چگونه در تعطيلات گروهي با هم كنار بيايم؟
هماهنگي همسفران در يك تعطيلات گروهي مي تواند تبديل به يك معضل شود اگر قبل از سفر به موضوعات اين مقاله دقت نكنيد.

چگونه در تعطیلات گروهی با هم كنار بيايم

سبک‌ها و شخصیت‌های مختلف سفر مطمئناً در برخی مواقع در طول سفر شما با هم بحث خواهند کرد. در اینجا نحوه جلوگیری از هر فاجعه احتمالی آمده است. هیچ چیز مانند سبک های مختلف تعطیلات در میان همراهان مسافر، و استرس مدیریت همه آنها، ابر تاریک بزرگی را بر روی تعطیلات قرار نمی دهد. به هر حال، شما زمان زیادی را صرف برنامه ریزی کرده اید. (به علاوه مقدار زیادی از تغییر) برای برنامه ریزی یک تعطیلات شگفت انگیز دخترانه یا تعطیلات خانوادگی فقط به دلیل مشاجرات یا، شاید بدتر، افزایش نارضایتی به دلیل اینکه یک نفر در این گروه یک فرد صبحگاهی است، در حالی که فرد دیگری را نمی توان حداقل تا ساعت 11 صبح بیدار کرد. در موارد شدید، سفر با سبک های تعطیلات نامتناسب حتی می تواند منجر به انزوا شود.

خبر خوب این است که مراحل آسانی وجود دارد که می‌توانید به فهرست آماده‌سازی و بسته‌بندی تعطیلات خود اضافه کنید. تا با انجام اين كار از سبک‌ها (و علایق) مختلف تعطیلات پیشی بگیرید. حتی از آنها بهره ببرید تا اطمینان حاصل کنید که نیازهای فردی هر فرد برآورده می‌شود. فرقی نمی‌کند  با گروهی از دوستانتان یا کل خانواده‌تان سفر مي كنيد. این مطلب را بخوانید .تا کارشناسان نکات مهم خود را برای به حداقل رساندن درگیری  با شما به اشتراک بگذارند. تا در سفر همه با احساس آرامش و شادي كنند.

  چگونه یک تعطیلات گروهی داشته باشیم (و مطمئن شویم که همه با هم کنار می آیند)

1. قبل از سفر با هم حرف بزنيد.

یکی از مهم ترین چیزهایی که باید هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات گروهی، به ویژه با یک گروه بزرگتر، به خاطر بسپارید. این است که ارتباط کلیدی است. قبل از اینکه شروع به رزرو هر چیزی کنید. باید یک بحث صادقانه در مورد آنچه هر فرد امیدوار است از آن به دست بیاورد داشته باشید.

“این باید چیزهای اصلی را پوشش دهد که هر فرد می خواهد ببیند و انجام دهد. شاید بازدید از یک بنای تاریخی مهم، گذراندن یک روز در ساحل، یا امتحان کردن یک رستوران معروف باشد. تعداد چیزهایی که هر فرد می تواند انتخاب کند بسته به تعداد آنها متفاوت است. استیسی کایزر، روان درمانگر مجاز و متخصص روابط، می گوید: مردم در مهمانی شما هستند و چقدر زمان دارید، اما همه باید احساس کنند که در برنامه ریزی سهم دارند.

مقاله مرتبط: چگونه از انرژي مثبت خود محافظت كنيم؟

2. به سبک ها و نیازهای تعطیلات بپردازید.

هنگامی که جاذبه‌ها را پوشش می‌دهید، ایده بدی نیست که ارزیابی سریعی از نحوه برخورد همه افراد به تعطیلات و هر عادت یا نیاز دیگری که ممکن است در شادی کلی آنها نقش داشته باشد، انجام دهید.

“آیا شما یک سحرخیز هستید و/یا قصد دارید هر شب در زمان مشخصی در رختخواب باشید؟ آیا شما فردی هستید که استراحت یا چرت روزانه برای شما مهم است که دوباره شارژ شويد؟ برخی دوست دارند همیشه در حال حرکت وقت خود را بگذرانند، در حالی که برخی دیگر دوست دارند مسیری خوش منظره تر را انتخاب کنند یا با دراز کشیدن در ساحل یا پارکی در نزدیکی خوشحال باشند.” نیازها و محدودیت های غذایی را در نظر بگيريد.

3. در مورد پول با هم صحبت کنید.

هنگام ورود به جاذبه ها و سبک های سفر، ممکن است متوجه شوید که موضوع ناراحت کننده پول مطرح می شود. کارشناسان ما می گویند که این می تواند یک زمینه خاص برای مناقشه باشد – همه نمی دانند که چگونه برای تعطیلات بودجه بندی کنند.

به همه پیشنهاد می‌شودکه سعی کنند با شرایط مالی دیگران همدل باشند و سعی کنند زمینه‌های مشترکی را پیدا کنند، چه از طریق مصالحه در مورد اقامت، پختن برخی از وعده‌های غذایی، یا یافتن راه‌های دیگر برای کاهش هزینه‌های تعطیلات.

4.یک سیاست رسانه اجتماعی و عکس ایجاد کنید.

یکی از استدلال‌های معمولی که در این موقعیت اتفاق می‌افتد این است که یک نفر باور می‌کند که واقعاً در لحظه بودن به معنای عدم گرفتن عکس یا فیلم است و شخص دیگر این عقیده را دارد که واقعاً در آن لحظه از قبل است و فقط می‌خواهد آن را مستند کند. این تجربه را برای آینده به خاطر بسپارید. اگر قصد دارید عکس‌های دیگران را پست کنید، بد نیست قبل از پست کردن یا برچسب‌گذاری آنها را بررسی کنید و از آن افراد اجازه بگيريد. براي عكاسي با هم هماهنگ باشيد. اگر آدمي هستيد كه كلي عكس مي گيريد با افرادي شبيه خودتان سفر برويد چون براي كساني كه نمي خواهند عكس بگيرند كار شما وقت تلف كني حساب مي شود و حوصله آنها را سر مي برد.

5. کارهای مهم را برنامه ریزی کنید.

اکنون که در مورد اهداف تعطیلات، سبک‌ها، هزینه‌ها و نگرانی‌ها با هم صحبت می‌کنید، می‌توانید همه چیز را یادداشت کنید. با نقشه‌برداری و برنامه‌ریزی تعطیلات خود، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که همه پایه‌ها را پوشش می‌دهید و در صورت امکان (هم در مورد مکان و هم از نظر قیمت) کارآمدی ایجاد می‌کنید. «می‌توانید به این فکر کنید که به هر فرد یک روز برای برنامه‌ریزی اختصاص دهید، یا زمانی را سازماندهی کنید.

شما همچنین می‌خواهید درباره ساعات کار، رویدادهای ویژه و رزروها تحقیق کنید تا بتوانید از هر مشکلی جلوتر بروید و میزان شگفتی‌ها را به حداقل برسانید.

6.فضا را برای تجربه هاي تازه باز کنید.

با توجه به تمام موارد اصلی، می‌توانید با زمان خالی و در حالت ایده‌آل، چند تجربه جدید را پر کنیدبرخی از ماندگارترین و پیونددهنده‌ترین خاطرات ما ناشی از تلاش برای انجام كارهاي منحصر به فرد است که آدرنالین و احساس کلی هیجان ما را افزایش می‌دهد. اگر در هتل اقامت دارید، از قبل وب سایت را برای دیدن جاذبه های اطراف بررسی کنید یا در بدو ورود از مسئول پذیرش درخواست کنید. افراد محلی منبع عالی دیگری برای داشتن یک تجربه واقعی هستند.

7. ذهن خود را  باز نگه داريد.

در حالی که کمی آمادگی می تواند در مدیریت انتظارات و تنظیم تعطیلات خود برای موفقیت کمک زیادی کند، شما همچنین می خواهید به خودتان اجازه دهید تا با جریان کار پیش برود. «انعطاف‌پذیری را تمرین کنید. سعی کنید آنقدر به برنامه‌ای گره نخورید که خطر این را نداشته باشید که در لحظه نباشید یا چیز جالب‌تری یا ماجراجویانه‌ای را که ممکن است پیش بیاید از دست بدهید.

8.روی تصویر بزرگتر تمرکز کنید.

حتی با وجود نرده‌های محافظ مناسب، گذراندن زمان زیادی با هر شخصی – به‌ویژه چندین نفر برای مدت طولانی در محله‌های نزدیک – همچنان می‌تواند منجر به درگیری شود، در این صورت یادآوری اینکه چرا به تعطیلات خود رفته‌اید می‌تواند مفید باشد. (و چرا این همراهان را انتخاب کردید) در وهله اول «اگر متوجه می‌شوید که ناامید شده‌اید یا با هم اختلاف نظر دارید، سعی کنید روی تصویر بزرگ داشتن یک سفر عالی در مقابل اختلاف نظرهاي  کوچکی که ممکن است هر یک از ما داشته باشیم، تمرکز کنید. و به هیچ وجه، اجازه ندهید کسی گرسنه شود. «بسته‌بندی تنقلات (مانند آجیل و میله‌های پروتئینی) حیاتی است، به ویژه برای زمانی که سفر و وعده‌های غذایی به تأخیر می‌افتد.

مطلب پیشنهادی

چگونه ديگران را به خود جذب كنيم؟

چگونه ديگران را به خودمان جذب كنيم؟

همه ما دوست داریم مورد پسند واقع شویم. اگر با احساس اعتماد به نفس و …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *