رابطه جنسی عاشقانه
توانايي برقراري رابطه جنسي عاشقانه از مهم ترين مهارت هايي است كه بايد براي ازدواج ياد بگيريد.

15 نکته برای رابطه جنسی عاشقانه براي زن و شوهر

شما و همسرتان رابطه جنسی عالی دارید، دقیقاً می دانید چگونه یکدیگر را راضی نگه دارید و قطعاً تجربیات جالبی را به اشتراک گذاشته اید. اما رابطه جنسی گرم همیشه برای رسیدن به اوج لذت نیست. گاهی اوقات، بهترین رابطه جنسی، آن گونه است که در سطح عاطفی با همسرتان ارتباط برقرار کنید. رابطه جنسی عاشقانه فوق العاده است. همه چیز در مورد پیش بازی، ایجاد انتظار و ایجاد ارتباط عاطفی است.

همه دوست دارند هر چند وقت یکبار عاشقانه باشند. به همین دلیل است که ما 8 مورد از بهترین نکات رابطه جنسی عاشقانه را برای عاشقانه بودن در رختخواب به شما نشان می دهیم و مي گوييم چگونه می توانید کمی رفتار عاشقانه به اتاق خواب اضافه کنید.

رابطه جنسی عاشقانه برای اکثر ما چیست؟

رابطه جنسی عاشقانه این تصاویر را برای اکثر زوج ها تداعی می کند:

پیاده روی طولانی غروب خورشید در امتداد سواحل صاف ابریشمی و نرم سفید

دسته گل های رز قرمز ساقه بلند برای شما به خانه یا محل کارتان می رسد

یک جعبه شکلات های سوئیسی نفیس درب منزل شما تحویل داده می شود

یک شام با نور شمع که از غذاهای مورد علاقه و شامپاین شما تشکیل شده است

همه این سناریوها با لطیف ترین، دوست داشتنی ترین و شگفت انگیزترین رابطه جنسی قابل تصور دنبال می شوند.

چقدر رابطه جنسی برای زوج ها کافی است؟

قبل از اینکه به ایده هایی برای تقویت رابطه جنسی عاشقانه در ازدواج بپردازیم، بیایید ابتدا بفهمیم که هر کس یک نقشه ذهنی شخصی از آنچه که عاشقانه است ایجاد می کند.

تصور شما از چیزی که عاشقانه است ممکن است بسیار متفاوت از ایده های دوست شما باشد، که ممکن است بسیار متفاوت از تصور همکاران دفتر شما در مورد چیزی که چیزی عاشقانه را تشکیل می دهد و غیره باشد.

بنابراین، چگونه می توان رابطه جنسی عاشقانه داشت در حالی که هیچ راه حلی برای رفع یک رابطه ملایم وجود ندارد؟

طبق تحقیقات انجام شده، دو تا سه بار رابطه در هفته برای زوج های بین 20 تا 30 سال و برای زوج های 40 تا 50 سال، یک بار در هفته مشکلی ندارد.

چگونه رابطه جنسی عاشقانه انجام دهیم؟

عناصری که منجر به رابطه جنسی عاشقانه می شوند، کمی شبیه یکی از منوهای بسیار طولانی و گیج کننده ای هستند که در رستوران ها دریافت می کنید. بیایید به برخی از ایده‌های رابطه جنسی عاشقانه برای زوج‌ها نگاه کنیم تا گرما را در روابط خود دوباره روشن کنند.

1. ارتباط عاطفی خود را ایجاد کنید

داشتن رابطه جنسی عاشقانه با شریک زندگی خود به معنای آسیب پذیر بودن در برابر یکدیگر است. این در مورد استفاده از رابطه جنسی به عنوان راهی برای ارتباط در سطح عمیق تر است. این بیان عشق است، به جای اینکه صرفاً راهی برای رسیدن به اوج باشد.

صمیمیت عاطفی و رابطه جنسی در یک حرکت دایره ای کار می کند. مطالعات نشان می دهد که رضایت جنسی افزایش صمیمیت عاطفی را در زوجین پیش بینی می کند. بنابراین، هر چه رابطه جنسی بهتری داشته باشید، ارتباط عاطفی شما نزدیک تر خواهد بود.

به طور مشابه، هرچه ارتباط عاطفی شما نزدیکتر باشد، رابطه جنسی شگفت انگیزتری خواهید داشت! این یک برد-برد است

بهترین راه برای ایجاد ارتباط عاطفی خود، گذراندن زمان با کیفیت با هم است. کارهایی را انجام دهید که از آنها لذت می برید، سرگرمی های جدیدی را انجام دهید و هر هفته یک شب قرار ملاقات منظم را تمرین کنید.

2. خلق و خوی را تنظیم کنید

اگر می خواهید رابطه جنسی عاشقانه داشته باشید، باید خلق و خوی خود را تنظیم کنید. به هر حال، تمرکز روی عشق ورزیدن با شریک زندگی‌تان در حالی که تلفن‌هایتان در حال انفجار هستند، تلویزیون‌ها در پس‌زمینه روشن هستند یا زمان محدودی برای شروع به کار دارید، سخت است.

با کم کردن نور، قرار دادن موسیقی ملایم و روشن کردن چند شمع، فضایی رمانتیک ایجاد کنید.

او را با معاشقه در طول روز ببوسید و انتظارات جنسی ایجاد کنید.

براي ديدن او یک قرار ترتيب دهید.

رابطه جنسی عاشقانه زمانی بهتر است که زمان مناسبی برای اختصاص دادن به همسر خود داشته باشید.

بايد بیرون بروي؟ آیا دوستان شما کمی دیگر می آیند؟ آیا باید به زودی به محل کار بروید؟ هیچ چیز مانند تایمر بودن، عاشقانه اتاق خواب را خراب نمی کند.

3. پیش بازی عاشقانه را تمرین کنید

یکی از بهترین نکات رابطه جنسی عاشقانه در مورد چگونگی عاشقانه تر کردن رابطه جنسی، تمرین پیشبازی است. وقت خود را صرف کنید و روی لذت شریک زندگی خود تمرکز کنید. یکدیگر را ببوسید، لمس کنید و کشف کنید. به نفع فینال بزرگ عجله نکنید.

این نه تنها باعث می‌شود که رابطه جنسی برای هر دو شریک هیجان‌انگیزتر و شدیدتر باشد، بلکه به آنها فرصت می‌دهد تا زمان بیشتری را برای برقراری ارتباط در سطح عاطفی صرف کنند.

4. در مورد رابطه جنسی ارتباط برقرار کنید

اگر می خواهید بیشترین بهره را از زندگی جنسی خود ببرید، یکی از نکات عاشقانه رابطه جنسی این است که باید مایل به برقراری ارتباط باشید. برقراری ارتباط در مورد رابطه جنسی کیفیت رابطه و رضایت جنسی را در ازدواج افزایش می دهد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما و شریک زندگیتان باید ارتباط جنسی سالم را انجام دهید.

برای شروع، به هر دوی شما کمک می کند که عاشق بهتری باشید. هرچه بیشتر بدانید چه چیزی شریک زندگی تان را تحریک می کند، بهتر می توانید او را راضی کنید. ارتباط جنسی همچنین می تواند به شما کمک کند از سوء تفاهم های ناخوشایند جلوگیری کنید!

صحبت کردن در مورد رابطه جنسی می تواند روحیه شما را تقویت کند و احساس لذت بیشتری در رابطه جنسی ایجاد کند. مطالعات نشان می دهد که زنانی که از نظر جنسی نسبت به خود دیدگاه مثبتی دارند، سطوح بالاتری از عشق ورزی عاشقانه و پرشور را گزارش می دهند و از نظر جنسی راحت تر تحریک می شوند.

5. تماس بگیرید

چشم ها پنجره ای برای روح هستند. هیچ چیز به اندازه حفظ تماس چشمی در حین مقاربت باعث نمی شود احساس آسیب پذیری یا ارتباط با شریک زندگی خود کنید.

بوسیدن یکی دیگر از راه‌های عالی برای تقویت روابط عاشقانه در طول رابطه جنسی است. مطالعات نشان می‌دهد که بوسیدن با فعال کردن سیستم پاداش مغز، شادی را نیز افزایش می‌دهد.

صحبت کردن در حین رابطه جنسی عاشقانه راه دیگری برای تعمیق ارتباط صمیمانه شماست.

سخنان ناسزا و صحبت های کثیف را کنار بگذارید و روی جنبه شیرین تر صحبت های شیطنت آميز تمرکز کنید.

کلامی باشید، ناله کنید، به همسرتان بگویید که احساس بدن او را دوست دارید. بگو دوستت دارم. اینها راه های تضمینی برای رمانتیک بودن در رختخواب و آوردن کمی عاشقانه به زندگی جنسی شما هستند.

6. چراغ ها را روشن کنید

برای بسیاری، روشن کردن چراغ ها در حین مقاربت یک «نه-نه» اصلی است، اما برای اینکه رابطه جنسی عاشقانه تر شود، باید مایل باشید که با شریک زندگی خود آسیب پذیر باشید. لازم نیست از نور کامل استفاده کنید، اما یک لامپ، نور شب، چراغ های رشته ای یا شمع های ستونی، فضایی رمانتیک به اتاق می بخشد.

اضافه کردن نور به اتاق همچنین به شما و شریک زندگیتان کمک می کند تا بتوانید در حین عمل یکدیگر را ببینید، که می تواند آسیب پذیری شما را افزایش دهد و باعث می شود جلسه شما خاص تر شود.

7. هنر لمس کردن

یکی از بهترین نکات رابطه جنسی عاشقانه و آوردن عشق به اتاق خواب، تمرکز بر لمس غیرجنسی است. مطالعات نشان می دهد که محبت فیزیکی خارج از رابطه جنسی می تواند برای رابطه شما معجزه کند. نوازش، ماساژ دادن، در آغوش گرفتن، بغل کردن، بوسیدن صورت، و گرفتن دست به شدت با رضایت شریک زندگی مرتبط است.

در آغوش گرفتن با کسی که دوستش دارید فشار خون شما را کاهش می دهد و استرس را کاهش می دهد، که باعث می شود شریک زندگی در طول رابطه جنسی عاشقانه راحت تر با هم ارتباط برقرار کنند و نگرانی های روز را پشت سر بگذارند.

8. برای پيش بازی عجله نکنید

چگونه در حین رابطه جنسی رمانتیک باشیم؟ پیش بازی چیزی است که گرما را ایجاد می کند. بنابراین، یکی از نکات رابطه جنسی عاشقانه این است که تا زمانی که به پیشبازی کامل نروید، لذت بردن از رابطه جنسی واقعی دشوار خواهد بود. عاشقانه قبل از رابطه جنسی. برای خود و شریک زندگی خود وقت بگذارید و لذت ببرید.

9. محیط خود را عاشقانه تر کنید

کجا احساس می کنید که بهترین خود عاشقانه خود هستید؟ آیا آن را در خانه در تخت خود شما، یا در یک منطقه کاملا متفاوت است، که در آن تازگی به آب و هوای رمانتیک می افزاید؟

اگر در خانه است، آیا دوست دارید موسیقی، نورهای مختلف، ملحفه‌های کتانی شفاف و گل‌ها را روی پایه تخت قرار دهید؟

آیا محیطی رمانتیک برای اوج بخشیدن به عصر (یا بعد از ظهر، صبح، خوب، هر زمان) ایجاد می کنید؟

10. کمد لباس خود را تقویت کنید

آیا با پوشیدن لباس های جذاب و بدن نما (اگر زن هستید) یا لباس های زیبا و جذاب برای جیمز باند (اگر مرد هستید) احساس رمانتیک دارید؟

مطمئناً، اینها مانند لباس اغواگری کلیشه ای به نظر می رسند، اما دلیلی وجود دارد.

بسیاری از مردم زمانی که لباس هایی که می پوشند منعکس کننده احساسات عاشقانه آنها هستند، احساس عشق بیشتری می کنند. مردان و زنان ممکن است با پوشیدن شلوار جین و تی شرت نیز احساس رمانتیک داشته باشند.

رومئو و ژولیت؟

کلئوپاترا و مارک آنتونی؟

اسکارلت و رت؟

کشف کنید که چه نگرش باعث می شود احساس جذابيت کنید و آن را دنبال کنید!

11. مقدمه ای مناسب برای عشق ورزی ایجاد کنید

کاری که قبل از اوج گرفتن عصر عاشقانه خود انجام می دهید، مطمئناً نوعی پیش بازی است و تقریباً به اندازه پیش بازی واقعی مهم است.

هر دوی شما از انجام چه کاری لذت می برید؟

یک شام گران قيمت، یک غذاخوری گران قیمت ، یا یک همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده در رستوران محلی ؟ یا چیزی در این بین؟

همه این گزینه ها همان چیزی است که عاشقانه شخصی شما را ایجاد می کند.

فضای محل ناهار خوری می تواند به حس رمانتیک شب اضافه کند.

منظره خوب، صدای امواج در دوردست، نورپردازی محتاطانه، صندلی راحت، و خدمات دقیق (یا بی توجه!) همگی می توانند شروعی فوق العاده برای یک شب عاشقانه ایجاد کنند.

و بعد از آن شام، فیلم چطور؟

ممکن است زمان فیلمی رمانتیک با جذابیت جهانی‌تر فرا رسیده باشد. مثلا يك فيلم خوب هميشگي: “کازابلانکا”.

12. زبان عشق خود را کشف کنید

هیچ چیز در هیچ رابطه ای مهمتر از ارتباط واضح و کشف زبان عشق یکدیگر نیست

عناصر رابطه جنسی عاشقانه شامل ارتباط صادقانه و باز، عشق، علایق مشترک، و متقابل بودن در رابطه به عنوان چرخ دنده های دیگر در چرخ سعادت رابطه است.

اما گاهی اوقات صحبت بیش از حد در مورد یک رابطه عاشقانه را خفه می کند، بنابراین نظرها در مورد اینکه چقدر باید در مورد زندگی عاشقانه خود با شریک زندگی خود صحبت کنید، واقعاً متفاوت است. با این وجود، عاشقانه‌ای که منجر به رابطه جنسی می‌شود، شیمی قابل احتراق بین زوج‌ها ایجاد می‌کند.

برای مثال مؤسسه گاتمن بیان می‌کند که شما باید «مکالمه‌ای مداوم در مورد صمیمیت جنسی داشته باشید»، اما برخی از افراد با گفتگوهای بی‌وقفه در مورد رابطه جنسی راحت نیستند.

توازن خوب موضوعات و شوخی های عشوه آمیز باعث پیش بازی بسیار عاشقانه برای بیشتر زوج ها می شود.

13. بعد از رابطه جنسي هم عاشقانه رفتار كنيد

همانطور که پیش بازی خوب برای رابطه جنسی عاشقانه است، زمان بعد از رابطه جنسی نیز به همان اندازه مهم است. درخشش پس از آن در واقع اغلب زمانی برای گفتگوهای قلبی صادقانه است.

به دلیل مواد شیمیایی خاصی که در دوران اوج آزاد می شوند، ممکن است در این زمان بیشتر از همیشه به شریک زندگی خود نزدیک شوید.

بسته به خلق و خوی، شما و شریک زندگیتان می توانید در مورد:

چه حس خوبی داشت

چیزی که دوست دارید دوباره امتحان کنید

شاید موضوع چیزهای جدیدی را مطرح کنید که دوست دارید در رابطه صمیمی خود امتحان کنید

البته، برخی از افراد ممکن است فقط بخواهند بخوابند، بنابراین مطمئن شوید که آیا این مورد است یا نه و مانند یک جعبه پچ پچ ادامه ندهید!

14. آنچه را که می خواهید بگویید

چگونه در رختخواب رمانتیک باشیم؟ با شریک زندگی خود در مورد آنچه که از او می خواهید، آنچه که به شما احساس گرما می کند و لذت بی اندازه به شما می دهد، با صدای بلند صحبت کنید.

وقتی صحبت از صمیمیت به میان می‌آید، برای هر دوی شما راحت‌تر می‌شود که در یک صفحه قرار بگیرید و از تلاش‌های اضافی یا بازی حدس‌ها اجتناب کنید.

15. از لحظه لذت ببرید

ناگفته نماند که رابطه جنسی سریع رابطه جنسی عاشقانه ای نیست. اگر احساس می کنید که در حال اتمام هستید، اما شریک زندگی شما هنوز آنجا نیست، متوقف شوید، آرام باشید و دوباره شروع کنید. لذت بردن از لحظه.

ارگاسم سرگرم کننده است، اما لزوما نباید تنها هدف عشق ورزی شما باشد.

البته، همه می خواهند «از خط پایان عبور کنند»، اما آنقدر درگیر آتش بازی نشوید که ارتباط شگفت انگیزی را که با همسرتان به اشتراک می گذارید از دست بدهید.

مقاله مرتبط: 12 دلیل برای خیانت مردان متاهل خوشبخت

نتيجه گيري

رابطه جنسی عاشقانه، در نهایت، به اشتراک گذاشتن لحظه ای با عشق زندگی تان است. این در مورد تجربه چیزی با هم است. تا می توانید آن را بچشید!

وقتی صحبت از داشتن رابطه جنسی عاشقانه به میان می آید، به یاد داشته باشید که ارتباط عاطفی شما همه چیز است –یک شب قرار منظم داشته باشید، لمس فیزیکی غیرجنسی را کشف کنید و طوری ارتباط برقرار کنید که گویی زندگی شما به آن بستگی دارد. با پیروی از این نکات و کارهایی که باید در حین رابطه جنسی انجام دهید، عاشقانه ترین رابطه جنسی زندگی خود و همسرتان را به اشتراک خواهید گذاشت.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *