بوسه روي گردن همسر
بوسه عاشقانه همسر زندگي شما را گرمتر خواهد كرد.

معني بوسه به گردن همسر چيست؟ (به علاوه، انواع دیگر بوسه ها)

بوسیدن گردن از طرف شریک زندگی خود مطمئناً قلب شما را پر از عشق می کند، اما ممکن است تعجب کنید که معنی آن چیست. این بوسه عاشقانه و احساسی معمولاً نشانه ای است که آنها شما را دوست دارند و آرزو می کنند و به طور بالقوه می خواهند همه چیز را بهتر كنند. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید بوسه های گردن به چه معناست، چگونه بوسه گردن را کامل کنید، و بوسه های دیگر نشان دهنده چیست!

چیزهایی که باید بدانید

• یک بوسه بر روی گردن می تواند به این معنی باشد که شریک زندگی شما عاشقانه شما را دوست دارد. این بوسه فوق العاده عاشقانه است و پیوند عمیق و صمیمی شما را نشان می دهد.

• بوسيدن گردن نیز می تواند نشانه این باشد که شریک زندگی شما خواهان صمیمیت فیزیکی است.

• با بوسه‌های نرم و آهسته از شانه‌ها تا پشت گردن، گردن همسرتان را ببوسید.

 بوسه از طرف همسر مي تواند زندگي را عاشقانه كند.

بوسه گردن به چه معناست؟

1.بوسه های گردن می تواند به این معنی باشد که شریک زندگی شما عاشق شماست.

وقتی همسرتان گردن شما را می بوسد، به شما می گوید که شما را غیرقابل مقاومت می بیند. این بوسه های عاشقانه جذابیت و تمایل آنها به شما و همچنین پیوند عمیق و صمیمی شما را نشان می دهد. بوسيدن های گردن نیز فوق العاده حسی هستند و اغلب منجر به پیش بازی و صمیمیت فیزیکی می شوند. بنابراین، آنها می توانند نشانه جذابيت شما باشند که شریک زندگی شما را برانگيخته است.

• در حالی که بوسيدن گردن اغلب هوس آلود تلقی می شوند، اما عمیقاً صمیمی هستند و نشان دهنده عشق و اعتماد شما و شریک زندگی تان هستند.

• بوسه های گردن همسرتان را با در معرض دید قرار دادن بیشتر گردنتان، ناله کردن، یا حلقه کردن بازوهایتان به دور او عمیق تر کنید.

چگونه یک بوسه عالی گردن بدهیم

1. انگشتان خود را در امتداد گردن همسرتان بکشید.

کلید یک بوسه عالی این است که به تدریج اشتیاق و تنش ایجاد کنید. بنابراین، با دمیدن آهسته روی گردن شریک زندگی‌تان یا پایین کشیدن انگشتانتان از شانه‌ها تا پشت گردن، قلب او را به تپش برسانید.

2.به آرامی همسرتان را ببوسید.

از استخوان ترقوه شریک زندگی خود شروع کنید. با یک بوسه نرم روی شانه یا استخوان ترقوه همسرتان، همه چیز را بالا ببرید. سپس به آرامی گردن آنها را بچرخانید و به آرامی آن را بالا ببرید و بوسه های بیشتری بکارید.

3.بوسه های با دهان بسته و دهان باز به همسرتان بدهید.

شدت بوسيدن را با لیسیدن لب ها و بوسیدن آرام انحنای گردن همسرتان افزایش دهید. سپس، گردن آنها را با بوسيدن دهان باز دنبال کنید و لب های خود را باز نگه دارید و آنها را به پوست او  فشار دهید.

• با تنفس هوای گرم روی گردن آنها در بین بوسه های دهان باز خود، شور و اشتیاق را بیشتر کنید.

4.گردن همسرتان را بمکید، نیش بزنید.

برای وحشی کردن همسرتان، بعد از بوسیدن به آرامی گردن او را بمکید و به او لیس بزنید.

• از شریک زندگی خود بپرسيد تا مطمئن شوید که آنها لذت می برند. آنها همچنین می توانند به شما نقاطی را که دوست دارند اشاره کنند.

• راحتی شریک زندگی شما بسیار مهم است، بنابراین از او بپرسید که آیا قبل از انجام این کار می توانید گردن او را بمکید، لیس بزنید. اگر شریک زندگی شما اين كار را دوست ندارد، از مکیدن گردن او خودداری کنید.

5. همسرتان را نزدیک‌تر بکشید و هنگام بوسیدن بدن او را لمس کنید.

یک بوسيدن عالی فقط استفاده از لب‌هایتان نیست! بدن خود را به دستان شریک زندگی خود فشار دهید، بازوهای خود را دور او بپیچید یا انگشتان خود را در موهای او بگذرانید. یا گرما را با گذاشتن دست بر کمر آنها بیاورید.

• تغییر موقعیت، بیش از حد! اگر از پشت همسرتان را می بوسید، به آرامی حرکت کنید و با او روبرو شوید. یا اگر ایستاده اید، آنها را راهنمایی کنید تا دراز بکشند.

چرا بوسه های گردن حس خوبی دارند؟

1.بوسه های گردن اکسی توسین ترشح می کنند.

 اکسی توسین معمولاً هورمون عشق نامیده می شود زیرا به شما احساس خوبی می دهد و به شما کمک می کند با شریک زندگی خود پیوند برقرار کنید. هر بار که آنها را می بوسید یا بوسه ای دریافت می کنید، مغز شما اکسی توسین ترشح می کند تا احساس گرما و گیجی کنید.

• بوسه های گردن نیز به نفع سلامتی و رابطه شماست! اکسی توسین می تواند رضایت از رابطه را بهبود بخشد، استرس را کاهش دهد و به خواب بهتر کمک کند.

2.گردن شما یکی از مناطق اروژنی بدن شما است.

 مناطق اروژن نقاط حساسی در بدن شما هستند که در هنگام لمس باعث تحریک جنسی می شوند. بنابراین، جای تعجب نیست که چرا بوسه های گردن اغلب منجر به بیشتر می شود.

• گردن شما بسیار حساس است زیرا پر از انتهای عصبی است. بوسه ها و لمس های سبک اعصاب را فعال می کند تا احساس لذت بخشی به شما بدهد.

• ده ها ناحیه اروژن در بدن شما وجود دارد، از جمله گوش ها، لب ها و قسمت داخلی ران.

سایر معانی بوسه

  1.بوسه های دهان بسته به معنای محبت و خجالت است.

 در ابتدای یک رابطه، بوسيدن شریک زندگی شما می تواند به این معنی باشد که او واقعاً شما را دوست دارد. ارتباط شما همچنان در حال رشد است، بنابراین ممکن است آنها برای بوسیدن شما راحت نباشند.

• در روابط تثبیت شده، بوسيدن می تواند راهی شیرین برای احوالپرسی شریک زندگی تان باشد یا راهی برای نشان دادن محبت در زمانی که وقت برای یک بوسه طولانی تر ندارید.

2.بوسه های گونه دوستانه و شیرین هستند.

بیشتر بوسه های گونه افلاطونی هستند و در برخی فرهنگ ها به عنوان یک سلام بین دوستان و خانواده به حساب می آیند. اگر همسرتان این بوسه را به شما بدهد، می تواند یادآور محبت او به شما باشد.

3.بوسه‌های فرانسوی به معنای اشتیاق است.

معاشرت با شریک زندگی‌تان یک سیگنال کاملاً واضح است که آنها به شما علاقه‌مند هستند. این نشانه آن است که آنها به شما احساس نزدیکی می کنند و فقط می خواهند نزدیک شوند.

• بوسه های فرانسوی نیز بسیار تحریک کننده هستند و به طور معمول نشانه ای از برانگيختگي شریک زندگی شما هستند.

4.بوسه‌های پیشانی نماد مراقبت و محبت است.

 بوسیدن پیشانی از طرف شریک زندگی‌تان نشانه‌ی شیرینی است که نشان می‌دهد او پشت شما را گرفته است. بوسه آنها نشان می دهد که آنها شما را عمیقا دوست دارند و برای شما هر کاری انجام می دهند.

5.بوسه دست به معنای احترام و پیچیدگی است.

 هنگامی که شریک زندگی شما کاملاً کتک خورده و به شما افتخار می کند که شما را مال خود خطاب می کند، یک بوسه ملایم روی دست شما می زند. این بوسه همچنین می‌تواند راهی برای شعله بالقوه باشد تا شما را مجذوب خود کند.

6.بوسه های شكم نشان دهنده اعتماد و محافظت است.

دریافت یک بوسه ملایم بر روی شکم شما یک حرکت گرم است که شریک زندگی شما می خواهد شما احساس راحتی و امنیت کنید. آنها می خواهند از شما محافظت کنند، زیرا آنها شما را عمیقاً دوست دارند.

مقاله مرتبط: چگونه همسر ایده آل را پیدا کنیم

7.بوسه‌های شانه به معنای محبت و فداکاری است.

وقتی شریک زندگی‌تان شما را روی شانه‌تان می‌بوسد، به شما می‌گوید که شما مال او هستید. آنها از بودن با شما بسیار خوشحال هستند و نمی توانند آن را مهار کنند.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …