ماساژ عاشقانه
ماساژ عاشقانه همسرتان مي تواند به بهبود رابطه جنسي بين شما و همسرتان كمك كند.

چگونه یک ماساژ عاشقانه انجام دهیم

ماساژهای عاشقانه از ماساژ معمولی صمیمی‌تر و احساسی‌تر هستند و می‌توانند صحنه‌ای را برای یک عصر آرامش‌بخش و متمرکز بر زوجین تنظیم کنند. محیط هنگام تنظیم یک ماساژ عاشقانه مهم است، همانطور که بدانید چگونه و کجا ماساژ دهید. به یاد داشته باشید که وقت خود را صرف کنید، روی شریک زندگی خود تمرکز کنید و از ارتباط با او به روشی جدید و هیجان انگیز لذت ببرید.

قسمت  يك ایجاد یک فضای رمانتیک

1.تخت یا کاناپه را با ملحفه و بالش تمیز و نرم بچینید.

 اگر در خانه ماساژ می دهید، به احتمال زیاد میز ماساژ ندارید، اما اشکالی ندارد! جایی را انتخاب کنید که تمیز و پاک از هرج و مرج باشد و یک سری ملحفه تمیز بگذارید تا همسرتان روی آن بخوابد. فراموش نکنید که در صورت نیاز 1 یا 2 بالش را برای زیر سر، پشت یا زانوهای خود بگیرید.

اگر اتاق تمیز نیست، 10 دقیقه برای مرتب کردن و از بین بردن شلوغی ها وقت بگذارید. اگر فضا مرتب باشد، هم شما و هم شریکتان احساس آرامش بیشتری خواهید کرد.

از دو ملحفه استفاده کنید – یکی برای اينكه همسرتان که روی آن دراز بکشد و يك ملحفه برای قرار دادن روی همسرتان در ابتدای ماساژ در صورتی که هوا سرد است.

2. دمای اتاق را در یک محیط راحت تنظیم کنید.

این به شریک زندگی شما بستگی دارد – اگر همیشه سرمايي هستيد، دما را کمی افزایش دهید تا اتاق گرمتر از حد معمول باشد. اگر معمولاً گرمايي هستند، آن را کم کنید تا خنک و راحت باشند. اگر زمان زیادی ندارید، یک بخاری یا پنکه می تواند تفاوت زیادی در دمای اتاق ایجاد کند.

3. چراغ ها را کم کنید و چند شمع برای نورپردازی با حالت رمانتیک تنظیم کنید.

 نورهای خیره کننده بالای سر کار چندانی برای خلق و خوی شما ندارند، بنابراین آن ها را خاموش کنید و به جای آن از شمع ها برای روشنایی استفاده کنید. اگر به نور بیشتری نیاز دارید، یک لامپ را روشن کنید. شما حتی می توانید یک لامپ را با یک روسری شفاف بپوشانید تا نور حتی بیشتر کم شود.

برای لمس خاص، شمع معطر مورد علاقه همسرتان را روشن کنید.

هشدار: هرگز شمع های در حال سوختن را بدون مراقبت رها نکنید. اگر روسری را روی لامپ قرار می دهید، مطمئن شوید که پارچه واقعاً با لامپ تماس نداشته باشد و به محض اینکه کارتان تمام شد، روسری را بردارید تا آتش نگیرد.

4.تلفن ها و تمام وسایل الکترونیکی خود را خاموش کنید تا مزاحم نشوید.

 اگر نمی‌خواهید گوشی خود را خاموش کنید، آن را روی «مزاحم نشوید» یا حالت هواپیما قرار دهید تا در حین ماساژ هیچ اعلانی دریافت نکنید. آن را در کنار یا در کشو قرار دهید تا وسوسه نشوید که آن را بررسی کنید. از شریک زندگی خود بخواهید همین کار را انجام دهد.

از این زمان به عنوان فرصتی برای قطع ارتباط با کار، مدرسه و سایر تعهدات استفاده کنید تا بتوانید بر ارتباط با شریک زندگی خود تمرکز کنید.

5. موسیقی محیط را پخش کنید تا فضایی آرام و آرام ایجاد کنید.

از موسیقی با ضرب آهنگ تند یا سنگین خودداری کنید. در عوض، موسیقی دستگاهی یا محیطی را برای یک اثر آرام بخش انتخاب کنید.

هر سرویس پخش جریانی را که استفاده می‌کنید بررسی کنید—بسیاری از آنها فهرست‌های پخش یا ایستگاه‌های از پیش ساخته شده‌ای دارند که برای آرامش ساخته شده‌اند. «موسیقی آرامش‌بخش» یا «موسیقی محیطی» را جستجو کنید تا ببینید چه چیزی در دسترس است.

«ذن»، «یوگا» و «مدیتیشن» کلمات کلیدی دیگری هستند که می‌توانند به شما در یافتن موسیقی مناسب برای این مناسبت کمک کنند.

6.قبل از شروع، زمانی را صرف ارتباط با شریک زندگی خود کنید.

می توانید از یک لیوان شربت خوب لذت ببرید یا با هم حمام حباب بزنید. یا، به سادگی چند دقیقه را به دست گرفتن و صحبت کردن بگذرانید.

اگر شریک زندگی شما از قبل نمی داند، به او بفهمانید که قصد دارید یک ماساژ عاشقانه به او بدهید. آنها ممکن است بخواهند قبل از شروع شما دوش بگیرند یا لباس خود را عوض کنند.

نکته: قبل از ماساژ عاشقانه همسرتان حتما دوش بگیرید و دندان های خود را مسواک بزنید. شما در نزدیکی خواهید بود و می خواهید مطمئن شوید که بهترین بوی خود را دارید!

ماساژ عاشقانه روابط شما و همسرتان را نزديك تر مي كند.

قسمت دوم ماساژ دادن

1..قبل از شروع، یک روغن یا کرم طبیعی را بین دستان خود بمالید.

روغن بادام شیرین، روغن نارگیل و روغن جوجوبا گزینه های خوبی هستند که نباید پوست همسرتان را تحریک کنند. برای شروع از 1⁄2 قاشق غذاخوری (7.4 میلی لیتر) استفاده کنید و وقتی دستان خشک شدند، مقدار بیشتری به آن اضافه کنید. قبل از شروع باید آن را بین دستان خود بمالید تا گرم شود.

چند قطره اسانس را به روغن حامل یا کرم اضافه کنید تا بوی مطبوعی به آن ببخشید. اسطوخودوس، نعناع فلفلی، ترنج و چوب صندل گزینه های خوبی هستند.

هشدار:

 هرگز از روغن های خالص و رقیق نشده برای ماساژ استفاده نکنید. ابتدا 3-4 قطره را با 1 تا 2 قاشق غذاخوری (15 تا 30 میلی لیتر) روغن حامل مخلوط کنید. اسانس های رقیق نشده می توانند پوست را تحریک کنند.

2.از حرکات طولانی با فشار ملایم استفاده کنید که از گردن و شانه ها شروع می شود.

 از همسرتان بخواهید روی شکم خود دراز بکشد تا بتوانید ابتدا روی شانه ها و پشت او کار کنید. به یاد داشته باشید، هدف شما این نیست که به همسرتان ماساژ عمیق بافتی بدهید یا عضلات دردناک او را تمرین دهید. هدف این است که بدن آنها را بیدار کنید و به آرامی همه بدن آنها را لمس کنید.

با شریک زندگی خود حرف بزنيد تا ببینید میزان فشاری که استفاده می کنید خوب است یا خیر. ممکن است ماساژ عمیق تری بخواهند یا فشار کمتری را ترجیح دهند.

اجازه دهید دستانتان روی پوستشان بچرخد. برای هر قسمتی که ماساژ می دهید، به آرامی در سر خود تا 20 بشمارید، مانند گردن، شانه چپ، شانه راست، وسط پشت و غیره.

3. زمانی را صرف ماساژ قسمت پایین کمر آنها کنید.

 طوری بایستید یا بنشینید که شما و همسرتان در یک جهت قرار بگیرید. دستان خود را صاف در قسمت پایین کمر، نزدیک باسن قرار دهید و به سمت وسط پشت آنها به جلو فشار دهید. همانطور که این ناحیه را ماساژ می دهید تا 20 بشمارید، اما اگر شریک زندگی شما آن را دوست داشت، این کار را برای مدت طولانی تری انجام دهید.

اگر همسرتان با آن راحت است، می‌توانید باسن را به آرامی ماساژ دهید. از آرنج خود استفاده کنید تا به آرامی به باسن شریک خود فشار بیاورید، از بالا شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. در طرف مقابل تکرار کنید.

نکته تخصصی

در طول ماساژ با همسرتان ارتباط برقرار کنید. اگر شریک زندگی شما به “بدون درد، بدون سود” اعتقاد دارد، می توانید کمی در اطراف ناحیه درد کار کنید و ارتباط را باز نگه دارید – قبل از اینکه ادامه دهید از آنها بپرسید که چه احساسی دارد. اگر به شما بگویند که آن نقطه را دوست دارند، می توانید روی آن منطقه تمرکز کنید.

4.دست ها و پاهای آن ها را ماساژ دهید تا همه قسمت های بدنشان آرام شود.

بخشی از ماساژ عاشقانه باعث می شود که شریک زندگی شما احساس آرامش زیادی کند اما از بدن خود نیز آگاه باشد. به آرامی دست های خود را با حرکات بلند و محکم به سمت بالا و پایین بازوها و بلندی های آنها مالش دهید. از آنها بخواهید در حالی که پشت پاهایشان را ماساژ می دهید روی شکم بخوابند، سپس از آنها بخواهید که به پشت خود بچرخند تا بتوانید بازوها و جلوی پاهایشان را ماساژ دهید.

به یاد داشته باشید که برای هر قسمت از بدن تا 20 بشمارید. بازوی چپ بالا، بازوی راست بالا، بازوی چپ پایین، بازوی راست پایین و غیره هر کدام باید زمان خود را دریافت کنند.

مقاله مرتبط: پانزده نشانه ناشي بودن در رابطه زناشويي

5.به خاطر داشته باشید که به پای آنها مقداری TLC بدهید.

 کرم یا روغن بیشتری به دستان خود اضافه کنید و به آرامی کف پاهای آنها را به صورت دایره های بزرگ مالش دهید. دایره های کوچکی در اطراف مچ پا ایجاد کنید و به آرامی بین انگشتان پاهای همسرتان ماساژ دهید.

بسته به میزان غلغلک همسرتان، ممکن است مجبور شوید این قسمت را نادیده بگیرید. اما اگر از آن لذت می برند، ارزش آن را دارد که کمی برای آن وقت بگذارند.

6.روی قسمت داخلی ران آنها با یک فشار محکم اما ملایم کار کنید.

 قسمت داخلی ران بسیار حساس است و همچنین ناحیه ای حساس برای مردان و زنان است. روی ناحیه بین زانو و کشاله ران تمرکز کنید. از ضربات آرام اما محکم استفاده کنید و در هر طرف تا 20 بشمارید.

چقدر ماساژ را به سمت کشاله ران انجام می دهید، بین شما و همسرتان قرار دارد. اگر نشانه‌های غیرکلامی مانند قرار دادن پاهایشان در کنار هم یا دور شدن از شما را به شما نشان دهند، ممکن است پای آن‌ها را خیلی بالا برده باشيد.

7قبل از ماساژ دادن مکان‌های حساس‌تر آنها وقت بگذارید.

یک ماساژ عاشقانه می تواند دقیقاً همین باشد، یا می تواند پیش بازی فوق العاده قبل از رابطه  جنسی باشد. قبل از نزدیک شدن به نواحی حساس‌تر مانند سینه‌ها، کشاله ران یا باسن، با ماساژ ملایم کل بدن شروع کنید.

هشدار:

 همیشه به نشانه های کلامی و غیرکلامی توجه کنید. به یاد داشته باشید که تمرکز شما در طول ماساژ باید روی همسرتان باشد و نه لزوماً روی چیزهایی که ممکن است بعد از ماساژ رخ دهد یا نه. همیشه قبل از شروع به ماساژ رضايت جنسی رضایت شریک زندگی خود را جلب کنید.

8. اجازه دهید همسرتان بعد از ماساژ استراحت کند و برای بلند شدن وقت بگذارد.

 به احتمال زیاد، شریک زندگی شما در حالت حداکثر آرامش قرار می گیرد و نمی خواهد که به محض تمام شدن، چراغ ها روشن شوند و در باز شود. به آنها اجازه دهید برای مدتی بی حرکت دراز بکشند و از این فرصت استفاده کنید و کمی آرام باشيد!

اگر همسرتان در حین ماساژ خوابش برد، بگذارید استراحت کند!

مطلب پیشنهادی

هنگام حمله سگ چه كنيم

هنگام حمله سگ چه کنیم

برخی از سگ ها اگر احساس ترس یا تهدید کنند حمله می کنند. در حالی …

علائم اوتيسم در بزرگسالي

علائم اوتیسم بزرگسالي چيست؟

اوتیسم یک ناتوانی ذاتی و مادام العمر است که افراد مختلف را به طرق مختلف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *