رفتار بد دخترانه
رفتارهاي بدي وجود دارد كه توسط تعدادي از دخترها نادانسته انجام مي شود.

رفتار هاي بدي كه يك دختر انجام مي دهد و چطور از انجام آنها دست برداريم.

آیا تا به حال با دختری به یک قرار شام رفته اید و او با گارسون بی ادبانه رفتار می کند؟ یا باعث شد مدت طولاني منتظر بمانید تا او بتواند آماده شود؟ اینها تنها چند عادت یا رفتاری هستند که افراد آن را نامطلوب یا به عبارت دیگر اعصاب خردكن می‌دانند. در این مقاله، كارهاي اعصاب خردكني كه يك دختر انجام مي دهد را پوشش مي دهيم تا شايد باعث تغيير در اين رفتارها شود.

1

نداشتن اخلاق شایسته

هیچ کس دوست ندارد با دختري باشد که احساسات دیگران را نادیده می گیرد. نگفتن “متشکرم” یا بستن در زمانی که کسی پشت شماست، رفتار بی ادبانه است.

کلید خوش رفتاري ساده است: با دیگران طوری رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود.

2

بی احترامی به کارگران

کارگران خدمات و خرده فروشی ستون فقرات جامعه ما هستند. به طور کلی، هدف آنها کمک و مهربانی با افرادی است که به آنها خدمت می کنند. برخورد با آنها با رفتار بی ادبانه یا اخلاق بد، یک اعصاب خردي  بزرگ است. رفتارهای منفی نیز مانند سرماخوردگی می تواند مسری باشد. اگر فردی منفی گرا است، با رفتار بی ادبانه او با ادب برخورد کنید. صدایی محترمانه داشته باشید و لبخند بزنید.

رفتار بي ادبانه با كارگران شما را در نزد طرف مقابل بي ارزش مي كند.

3

تظاهر به بلد بودن همه چيز

در حالی که یادگیری تا آنجا که ممکن است عالی است، هیچ کس نمی تواند واقعاً همه چيز را بداند، بنابراین تظاهر نکنید. یا اگر واقعاً در مورد موضوعی چیزهای زیادی می دانید، متواضع باشید. از آن به عنوان فرصتی برای اظهار نظر یا صحبت با مردم استفاده کنید.

در بسیاری از موارد رفتار “همه چیز را بدانید”، آنها احساس می کنند که باید دیگران را در مورد اهمیت یا هوش خود متقاعد کنند. با این کار از علم خود برای تحقیر دیگران استفاده می کنند.

به ندانستن جواب چیزی افتخار کنید. این فرصتی برای یادگیری است!

4

بی توجهی به نظافت و بهداشت

حفظ ظاهر و تمیزی شما چیزهای زیادی در مورد شما می گوید. این نشان می دهد که چقدر مایلید از خود مراقبت کنید. رفتارهايي مانند بوی بد، موهای چرب، یا لباس های کثیف یا پاره می توانند اعصاب افراد را خرد كند.برای برخی، به دلیل فشارهای خارجی، حفظ ظاهر خود می تواند دشوار باشد. در آن صورت، به اصول اولیه بپردازید:

مسواک بزنید، موهایتان را شانه کنید، دوش بگیرید، دئودورانت بزنید و لباس تمیز بپوشید.

5

داشتن ناخن های بلند

در حالی که هیچ اشکالی در ناخن هاي بلند وجود ندارد، اما در بیشتر مواقع، مردان طرفدار زیادی از این ظاهر نیستند. بنابراین، اگر می خواهید خود را با ناخن های فانتزی بیان کنید، بهداشت ناخن را به خوبی رعایت کنید.

ناخن‌هایتان را نجوید، ناخن های خود را مرتب و تمیز نگه دارید.

6

آرایش بیش از حد

همانطور که ناخن ها نوعی ابراز وجود هستند، آرایش نیز همینطور است. با این حال، بسیاری از پسرها وقتی دختران آنقدر آرایش می‌کنند که زیبایی طبیعی آنها را تغییر می‌دهد، مشکل پیدا می‌کند.

7

وسواس به طالع بینی

یک خط ظریف وجود دارد که طالع بینی برای سرگرمی و زمانی که برای تعیین روابط، مسیرهای زندگی و فعالیت های روزانه استفاده می شود، استفاده می شود. وقتی افراد برای تصمیم گیری در مورد زندگی خود به فال های خواندنی خود تکیه می کنند، این نشانه آن است که به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرند و قادر به تصمیم گیری نیستند.

8

پیامک یا تماس های بی وقفه

ارسال یک متن دو یا چهار متن برای بهترین دوست یک چیز است. انجام همین رفتار با کسی که به تازگی با او صحبت کرده اید کار دیگری است. پیام‌ها یا تماس‌های تکراری در شروع یک رابطه به طرف مقابل نشان می‌دهد که شما بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کرده‌اند، مراقبت‌های بیشتری دارید.

9

بیش از حد چسبنده بودن

نیاز به استقلال برای هر رابطه موفق بسیار مهم است. هنگامی که نشانه های چسبندگی را بیان می کنید، این می تواند یک پرچم قرمز بزرگ برای دیگران باشد. این به آن‌ها می‌گوید که دائماً نیاز دارند زندگی خود را در اطراف شما تنظیم کنند – و این راهی برای داشتن یک زندگی شاد و سالم نیست.

نشانه‌های چسبندگی عبارتند از: نیاز به اطمینان خاطر، انتظار ارتباط مداوم و ناتوانی در دادن فضا به طرف مقابل.

چسبندگی اغلب نتیجه نیازهای بقا، امنیت، عشق و عزت نفس است.

برای تغییر رفتار نیازمند یا چسبنده، لحظه ای به خود اندیشی اختصاص دهید. سرگرمی های جدیدی مانند کار داوطلبانه، فعالیت بدنی یا هنر را بیاموزید که شما را مشغول می کند.

10

حسادت بیش از حد

زمانی که دختران هنگام معاشرت با افراد دیگر – به خصوص از جنس مخالف – بیش از حد محافظه کار یا حسادت می کنند، یک مشکل بزرگ است. در روابط، افراد می خواهند احساس اعتماد و امنیت کنند. حقیقت این است که حسادت برای بسیاری از مردم ناامنی را فریاد می زند.

11

غذا خوردن و صحبت کردن به طور همزمان

هیچ کس دوست ندارد غذاهای جامد را در زمان  خوردن تماشا کند. اگر داستان جذابی را تعریف می کنید که نمی تواند صبر کند، اجازه دهید غذا صبر کند. یا برعکس. به ما اعتماد کنید، طرف مقابل شما سپاسگزار شما خواهد بود.

12

غذا خوردن پر سر و صدا

برای برخی از افراد، صداهای غذا خوردن، جویدن، و حتی تنفس بلند یک مشکل بزرگ است. اما قبل از اینکه بخواهید از غذا خوردن با صدای بلند خود دفاع کنید، از آنها عصبانی نشوید. آنها نمی توانند کمک کنند! میسوفونیا یک ناهنجاری مغزی است که توسط صداهایی مانند جویدن ایجاد می شود.

اگر پر سر و صدا خوردن برای شما مشکل ساز است، یک راه حل ساده جویدن با دهان بسته است. دهان باز اجازه ورود هوا را می دهد که منجر به صداهای کوبیدن یا غلت زدن می شود.

همچنین می‌توانید آهسته غذا بخورید، از غذاهای غیرترد اجتناب کنید، یا صدای جویدن را با کمک صدای پس‌زمینه پنهان کنید.

13

زندگی در آشفتگی

یک اتاق نشیمن نامرتب برای بسیاری از مردم یک پرچم قرمز بزرگ است. می گوید شما برای مراقبت از خودتان وقت نمی گذارید. به طور مشابه، زندگی با یک مجموعه از حیوانات نازک یا عروسکی ممکن است این تصور را ایجاد کند که شما یک احتکار کننده هستید، که می تواند شریک بالقوه شما را بدبخت کند.

14

صحبت کردن با صداي کودک

فقط وقتي با يك كودك يا يك حيوان صحبت مي كنيد استفاده از صداي كودكانه قابل قبول است در غير اينصورت با بزرگسال بايد با صداي بالغانه صحبت كنيد.

15

پوشیدن لباس های نامناسب

لباسی بپوشید که مناسب آن موقعیت باشد و در عین حال با شخصيت شما متناسب باشد.

16

طول دادن آماده شدن

برخلاف بیانسه، بسیاری از ما با احساس بی عیب و نقص از خواب بیدار نمی شویم. خوب به نظر رسیدن نیاز به کار دارد، اما اجازه ندهید این کار به ضرر دیگران باشد. دیر رسیدن نشان می دهد که به وقت طرف مقابل احترام نمی گذارید. بی ادب نباش زودتر آماده شوید.

17

عدم پرداخت در جلسات آشنايي

خانم‌ها، ما می‌دانیم که پرداخت پول در اولین قرار برای پسر جوانمردانه است، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید قبض را تقسیم کنید. به هر حال، هر دو نفر شایسته احساس خاص بودن نیز هستند.

پيشنهاد دهيد در جلسه آشنايي بعدي شما هزينه كافه را پرداخت كنيد.

18

شروع بحث برای سرگرمی

بحث هایی که بدون دلیل ظاهر می شوند، اغلب نشانه کسالت، خود خرابکاری یا ناراحتی از نزدیکی هستند. به جای ادامه بحث، توقف کنید و احساس خود را تشخیص دهید.

اگر این نشانه کسالت است، سعی کنید چیز جدیدی را با شریک زندگی خود یاد بگیرید، مانند پختن یک دستور غذای جدید یا انتخاب یک سرگرمی.

اگر ناشی از مسائل اساسی مانند عدم کنترل است، با شریک زندگی خود در مورد جایی که کنترل ندارید صادق باشید تا راه حل های سالم پیدا کنید.

19

اغراق و ستايش همسر يا نامزد سابق

در روابط جدید طبیعی است که در مورد روابط گذشته شریک زندگی خود بدانید. با این حال، ذکر مداوم خوبي ها همسر سابق می تواند یک پرچم قرمز قابل توجه پس از هفته ها یا حتی ماه ها آشنایی باشد. این به شریک زندگی تان نشان می دهد که هنوز از همسر سابق خود رد نشده اید.

20

صميمت نمايشي در ملاعام

نمایش صميمت راهی است برای اینکه به همسرتان بگویید نه تنها از اینکه در کنار او دیده می‌شوید افتخار می‌کنید، بلکه واقعاً دوست دارید در کنار او باشید. با این حال، زمان و مکانی برای  نمايش صميمت بيش از حد وجود دارد، و در ملاء عام نیست!

21

داشتن شخصیت “من را انتخاب کن”.

دختر من را انتخاب کن کسی است که با اطمینان از اینکه “مثل دختران دیگر نیست” دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد. اغلب به قیمت کمرنگ کردن زنان دیگر تمام می شود و ریشه در زن ستیزی دارد.

22

به اشتراک گذاری کل رابطه خود به صورت آنلاین

بیایید صادق باشیم: راه اندازی نرم یک رابطه جدید آنلاین زیبا است. شما یک عکس از دست شریک زندگی خود یا یک شبح بوسیده را برای به اشتراک گذاشتن در فیدهای اجتماعی خود ارسال می کنید. اما زمانی که تصاویر به اشتراک گذاری کل رابطه شما به صورت آنلاین تبدیل می شود، ممکن است شریک زندگی شما احساس کند که احساس حریم خصوصی وجود ندارد.

قبل از ارسال عکس یا ویدیو از شریک زندگی‌تان، آنچه را که شریکتان راحت به اشتراک می‌گذارد، به‌صورت آنلاین مشخص کنید.

به همین ترتیب، همیشه آنلاين بودن در تلفن یا ارسال تصاویر برای بسیاری از افراد رفتار جالب نيست، زیرا نشان می دهد که شما بیشتر از گذراندن زمان با کیفیت با هم درگیر ایده آنها هستید.

23

مدام شاکی است

همه شاکی هستند. با این حال، می تواند هوای منفی را ایجاد کند که وقتی بی امان می شود با افراد دیگر همراه نمی شود. با این حال، منفی گرایی فقط به خاطر ناراحتی های جزئی نیست. این می تواند دیگران را از تعقیب رویاهای خود یا تلاش برای چیز جدیدی منصرف کند. هیچ کس نمی خواهد در کنار کسی باشد که روحيه او را پایین می آورد.

24

خود محور بودن

افرادی که خود شیفته هستند پرچم قرمز مهمی هستند زیرا تمایل دارند بدون در نظر گرفتن دیگران در جهت منافع شخصی خود عمل کنند. روابط سالم، افلاطونی یا عاشقانه در مورد کمک به رشد یکدیگر و ابراز مراقبت است. اما، اگر فقط یک خیابان یک طرفه باشد، این یک رابطه واقعی نیست.

25

بی صداقتی

ایجاد رابطه بر اساس دروغ برای هیچ کس مناسب نیست – به خصوص برای کسانی که در شراکت عاشقانه هستند. روابط سالم بر پایه اعتماد، تشویق، ایمنی و امنیت بنا شده است.

26

ماندن مو در روشويي و چاه حمام

دانلود مقاله

خانم‌ها، هیچ مشکلی بزرگ‌تر از آشکار کردن توده‌ای از موها که مجرای فاضلاب را مسدود کرده‌اند، وجود ندارد. دوش‌ها قرار است فضایی تمیز باشند، نه پر از موها.

قبل از شروع روتین مراقبت از مو یا پوست، زیر دوش نگاه کنید و موهای شل را دور بریزید.

27

وفاداری شریک خود را آزمایش کنید

در حالی که «چالش‌های وفاداری» همه در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok و YouTube Shorts مورد توجه قرار می‌گیرند، در واقعیت، این یک پرچم قرمز بزرگ است. تست های وفاداری نشان می دهد که به شریک زندگی خود اعتماد ندارید. همچنین می‌گوید که شما حاضرید آنها را در معرض دید همه قرار دهید تا ثابت کنید که شریک خوبی هستند.

28

اشتراک گذاری بیش از حد با دوستان

اشتراک گذاری بیش از حد به آنلاین محدود نمی شود. این شامل دوستان یا اعضای خانواده نیز می شود. همه ما به یک خروجی نیاز داریم تا گاهی اوقات ناراحتی ها یا شکایات خود را به اشتراک بگذاریم. اما، هنگام به اشتراک گذاشتن جزئیات صمیمی در مورد رابطه خود، بهتر است برخی چیزها بین شما، شریک زندگی یا یک درمانگر مجاز باقی بماند.

قبل از اینکه صحبت را باز کنید، به این فکر کنید که آیا احساس راحتی می‌کنید که همان سطح از جزئیات را قبل از اقدام با دیگران به اشتراک بگذارید.

29

لاف زدن در مورد پست بودن

علیرغم عشق به فیلم Mean Girls، یک دختر بدجنس بودن ظاهر جذابی نیست. هیچ کس نمی‌خواهد در کنار کسی باشد که اخلاق بد دارد یا دیگران را به خاطر منافع خود تحقیر می‌کند. سطحی، خونسرد است و رنگ واقعی شما را نشان می دهد.

30

خنده ساختگی

اغلب، مردم به یک شوخی بد می خندند زیرا نمی خواهند طرف مقابل احساس بدی داشته باشد. در عوض، این به یک تصویر غلط و بدتر از آن، ادامه یک شوخی بد کمک می کند. اگر چیزی خنده دار نیست، لازم نیست بخندید. شخص دیگر راهنمایی را دریافت خواهد کرد.

بسیاری از پسرها می‌خواهند در کنار کسی باشند که احساسش را واقعی نگه دارد، از جمله به آنها بگویند وقتی یک جوک خنده‌دار نیست.

مقاله مرتبط: چگونه عاشق بهتری شویم

31

نداشتن هدف یا جاه طلبی

مردم می خواهند در کنار افرادی باشند که به آنها الهام می بخشد و انگیزه می دهد – حتی اگر اهدافشان یکسان نباشد. تعیین اهداف راهی برای نشان دادن آنچه به دیگران علاقه دارید است، و بودن با کسی که اشتیاق ندارد، بزرگ‌ترین مشکل است.

برای پرشور بودن لازم نیست اهداف بلندپروازانه تعیین کنید. این می تواند به سادگی وارد شدن به تمرینات قدرتی، یادگیری یک سرگرمی جدید یا تلاش برای شغلی با درآمد بالاتر باشد.

مطلب پیشنهادی

دختر در ليگ و مناسب ما

چگونه بفهمیم که دختري براي ازدواج در لیگ و مناسب ما است

“مناسب” بودن یک دختر یا زن برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد. به طور معمول، …

انتخاب بين چند خواستگار

بین چند خواستگار چطور انتخاب كنيم؟

داشتن خواستگار زياد لزوما چیز بدی نیست. در واقع، چند پسر که می خواهند با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *