ده راه براي ايجاد تمایل جنسی در شوهر
در اين مقاله مي خواهيم دلايل تمایل جنسی شوهر به زن را بررسي كنيم.

ده راه ايجاد تمايل جنسي در شوهر

از همان ابتدا، زنان به این فکر می‌کردند که چه چیزی باعث می‌شود مرد به یک زن تمایل جنسی داشته باشد. و همانطور که نشان خواهیم داد، درک رایج از میل جنسی مردانه به هیچ وجه از آنچه علم در مورد این موضوع آشکار می کند، دور نیست.

با این حال، تفاوت های ظریف در تمایلات جنسی مردانه وجود دارد که تا حدودی به مردان اجازه می دهد تا به نوعی همه چیزخوار جنسی در نظر گرفته نشوند.

در این مقاله، بررسی می‌کنیم که آزمایش‌ها و تحقیقات درباره میل یک مرد نشان می‌دهد، معنای واقعی زندگی جنسی برای مردان را مورد بحث قرار می‌دهیم، و آنچه باعث می‌شود مرد از نظر جنسی به یک زن تمایل پیدا کند.

و در نهایت، ترس هر زن را برطرف کنید – اگر با استانداردهای او مطابقت ندارید چه باید بکنید.

معنی رابطه جنسی برای مردان

بله، ما تا حد زیادی بحث کرده ایم که چگونه میل برای مردان یک امر جسمانی است. دانستن این موضوع برای برخی از زنان ممکن است کمی ناامید کننده باشد. نکته جانبی این است که بسیاری از زنان این واقعیت دقیق را تثبیت اولیه و انگیزه ای برای بخشش همسرانشان برای خيلي از كارها می دانند. با این حال، بیایید ببینیم رابطه جنسی برای مردان چه معنای دیگری دارد.

مقاله مرتبط: 12 نکته در مورد راضی نگه داشتن جنسي شوهر

برای مردان، رابطه جنسی تا حدودی شبیه گرسنگی است، آنها هوس آن را دارند.

با این حال، این یک راه عالی، لذت بخش و آسان برای برآوردن نیازهای بسیار ضروری آنها به شما می دهد. برای مردان، رابطه جنسی نیز چیزی است که به آنها انرژی می دهد تا در طول زندگی با نشاط به جلو بروند. رابطه جنسی با جاه طلبی آنها، انگیزه آنها برای دنبال کردن اهداف شخصی و شغلی مرتبط است.

وقتی مردی به زن میل می کند، رابطه جنسی زندگی مرد را هیجان انگیز می کند. در بیشتر موارد، رسيدن به اوج لذت آسان است، که زندگي را سرگرم کننده می کند. زندگی آنها یک نوع ماجراجویی جنسی است، با شریک مناسب.

علاوه بر این، رابطه جنسی نحوه ابراز عشق خود توسط مردان است.

آنها بیشتر از هیجان شریک زندگی خود هیجان زده می شوند و زمانی که به دنبال راه هایی برای افزایش تجربه زن خود هستند، فداکارترین هستند. در نهایت، برای مردان، رابطه جنسی با منتخب خود، احساس دلبستگی، پیوند و در خانه بودن را ایجاد می کند.

آنچه باعث می شود مرد از نظر جنسی به یک زن تمایل پیدا کند: 10 چیز

اکثر مردان دوست دارند خود را از نظر جنسی ابراز کنند. بنابراین، چگونه مورد نظر یک مرد باشیم؟ این 10 راه را بررسی کنید که چگونه یک مرد را به تمایل جنسی وادار کنید:

1. نشان دادن مراقبت

مردان کاملاً دوست خواهند داشت اگر به آنها مهربانی و مراقبت نشان دهید. این باید در رفتار زن نسبت به مرد منعکس شود و همچنین می تواند هر از گاهی از او تعریف کند.

2. گفتگوهای بیهوده

اگر زنی از حاشيه رفتن اجتناب کند و بدون هیچ مانعی حرف خود را بزند، این یکی از مواردی است که باعث می شود مرد از نظر جنسی به یک زن تمایل داشته باشد. زنی که زمان زیادی را برای صميمي شدن صرف می کند، کسی نیست که مرد برای او صبور باشد.

3. دوست او بودن

اگر زنی در مقابل دیگران به عنوان دوست شوهر خود عمل کند و در مقابل دیگران احساس خوبی به او بدهد، این همان چیزی است که مرد را از نظر جنسی به یک زن میل می کند. به جای اینکه به او بخندید، با او بخندید و او بیشتر از آن قدردانی خواهد کرد.

اكثر مردان به زني تمایل جنسی دارند كه رفتارش با آنها دوستانه باشد.

4. تقویت روحیه او

اگر زنی همیشه او را سرشار از مثبت اندیشی کند و روحیه او را تقویت کند، برای مرد یک عامل احساس خوب است. هر شخصی به طور کلی، دوست دارد در کنار کسی باشند که به او احساس مثبت بدهد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که هر زمان که در اطراف هستید، یک محیط مثبت ایجاد می کنید.

5. تماس چشمی

هر زمان که با او صحبت می کنید، مطمئن شوید که با او تماس چشمی دارید. وقتی هر دو با هم هستید می توانید اعتماد و علاقه خود را به او نشان دهید زیرا بیشتر مردم به دنبال اطمینان هستند و این همان چیزی است که باعث می شود مرد از نظر جنسی تمایل به یک زن داشته باشد.

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از چشم‌ها برای تعیین اینکه آیا کسی جذب شما شده است یا خیر استفاده کنید.

6. حس شوخ طبعی

یکی از راه های ارتباط بهتر با کسی این است که او را بخندانید. همه عاشق حس شوخ طبعی هستند و همین امر باعث می شود که مرد از نظر جنسی به یک زن تمایل پیدا کند. اگر شوهرتان با شما بخندد، فوراً با شما احساس صميمت مي كند.

7. برقراری ارتباط با خواسته ها

یک مرد زنی را می خواهد که در مورد خواسته های خود باز باشد. مردان به جای اینکه خجالتی باشند و رمزگشایی را به عهده مرد بگذارند، بیشتر ترجیح می دهند که یک زن در مورد خواسته های خود ارتباط برقرار کند و همه چیز را مستقیماً روی میز بگذارد.

8. ایجاد احساس مطلوب در آنها

چیزی که باعث می شود مرد از نظر جنسی به یک زن تمایل پیدا کند، زمانی است که زن باعث می شود که شوهر احساس تمایل کند. اگر مردی احساس کند که زن به او علاقه دارد یا تمایل جنسی به او دارد، مرد می تواند شروع به نشان دادن علاقه کند.

9. نشان دادن تنوع در اتاق خواب

آیا نمی دانید چگونه می توان در یک مرد میل ایجاد کرد؟ به شوهرتان در اتاق خواب  تمايل نشان دهيد.کمی ماجراجویی و ایده های جدید در اتاق خواب چیزی است که یک مرد را سرپا نگه می دارد.

10. خودانگیختگی

چه کسی زندگی کند، کسل کننده و خسته کننده را دوست دارد؟ همه قدر تغییر را می دانند. اگر یک زن خودجوش و سرگرم کننده باشد، همه چیز را هیجان انگیز و تازه نگه می دارد.

تحقيقات علمي

تحقیقات علمی زیادی در مورد آنچه که مرد را از نظر جنسی تحریک می کند وجود دارد. به همین دلیل است که می دانیم مردان و زنان در رابطه جنسی واقعاً تا حد زیادی با هم تفاوت دارند. و همچنین می دانیم که این باور رایج که مردان از نظر بصری هیجان زده هستند با یافته های علمی توجیه می شود.

مردان در مقایسه با زنان به طور قابل توجهی در رابطه جنسی عملی تر هستند. آنها فقط می خواهند به آن برسند، و این همه آرزوي آنها  است.

به عبارت دیگر، مردان بیشتر با نشانه های جنسی صریح هیجان زده می شوند (مخصوصاً از پشت، سینه ها، پاهای زنان یا هر چیز دیگری که ممکن است ترجیح یک مرد خاص باشد). زنان زمینه ای را که در آن چیزی جنسی اتفاق می افتد محرک می دانند.

چگونه باعث می‌شوید که مردی شما را از نظر جنسی بخواهد؟

اگر این یافته‌ها احساس ناراحتي را برایتان به ارمغان آورد، باید بدانید که همه چیز بد نیست. بیایید ببینیم که چگونه میل جنسی مرد نسبت به یک زن می تواند و بستگی به جنبه های دیگر دارد.

برای شروع با کمترین فاصله از آنچه در بخش قبل صحبت کردیم – مردان از هیچ عضوی از بدن جنسی هیجان زده نمی شوند. آنها ترجیحات خاصی در مورد اینکه چگونه باید به نظر برسند دارند.

به عبارت دیگر، شما واقعاً لازم نیست در مورد هر زن با سینه، پشت و واژنی که از کنار آن عبور می کند، مضطرب باشید.

اگرچه اکثر مردان متوجه یک زن جذاب می شوند، اما وقتی مردی شما را می خواهد، ترجیحات آنها کمی ظریف تر است. مطالعه ای که در بالا ذکر کردیم همچنین نشان داد که مردان به دنبال ویژگی های بسیار خاص هستند.

اکنون ممکن است به این فکر کنید که آیا این معیارها را دارید یا چگونه می توانید مردی را وادار کنید که شما را از نظر جنسی بخواهد.

مطمئن باشید که انجام می دهید. رابطه جنسی یک جنبه بسیار مهم در هر رابطه است، و از آنجایی که شوهرتان شما را به عنوان همسر انتخاب کرده است، لازم نیست اینقدر نگران باشید که آیا او دارایی های شما را دوست دارد یا خیر. زمانی که تصمیم داشت شما را شریک زندگی خود قرار دهد، مطمئن شد که این کار را انجام داده است.

نتيجه گيري

بنابراین، مردان واقعاً بیشتر از نظر بینایی تحریک می شوند. تحریک بصری چیزی است که باعث می شود مرد از نظر جنسی به یک زن تمایل پیدا کند. آن‌ها قسمت‌های جنسی بدن را ترجیح می‌دهند که به روشی خاص تحویل داده شوند. آنها از رویکرد سریع و آسان به رابطه جنسی لذت می برند. آنها واقعاً لازم نمی دانند که عشق و محبت را با رابطه جنسی اشتباه بگیرند.

با این وجود، با داشتن شریک مناسب، رابطه جنسی بسیار بیشتر از این است و حتی می‌توان از آن به عنوان یک راه حل برای بسیاری از مشکلات زناشویی استفاده کرد. اين كار راهی برای مردان برای ابراز عشق خود به شما ارائه می دهد.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *