را جذاب می‌کنند، و این بدان معنا نیست که باید لباس‌های باز بپوشید. به یاد داشته باشید که اکثر مردان عاشق رمز و راز هستند.

3. لبخند بزنید

این لبخند واقعی در حالی که به چشمان او نگاه می کنید یا در حالی که با یکدیگر صحبت می کنید، راه بازیگوشی براي گرم كردن به هر مکالمه ای است. با این حال، سعی نکنید  لبخند را جعل کنید، اصیل باشید، و خواهید دید که چقدر مردان را جذب می کند.

4. زبان بدن

زبان بدن نیز به خوبی کار می کند. وقتی با او هستید چگونگي رفتارتان نشان می دهد که چه کسی هستید. زمانی که در حال صحبت کردن است کمی به سمت او متمایل شوید یا فقط به او لبخند بزنید و حتی اینکه چگونه لب هایتان را گاز می گیرید تاثير دارد.

5. لمس کنید

ژست های لمسی روشی شگفت انگیز برای اغواي شوهرتان است، منظور ما در آغوش گرفتن او نیست. منظور ما این است که هنگام احوالپرسی آهسته به پشت او ضربه کوچکی بزند، بازوي او را لمس كنيد، یا موهاي او را به آرامي با دستتان مرتب كنيد.

6. از ایجاد فضاي جنسی به نفع خود استفاده کنید

وقتی احساس می‌کنید که فضاي جنسی بین شما و نامزدتان وجود دارد، مي خواهيد اين فضاي جنسي ختم به يك عشقبازي پر شور شود. پس كمي با لمس كردن او تحريك را بيشتر كنيد.

7. ببوس، اما به آرامی

اگر می خواهید او را ببوسید، این کار را با اشتیاق انجام دهید، اما تا آخر راه را نروید. نه هنوز. به یاد داشته باشید، شما فقط او را اغوا می کنید، و می خواهید آن شهوت آرام آرام ساخته شود، او را آهسته و با شور و شوق ببوسید و سپس بایستید و بروید. فراموش نکنید قبل رفتن تماس چشمی “بیا و مرا بگیر” برقرار کنید.

8. عطر بزنید

لمس تنها راه برای اغوا کردن یک مرد نیست. از دیگر ایده های اغواگری می توان به استفاده از عطر اشاره کرد. عطر طبیعی ما می تواند جنس مخالف را جذب کند، اما عطرهای خاص نیز می توانند این کار را انجام دهند.

نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که زیاد عطر نزنيد، ما رایحه ای لطیف و جذاب می خواهیم که توجه او را به خود جلب کند و او را وادار به بودن در نزدیکی شما کند.

9. با او خوش بگذرانید

اغوا کردن شوهرتان همیشه به معنای رفتن به رختخواب و داشتن رابطه جنسی نیست. آیا می دانستید که تکنیک های اغوای مرد شامل سرگرم كننده بودن هم می شود؟

جدای از لمس های طولانی، خیره شدن های مغناطیسی و زبان بدن جذاب، بیشتر مردان حضور در کنار فردی سرگرم کننده، خودجوش و ماجراجو را غیر قابل مقاومت می دانند.

مقاله مرتبط: ايده براي خريد كادو براي آقاي شوهر

بنابراین، اگر می‌خواهید مرد خود را اغوا کنید، مطمئن شوید که زمان با کیفیتی را با هم به عنوان یک زوج سپری می‌کنید.

10. اعتماد به نفس خود را نشان دهید

جذاب بودن یک زن با اعتماد به نفس براي یک مرد غیر معمول نیست.  زنی که با اعتماد به نفس است براي مرد جذاب است. اين زنان با اعتماد به نفس حتی بدون تلاش، توجه مردان را به خود جلب می کنند و باعث می شوند که او را بخواهند.

بنابراین دفعه بعد که می خواهید یک مرد را جذب کنید، با اعتماد به نفس و زیبا باشید.

11. چیزی را زمزمه کنید

یکی از نکات مورد علاقه ما برای اغوا کردن یک مرد این است که چیزی با او زمزمه کنیم. وقتي كه زن و شوهر هستيند، می‌توانید در حالی که در رختخواب هستید، حرف هاي شیطنت آمیزی را در گوش مرد خود زمزمه کنید. احساس گرماي نفس شما از طرف شوهرتان یکی از تکنیک های خوب اغواگری در رختخواب است.

12. لب خود را لیس بزنید و گاز بگیرید

اگر به دنبال نکات ظریف اغواگری هستید، لیسیدن و گاز گرفتن لب هایتان یکی از کلاسیک هاست. این كار می تواند به عنوان نوعی عادت یا رفتار باشد، اما شرط می بندم و توجه او به سمت لب های چاق شما خواهد رفت. او نمی تواند بعد از دیدن شما که لب هایتان را می لیسید و گاز می گیرید تمرکز کند.

13. ناگهان متوقف شوید

سربه سرگذاشتن ممکن است یکی از بهترین راه ها برای اغوا کردن شوهرتان از نظر جنسی باشد. نشان دادن علائم و سپس توقف ناگهانی می تواند روی زوج ها موثر باشد.

دادن علائم و توقف می تواند شوهر شما را دیوانه کند. او را ببوسید، او را قلقلک دهید و بس کنید. نگران نباشید، شما بدجنس نیستید، شما فقط بازیگوش هستید.

14. در پیش نوازش شیطنت کنید

برای زوج‌هایی که می‌خواهند شریک زندگی خود را مجذوب کنند، یادگیری نحوه اغوا کردن مردان با زبان بدن بهترین گزینه است. از پیش نوازش استفاده کنید تا به همسرتان نشان دهید که او را دوست دارید و تکنیک های جدیدی دارید. یادگیری نحوه استفاده از اسباب بازی های بزرگسالان می تواند آتش زندگی جنسی شما را تجدید کند. شما باید آتش صمیمیت جنسی را در رابطه خود روشن نگه دارید.

15. از او بخواهید که به شما در بستن زیپ لباس کمک کند

یکی دیگر از روش های اغوا کردن شوهرتان این است که سعی کنید از او بخواهید که به شما در باز کردن زیپ لباستان کمک کند و فراموش نکنید که پشت گردنتان را به او نشان دهید. عطر، گردن جذاب و ژست باز کردن آهسته زیپ لباس شما منجر به عشقبازي پر شوري خواهد شد.

16. با او خلوت کنید

آیا می دانید وقتی با جمع هستید چگونه شوهرتان را اغوا کنید؟ خوب، در جايي كه تنها هستيد او را ببوسيد و سپس به سراغ جمع برويد. اين كار نه تنها به شما شانس معاشقه می دهد، بلکه او را دیوانه می کند. سعی کنید او را ببوسید و عقب بکشید. در چشمان او نگاه کنید و به سراغ دوستان خود بروید. فقط به یاد داشته باشید که قبل از اين عمل خصوصيات او را در نظر بگيريد و مطمئن شويد او از اين كار لذت مي برد.

17. نشان دهید که چقدر باهوش هستید

آیا می دانستید که می توانید یاد بگیرید که چگونه یک مرد را با کلمات بیدار کنید؟ برخی از مردان زنان باهوش را بسیار جذاب می دانند. بنابراین، از پیوستن به یک بحث سالم و ارائه نظرات خود در مورد موارد مهم نترسید.

18. او را با حركات موزون اغوا کنید

شما می توانید با نشان دادن حرکات موزون، شوهرتان را بدون گفتن کلمه اغوا کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و استعداد خود را نشان دهید و در حین حركات موزون، تماس چشمی را فراموش نکنید. او می داند که پیام شما برای اوست.

19. سوالات صمیمی بپرسید

از شوهرتان سؤالات شیطنت آمیز، تحریک آمیز و صمیمی بپرسید. مثلا از او بپرسید که آیا با بازی های نقش آفرینی دوست دارد، شیطانی ترین تجربه ای که می تواند به اشتراک بگذارد چه بوده است.اطمینان حاصل کنید که تماس چشمی خود را حفظ کرده و به آنچه او می گوید گوش دهید.

20. خیلی واضح نباشید

اغوا کردن یک مرد فقط یک معني دارد، اينكه دوستش دارید. با این حال، اغوا كردن با التماس كردن و پرتاب کردن خود به سوی او بسیار متفاوت است .اغوا کردن او به این معنی است که شما سربه سر او مي گذاريد و پیشنهاد می کنید، اما التماس نمی کنید.

چرا مرد خود را اغوا می کنید؟

برخی ممکن است بپرسند، چرا راه هایی برای اغوا کردن یک مرد پیدا کنید؟

اینکه بخواهید یاد بگیرید چگونه یک مرد را اغوا کنید اصلا بد نیست. هنر اغواگری فقط استفاده از ویژگی های جذاب شما برای جذب و برانگیختن میل نفسانی شوهر شماست. وقتی صمیمیت جنسی سرد می شود، اغوا می تواند ازدواج را بهبود بخشد.. فقط یک یادآوری کوچک برای همه کسانی که می خواهند از این نکات استفاده کنند. از اين تكنيك ها برای لذت بردن، روابط بالقوه و تقویت صمیمیت خود با شریک زندگی خود استفاده کنید. از تکنیک های اغواگری برای جذب مردی که قبلاً متعهد است استفاده نکنید.

نتیجه

چگونه امروز یک مرد را اغوا کنیم می تواند به اشکال مختلف ظاهر شود. حتی با چت‌های ساده، می‌توانید بازی خود را شروع کنید، اما آخرین رازی که باید بدانید این است که نیازی به افراط ندارید.

یادگیری نحوه اغوا کردن یک مرد می تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد، دانستن اینکه چگونه شریک زندگی خود را اغوا کنید، رابطه شما را برای همه زوج ها هیجان انگیز می کند.

به یاد داشته باشید که اغواگری یک هنر است، هنری آهسته که تخیل، اشتیاق، شهوت و هیجان را شعله ور می کند. به همین دلیل است که اکثر مردان به سراغ زنانی می روند که می دانند چگونه اغوا کنند – این باعث می شود میل جنسی آنها زنده شود. بنابراین اگر قصد انجام این کار را دارید، ظریف بمانید و از هر بازی که انجام می دهید لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *