چگونه همسر خود را بغل كنيم
انواع روش ها براي بغل كردن همسر وجود دارد كه نياز به يادگيري دارد.

چگونه همسر خود را بغل كنيم؟ انواع مدل ها

بغل كردن بدون شک یکی از جالب ترین جنبه های ازدواج است. بخش مهم این است که لازم نیست در دانستن نحوه بغل استاد باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نیاز به صمیمیت، محبت و با هم بودن را تشخیص دهید و اجازه دهید طبیعت مسیر خود را طی کند.

اگرچه، این واقعیت را نفی نمی کند که برخی از پوزیشن های بغل جالب وجود دارد که ممکن است نام آنها را نشنیده باشید.

از آنجایی که کاوش یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر یک ازدواج  است. پس  امتحان کردن موقعیت های مختلف بغل برای دستیابی به راحتی، ضرری نخواهد داشت.

اين مقاله همه چیزهایی را که باید بدانید، از علم بغل گرفته تا موقعیت های مختلف بغل، مزایا و غیره را آموزش می دهد.

تعریف بغل کردن

برای اینکه بدانید چگونه به طور موثر همسرتان را در بغل بگیرید، مهم است که معنی آن را درک کنید. بغل فرآیندی است که دو فرد را با محبت، مهربانی و محبت به هم نزديك مي كند. بغل می تواند بین یک مادر و یک فرزند، دو شریک زندگي یا دوستان بسیار خوب باشد.

مفهوم اصلی بغل به معنای نزدیکی و عشق است. اگرچه نادر است، اما نمی توان دو نفر را که با یکدیگر آشنا نیستند، در حال بغل یافت زیرا هیچ ارتباط عاطفی و روانی بین آنها وجود ندارد.

علم بغل كردن چیست؟

علم پشت نوازش در درجه اول از لمس ناشی می شود. لمس یک زبان شفقت قوی است که با برخی از مزایای سلامتی و عاطفی همراه است که بسیاری از مردم از آن بی اطلاع هستند.

پس از تولد کودکان، لامسه یکی از اولین مجموعه های حواس است که رشد می کند. و معمولاً والدین انگیزه دارند که برای اطمینان از صمیمیت و محبت، تماس لمسی زیادی با فرزندان خود داشته باشند.

این به این دلیل است که لمس نقش اساسی در رشد رفتاری و شناختی دارد.

در بغل، لمس باعث فعال شدن هورمون اکسی توسین معروف به هورمون احساس خوب یا عشق می شود. طبق مطالعات، سطح اکسی توسین در طول فعالیت هایی مانند آغوش افزایش می یابد. هورمون اکسی توسین در هیپوتالاموس واقع در جلو مغز تولید می شود.

مزایای جسمی و روانی دارد که به طور مثبت بر احساسات و رفتار اجتماعی تأثیر می گذارد.

از آنجایی که بغل مقدم بر بیشتر فعالیت های جنسی است. مشخص شده است که به ترشح هورمون اکسی توسین کمک می کند که به نعوظ و ارگاسم نیز کمک می کند.

بغل كردن همسر منجر به ترشح هورمون شادي مي شود.

همچنین مشخص شده است که بغل فعالیت هورمون استرس را کاهش می دهد. هورمون استرس کورتیزول نیز نامیده می شود. هورمونی است که مسئول اضطراب است و عملکرد شناختی ما را کاهش می دهد.

اما وقتی بیشتر در بغل می گیرید، به خصوص بعد از یک دوره استرس زا، سطح کورتیزول ما کاهش می یابد.

چگونه می توانید بغل بگیرید

وقتی صحبت از نحوه بغل شریک زندگی می شود، روش های این فعالیت برای هر رابطه خاص است. این به این معنی است که اگر راه‌های مختلف بغل وجود دارد. باید کاری را انجام دهید که برای رابطه شما مفید است.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد.

1. زبان بدن را براي بغل ايجاد كنيد.

این به این معنی است که خود را در موقعیتی قرار دهید که بغل شوید. زبان بدن بغل شما بسته به اینکه چه كاري ممکن است برای شما بهتر باشد می تواند انجام شود.

2. از شریک زندگی خود رضایت بگیرید

گاهی اوقات، ممکن است در آن لحظه بغل كردن چیزی باشد که شما می خواهید، اما شریک زندگی شما علائمی نشان نمی دهد که او می خواهد.

به‌جای اینکه او را مجبور کنید که وارد بغل شما شوند، آنچه را که می‌خواهید با او در میان بگذارید و ببینید آیا آنها از این کار پیروی می‌کنند یا خیر.

3. آهسته شروع کنید

وقتی می‌خواهید شریک زندگی‌تان را بغل بگیرید، مجبور نیستید در این فرآیند عجله کنید. بسته به حالت در آغوش که شما و همسرتان ترجیح می دهید. به آرامی اين كار را انجام دهيد.

ضرری ندارد که دقایقی را صرف تلاش برای یافتن مکانی راحت برای خود و شریک زندگی خود کنید. تا از حضور یکدیگر لذت ببرید.

3 دلیل که چرا مردم در آغوش می گیرند

در درجه اول، مردم به دلیل اینکه رابطه صمیمی بین آنها وجود دارد، همديگر را در آغوش می گیرند. با این حال، اهداف دیگری در بغل كردن  وجود دارد که افراد وقتی می خواهند شریک زندگی خود را در آغوش بگیرند، مشتاقانه منتظر آن هستند.

مقاله مرتبط: 5 نکته برای رفع مشکلات جنسي

1. رابطه جنسی

معمولاً وقتی شرکای عاشقانه می خواهند يكديگر  را در آغوش بگیرند، این احتمال وجود دارد که منجر به فعالیت جنسی شدید شود.

در این حالت، زمانی که هر دو طرف می‌دانند چگونه به‌درستی در آغوش بگیرند، تنش جنسی بین آن دو شروع می‌شود و آنها به سمت عشق‌بازی می‌روند.

همچنین، زمانی که برخی از زوج ها عشق ورزیدن را تمام می کنند. بسته به سطح صمیمیت بین آن دو، مدتی همديگر را در آغوش می گیرند.

2. ارتباط بهتر

طبق تحقیقات، لمس یک راه عمیق برای برقراری ارتباط با احساساتی مانند همدردی، عشق و غیره در بین دو عاشق است. همچنین، احساساتی مانند غم و شادی را می توان از طریق لمس به اشتراک گذاشت.

از این رو، اگر از شریک زندگی خود خوشحال هستید یا احساس افسردگی می کنید و می خواهید که او بداند، می توانید او را در آغوش بگیرید و احساسات خود را به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، اگر با یک غریبه هستید، لمس می تواند ارتباط عاطفی را تقویت کند تا هر دوی شما پیوند بهتری داشته باشید.

یک مطالعه تحقیقاتی توسط متیو جی. هرتنشتاین و همکاران. بینشی از ارتباط از طریق تماس با غریبه ها می دهد. این تحقیق همچنین نتیجه‌ای را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد افراد می‌توانند احساسات را صرفاً با لمس کردن تفسیر کنند.

3. گرمای شریک زندگی خود را احساس کنید

گاهی اوقات می خواهید زمان کافی را در آغوش همسرتان بگذرانید و گرمای او را احساس کنید. این یکی از نکات برجسته در یک رابطه عاشقانه است که در آن شریکی دارید که فقط آغوش آنها به کاهش استرس کمک می کند.

ذکر این نکته ضروری است که آغوش با یک لمس درمانی همراه است که می تواند درد را کاهش دهد. از این رو، گذراندن زمان کافی در آغوش شریک زندگی خود می تواند به کاهش هر گونه ناراحتی از نظر جسمی و روانی کمک کند.

5  حالت در آغوش گرفتن عاشقانه

در آغوش روشی باورنکردنی برای بهبود صمیمیت با شریک زندگی خود در میان مزایای دیگر است. اگر نمی دانید چگونه در آغوش بگیرید. در اینجا چند حالت عاشقانه آغوش همسر وجود دارد که می توانید به سرعت یاد بگیرید.

1. شيوه قاشقي

شيوه قاشقي احتمالا آشناترین حالت در آغوش گرفتن است. بسیاری از زوج ها از آن لذت می برند. این موقعیت به راحتی می تواند منجر به رابطه جنسی لذت بخش بین هر دو طرف شود. در شيوه قاشقي، قاشق بزرگ و قاشق کوچک وجود دارد.

قاشق بزرگ معمولاً شریک غالب و بزرگتر است، در حالی که قاشق کوچک شریک مطیع و کوچکتر است.

قاشق بزرگ در حالی که قاشق کوچک به پهلو دراز می کشد خود را به دور قاشق کوچک می پیچد و شکم قاشق بزرگ در تماس نزدیک با تکه پشت قاشق كوچك است.

2. مدل ماه عسل

اگر نمی دانید چگونه در آغوش بگیرید، این احتمالاً یکی از اولین انواع بغل است که ناآگاهانه انجام می دهید. این مدل بغل در طول ماه عسل برای اکثر زوج ها رایج است، جایی که هر دو طرف می خواهند در حضور و عشق یکدیگر خفه شوند.

آغوش ماه عسل مستلزم آن است که شما و همسرتان به پهلو روبه روی هم دراز بکشید و اندام هاي خود را در هم بپیچانید. این وضعیت شما را بسیار به شریک زندگی خود نزدیک می کند که می توانید نفس او را بو کنید.

3. حالت بازو روي هم

یکی از انواع بغل برای امتحان کردن با شریک زندگی خود زمانی که می خواهید یک مکالمه عشوه گرانه داشته باشید، پارچه دستی است. در این حالت، شما و همسرتان به پهلو رو به روی هم دراز مي كشيد و بازوهایتان را روی هم قرار دهید.

این وضعیت شما را در موقعیت سر به سر با شریک زندگی خود قرار می دهد که فضا را رمانتیک می کند.

همچنین، اگر می خواهید بخوابید، این وضعیت برای شما مناسب نیست زیرا چشمان کسی را روی خود احساس خواهید کرد.

4. وضعیت پشت به پشت

یکی از روش های عجیب و در عین حال جالب برای بغل كردن، روش پشت به پشت است. شما و همسرتان در جهات مخالف به پهلو دراز مي كشيد. گونه های باسن و پایین کمرتان همدیگر را لمس می کنند.

می توانید تصمیم بگیرید که زانوهای خود را خم کنید یا هر یک از پاهای خود را دراز کنید تا بازیگوش باشید. این موقعیت به شما کمک می کند تا به هر سطح ارتباط یا صمیمیت با شریک زندگی خود برسید. با این حال، در این وضعیت به راحتی می توان به خواب رفت.

5. موقعیت گهواره دلبر

اگر مایل به پرورش و نوازش هستید. مدل گهواره دلبر مدلي است كه ممكن است به آن نیاز داشته باشید. در این حالت، به پشت دراز می‌کشید و همسرتان را در حالی که سر او روی سینه‌تان قرار می‌گیرد، نگه دارید.

گهواره دلبر را می توان بسته به ترجیحات زوج ها تغییر داد. در اين مدل وضعیت، زمان در آغوش گرفتن می تواند برای مدت طولانی طول بکشد. زیرا اين مدل راحتی حاصل از قرار گرفتن در آغوش یکدیگر است.

پنج نتيجه در آغوش گرفتن

گذراندن لحظاتی برای تجربه آرامش در آغوش همسر یکی از زیباترین اتفاقاتی است که برای ما می افتد.

در آغوش گرفتن یکی از راه هایی است که ما توجه و محبت خود را به یکدیگر ابراز می کنیم.

اين كار فواید متعددی دارد که ممکن است از آنها غافل باشید.

در اینجا مزايايي است که می توانید از نوازش و در آغوش گرفتن به دست آورید.

1. هورمون اکسی توسین (هورمون احساس خوب) را آزاد می کند.

اگر از خود می پرسید: “آیا در آغوش گرفتن برای شما خوب است؟” جالب است بدانید که وقتی در آغوش می گیرید، هورمون اکسی توسین ترشح می شود. این هورمون با هر احساس منفی ایجاد شده در شما مقابله می کند. باعث می شود با خود و دیگران احساس آرامش کنید. وقتی شریک زندگی خود در آغوش می گیرید، غده ای که هورمون را آزاد می کند تقریباً بلافاصله فعال می شود.

از این رو، اگر اوقات بدی را سپری می‌کنید، می‌توانید در آغوش گرفتن و بوسیدن شریک زندگی‌تان زیاده‌روی کنید تا احساس بهتری داشته باشید.

2. به شما کمک می کند بهتر پیوند برقرار کنید

این روزها، برای افراد متاهل معمول است که بدون توجه به رابطه  خود، در جنبه هایی ديگر از زندگی خود مانند شغل خود دفن می شوند.

این یکی از دلایل سرد شدن روابط پس از مدتی است. اگر به دنبال احیای رابطه خود در میان برنامه های شلوغ خود هستید. در آغوش گرفتن بسیار مفید خواهد بود.

به شرطی که بدانید چگونه درست در آغوش بگیرید، انجام این کار به مدت بیست دقیقه در روز مفید است. این به شما کمک می کند عمیق تر روی شریک زندگی خود تمرکز کنید و آنچه را که نسبت به او احساس می کنید از طریق لمس بیان کنید.

3. سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند

یکی از مزایای سلامتی آغوش این است که چگونه بر سیستم ایمنی شما تأثیر مثبت می گذارد. وقتی اکسی توسین در حین نوازش آزاد می شود، احساس می کنید قدرتمند و غیر قابل لمس می شوید.

این تأثیر روانی بر بدن شما دارد و هورمون‌هایی را که با عفونت مبارزه می‌کنند قادر می‌سازد تا اضافه کاری کنند.

بنابراین، سیستم ایمنی خود را در طول فرآیند آغوش تقویت می کنید زیرا احساس می کنید سالم و قوی هستید تا بیمار نشوید.

4. به کاهش استرس و خطر بیماری قلبی کمک می کند

یکی دیگر از مزایای آغوش ، کاهش استرس و احتمال ابتلا به مشکلات مربوط به قلب است. گذشته از فواید روانی شناخته شده اکسی توسین، مسئول کاهش فشار خون و کاهش استرس است.

با هر یک از موقعیت های نوازش عاشقانه، یک واکنش شیمیایی فشار خون را کاهش می دهد که به کاهش احتمال مشکلات قلبی کمک می کند.

اگر اکسی توسین آزاد شده کافی نباشد. هورمون دیگری به نام سروتونین تولید می شود. سروتونین هورمون شادی است که وقتی با هورمون اکسی توسین ترکیب می شود، نتایج فوق العاده ای ایجاد می کند.

بنابراین، هر زمان که احساس استرس کردید، یکی از امن‌ترین مکان‌ها در آغوش همسرتان است.

5. به راحتی می توان به خواب رفت

وقتی می دانید چگونه در آغوش بگیرید، به خواب رفتن مانند قبل دشوار نخواهد بود. علاوه بر این، اگر با اختلالات مرتبط با خواب مانند بی خوابی دست و پنجه نرم کرده اید. آغوش در کمک به خواب بهتر شما موثر خواهد بود.

هورمون مسئول این امر اکسی توسین است. از آنجایی که اکسی توسین به شما کمک می کند احساس شادی و آرامش داشته باشید، به سرعت به خواب خواهید رفت.

بدن شما آرام خواهد شد و از آنجایی که در آغوش شریک زندگی خود هستید یا برعکس، راحتی فوق العاده ای برای شما فراهم می شود که خواب را راحت می کند.

نتیجه

دانش آغوش به شما کمک می کند از لحظاتی که در آغوش شریک زندگی خود سپری می کنید، قدردانی کنید. برای زن و شوهرهايي که از هم دور می شوند و می خواهند رابطه خود را حفظ کنند، آغوش یکی از راه های شروع است.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *