چطور به كسي بگوييم دوستش داريم؟
وقتي كسي را دوست داريد. نشان دادن اين دوست داشتن در عمل بسيار مهم است.

دوست داشتن: چطور به كسي نشان بدهيم كه دوستش داريم؟

آیا به دنبال راه هایی بوده اید که چگونه به کسی که دوست دارید نشان دهید؟ راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما ممکن است مجبور شوید خلاق باشید. بسته به اینکه به چه کسی می‌خواهید نشان دهید که دوستش داريد، راه هاي متفاوتي وجود دارد. لطفاً برای جزئیات بیشتر به خواندن ادامه دهید تا ياد بگيريد كه چگونه به کسی نشان دهید که دوستش داريد،  با نشان دادن دوست داشتن می توانید مطمئن شوید که نزدیک ترین افراد به شما احساس شما را می دانند.

دوست داشتن یعنی چه؟

وقتی کسی را دوست داريد و به او اهميت مي دهيد، این با شناختن او متفاوت است. به عنوان مثال، شما احتمالاً شخصي را كه ایمیل او را داريد، می شناسید، اما این بدان معنا نیست که  او را دوست داريد يا به او اهمیت می دهید.

 دوست داشتن يا اهمیت دادن به کسی بیشتر یک عمل است، در  دوست داشتن يا اهميت دادن اساساً به آن فرد احساس خود را نسبت به او نشان خواهید داد.  نشان دادن احساس با انجام كارهايي به خاطر او است و  منظور اين نيست که به کسی فقط بگویید که به او اهمیت می دهید يا به او بگوييد او را دوست داريد.

ممکن است از این جمله آگاه باشید که «عمل‌ آدم ها بلندتر از کلمات آدم صحبت می‌کنند». این بدان معناست که مردم وقتی به آنهابا رفتارتان نشان دهید دوستشان داريد يا به آنها اهميت مي دهيد به جای اینکه فقط به آنها بگویید، احساس شما را نسبت به خودشان درک خواهند کرد.

چرا مهم است که به مردم نشان دهید که آنها را دوست داريد و به آنها اهمیت می دهید؟

چند دلیل وجود دارد که چرا باید به کسی نشان بدهيد دوستش داريد و به او اهميت مي دهيد. یکی این است که دوست دارید آنها احساس شما را درک کنند. اگر افرادی هستند که برای شما مهم هستند، احتمالاً می خواهید آنها این را بدانند.

آنها باید بدانند که برای شما خاص هستند و شما از اینکه آنها در زندگی شما هستند سپاسگزار هستید. این امر به ویژه در مورد اعضای خانواده شما یا افراد نزديك دیگر مهم است.

یکی دیگر از دلایل مهم براي  نشان دادن  اينكه کسی برایتان مهم است و دوستش داريد این است که به دیگران برای کمک به ایجاد سیستم پشتیبانی خودتان نیاز دارید. سیستم پشتیبانی گروهی از افرادی است که به آنها اعتماد دارید، که می توانند به شما كمك كنند، شانه ای برای گریه کردن هستند، یا وقت موفقيت ها تشویق تان کنند.

وقتی به کسی نشان می‌دهید که  او  را دوست داريد يا به  او اهمیت می‌دهید، او می‌داند که می‌تواند روی شما حساب کند، ممکن است بتوانید در مواقع لزوم به یکدیگر تکیه کنید. خوشبختانه راه‌های زیادی برای نشان دادن اهمیت دادن و دوست داشتن وجود دارد. در اینجا به چندين روش براي  نحوه نشان دادن دوست داشتن به کسی که به او اهمیت می دهید، می پردازیم. شما ممکن است بخواهید موارد دلخواه خود را بنویسید و با الهام از اين روش ها روش خاص خودتان را پيدا كنيد.

دوست داشتن يك نفر بايد در عمل شما معلوم باشد دوست داشتن قلبي كافي نيست.
رفتار شما به عزيزانتان نشان مي دهد كه دوستشان داريد.

20 راه برای اینکه به عزیزانتان نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید

وقتی از کسی مراقبت می کنید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید به او اطلاع دهید. در اینجا ایده هایی وجود دارد که برای بیشتر روابط، چه عاشقانه و چه افلاطونی، کارساز هستند.

1. برای اطلاع از حال آنها با آنها تماس بگیرید

شما می توانید برای اعلام حضور با شخصی تماس بگیرید .از آنها بپرسید که حالشان چطور است و بگوييد كه به آنها فکر می کنید. حتی اگر منتظر تماستان نباشند و این احتمال وجود دارد که فردی که  به او زنگ زده ايد از این حرکت قدردانی کند.

2. یک پیام شیرین برای آنها ارسال کنید

راه دیگر برای گفتن اینکه  نشان بدهيدبه کسی اهمیت می دهید و او را دوست داريد این است که براي او پیامی شیرین بفرستید. این ممکن است متنی باشد که یک نقل قول زیبا دارد یا می تواند یک پیام انگيزشي باشد. در هر صورت، احتمالاً باعث لبخند دوست شما می شود، که چیز خوبی است.

مقاله مرتبط: فوت و فن ارسال پيام دلبرانه

3. برای آنها وقت بگذارید.

هر کاری می توانید انجام دهید تا برای دوست یا عزیزتان وقت بگذارید. حتی اگر چند دقیقه وقت دارید، می توانید با آنها تماس بگیرید و به آنها بگویید که دلتان برایشان تنگ شده است. یا می توانید با آنها تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا می خواهند برای چاي یا شام  همديگر را ملاقات کنند.

اگر مي توانيد زماني را با افرادی که به آنها اهمیت می دهید  و دوستشان داريد بگذرانید، اما اگر نمی توانید، ممکن است به همان اندازه مفید باشد که به طور منظم با آنها در تماس باشید.

4. بی دلیل برای آنها هدیه بخرید

گاهی اوقات ممکن است در یک فروشگاه باشید و چیزی پیدا کنید که شما را به یاد کسی که می‌شناسید می‌اندازد. مي توانيد شخص مورد علاقه تان را سورپرايز كنيد و آن وسيله را براي او بخرید. این كار به شما کمک کند به او نشان دهید که به او اهمیت می دهید و دوستش داريد.

5. به آنها بگویید که از آنها متشكريد.

می توانید به عزيزانتان بگویید که از آنها متشكريد. اگر متوجه شدید که دوستتان به شما کمک کرده است که از یک گرفتاري خلاص شوید یا وجودش در زندگی شما تاثير مثبتي دارد، به او بگویید که چه احساسی دارید و چقدر بابت وجودش متشكريد. تشكر كردن یک راه عالی برای این است كه به کسی بگویید عمیقاً به او اهمیت می دهید و دوستش داريد.

6. کاری را با هم انجام دهید مثل تماشاي يك فيلم، رفتن به يك جاي ديدني و…

اگر مدتی است که عزیزی را ندیده اید، با هم کاری انجام دهید، فقط شما دو نفر. شاید بخواهید فيلمي را با هم تماشا کنید یا شبي را دو نفري در محلي ديدني بگذرانید، جایی که بتوانید  با هم در مورد اوقات خوش صحبت کنید و استراحت کنید. عزيزانتان احتمالاً از اين توجه بی دریغ شما قدردانی خواهند کرد.

۷-  وقتي عزيزانتان حرف مي زنند توجه كنيد.

وقتی با دیگران وقت می گذرانید یا با آنها تلفنی صحبت می کنید، حتما به گوش دادن ادامه دهید. اگر حواس‌تان پرت شود، از اين رفتارتان ناراحت خواهند شد.

8. صادق باشید

همیشه با افرادی که به آنها اهمیت می دهید صادق باشید. اگر به آنها دروغ بگویید، این می تواند تا حد زیادی بر انواع روابط تأثیر منفی بگذارد. وقتي نمی توانید کاری با آنها انجام دهید، به آنها بگویید. اگر با کاری که آنها انجام می دهند مخالف هستید، می توانید به آنها نیز بگویید. وقتی رابطه ای دلسوزانه بین دو نفر وجود دارد، صداقت خوب است، حتی وقتی چیزی می گویید که طرف مقابل نمی خواهد بشنود.

مقاله مرتبط: ده رفتار عاشقانه براي نشان دادن عشق به شوهر

9. حامی باشید

از سوی دیگر، شما باید همیشه حامی باشید. اگر دوستی با شما تماس گرفت و به کمک شما در موقعیتی نیاز داشت، در کنار او باشید. شما می خواهید آنها بدانند که در زمانی که باید به شما تکیه کنند، پشت آنها هستید.

10. گوشي براي شنيدن آنها داشته باشید

اگر آنها هم نیاز به صحبت داشته باشند این امر صدق می کند. فرض کنید دوست شما نیاز به تخلیه  احساسي دارد و عصباني است ،گوشي براي شنيدن درد دل هايش باشيد. آنها ممکن است بتوانند همین کار را برای شما انجام دهند، اين شنيده شدن و همدردي بار را از روي دوش آدم برمي دارد.

11. غير منتظره از آنها تعريف كنيد.

غیر منتظره، از  همسرتان يا دوستتان تعريف كنيد. آنها ممکن است انتظار شنيدن اين تعريف را نداشته باشند، و این  تعريف نگهاني می تواند خلق و خوی آنها را بهبود بخشد. علاوه بر این، تعریف و تمجیدها معمولاً ایده خوبی برای به اشتراک گذاشتن با افرادی است که به آنها اهمیت می‌دهید.

12. بگذارید کار خودشان را بکنند و اجازه بدهيد حريم خصوصي خودشان را داشته باشند.

اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز به عزیزان خود فضایی را فقط براي خودشان در اختیار داشته باشید. لطفاً از آنها نپرسید که در هر دقیقه از روز چه کاری انجام می دهند یا خود را شريك همه برنامه های آنها قرار ندهید. آنها حتما زمان خاصی هم در برنامه شان به شما اختصاص می دهند که می تواند پیوند بين  شما  دو نفر را به طور کامل تقویت کند.

13. زمانی که نیاز به لطف دارند به آنها کمک کنید

اگر دوستی با شما تماس گرفت و نیاز به لطف داشت یا شرایط اضطراری داشت و می توانید به او کمک کنید، این کار را انجام دهید. حتی اگر نمی خواهید، این كار می تواند برای کسی که به او اهمیت می دهید و دوستش داريد، معنی زیادی داشته باشد.

14.  اختلافات  قدیمی را فراموش کنید

وقتی کسی را برای مدت طولانی می شناسید، ممکن است اختلافات یا دعواهایی داشته باشید که حل  آنها سخت بوده است. با این حال، وقتی صحبت از نحوه نشان دادن دوست داشتن به کسی می شود، باید این چیزها را ببخشید. لطفاً به آنها یک لوح تمیز بدهید و ببینید که چگونه پیش می رود.

15. آنها را شاد کنید

دوست دارید وقتی احساس ناراحتی می کنید یکی به شما روحیه بدهد، اینطور نیست؟ پس ادامه دهید و همین کار را برای کسی که برای شما مهم است انجام دهید. براي آنها یک جوک جالب بگویید یا زمانی را به آنها یادآوری کنید که با هم کار سرگرم کننده ای انجام داده اید.

16. آنها را در آغوش بگیرید

یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن اینکه به کسی اهمیت می دهید این است که او را در آغوش بگیرید. آنها ممکن است به آغوش نیاز داشته باشند، و اين در آغوش گرفتن حال شما را نیز بهتر مي کند.

17. در کارهای خانه کمک کنید

اگر شریک زندگی‌تان درگیر کارهای خانگی است و شما زمان زیادی در اختیار دارید، به او کمک کنید.

لطفاً چند دقیقه وقت بگذارید و جاروبرقی را بکشید یا چند ظروف را بشویید تا کمی از استرس آنها بکاهید. آنها احتمالاً بسیار سپاسگزار خواهند بود.

18. از آنها در مورد روزشان بپرسید

صرفاً پرسیدن از کسی در مورد روزش می تواند آرامش بخش باشد و روشی سودمند برای نشان دادن این است که به کسی اهمیت می دهید و او را دوست داريد.

19.  چيزهايي را با آنها به اشتراک بگذارید

شما همچنین می توانید یک داستان طنز یا اتفاقی که برای شما رخ داده است را با فردی که به او نزدیک هستید به اشتراک بگذارید. این ممکن است باعث شود آنها بخندند و احساس بهتری داشته باشند. علاوه بر این، ممکن است بخواهید خوراكي را با کسی كه دوست داريد به اشتراک بگذارید. مثلا اگر یک جعبه از شيريني مورد علاقه دوستتان را سفارش دادید، تعدادی از آنها را به آنها بدهید.

20. به آنها بگویید چقدر برای شما خاص هستند

لازم است دیگران را از احساستان نسبت به آنها آگاه کنید. آنها باید بدانند که شما در مورد آنها چه احساسی دارید، بنابراین آنها دقیقاً می دانند که در کجای زندگي شما قرار دارند. به عزیزانتان يگویید چقدر به آنها اهمیت می دهید.

نتیجه

مي توانيد تصور کنید که اگر کسی به شما اهمیت نمی داد، زندگی شما چگونه خواهد بود، احتمالاً می توانید تصور کنید که چرا لازم است به مردم بگویید که به آنها اهمیت می دهید. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و بسیاری از آنها به راحتی قابل انجام هستند.

این فهرست ایده‌های خوبی در مورد نحوه نشان دادن دوست داشتن به کسی که به او اهمیت می‌دهد ارائه می‌دهد و همچنین می‌تواند به شما کمک کند راه‌های دیگری براي انجام اين كار پيدا كنيد.

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه ديگران را به خود جذب كنيم؟

چگونه ديگران را به خودمان جذب كنيم؟

همه ما دوست داریم مورد پسند واقع شویم. اگر با احساس اعتماد به نفس و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *