آموزش بوسه فرانسوی با همسر
بوسه فرانسوی يكي از روش هاي بوسيدن همسر است كه عشق و علاقه ميان شما و همسرتان را افزايش مي دهد.

آموزش بوسه فرانسوي با همسر

بوسيدن فرانسوی، یک ژست بی‌زمان و پرشور از محبت عاشقانه، معروف به «بوسیدن با زبان»است. اما چه چیزی یک بوسه فرانسوی را از خوب به عالی می کند؟ ما به شما بهترین نکات، تکنیک‌های زبان و رازهای مربوط به بوسیدن فرانسوی را معرفی کنیم. تا نفس  همسرتان را با بوسیدن بعدی خود را بند بیاورید.

قسمت 1

انجام یک حرکت

1.

لب های خود را نرم نگه دارید.

یک دهان نرم، کمی مرطوب برای بوسیدن ایده آل است. قبل از اینکه وارد خانه شوید. مطمئن شوید که لب‌هایتان ترک خورده یا خشک نشده‌اند تا شریک زندگی‌تان به خاطر وضعیت لب‌هایتان منحرف نشود. اگر می خواهید قبل از بوسيدن لب های خود را نرم کنید، باید این راه حل های سریع را امتحان کنید:

از بالم لب استفاده کنید. مقداری را روی لب های خود بکشید و آنها را به هم فشار دهید.[2] (اگر بالم لب طعم دار دارید، چه بهتر!) تنها نکته این است که باید یک ساعت یا بیشتر قبل از بوسیدن، از بالم لب یا براق کننده لب استفاده کنید. تا شریک بوسنده شما لب های نرم شما را احساس کند، نه لایه ضخیم براق روی آن ها.

آب بنوشید.

 خشکی لب ها نشانه کم آبی بدن است، بنابراین یک لیوان (یا دو لیوان) آب بنوشيد. شما باید متوجه شوید که لب های خود در عرض 20 تا 30 دقیقه شروع به صاف شدن می کنند.

لب های خود را لیس بزنید.

 اگر واقعاً در تنگنا هستید و وقت ندارید، سریع زبان خود را روی لب‌هایتان بگذارید و آنها را به هم فشار دهید. این باید آنها را کمی مرطوب کند بدون اینکه آنها را شلخته کند. حتی می توانید در حین برقراری تماس چشمی با همسرتان که در حال بوسیدن است، لب های خود را کمی لیس بزنید.

2.نفس خود را تازه کنید

 وقتی می خواهید همسرتان را فرانسوی ببوسید، هرگز نمی خواهید بوی بد دهان داشته باشید، چه این بوسه یک بوسه فرانسوی باشد یا نه. از آنجا که دهان شما در یک بوسه فرانسوی باز می شود، نفس تازه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنید. اگر می دانید که قرار است همسرتان را ببوسید، یک ثانیه وقت بگذارید و دندان های خود را مسواک بزنید یا حداقل دهان خود را با آب بشویید.

همیشه نعناع یا آدامس با طعم نعناع همراه خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید ظریف باشید. می‌توانید به سرعت نعناع را بمکید یا برای یک دقیقه آدامس بجوید. تا خیلی واضح نشان ندهید که برای بوسیدن آماده هستید. از غذاهایی که مزه یا پسماند ناخوشایندی به جا می گذارند، بخصوص سیر، قهوه، پیاز، شیر و ذرت خودداری کنید. اگر قبل از بوسيدن در یک قرار شام هستید، سعی کنید استراتژیک غذا بخورید.

هميشه لحظه مناسب را براي بوسيدن  فرانسوی پيدا كنيد.

3. لحظه مناسب را پیدا کنید.

یک بوسه خوب – به خصوص اولین بوسه یا اولین بوسه فرانسوی – اوج ایجاد تنش و صمیمیت فزاینده است. لحظه خود را به درستی انتخاب کنید تا مطمئن شوید که شما و شریک زندگی تان هر دو در طرز فکری هستید که واقعاً خود را در این بوسه گم کنید. شما باید حریم خصوصی داشته باشید و هر دو باید به جای استرس یا حواس پرتی احساس رمانتیک داشته باشید. چه زمانی درست است؟ این بستگی به موقعیت فردی شما دارد، اما در اینجا چند نشانه وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

شما  و همسرتان حریم خصوصی کامل دارید.

 چه در بالکن خود تنها باشید و چه روی یک نیمکت خلوت در پارک نشسته باشید، نگران این نیستید که کسی از آنجا رد شود.

همسرتان به شما نزديك مي شود.

همسرتان مدام نکاتی مانند قفل کردن چشم ها و نگاه کردن به لب های شما، یا ایستادن یا نشستن تدریجی به شما نزدیک تر می کند.  زبان بدن همسرتان باید به شما سرنخی بدهد که آیا اکنون زمان مناسبی برای حرکت شماست یا خیر.

شما اوقات خوبي كنار همسرتان سپري كرديد

شما در حال پایان دادن به  قراري با همسرتان هستید که خیلی خوب پیش رفت. در ماشین یا ایوان هر دو مکان های نیمه خصوصی خوبی برای یک بوسه شب بخیر وجود دارد.

به نظرتان وقت مناسب است

وقت درست به نظر می رسد. اگر احساس می‌کنید به شدت مجبور هستید همسرتان را ببوسید، خیلی نترسید و فقط دنبال آن بروید. (اگر متوجه شدید که هدف شما اینطور نیست. فقط برای یک موقعیت ناخوشایند یا حتی نگران کننده آماده باشید.

از همسرتان بپرسيد

اگر مطمئن نیستید که همسرتان چه احساسي در مورد بوسيده شدن در اين لحظه دارد، موضوع را مطرح کنید.

4.ارتباط چشمی برقرار کنيد.

 عمیقاً به چشمان همسرتان خیره شوید. اگر می خواهید مقاصد خود را واضح تر بیان کنید، به آرامی نگاه خود را به سمت لب های آنها ببرید، سپس به سمت چشم ها برگردید. حتی می‌توانید تماس چشمی شدید برقرار کنید، آن را برای چند ثانیه قطع کنید و سپس به آن شخص نگاه کنید. این راهی است برای نشان دادن کسی که می خواهید همسرتان را ببوسید.

• زن می توانند به شوهر نگاه کند، به پایین نگاه کند، و بعد از طریق مژه های بالا نگاه کند.

5. لبخند.

 اگر واقعاً از بوسیدن همسرتان هیجان زده هستید، آن را نشان دهید! لبخند موقعیت را سبک و سرگرم کننده نگه می دارد و در عین حال به همسرتان کمک می کند احساس امنیت و آرامش کنند. مطمئن شوید که لبخند شما نرم و واقعی باشد، نه یک لبخند اجباری، بیش از حد گسترده یا بیش از حد شدید. فقط به آرامی و بی حوصله لب های خود را به لبخند تبدیل کنید. به همسرتان با بوسیدن نشان دهید که چقدر خوشحال هستید که كنار او هستید. در حین انجام این کار به برقراری تماس چشمی ادامه دهید یا قبل از بازگرداندن آن، چند ثانیه آن را قطع کنید.

• می توانید به جای لبخند زدن در حالی که دندان های خود را نشان می دهید. یک لبخند نزدیک به لب را انتخاب کنید. که ممکن است بیشتر دوستانه باشد تا جذاب یا عاشقانه.

6. سد لمسی را بشکنید.

هنگامی که با نامزدتان خلوت کردید. لبخند می‌زنید. تماس چشمی برقرار می‌کنید. می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید بدون دست زدن به بوسه بروید. می‌خواهید ابتدا مانع لمس را بشکنید. این می تواند به معنای نشستن در حالی که پاهای خود را لمس می کند، دستان خود را در دست می گیرید، دست خود را روی زانوی فرد قرار می دهید، بازوی فرد را نوازش می کنید باشد. اگر قبلا لب های نامزدتان را بوسیده اید. شکستن دیوار لمسی ممکن است برای شما طبیعی تر باشد. باید سعی کنید قبل از لمس لب ها، او را لمس کنید تا هر دوی شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

• همچنین می توانید هنگام حرکت برای بوسیدن شخص، مانع لمس را بشکنید. اگر ایستاده اید، می توانید هنگام حرکت برای بوسه، بازوها، گردن یا شانه های شخص را لمس کنید. اگر نشسته اید، می توانید دستی را روی پشت فرد بگذارید.

7. وقتی لحظه مناسب به نظر می رسد، برای نزدیک شدن به  سمت همسرتان بروید.

 به طور کلی، باید آنقدر آهسته حرکت کنید که طرف مقابل وقت نه گفتن داشته باشد. اما نه آنقدر آهسته که آن لحظه جرقه خود را از دست بدهد. وقتی احساس می کنید که همسرتان براي بوسیدن شما آماده است. بدن خود را به سمت بدن آنها حرکت دهید تا زمانی که سرتان فقط چند اینچ از هم فاصله داشته باشد. آن وقت است که برای بهترین حالت بوسیدن باید شروع به خم کردن سر خود کنید.

آهسته حرکت کنید.

 رویکرد آهسته باعث ایجاد تنش و انتظار می شود. با سرعتی وارد شوید که به طرف مقابل فرصتی برای رضایت (یا نه) بدهد. آهسته حرکت کردن از برخورد تصادفی سر شما جلوگیری می کند.

8. سر خود را کمی به یک طرف خم کنید.

بوسيدن رودررو منجر به برخورد بینی می شود. در عوض، فقط سر خود را کمی به چپ یا راست خم کنید. اگر متوجه شدید که همسرتان سرش را در يك جهت خم كرده، عکس جهت او را انتخاب کنید. برای انجام کامل این کار زیاد به خودتان فشار نیاورید. شما و همسر شما در نهایت همدیگر را می‌بوسيد و کمی با بینی‌هایتان برخورد می‌کند، سپس شما به طور طبیعی سر خود را در موقعیت راحت‌تری قرار می‌دهید، جایی که بینی‌هایتان مانعي نباشد.

• برخلاف آنچه ممکن است از فیلم ها فکر کنید، این نباید در اسلوموشن اتفاق بیفتد. با نزدیک‌تر شدن به همسرتان، سر خود را خم می‌کنید، نه با سرعت حلزون، بنابراین لازم نیست نگران وقت بگذارید تا بوسيدن را را کامل کنید.

9 چشماتو ببند.

 درست قبل از برقراری تماس، چشمان خود را ببندید. بوسیدن با چشمان باز عموماً با بی صداقتی همراه است. بسته نگه داشتن چشمانتان به شما کمک می کند تا روی لب هایتان تمرکز کنید و از آن لذت ببرید.

 همچنین، در حالی که ممکن است وسوسه شوید که چشمان خود را باز کنید تا ببینید همسرتان در زمان بوسیدنتان در شور و اشتیاق چگونه به نظر می رسد. این در واقع می تواند به طور غیرمنتظره ای باعث شود که عصبانی شوید یا دیگر حوصله بوسیدن نداشته باشید. بستن چشم ها همچنین می تواند به شما کمک کند به جای اینکه سعی کنید همه چیزهایی را که در فاصله نزدیک اتفاق می افتد مشاهده کنید. روی دهان خود تمرکز کنید و در لحظه زندگی کنید.

• می توانید بعداً، وقتی بعد از بوسه از هم جدا می شوید، به آرامی چشمان خود را باز کنید.

10.دهان خود را در حالت بوسیدن نگه دارید.

 مانند زمانی که برای بوسیدن مادربزرگتان وارد خانه می‌شوید. یک چروک خشن نشان ندهید. نه تنها احساسات غیرعاشقانه را منتقل می‌کند، بلکه شروع یک بوسه فرانسوی را برای همسرتان از نظر فیزیکی دشوار می‌کند.

• فقط کمی لب های خود را کمی به سمت جلو فشار دهید، به طوری که کوچکترین نشانه ای از کشش عضلانی را در اطراف آنها احساس کنید.

• دهان خود را کمی باز کنید. به جای اینکه در ابتدا به طور تهاجمی برای یک بوسه کاملاً با دهان باز وارد شوید، لب های خود را به سختی از هم باز کنید که زبان بین آنها بلغزد.

بوسیدن فرانسوی

1.به آرامی لب های خود را روی لب های همسرتان بکشید.

 در ابتدا از فشار کم استفاده کنید، به طوری که لب های شما به سختی روی لب های همسرتان باشند. این امر انتظار و هیجان بیشتری نسبت به شیرجه رفتن مستقیم در یک بوسه فرانسوی کامل ایجاد می کند.

• حرکات خود را آهسته نگه دارید. بسیاری از بوسه‌های سریع و سبک، به اندازه یک تنش به سختی مهار شده، جذابیت جنسی ندارند. طوری رفتار کنید که انگار تمام وقت دنیا را دارید – بوسه به زودی سرعت خواهد گرفت.

2 احتياط كنيد.

هنگامی که پایه محکمی برای یک بوسه فرانسوی با کمی بوسیدن بدون زبان ایجاد کردید، می توانید به طرف مقابل نکات ظریفی بدهید که نشان می دهد آماده هستید آن را تا حدی بالا ببرید. به طور کلی، اگر اولین بار است که همسرتان را می بوسید، قبل از شروع بوسه فرانسوی باید کمی محتاط باشید، زیرا ممکن است خیلی زود از بین برود.

• دهان خود را بیشتر باز کنید. ارائه دسترسی نامحدود از طرف مقابل دعوت می کند تا اولین تماس آزمایشی زبانی را برقرار کند.

• لب ها را قفل کنید، به طوری که لب پایینی طرف مقابل بین دو لب شما قرار گیرد. سپس، به آرامی نوک زبان خود را روی لب پایین بکشید. یک حرکت صاف و سریع انجام دهید تا تماس کمتر از یک ثانیه طول بکشد. اگر  همسرتان علاقه مند باشند، متقابل خواهند کرد.

• بدانید چه زمانی باید عقب بکشید. اگر هر دو روش بالا را امتحان کرده اید و همسرتان جواب نداده است، به سادگی آن را تا دفعه بعد رها کنید و روی بوسیدن منظم تمرکز کنید. از سرزنش همسرتان اجتناب کنید.

3با زبان خود کاوش کنید.

 اگر همسرتان علاقه مند به نظر می رسد، ادامه دهید و شروع به بوسیدن واقعی فرانسوی کنید. به یاد داشته باشید که زبان خود را در حرکت نگه دارید و لمس خود را سبک نگه دارید. ابتدا زبان خود را به آرامی داخل دهان همسرتان بکشید. می توانید با قرار دادن آن در بالا شروع کنید یا

زیر زبان شریک زندگی خود، یا حتی اگر احساس جرأت می کنید، آن را کمی دور زبان حرکت دهید. فقط مطمئن شوید که زبان همسرتان متقابلاً اعمال شما را انجام می دهد، بنابراین شما فقط یک زبان شل را نمی بوسید، در غیر این صورت عشق به سرعت از بین می رود. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام کشف بوسه فرانسوی به خاطر داشته باشید:

• بازیگوش بمانید. زبان طرف مقابل را به آرامی تگ کنید و به عقب برگردید و از او دعوت کنید تا حرکت بعدی را انجام دهد.

• زبان‌ها مملو از پایانه‌های عصبی هستند و تنها لمس کردن زبان همسرتان با زبان خود بسیار خوشایند خواهد بود.

• زیاد عمیق نشوید – گیر کردن زبانتان در گلوی طرف مقابل، مانع بزرگی است. در ابتدا کم عمق و سبک بمانید. ببینید همسرتان تا کجا می‌خواهد پیش برود و همین کار را دنبال کنید.

4.نفس کشیدن

 اگر برای مدت طولانی ببوسید، به راحتی می توانید نفس کشیدن را فراموش کنید. باور کنید یا نه، نفس نکشیدن و آبی شدن خیلی رمانتیک نیست. ممکن است فکر کنید که یک بوسه واقعاً پرشور مستلزم چند دقیقه بوسه های بی وقفه است، اما اگر واقعاً می خواهید عامل عاشقانه را افزایش دهید، باید هوشیار باشید. هنگامی که به یک ریتم افتادید، باید بتوانید الگوی مناسبی برای تنفس بدون وقفه در جریان بوسه های خود پیدا کنید. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

• هنگام بوسیدن نفس های کوچک از طریق بینی خود بکشید.

• از استراحت نترسید. اگر این کار را درست انجام دهید، هنوز هم می تواند یک لحظه صمیمی باشد. کمی عقب بکشید تا پیشانی‌هایتان همچنان در تماس باشند، تماس چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید.

• همانطور که شما و همسرتان با بوسه راحت می شوید، می توانید کمی از طریق دهان نفس بکشید: به اشتراک گذاشتن نفس ها نیز می تواند عاشقانه باشد (اما همه آن را دوست ندارند)

قسمت 3

تسلط بر تکنیک های پیشرفته

1.مدل هاي جديد را امتحان كنيد.

هیچ دوتا  بوسه اي دقیقاً شبیه هم نیستند. هنگامی که در هنگام بوسیدن  همسرتان احساس راحتی می کنید، وسوسه انگیز است که هر بار همان کار را انجام دهید، اما اگر می خواهید بوسيدن را جالب نگه دارید، باید مقاومت کنید. شما باید بتوانید در یک ریتم خوب و راحت قرار بگیرید در حالی که هر از گاهی تنوع کافی برای جذاب نگه داشتن چیزها اضافه کنید. در اینجا كارهايي است که می توانید تغییر دهید:

سرعت:

 تغییر دادن سرعت بوسه‌هایتان راه خوبی برای امتحان کردن چیزهای متفاوت بدون ایجاد ترس بالقوه است. هنگامی که بر بوسه آهسته مسلط شدید، سعی کنید برای چند ثانیه کمی سریع‌تر حرکت کنید – این کار باید نفس هر دو شما را کمی بند بیاورد!

عمق:

 وقتی با همسرتان راحت شدید، سعی کنید کمی عمیق تر ببوسید. کلید این است که سرعت خود را تحت کنترل داشته باشید. یا اگر می‌خواهید اوضاع کمی جذاب‌تر و بازیگوشانه تر باشد، به بوسه‌های سطحی بازگردید.

فشار:

مانند یک بوسه عمیق، یک بوسه سخت باید برای موقعیتی باشد که از قبل می دانید هم خود و هم همسرتان راحت هستید. با زبان خود کمی نیرومندتر باشید، اما مطمئن باشید که آن را در حرکت نگه دارید.

دندان ها:

ممکن است بخواهید سعی کنید پشت یا جلوی دندان های طرف مقابل را با زبان خود مالش دهید. این می تواند یک احساس غلغلک ایجاد کند که ممکن است بوسه شما را تقویت کند. همچنین می توانید سعی کنید به آرامی لب پایین طرف مقابل را با دندان های خود بگیرید. با این حال، توجه داشته باشید که همه بوسه های خود را با یک طرف دندان دوست ندارند.

2از دستان خود استفاده کنید.

در حالی که باید دستان خود را مودب نگه دارید، به خصوص در اولین بوسه، لزوما نمی خواهید آنها فقط به پهلوی شما آویزان شوند. استفاده از دست‌ها و لمس بدن شریک زندگی‌تان (در عین احترام به آن) می‌تواند احساس عاشقانه بوسه را تقویت کند و باعث شود شما و همسرتان احساس ارتباط بیشتری کنید.

 هنگامی که با بدن شریک زندگی خود تماس برقرار می کنید، می توانید هر از گاهی دست های خود را به آرامی به اطراف حرکت دهید بدون اینکه از این موضوع عصبانی شوید. در اینجا نكاتي است که باید در مورد استفاده از دستان خود در هنگام بوسه فرانسوی بدانید:

• به عنوان یک قاعده کلی، دستان خود را روی باسن همسرتان قرار دهيد و سپس به آرامی آنها را در اطراف پشت یا به سمت صورت و مو حرکت دهید.

• یکی دیگر از روشن شدن اولین بوسه این است که به آرامی شانه همسرتان را نوازش کنید. این نشان می دهد که شما با آنها راحت هستید.

• دستان خود روی گونه ها و گردن او قرار دهید.

• یا به یک حالت آماده باش قدیمی بروید: به سادگی دستان خود را دور شریک زندگی خود حلقه كنيد و او را  در آغوش بگیرید.

3. زبان بدن همسرتان را بخوانید.

هر کس کمی متفاوت می بوسد، و هر فرد از چیزهای متفاوتی در یک بوسه لذت می برد – هیچ راه “درستی” برای بوسیدن وجود ندارد. بوسیدن خوب مستلزم دادن و گرفتن است، بنابراین زبان بدن همسرتان را بخوانید و به سرنخ هایی توجه کنید که به شما می گوید در حال انجام کاری هستید که او دوست دارد. مهمترین چیز این است که مطمئن شوید که شریک بوسیدن شما با سرعت بوسیدن و حرکات محبت آمیز شما راحت است.

• همه دوست ندارند که آنها را به یک شکل ببوسند، بنابراین در حالی که همسر سابق شما ممکن است از یک روش بوسیدن لذت برده باشد، همسر جدید شما ممکن است اینطور نباشد. شما باید یاد بگیرید که سیگنال ها را بخوانید و با سبکی سازگار شوید که برای هر یک از شما راحت باشد.

مقاله مرتبط: چگونه همسر خود را بغل كنيم؟ انواع مدل ها

اگر شریک زندگی شما در هر زمانی کنار می کشد یا به نظر می رسد ناراحت است، درک کنید که باید سرعت آن را کاهش دهید.

اجازه دهید همسرتان شما را ببوسد و تا زمانی که با کاری که او انجام می دهد راحت باشید، با او حرکت کنید.

به سرنخ هایی گوش دهید که نشان می دهد شریک زندگی شما چقدر از یک مانور خاص لذت می برد. اگر آه یا ناله ای می شنوید، یا با شدت بیشتری شروع به بوسیدن شما می کنند، در مسیر درستی هستید.

4. تمرین.

 بوسیدن خوب فرانسوی، مانند هر نوع بوسیدن خوب، نیاز به تمرین دارد. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید بهتر خواهید شد. علاوه بر این، هرچه تمرین بیشتری با یک نفر داشته باشید، با بوسیدن او و ایجاد سبکی که مناسب هر دوی شما باشد، احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

 فقط به این دلیل که ممکن است اولین بوسه درخشانی نداشته باشید، به این معنی نیست که شما و همسرتان از نظر عاشقانه محکوم به فنا هستید. صبر داشته باشید و به آرامی و به آرامی به بوسیدن ادامه دهید تا زمانی که وارد ریتمی شوید که برای شما مفید است.

• خودتان را هم خیلی جدی نگیرید. اگر چیزی را امتحان کردید که به سادگی شکست خورد، بد نیست بخندید، به آرامی عذرخواهی کنید و دوباره تلاش کنید. اگر بعد از یک بوسه ناامید کننده، ویران شده رفتار کنید، فقط چیزهایی را برای شریک زندگی خود عجیب و غریب می کنید، و نیازی به آن نیست.

• اغلب اولین بوسه ها، مانند بسیاری از اولین تلاش ها برای عشق ورزی، چیزی برای نوشتن نیست. بخشی از سرگرمی بهتر شدن در آن است – با هم.

5.برقراری ارتباط

اگر واقعاً دوست دارید همسرتان شما را ببوسد، به او بگویید. چیزی را دوست ندارید، به شریک زندگی خود نیز بگویید. اما با ظرافت به آن برخورد کنید و در عین حال از کاری که انجام داده است و شما دوست دارید، تعریف کنید. اگر شریک زندگی تان با شما صادق و گشاده رو است، سعی کنید بیش از حد واکنش نشان ندهید یا آسیب نبینید، در غیر این صورت ممکن است شریک زندگی تان برای برقراری ارتباط با شما در آینده دچار تردید شود.

• حتی اگر بوسه کاملاً اشتباه باشد، اگر هر دو با هم بتوانید درباره آن بخندید، باز هم می تواند یک رابطه صمیمی باشد! نکته مهم این است که هر دو در مورد احساس خود صادق باشید و چه کاری می خواهید برای بهبود انجام دهید.

• همچنین باید با گفتن اینکه همسرتان چقدر جذاب به نظر می رسد و چقدر دوستش دارید، ارتباط برقرار کنید. روشن کنید که چقدر از بودن با شخصی که با او هستید خوشحال هستید و بوسیدن فرانسوی ها طبیعی تر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *