چطور عشق واقعی پيدا كنيم
يافتن عشق واقعی كار دشواري است. ممكن است آنقدر بگرديد كه نااميد شويد ولي نگران نباشيد. ما مي خواهيم در اينجا به شما كمك كنيم

چگونه عشق واقعی را پیدا کنیم؟

عاشق بودن حس قشنگیه. سوالی است که همه ما در مقطعی از خود پرسیده‌ایم. «چه زمانی همسرم را ملاقات خواهم کرد؟» جستجو و یافتن عشق واقعی چیزی است که می تواند زندگی را به طور قطعی تغییر دهد.

چگونه می دانید عشق چگونه است و دقیقاً چه چیزی را تجربه می کنید؟ ما در زیر چند راه ساده برای یافتن عشق واقعی را بیان کرده ایم. این مراحل عشق را دنبال کنید تا همسرتان را پيدا كنيد.

عشق واقعی چیست؟

حتی زمانی که فکر می کنید عشق را پیدا کرده اید، ممکن است تعجب کنید که آیا این همان «عشق واقعی» است که همه به دنبال آن هستند.

عناصر کلیدی عشق واقعی چیست؟

عشق واقعی به این معناست که شما نسبت به کسی محبت و علاقه اي تزلزل ناپذیر دارید. وقتی بین دو نفر ارتباط عاطفی و جسمی عمیقی وجود داشته باشد، احساس عشق واقعی است.

زمانی که احساس می‌کنید بدتان نمی‌آید که خودتان را در ناراحتی  قرار دهید تا کار را برای کسی آسان‌تر کنید، عشق واقعی نیز نامیده می‌شود. عشق واقعی می‌خواهد طرف مقابلتان خوشحال باشد، حتی اگر با شما نباشد.

عشق واقعی يعني كسي را آنقدر دوست داريد كه شادي او را بر شادي خودتان مقدم كنيد.

سه نوع عشق واقعی چیست؟

بر اساس نظریه سه عشق نوشته هلن فیشر، سه نوع عشق واقعی وجود دارد. هر عشقی به یک شکل تجربه نمی شود. سه نوع عشق شامل موارد زیر است:

1. شهوت

اولین نوع عشق شهوت است. تنها بر اساس جاذبه، شهوت زمانی است که شما از نظر فیزیکی در لحظه جذب کسی می شوید. شهوت خود به خود است.

2. اشتیاق

نوع دوم عشق، اشتیاق است. شور و شوق است زمانی که دو نفر تقریباً نسبت به یکدیگر وسواس دارند. آنها به چشمان یکدیگر خیره می شوند، گوش به گوش لبخند می زنند و احساس شادی می کنند.

در این نوع عشق، عاشقان ممکن است احساس کنند که اگر شریک زندگی شان در کنارشان باشد، می توانند دنیا را فتح کنند.

3. تعهد

نوع سوم عشق تعهد است. این نوع عشق ریشه دار، آرام است.

تعهد باعث می شود فرد احساس امنیت  کند. تعهد بدون قید و شرط است و بستگی به این ندارد که طرف مقابل چه احساسی داشته باشد یا رفتارهای عاشقانه شما را متقابلاً انجام دهد.

نشانه های عشق واقعی در یک رابطه

اکنون که می دانید عشق واقعی چه احساسی دارد و چگونه ظاهر می شود، ممکن است تعجب کنید که آیا شما و شریک زندگی تان واقعا عاشق هستید یا خیر. خوب، در حالی که علاقه واقعی انتزاعی است، می تواند در برخی از نشانه های گویا ظاهر شود.

در کوچکترین علائم، ممکن است علاقه واقعی را در یک رابطه مشاهده کنید، مانند برنامه ریزی برای آینده مشترک، فداکاری، تعهد بی قید و شرط و موارد دیگر.

چگونه می توانید عشق واقعی را پیدا کنید؟

در اینجا چند مرحله اساسی برای آماده سازی خود برای یافتن آن عشق آورده شده است. آنها را مرور کنید و دقیقاً همان شخصی را پیدا کنید که قلب شما آرزویش را دارد:

1. آرزو کنید، هدف تعیین کنید

می گویند وقتی چیزی را قصد دارید، کائنات کار می کند تا آن را برای شما درست کند. چرا در این مورد برای خود هدف تعیین نمی کنید! با خود تأیید کنید که قصد دارید عاشق واقعی را پیدا کنید.

“افکار شما تبدیل به  خواسته شما می شوند.” تصدیق مثبت مانند جادو است. از قصد خود برای حرکت دادن نیروهای موجود در جهان استفاده کنید.

باور داشته باشید که وقتی ذهن خود را به سمت یافتن عاشق واقعی معطوف کنید، رویدادها به میل شما ترتیب خواهند داد.

2. مشخص کنید که به دنبال چه نوع عشقی هستید

هر کس به دنبال چیزهای مختلف در یک شریک است. برخی ماجراجویی را دوست دارند، برخی دیگر مانند ساکن شدن و برخی دیگر خواهان امنیت هستند. شناسایی آنچه می خواهید به شما کمک می کند تا یک نوع عشق واقعی پیدا کنید.

ممکن است اغلب به توضیح در مورد آنچه از زندگی و عشق می خواهیم نیاز داشته باشیم. بنشینید و کمی وقت بگذارید تا ذهن خود را پاک کنید. هنگامی که دقیقاً نوع فردی را که دوست دارید بشناسید، به محدود کردن انتخاب ها کمک می کند.

3. خودتان را شاد کنید، و عشق را جذب خواهید کرد

هر چیزی در مورد یافتن عاشق واقعی بخوانید، و یک چیز مشترک وجود خواهد داشت – یافتن خوشبختی در درون! آیا دقت کرده اید که چگونه برخی از مردم شادی را ساطع می کنند؟

آنها جذابیت آنی دارند. دوست داشتن آنها آسان تر است.

تصور کنید هر روز یک فرد بدخلق را می بینید. آیا احساس می کنید جذب چنین شخصی می شوید؟ یا یک فرد شاد و خندان بیشتر شما را می کشد؟

“شما همان چیزی می شوید که بیشتر به آن فکر می کنید.”

4. هیچ چیز بهتر از دوست داشتن خود نیست

همه می گویند خودت را دوست داشته باش! این کار را انجام دهید، و تفاوت را خواهید دید. عشق به خود به گونه ای منعکس می شود که مردم به سمت شما هجوم می آورند. به جای اینکه فکر کنید چگونه عاشق واقعی را پیدا کنید، خواهید دید که عاشق شما را پیدا می کند.

در همه کتابچه های خودیاری و خودسازی، این موضوع مشترک است. کسی که خود را دوست ندارد نمی تواند انتظار داشته باشد که عشق پیدا کند. از امروز شروع کنید و تفاوت آن را ببینید.

5. از فضای آنلاین به دنیای واقعی بروید

در حالی که ما در مورد جستجوی عشق آنلاین صحبت می کنیم، بسیاری برعکس آن را استدلال می کنند. این که به دنبال عشق بگردیم مربوط به افراد واقعی است. برای آنها، اختلاط و ملاقات با مردم در دنیای واقعی، چگونگی یافتن عشق واقعی است.

اشکالی ندارد که چنین دیدگاهی در مورد یافتن عاشق واقعی داشته باشیم. دنیا برای کسانی که به دنبال ملاقات با مردم هستند گسترده شده است. تماس انسانی را در آغوش بگیرید، و در جایی در آنجا، تماسی را خواهید یافت که برای شما در نظر گرفته شده است.

6. دوستان خود را از میان کسانی انتخاب کنید که باعث شادی می شوند

دوستانتان از شما، افکار و انتخاب هایتان انتقاد می کنند. یکی از آنها به خوبی می تواند عشق زندگی شما باشد.

دوستان بخش مهمی از زندگی هر کسی هستند. طبیعی است که فردی را در میان حلقه دوستان خود پیدا کنید که احساس کند “شما برای من هستید.”

پیوندها به قدری عمیق است که با چند دوست از این دست آرامش زیادی وجود دارد.

7. ایمان داشته باشید که عشق واقعی شما به وجود خواهد آمد

اشکالی ندارد که پس از انجام تمام مراحل برای یافتن عشق واقعی بدون نتیجه، احساس ضعف کنید و امید خود را از دست بدهید.

آیا به این فکر کرده اید که “آیا هرگز عشق واقعی را پیدا خواهم کرد”؟ این آخرین کاری است که باید انجام دهید. ایمان خود را حفظ کنید و خوش بین باشید که بهترین ها هنوز در راه است.

همیشه به قدرت مثبت تکیه کنید. اگر نه یک مرحله، پس مرحله بعدی واقعاً کار خواهد کرد.

ایمان زیادی را در جستجوی عشق واقعی خود سرمایه گذاری کنید. و شما همانی را که به دنبالش هستید پیدا خواهید کرد.

8. بدون تلاش برای راضی کردن، همانی باشید که هستید

در جستجوی «عشق واقعی من کیست»، بهترین کار این است که خود را دقیقاً همانگونه که هستید نشان دهید.

من برای خودم هویت دارم. من به دنبال ویژگی های خاصی در کسی هستم که عشق من است. این برای همه صادق است. بنابراین، حفظ فردی که هستید و جذب کسی که واقعاً برای شما مناسب است، بهتر است.

9. جستجو را متوقف کنید، عشق واقعی به سراغ شما خواهد آمد

ممکن است در یافتن اینکه علاقه واقعی شما کیست بیش از حد معطل شوید. این یک سناریوی کاملاً رایج در بین مردم است. در چنین مواقعی بهتر است که به سرنوشت اجازه دهیم.

تمرکز بیش از حد بر چگونگی یافتن عاشق واقعی ممکن است روایت را از آنچه واقعاً هستید دور کند. ایمان داشتن به آنچه مقدر است گاهی بهتر عمل می کند.

به جای اینکه فکر کنید کجا عشق را پیدا کنید، باور کنید که عشقی که برای شما در نظر گرفته شده است به سراغ شما خواهد آمد.

10. عاشق عشق باشید

برای جذب عاشق واقعی خود، باید در وهله اول به ایده عشق ایمان داشته باشید. بسیاری از افرادی که در نهایت عشق واقعی خود را پیدا می کنند، عاشق خود مفهوم عشق هستند.

باز بودن نسبت به ایده عشق به شما کمک می کند تا آسیبی که ممکن است شرکای قبلی یا روابط قبلی ایجاد کرده اند را از بین ببرید. این شما را کمتر بدبین و امیدوارتر می کند.

11. فیلم های عاشقانه تماشا کنید

آیا می خواهید برای یافتن عشق واقعی الهام بگیرید؟ فیلم های عاشقانه کلاسیک را تماشا کنید که همه چیز درباره عاشق واقعی است. این باعث می شود که به آنچه می خواهید فکر کنید و زیر سوال ببرید و به زودی عشق واقعی خود را جذب خواهید کرد.

12. خاطره نويسي

خاطره نويسي یک عمل سالم است. این كار کمک می کند تا ذهن خود را از بین ببرید و افکار خود را بیان کنید. خاطره نويسي در مورد روابطی که ایده آل می کنید می تواند به شما کمک کند عشق واقعی خود را تجسم کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید.

14. یک تابلو  بسازید

آیا تابلوی چشم انداز برای زندگی عاشقانه خود دارید؟ اگر نه، به فکر ساختن آن باشید. فعالیت‌هایی که می‌خواهید با طرف مقابلتان انجام دهید چیست؟ آیا مقصد خاصی وجود دارد که بخواهید با آنها بروید؟ همه آنها را روی تابلو قرار دهید.

15. برای آنها نامه بنویسید

ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما نامه بنویسید که عشق واقعی شما چه کسی خواهد بود. تمام چیزهایی را که می خواهید با آنها تجربه کنید و احساسی که می خواهید در آنها ایجاد کنید را بنویسید. وقتی بالاخره شخص خود را پیدا کردید، می توانید این نامه ها را به او بدهید.

عشق واقعی: عشق چیست و چه نیست

درک اینکه عشق چیست و چه نیست آسان نیست. به خصوص زمانی که در عشق کور شده اید و نمی توانید پرچم های قرمز خاصی را ببینید، گیج کننده است.

با این حال، عشق واقعی زمانی است که شریک زندگی شما با دید باز گوش می دهد و دیدگاه شما را درک می کند. وقتی آنها حالت تدافعی می گیرند یا به عنوان واکنشی به نگرانی های شما طغیان می کنند، عشق نیست.

همچنین زمانی که شریک زندگی شما برای تجربه های جدید باز باشد، عشق واقعی است.

چگونه بفهمیم که این عشق واقعی نیست؟

ممکن است عشق واقعی نباشد وقتی آنها در مسیر خود قرار دارند به حدی که حتی اگر به شما آسیبی وارد کند، تکان نخورند.

یکی دیگر از ویژگی های عشق واقعی صداقت و درستکاری است. عشق واقعی هرگز فریب و دروغی در آن ندارد.

درگیری برای یافتن عشق واقعی

خواستن احساس دوست داشتن یک احساس انسانی است. در همه ما وجود دارد. عشق اکسیر زندگی است و جستجوی فرد مناسب طبیعی است.

همیشه بدبین ها و کسانی هستند که در عشق موفق نبوده اند. یا کسانی که می پرسند عشق واقعی است؟

بسیاری از مردم تمایل دارند خیلی سریع از عشق دست بکشند. قرار نیست همه چیز اینطور باشد. کائنات دو نفر را به دلیلی دور هم جمع می کند. هرگز تصادفی نیست. این عشق واقعی را حفظ می کند، هر چه مخالفان در مورد آن می گویند.

حتی کسانی که فرد مناسب را پیدا می کنند ممکن است دچار تردید و درگیری شوند. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه بفهمیم که آیا این عشق واقعی است؟

چک لیست زیر باید دقیق باشد تا هر دو طرف به عمق عشق پی ببرند. این نکات برای عاشق ماندن نیز صادق است.

هر بار که به این شخص فکر می کنید، قلب شما تپش می زند

با یادآوری یک مکالمه لبخند می زنید

این شخص همیشه در دسترس شماست

آینده خود را با این شخص می بینید

شما احساسات مختلفی را در رابطه با این شخص تجربه می کنید، از شادی شدید تا غم و اندوه عمیق

هر دوی شما طرف مقابل را خوشحال می کنید و سعی می کنید در میانه راه ملاقات کنید

دادن و گرفتن در رابطه شما زیاد است

احساسات و عواطف خود را به اشتراک می گذارید

احساس عشق به جای اینکه شما را محدود و محدود کند، شما را آزاد می کند

بیشتر نکات بالا به شما می گوید که عشق واقعی چگونه است. برای آگاهی از مراحلی که ممکن است برای رسیدن به عشق واقعی زندگی خود دنبال کنید، ادامه دهید.

سوالات متداول

در اینجا چند سوال متداول در مورد عشق واقعی وجود دارد.

1. آیا یافتن عشق واقعی دشوار است؟

در حالی که برخی مخالفند، اکثر مردم موافقند که یافتن عشق واقعی دشوار است. پیدا کردن عشق واقعی و بی قید و شرط که در آزمون زمان بایستد و بتواند همه طوفان ها را پشت سر بگذارد، می تواند دشوار باشد، اما در پایان، شاید ارزشش را داشته باشد.

اگر به دنبال عشق واقعی هستید، نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید و ممکن است به زودی به سراغ شما بیاید.

2. چگونه یک رابطه عاشقانه واقعی ایجاد کنیم؟

ایجاد و حفظ یک رابطه عاشقانه واقعی نیاز به قصد و ملاحظه دارد. برخی از ارزش هایی که یک رابطه را واقعاً دوست داشتنی و شاد می کند عبارتند از: صداقت، احترام، ارتباط و درستکاری.

هر دو شریک در رابطه باید در جهت یک هدف مشترک تلاش کنند – دوست داشتن واقعی یکدیگر و متعهد ماندن به یکدیگر، مهم نیست که چه باشد.

3. خالص ترین شکل عشق چیست؟

عشق بی قید و شرط خالص ترین شکل عشق است.اين احساس زمانی بی قید و شرط و پاک شناخته می شود که هیچ شرایطی وجود نداشته باشد، هیچ رشته ای وجود نداشته باشد و حتی انتظاری برای دوست داشته شدن وجود نداشته باشد.

زیرا وقتی کسی را دوست داریم، واقعاً می خواهیم که او شاد باشد، حتی اگر بخشی از آن شادی نباشیم. عشق واقعی در عوض انتظاری ندارد اما بهترین ها را برای کسی که دوستش دارد می خواهد.

4. چگونه می دانید که یک مرد عشق واقعی شماست؟

تشخیص اینکه آیا کسی عشق واقعی شماست، ممکن است آسان نباشد. با این حال، اگر آنها به شما احساس شادی، عشق، احترام، شنیده شدن را می دهند و می توانید بدون توجه به هر اتفاقی روی آنها حساب کنید، ممکن است آنها عشق واقعی شما باشند.

در ضمن اگر نسبت به آنها عشقی بی قید و شرط و تزلزل ناپذیر دارید که تحت تأثیر هیچ عامل بیرونی قرار نمی گیرد، ممکن است آنها عشق واقعی شما باشند.

مقاله مرتبط: 20 نشانه که او تظاهر می کند که شما را دوست دارد

نتيجه گيري

به درستی گفته شده است که “عشق چیز بسیار باشکوهی است.” یافتن عشق واقعی سفر زیبایی است.

می توان گفت سفر گاهی زیباتر از خود مقصد است. پیدا کردن فرد مناسب گاهی اوقات در اولین تلاش فوری یا موفقیت آمیز است.

ممکن است فرصت های از دست رفته و امیدهای واهی در راه باشد. اجازه دهید اینها سفر شما را متوقف نکنند زیرا کل تجربه را غنی می کنند. مراحل ذکر شده در مورد چگونگی یافتن عشق واقعی مطمئناً شما را به عشقی که برای شما در نظر گرفته شده هدایت می کند.

اگر فکر می کنید که عشق واقعی خود را پیدا کرده اید، باید بدانید که به این معنا نیست که مشکلاتی وجود نخواهد داشت که با آن روبرو شوید. اگر مشکل دارید و نیاز به کمک دارید، زوج درمانی را در نظر بگیرید.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه بفهمیم که کسی ما را دوست دارد

چگونه بفهمیم که کسی ما را دوست دارد

دانستن اینکه آیا کسی شما را دوست دارد یا نه ممکن است دشوار باشد. اگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *