بهترين روش هاي تحريك جنسي زن در ازدواج چيست؟
در اين مقاله مي خواهيم به شوهر ها راه هاي تحريك جنسي همسرشان را بگوييم.

بهترين روش هاي تحريك زن در  ازدواج چیست؟

آیا می خواهید بهترين روش هاي تحريك جنسي زن را بدانید؟ آموختن این که چه چیزی یک زن را تحريك مي كند می تواند به شما کمک کند دختر رویاهایتان را عاشق خود کنید، آتش عشق را در ازدواجتان دوباره شعله ور کند.

برای برخی از زنان، تحريك شدن به معنای مورد حمايت بودن یا لوس شدن است. برای دیگران، همه چیز در مورد  كارهاي فیزیکی است. با این حال، زناني هستند كه ترجیح می‌دهند قبل از اینکه بدنشان تحريك شود، از نظر ذهنی تحریک شوند.

با این همه راه های مختلف تحريك ، چه چیزی زن را بیشتر به خود جلب می کند؟ قبل از اینکه به آن پاسخ دهیم، بیایید ببینیم وقتی یک زن  به شوهرش می گوید تحريكم كن به چه معناست؟

تحريكم كن به چه معناست؟

اگر متوجه شدید که جمله تحريكم كن به چه معناست، در جای درستی در ازدواج خود هستید. روش تحريك کردن برای هر زن متفاوت است، اما به طور کلی، تحريك کردن کسی به این معنی است:

برانگیختن علاقه جنسی

در پیش نوازي شرکت کنید

ذهن آنها را تحریک کنید

حواس آنها را تحریک کنید

وقتي شوهر راه تحريك زن در ازدواج را بلد باشد آنگاه ازدواج آنها گرم و صميمي خواهد شد.

سي  روش تحريك جنسي زن توسط شوهر

چه چیزی یک زن را تحت تاثیر قرار می دهد؟ به خواندن 30  روش تحريك عاطفی و فیزیکی برای همسر ادامه دهید.

اگر واقعاً می‌خواهید قلب همسرتان را به دست آورید، از جایی شروع می‌کنید که برخی افراد آن را بزرگترین منطقه تحریک‌پذیر می‌نامند: ذهن او!

اگر به دنبال ایجاد یک ارتباط عاطفی با همسرتان هستید، در اینجا لیستی از كارهايي كه بايد انجام دهيد آمده است.

1. از او تعریف کنید

اولین مورد در این لیست از كارها، تعارفات قدیمی است. ممکن است ابتدایی به نظر برسد، اما چه کسی تعريف شنيدن را دوست ندارد – به خصوص از طرف کسی که به او اهمیت می دهید؟

همسر خود را با تعریف کردن از ظاهر، هوش و ویژگی های شخصیتی مورد علاقه اش، تحريك کنید.

2.ارتباطات

یکی از بزرگ‌ترین موارد تحريك که برای زنان به وجود می‌آید، شریکی است که می‌تواند ارتباط برقرار کند.

ارتباط باعث تعمیق ارتباط می شود. همچنین به زوج‌ها کمک می‌کند تا مشاجره‌ها را کنار بگذارند و نشان داده شده است که صمیمیت جنسی را بهبود می‌بخشد.

3. ایجاد احساس مهم بودن در او

چیزی که یک دختر را برمی انگیزد این است که احساس کند او شماره یک زندگی شماست. هیچ چیز جذاب تر از این نیست که بدانید شریک زندگی شما هر کاری برای خوشحال کردن شما انجام می دهد.

4. گوش دادن به او

بزرگترین نکته برای دختران همسري است که بتواند گوش کند. این به این معنی است که تلفن خود یا هر چیز دیگری که ممکن است شما را از توجه کامل به او باز دارد، کنار بگذارید.

5.فانتزی های خود را به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از راه های تحريك همسر، به اشتراک گذاشتن فانتزی های خود است. این نیز یک راه جذاب برای به دست آوردن بینش نسبت به عمیق ترین افکار یکدیگر است. همچنین باعث پیش بازی ذهنی عالی می شود.

6.کمک در كار خانه

هنگامی که از زنان می پرسند چه چیزی باعث تحريك یک زن می شود، برخی از زنان ممکن است پاسخ دهند: “وقتی شریک زندگی من لباس ها را تا می کند!” یا «وقتی همسرم از بچه‌ها مراقبت می‌کند تا بتوانم آرامش داشته باشم».

اما آیا اینها واقعاً چیزهایی هستند که دختران را تحریک می کنند؟

برای برخی از زنان، اين موارد مهم هستند. چرا؟ از آنجایی که ژست‌های مراقبتی باعث می‌شود زنان از نظر عاطفی با همسرشان ارتباط برقرار کنند، همه ما می‌دانیم که بهترین رابطه جنسی با پیوندهای عاطفی عمیق حاصل می‌شود.

7. سربه سر گذاشتن کلامی

چه چیزی زنان را تحريك می کند؟ صحبت های کثیف

کلمات خاصی که زنان را تحريك می کند به همسر شما بستگی دارد. با چیزی ساده و شیطون شروع کنید. یک پیام کوتاه برای او بفرستید و به او بگویید وقتی به خانه می‌رسد با او چه کنید. شما می توانید بر اساس نحوه پاسخ او، كارها را افزایش دهید یا آنها را مبهم اما پیشنهادی نگه دارید.

یادگیری اینکه چه چیزی به همسرتان بگویید تا او را تحريك کند ممکن است کمی طول بکشد، اما با کمی تمرین، خیالات او را در کمترین زمان در گوش او زمزمه خواهید کرد.

8. دانستن اینکه چگونه احساس خود را بیان کنید

دانستن اینکه چه باید به یک دختر بگویید تا او را تحريك کند چیزی بیش از صحبت های کثیف است، بلکه این است که بدانید چگونه از نظر احساسی و فیزیکی خود را ابراز کنید. این بدان معناست که هم احساسات و هم تخیلات خود را با او در میان بگذارید.

9. مرد خانواده بودن

یکی از بزرگ‌ترین تحريك هاي زنان، تماشای شوهرانشان در حال مراقبت از فرزندانشان است. این یک تغییر فیزیکی نیست، بلکه یک واکنش احساسی شدید است که باعث می‌شود او بخواهد به شما نزدیک‌تر باشد.

10. معاشقه با او

معاشقه به این معناست که بدانیم به یک زن چه بگوییم تا او را تحريك کند. این یک راه سرگرم کننده و جذاب است تا به همسرتان بفهمانید که چقدر او را می خواهید.

چه رو در رو با او معاشقه کنید یا از طریق پیامک، مطمئناً آتشی در او ایجاد می کنید.

11. حس عاشقانه

چیزی که یک دختر را برمی انگیزد مردی است که می داند چگونه با او عاشقانه رفتار کند. او را برای شام بیرون ببرید، برایش گل بخرید یا وانمود کنید که برای اولین بار است که او را بیرون می رويد و واقعاً می خواهید او را تحت تأثیر قرار دهید.

12. صمیمی بودن با او

هرچه رابطه شما پایدارتر باشد، تحريك شدن همسرتان آسان تر است. وقتی با همسرتان پایدار و صمیمی هستید، او احساس می‌کند که بدون قضاوت هر طور که می‌خواهد مي تواند وحشی باشد.

13. تنظیم خلق و خو

یکی دیگر از مهم ترين موضوعات برای همسرتان ، ایجاد خلق و خوی مناسب زمانی است که می‌خواهید عمل جنسي  را شروع کنید. کمی موسیقی بگذارید، شمع روشن کنید و به او نشان دهید که در یک شب عاشقانه وحشی است.

14.دست او را بگیرید

گرفتن دست روشی شیرین برای نشان دادن علاقه  به  همسرتان است. همچنین اکسی توسین را افزایش می دهد، استرس را کاهش می دهد و به او احساس امنیت می دهد.

15. جنتلمن بودن

چه چیزی یک زن را تحت تاثیر قرار می دهد؟ وقتی در کنارش هستید یک جنتلمن باشید. صندلی او را بیرون بکشید، درها را به روی او باز کنید یا وقتی هوا سرد است ژاکت خود را به او بدهید. اینها از رفتارهای خوب قدیمی بسيار جذاب هستند.

روش جسمي تحريك همسر

پس چه چیزی یک دختر را از نظر جسمی تحريك می کند؟ شاید تعجب کنید که بدانید تحريك فیزیکی برای همسرتان همیشه شامل لمس کردن او زیر کمر نیست.

به خواندن این لیست از روش هاي تحريك جسمي همسر ادامه دهيد تا ياد بگيريد چطور همسرتان را از نظر جسمي تحريك كنيد.

16. بوسنده خوب بودن

در یک بوسه چیست؟ همه چیز، ظاهرا! بوسیدن (و خوب بوسیدن، باید اضافه کنیم) یکی از بزرگترین روش هاي تحريك برای زنان است.

مجله روانشناسی تکاملی دریافت که زنان اگر شوهرشان به خوبي آنها را ببوسد بیشتر جذب جنسی می شوند.

بنابراین دفعه بعد که همسرتان را مي بوسيد، مطمئن شوید که آهسته و جذاب است – و از زبان زیاد استفاده نکنید.

  17.اولین حرکت را انجام دهید

همسر شما برای انجام اولین حرکت جنسی مشكلي ندارد، اما این بدان معنا نیست که او همیشه می‌خواهد کسی باشد که اولين حركت جنسي را مي كند.

زن ها دوست دارند شریک زندگی خود را دوست داشته باشند، بنابراین دفعه بعد که در خلق و خوی جنسي قرار گرفتید، با انجام اولین حرکت اعتماد به نفس او را تقویت کنید و به او بگویید که فقط باید او را داشته باشید.

18. حفظ تماس چشمی

یکی از جذاب‌ترین كارهايي که همسر شما را تحریک می‌کند، تماس چشمی است. به اشتراک گذاشتن یک نگاه در آسیب پذیرترین لحظات به یکباره هیجان انگیز است.

چیزی که واقعاً زنان را در این مورد تحریک می کند، افزایش حس صمیمیت است که از تماس چشمی ناشی می شود. یک مطالعه ERP این را تأیید می کند و بیان می کند: “صمیمیت بین دو فرد به طور کامل فقط از طریق نگاه متقابل تحقق می یابد.”

19. شوهر مهربان و بخشنده

عاشقان خودخواه بدترین هستند. آنها همیشه به سمت خط پایان می روند بدون اینکه فکر کنند که آیا شریک زندگی آنها در چه حالي است.  بزرگترین نکته برای همسر این است که بدانند شما می خواهید مطمئن شوید که او در رختخواب راضی است. این به این معنی است که وقت خود را با بوسیدن، پیش بازی پر كنيد و اجازه دهید که لذت شما لذت او برای عصر باشد.

20.کلماتی که زن را تحريك می کند

عبارات و کلماتی که زن را تحریک می کند، می تواند برخورد جنسی را تشدید کند. فقط بدانید که کلماتی نیز وجود دارند که زنان را ناامید می‌کنند. بسیاری ممکن است عبارات عامیانه جنسی را بسیار توهین‌آمیز بدانند، بنابراین قبل از اینکه شروع به صحبت کردن کثیف کنید از همسرتان بپرسید از چه كلماتي خوشش نمي آيد.

21. بوسیدن گردن او

گردن یکی از هفت ناحیه اروژنیک زن است. مناطق اروژن به مناطقی از بدن اطلاق می شود که به ویژه به تحریکات جنسی حساس هستند.

پشت گردن از نظر تحریک جنسی حتی از سینه ها بالاتر بود. واضح است که این حوزه را نباید نادیده گرفت!

22. او را بلند کنید

بلند شدن توسط شوهر براي همسر شما يك راه براي تحريك است، به خصوص زمانی که او را بلند مي كنيد بعد او را در مکانی جذاب قرار می دهید تا بتوانید او را ببوسید، مانند روی کاپوت ماشین یا میز آشپزخانه.

23.با  همسرتان وقت بگذرانید

یکی از مهم ترين موضوعاتي که برای زنان به وجود می‌آید، گذراندن زمان با کیفیت در کنار هم است. تحقیقات نشان می‌دهد زوج‌هایی که در شب‌های قرار منظم با هم وقت می‌گذرانند، استرس کمتری دارند (که منجر به رابطه جنسی بهتر می‌شود) و میزان رضایت جنسی بالاتری دارند.

24. شوخ طبعی داشتن

داشتن حس شوخ طبعی عالی شوهر یکی از بزرگترین علايق زنان است. تحقیقات نشان می دهد زوج هایی که با هم می خندند در رابطه خود احساس حمایت و رضایت بیشتری می کنند.

احساس حمایت از طرف شریک زندگی به زن این امکان را می دهد که به داخل و خارج از اتاق خواب احساس آرامش داشته باشد.

25.دانستن اینکه با دستان خود چه کاری انجام دهید

مطالعات نشان می دهد که زنان اغلب میزان کمتری از رضایت جنسی را در اوایل رابطه خود و رضایت جنسی بالاتر را در اواخر ازدواج گزارش می دهند.

این نه تنها به این دلیل نيست که زن با همسرش راحت‌تر شده است، بلکه به این دلیل است که آنها یاد گرفته‌اند چگونه، کی و کجا او را لمس کنند.

دانستن اینکه با دستان خود چه کاری انجام دهید و چگونه همسر خود را لمس کنید یکی از بزرگترین چیزهایی است که همسرتان را تحریک می کند.

26. با قدردانی به رابطه جنسی نزدیک شوید

در مطالعه‌ای در مورد اینکه چه چیزی باعث افزایش اوج لذت زنان می‌شود، زنان گزارش کردند که شروع جنسی متقابل، تکنیک‌های خوب و رابطه‌ای که در آن رابطه جنسی آشکارا و با قدردانی انجام می‌شد، عوامل کلیدی در اوج لذت زنان بودند.

27. ماساژ دادن همسر

لمس فیزیکی یکی از بزرگ‌ترین موارد برای زنان است. به علاوه، تحقیقات نشان می‌دهد که محبت فیزیکی، مانند دریافت ماساژ، در آغوش گرفتن یا گرفتن دست، به شدت با رضایت شریک زندگی مرتبط است.

28. نترسیدن از کمک کوچک

استفاده از اسباب‌بازی‌های صمیمی می‌تواند یک راه حل بزرگ برای همسر شما باشد. آنها می توانند به ویژه برای زنانی که در رسیدن به اوج لذت مشکل دارند مفید باشند. بنابراین، از اسباب بازی ها نترسید – با آنها هیجان زده باشید!

29. دست زدن به پاهای او

احساس اینکه در حال انجام یک کار شیطنت آمیز گرفتار خواهید شد، می تواند برای همسر شما جذابیت بزرگی داشته باشد، بنابراین دفعه بعد که شام مي خوريد، دستتان را به سمت بالا ران او زیر میز بلغزانید و ببینید چه واکنشی نشان می دهد.

30. اعتماد به نفس داشتن

یکی از مهم ترين موضوعات برای زنان ، اعتماد به نفس است.

خیلی خوب است که از همسرتان بپرسید آیا از چیزی لذت می‌برد، اما لازم نیست هر پنج ثانیه از او بپرسید. فقط به نشانه های او گوش دهید. آیا او به شدت نفس می کشد؟ به نظر می رسد بدن او به کاری که شما انجام می دهید واکنش نشان می دهد؟

این که هر دو دقیقه یکبار نپرسید که آیا همسرتان از کاری که شما انجام می‌دهید لذت می‌برد یا خیر، اعتماد به نفستان را نشان می‌دهد و به او نشان می‌دهد که در كار با دستان تان خوب هستيد – به معنای واقعی کلمه.

مقاله مرتبط: پنج راه غلبه بر نارضایتی جنسي در ازدواج

نتیجه

نوع تحريك برای زنان از فردی به فرد دیگر متفاوت است.. آنچه زنان را از نظر جسمی بیشتر برمی انگیزد تماس چشمی، سربه سر گذاشتن جنسي و دانستن کلمات شیطنت آمیز مناسبی است که زنان را تحریک می کند.

چیزی که زن را برمی انگیزد همیشه جنسی نیست. چیزی که دختر را تحريك می کند ارتباط است. با او در مورد آنچه دوست دارد صحبت کنید و به نیازها و خواسته های او گوش دهید.

با شروع از ذهن او، ارتباط عمیق تری ایجاد خواهید کرد که تعامل فیزیکی شما را بسیار لذت بخش تر می کند.

به طور کلی، بزرگترین عامل برای همسر شما اعتماد به نفس، تمایل به یادگیری، عشق و سخاوت است.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *