افزايش صميمت
به ندرت پيش مي آيد شش ماه بعد اولين روز آشنايي همان صميمت اوليه بين شما باشد.

چطور در رابطه خود صمیمیت بیشتری ایجاد کنید

پس از چند ماه اول قرار ملاقات برای اکثر مردم، صمیمیت به سرعت از بین می رود. به ندرت پیش می آید که زوجی که در شروع خواستگاری بسیار صمیمی هستند. پس از شش ماه اول یا بیشتر به آن ادامه دهند، که منجر به کاهش مداوم صمیمیت می شود.

ایجاد یک صمیمیت عمیق

خواندن اين مقاله به ما كمك مي كند تا صمیمیت مستمری بسیار عمیق‌تر از آنچه ۹۹ درصد مردم تا به حال به آن فکر کرده‌اند ایجاد کنیم. در واقع، به اين فكر كنيد كه چقدر زیبا است. که کسی در زندگی شما باشد که هر روز از ماه به شما عشق می ورزید. نارضایتی های حل نشده با شریک زندگی تان منجر به محو شدن صمیمیت می شود. اگراکنون، اگر در یک رابطه دشوار هستید، این صميمت می تواند واقعاً سخت باشد.

اگر در رابطه ای هستید که هر دو واقعاً حوصله تان سر رفته است، صميمت می تواند واقعاً بسیار سخت باشد. اگر در یک رابطه هستید و هیچ کدام از شما در 10 سال گذشته واقعاً به رابطه جنسی فکر نکرده اید. ايجاد صميمت دوباره می تواند واقعاً سخت باشد، اما انجام هر کاری که انجام آن دشوار باشد، پاداش بزرگی را به همراه خواهد داشت.

یا شاید شما در یک رابطه گرم  هستید، اما رابطه جنسی همیشه در اولويت شما نيست. شاید برای مراقبت از شریک زندگی خود یک بار در هفته یا هر هفته یک بار به یک روال جنسی عادت کرده باشید. اما واقعاً در صميمي نیستید.

حالا این می تواند نشانه خیلی چیزها باشد.

علت شماره یک کاهش میل جنسی یا زندگی جنسی ما به رنجش ها مربوط می شود.

اگر با شریک زندگی‌تان رنجش‌های حل‌نشده‌ای دارید، یکی از راه‌هایی که ما آگاهانه یا ناخودآگاه آن‌ها را از بین می‌بریم، بستن در اتاق خواب است.

بنابراین ما ساعات بیشتری کار می کنیم. یا شاید بیشتر در باشگاه می مانیم تا مجبور نباشیم زیاد در خانه باشیم.

شاید زودتر به سر کار برویم، بنابراین مجبور نیستیم در ساعات صمیمی صبح با همسرمان روبرو شویم.

مقاله مرتبط: ايده هاي جنسي جديد براي زوج هاي بي حوصله

روابط خود را متحول کنید

مهم نیست که دلیل شما در مورد اینکه چرا زندگی جنسی شما به طرز چشمگیری از بین رفته است، چیست، اما این چالشی است که می خواهم به شما ارائه دهم که واقعاً می تواند شما را متحول کند.

اگر شما مطلقاً هیچ میل جنسی ندارید، و هیچ رنجشی که از شریک زندگی خود می دانید ندارید، و شما و همسرتان هر روز کاملاً با هم ارتباط برقرار می کنید، ممکن است مشکل از هورمون های شما باشد و در این صورت می توانم بگویم یک كمك حرفه ای لازم داريد. همه هورمون های شما توسط یک متخصص هورمون چك می شود تا ببیند آیا دارويي برای تقویت میل جنسی شما لازم است یا خیر.

بنابراین چالش اینجاست: من می‌خواهم در 30 روز آینده هر روز با شریک زندگی خود عشق ورزي كنم خودشه. این تکلیف شماست.

هر روز برای 30 روز آینده، حتی اگر این بدان معناست که باید آن را برنامه ریزی کنید، آن را در تلفن هوشمند خود قرار دهید، آن را در ساعت روزانه خود قرار دهید، ادامه دهید و این کار را انجام دهید.

آیا برای اینکه این چالش را به واقعیت تبدیل کنید، باید مرتباً یک پرستار بچه بگیرید؟ به غیر از انجام وظیفه ای که به شما داده ام، براي هیچ چیز معطل نشوید.

جدی هستم.

من از طریق کار با مشتریان در گذشته می دانم که وقتی آنها این چالش را پذیرفتند و آن را تکمیل کردند، زندگی عاشقانه، صمیمیت آنها و اعتقاد آنها به قدرت رابطه آنها به طرز چشمگیری افزایش یافت!

اکنون، این  كار ممکن است باعث ایجاد رنجش هایی شود که شما حتی نمی دانستید دارید.

فرض کنید شما و شریک زندگی تان تصمیم می گیرید که چالش من را انجام دهید، و هفت روز اول را پشت سر می گذارید و هر روز عشق می ورزید، سپس هفته دوم را می گذرانید و به دلایلی فقط روحیه ندارید، شاید شریک زندگی برنامه های خود را از عشق ورزی در صبح به عصر تغییر داد و شما واقعاً با آنها عصبانی شدید.

به دنبال يافتن ريشه عدم صميميت بين خود و همسرتان باشيد.

به دنبال کمک باشید تا علت اصلی تلاش بی‌ثمر خود را ببینید

در این مورد، مطمئن شوید که فوراً بروید و کار را با یک مشاور شروع کنید، کسی که می‌تواند به شما کمک کند بعد از روز هفتم ببینید علت اصلی تلاش‌های کم‌رنگ شما چیست.

و دلیل اینکه می‌گویم باید برای دیدن یک مشاور آماده شوید این است که هم برای شما و هم برای شریک زندگی‌تان یک چالش هیجان‌انگیز است که هر روز به مدت 30 روز متوالی عشق ورزیدید.

این كار مجازات نیست، سي روز برقراري رابطه جنسي با همسر باید یک شادی مطلق باشند. اما اگر به سختی تبدیل شود. این به هیچ وجه رابطه جنسی نیست، چیزی در زیر رابطه جنسی است که باعث ایجاد مشقت می شود. و معمولاً رنجش است.

دلایلی که چرا شما و همسرتان باید این چالش را بپذیرید

در اینجا چهار دلیل اصلی وجود دارد که چرا شما و همسرتان باید چالش من را برای داشتن رابطه جنسی 30 روز متوالی بدون تردید بپذیرید:

1. آزادسازی اکسی توسین

یکی از قوی‌ترین هورمون‌های بدن، به دلیلی خوب، «هورمون پیوند» نامیده می‌شود.

هنگامی که رابطه جنسی دارید، اکسی توسین ترشح می شود و شما و شریک زندگی تان را نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی به هم نزدیکتر می کند. به دنبال آن برويد.

2. شما را مجبور می کند که رابطه را در اولویت قرار دهید

وقتی متعهد می شوید 30 روز متوالی رابطه جنسی داشته باشید، باید رابطه را در اولویت قرار دهید، باید برای آن برنامه ریزی کنید، برنامه ریزی کنید و این مشکلی ندارد.

هنگامی که رابطه خود را از طریق عمل فیزیکی رابطه جنسی در اولویت قرار دهید، انواع مزایای شگفت انگیز به شما و شریک زندگیتان خواهد رسید.

3. سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می کند

انتشار در طول ارگاسم باعث می شود که مجموعه ای از مواد شیمیایی، انتقال دهنده های عصبی، از طریق مغز مانند دوپامین، سروتونین و گابا آزاد شوند.

انتشار این مواد شیمیایی عصبی خلق و خوی ما را بهبود می بخشد و سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می کند.

هیچ بهانه ای برای عقب نشینی از این چالش 30 روزه وجود ندارد.

4.افزایش مهارت های ارتباطی

هنگامی که به مدت 30 روز هر روز رابطه جنسی دارید، ممکن است بخواهید سعی کنید با همسر خود در مورد انجام برخی کارهای خلاقانه در اتاق خواب یا خارج از اتاق خواب صحبت کنید.

شاید شما واقعاً هرگز به رابطه جنسی دهانی علاقه نداشته اید و تصمیم گرفته اید که در طول این چالش 30 روزه هر روز رابطه جنسی داشته باشید و در مورد نحوه انجام رابطه دهانی به طور کامل با شریک زندگی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

یا شاید بخواهید تمام این صمیمیت جنسی فعال را روی میز ناهارخوری انجام دهید. می دانم که احتمالاً می خندید، من نه، جدی هستم.

نتيجه سي روز رابطه جنسي با همسر

هنگامی که به 30 روز متوالی رابطه جنسی متعهد می شوید، بیایید ارتباط خود را بررسي كنيم و به شریک زندگی خود بگوییم که چه كاري را دوست داريم انجام دهد و از او بپرسید که در اتاق خواب، یا در کف آشپزخانه چه کارهایی را بهتر می توانید انجام دهید. دوش بگیرید، یا هر جا که تصمیم به رابطه جنسی دارید، ارتباطات باید آشکارا جریان داشته باشد.

موانع موجود در ارتباطات را حذف کنید

اگر موانعی در ارتباط دارید، یک بار دیگر به مشاور مراجعه کنید تا به شما کمک کند تا به انتهای مانع برسید، تا بتوانیم آنها را حذف کنیم و در زندگی به جلو حرکت کنیم.

شاید لازم باشد به عقب برگردید و رابطه جنسي را به روش دیگری به آنها ارائه دهید. شاید لازم باشد رابطه را با لحن دیگری به آنها ارائه دهید. یا شاید شما فقط باید این مقاله را به آنها نشان دهید، جایی که آنها می توانند در مورد فواید داشتن رابطه جنسی هر روز به مدت 30 روز مطالعه کنند تا سر خود را در مورد این مفهوم بپیچند که صدها مزیت وجود دارد که دنبال کردن با این چالش واقعا سرگرم کننده اتاق خواب وجود دارد. .

من معتقدم این دنیا به صمیمیت بیشتری نیاز دارد. رابطه جنسی بیشتر ارتباط بیشتر و پیوند بیشتر در روابط.

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *