نشانه هاي اينكه در رختخواب بد هستيد
نشانه هايي وجود دارد براي اينكه متوجه شويد در رختخواب بد هستيد و همسر شما از رابطه جنسي با شما راضي نيست.

15نشانه كه شما در رابطه جنسي و رختخواب بد هستيد و راه حل

رابطه جنسی یک موضوع خصوصی و حساس است و تعجب آور نیست که هرگز در مورد آن با کسی صحبت نکرده باشید. با این حال، اگر به دنبال نشانه‌هایی هستید که او فکر می‌کند در رختخواب بد هستید، وقت آن است که کمی تحقيق کنید. بد بودن در رابطه جنسی می تواند به این معنی باشد که یا از رابطه جنسی لذت نمی برید یا اینکه شریک زندگی شما بعد از رابطه جنسی خاموش می شود و به نظر نمی رسد از آن لذت می برد. این یک جرم نیست – و قطعاً چیزی است که می توانید روی آن کار کنید. بخوانید تا بدانید چه نشانه هایی می تواند باشد که او فکر می کند شما در رختخواب بد هستید و چگونه روی زندگی جنسی خود کار کنید.

15 نشانه برای اینکه بدانید در رختخواب بد هستید یا خیر

در اینجا چند نشانه واضح برای درک اینکه آیا در رختخواب بد هستید وجود دارد:

1. شما طرفدار رابطه جنسی نیستید

شما آن را در فیلم‌ها دیده‌اید، آن را در کتاب‌ها خوانده‌اید، و به نظر می‌رسد دوستانتان نمی‌توانند در مورد آن صحبت کنند، اما در مورد رابطه جنسی هیچ احساسی ندارید. طبیعی است که تعجب کنیم، “آیا من در رابطه جنسی بد هستم”؟ اگر هیچ لذتی به دست نمی‌آورید، می‌تواند نشانه‌ای از بد بودن در رختخواب یا شریک زندگی‌تان باشد.

2. از تمایلات جنسی خود احساس شرم یا خجالت می کنید

چیزی در مورد رابطه جنسی باعث ناراحتی شما می شود. وقتی شریک زندگی تان از شما تعریف و تمجید جنسی می کند، احساس شرمندگی می کنید. یا، شما بیش از حد غرق در فکر کردن در مورد چیزهایی هستید که یک زن (یا مرد) را در رختخواب بد می کند. در هر صورت، رابطه جنسی باعث استرس بیش از حد شما می شود و فکر می کنید اصلاً ارزشش را ندارد.

3. معمولاً قبل از انجام آن باید کل عمل را برنامه ریزی کنید

دوست دارید بدانید چه چیزی در راه است. وقتی می دانید که قرار است رابطه جنسی داشته باشید، سعی می کنید همه چیز را برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که شریک زندگی شما برنامه شما را دنبال می کند. این ممکن است در ابتدا جذاب باشد، اما پایبندی به همان دو حرکت باعث می شود مرد (یا زن) در رختخواب بد شود و شریک زندگی شما به سرعت علاقه خود را از دست بدهد.

4. به نظر می رسد که شریک زندگی شما معمولاً به رابطه جنسی بی علاقه است

شما همه چیز را امتحان کرده اید، اما شریک زندگی شما علاقه ای به داشتن رابطه جنسی با شما ندارد. شاید در ابتدای رابطه شما همه چیز جذاب بود، اما شعله های آتش به سرعت خاموش شد. آیا این می تواند نشانه ای باشد که او فکر می کند شما در رختخواب بد هستید؟ متأسفانه پاسخ مثبت است.

5. هرگز از همسرتان نپرسیدید که در رختخواب چه چیزی را دوست دارد

ممکن است متوجه شده باشید که شما و همسرتان فقط آنطور که می خواهید رابطه جنسی دارید. به این فکر کنید که آیا تا به حال پرسیده اید که او چه می خواهد؟ شاید فقط فکر می کردی آن دختر در رختخواب بد است و فقط راه تو کار می کند. این نوع استدلال نشانه خوبی است برای اینکه بفهمید در رختخواب بد هستید یا خیر.

6. شما و شریک زندگیتان هرگز با هم صحبت نمی کنید

شما رابطه جنسی پرشور دارید، و سپس کارتان تمام شده است. شریک زندگی شما سعی می کند بعد از آن صحبت کند، اما شما مطلقاً علاقه ای به صحبت در مورد چیزی ندارید. صحبت کردن بعد از رابطه جنسی برای یک رابطه مهم است و صحبت نکردن نشانگر خوبی است برای اینکه چه چیزی مرد را در رختخواب بد می کند.

7. با رابطه جنسی مانند یک کار دیگر در روز رفتار می کنید

اگر در پایان روز، فقط برای اینکه آن را از لیست خود حذف کنید، رابطه جنسی دارید، نشانه این است که در رختخواب بد هستید. تحقیقات نشان می دهد که تلقی کردن رابطه جنسی به عنوان یک کار طاقت فرسا اغلب در روابط زناشویی دیده می شود، جایی که لذت امری بدیهی تلقی می شود.

برآورده نکردن نیازهای شریک زندگی، چیزی است که در درجه اول زن یا شوهر را در رختخواب بد می کند.

8. شما هرگز وارد پیش نوازي نمی شوید

شما فکر می کنید پیش نوازي برای بازنده هاست و همیشه وارد آن می شوید. این نشانه ای است که شما یک آماتور هستید و احتمالاً در رابطه جنسی بد هستید. پیش نوازي راه خوبی برای شروع، گرم کردن شریک زندگی و راه اندازی اوست. توجه نکردن به احساس شریک زندگی شما می تواند یک تغییر بزرگ باشد.

9. شما دقیقاً رابطه عاطفی ندارید

رابطه شما با همسرتان در خارج از اتاق خواب تأثیر مستقیمی بر روابط شما در رختخواب دارد. اگر با شریک زندگی خود ارتباط عاطفی نداشته باشید، رابطه جنسی شما نیز آسیب می بیند.

تحقیقات نشان می‌دهد که اگر رابطه عاطفی وجود نداشته باشد، ممکن است شریک جنسی شما احساس امنیت یا راحتی در برقراری رابطه جنسی نداشته باشد، که آن را برای هر دوی شما استرس‌زاتر می‌کند.

11. شما فقط روی لذت  خودتان  متمركز هستید

لذت جنسی یک خیابان دو طرفه است. هم شما و هم شریک زندگی تا باید در زندگی جنسی خود نظر مساوی داشته باشید. اگر خودخواهانه نیازهای خود را برآورده کنید، حتماً آن را نشان می دهد که او فکر می کند در رختخواب بد است.

12. مدام عذرخواهی می کنید

عذرخواهی وقتی از مرز كسي عبور می کنید خوب است. پوزش گفتن هر باری که موقعیت خود را تغییر می دهد یا می گویید نگران بی مورد می تواند خلق شود و همچنین می تواند ناامیدكننده  باشد. عذرخواهی وقتی که شریک زندگی شما نیازی به آن نمی بیند می تواند نشانه ای از بد بودن شما در رابطه جنسی باشد و یک انصراف فوری است.

13. شما بیش از حد زورگو هستید

نشان دادن علاقه به داشتن رابطه با شریک زندگی می تواند چاپلوس کننده باشد، اما فشار بیش از حد در مورد آن می تواند تحقیرکننده باشد و حتی ممکن است شریک زندگی تان را علیه آن معطوف کند. این یک نشانه کلاسیک است که فکر می کنم در رابطه جنسی بد هستید اگر دائماً برای آن التماس کنید.

14. شما هیچ یک از کارها را انجام نمی دهید

رابطه جنسی یک طرفه نیست – هم شما و هم شریک زندگیتان باید در این عمل مشارکت داشته باشید تا خوب باشید. اگر فقط دراز کشیده اید و از شریک زندگی تان انتظار دارید که همه کارها را انجام دهند، پس مطمئن باشيد که در رختخواب بد هستید.

15. شما بیش از حد اعتماد به نفس دارید

داشتن اعتماد به نفس در مورد خود و بدن شما جذاب است. اعتماد به نفس بیش از حد و متکبر بودن اینطور نیست. شریک زندگی شما ممکن است اینگونه باشد که شما برای مخفی کردن وضعیت بد خود در رختخواب یک جسارت کاذب به خرج می دهید.

آیا نمی دانید چگونه می توانید زندگی جنسی خود را بهتر کنید؟ در اینجا 10 راه برای بهبود آن وجود دارد:

1.روی سطح اعتماد به نفس خود کار کنید

بنابراین اکنون که می دانید چقدر اعتماد به نفس بسیار پایین یا بسیار بالا می تواند بر عملکرد شما در رختخواب تأثیر بگذارد، وقت آن است که روی آن کار کنید. اگر اعتماد به نفس پایینی دارید، سعی کنید آن را به آرامی با استفاده از تکنیک های تأیید، مانند مثبت اندیشی در مورد خودتان یا شرکت در فعالیت های اعتمادساز، تقویت کنید.

اگر متوجه شدید که اعتماد به نفس بیش از حد و نادیده انگاشتن شما در مورد شریک زندگی تان یک انحراف است، اولین قدم این است که بدانید چه زمانی این گونه رفتار می کنید. سعی کنید بیشتر به همسرتان و نیازهای او توجه کنید و کمی کمتر روی نیازهای خود تمرکز کنید. می تواند به شما کمک کند در رختخواب بهتر شوید.

اينكه در رختخواب بد باشيد و در رابطه جنسي ضعيف باشيد مي تواند باعث چالش هاي زيادي در زندگي مشترك شما شود.

2. روی ارتباط در رختخواب کار کنید

مردم فکر می کنند رابطه جنسی فقط یک عمل فیزیکی است و نمی توانند اشتباه کنند. صحبت کردن در حین رابطه جنسی مهم است. دانشمندان همچنین می گویند که می توانید در حین رابطه جنسی با استفاده از نشانه های غیرکلامی صحبت کنید و این باعث می شود شریک زندگی شما احساس راحتی بیشتری کند.

همچنین می‌توانید از شریک زندگی‌تان سؤال کنید که چه چیزی احساس خوبی دارد و چه موقعیت‌هایی ممکن است این کار را برای او انجام ندهند. صحبت کردن در مورد آن می تواند به شما کمک کند تا در رابطه جنسی بسیار بهتر شوید و باعث می شود که شریک زندگی شما در مورد اینکه آیا در رختخواب بد هستید نظرش را تغییر دهد.

3. چیزهای جدید را امتحان کنید

اگر شما فقط یک اتاق خواب دارید، شریک زندگی شما خسته می شود. و یک شریک بی حوصله نشانه ای است که او فکر می کند شما در رختخواب بد هستید. محل را عوض کنيد یک بازی کثیف انجام دهید یا نقش بازی را امتحان کنید. از شریک زندگی خود در مورد وحشیانه ترین فانتزی او بپرسید و آن را به سطح بعدی ببرید. به عبارت دیگر، چیز جدیدی را امتحان کنید.

4. یک یا دو شب را به نیازهای همسرتان اختصاص دهید

اگر متوجه شدید که فقط کارهایی را که دوست دارید در اتاق خواب انجام می دهید، وقت آن است که یک قدم به عقب بردارید. نیازهای شریک زندگی خود را ارزیابی کنید.

سعی کنید به آنها رسیدگی کنید. شب ملاقات بعدی خود را به شبی در اتاق خواب خود تبدیل کنید که برای جلب رضایت شریک زندگی خود اختصاص داده شده است. همه چیز را در مورد آنها بسازید و ببینید چگونه دید آنها در رختخواب شما را تغییر می دهد.

5. روی ارتباط عاطفی خود کار کنید

اگر در این فکر هستید که وقتی در رختخواب بد هستید چه کاری انجام دهید، اصلاح رابطه خود در خارج از اتاق خواب بسیار مهم است. اگر می خواهید از رابطه جنسی بی معنی عبور کنید، یک ارتباط عاطفی شما را به آنجا می رساند. همچنین می تواند رابطه جنسی را برای شریک زندگی شما لذت بخش تر کند.

در قرارهای خود بیرون بروید و چیزهای مشترکی پیدا کنید – شاید هر دوی شما دوست دارید پارک های تفریحی یا تماشای یک نمایش را به صورت افراطی انجام دهید. انجام کارهایی غیر از رابطه جنسی با همسرتان واقعاً می تواند به کارهای اتاق خواب کمک کند.

6. به پیش نوازي کمک کنید

پیش نوازي بخشی از رابطه جنسی است که اغلب نادیده گرفته می شود. حتی اگر در خلق و خوی هستید، نمی توانید تصور کنید که شریک زندگی شما بیدار و آماده است.

مهم است که علاقه جنسی شریک خود را بسنجید، و کمی پیش نوازي می تواند به شما کمک کند تا در رختخواب بهتر شوید. همچنین می تواند به شریک زندگی شما کمک کند. اگر او احساس ناراحتی می کند، اين كار به هر دوی شما کمک مي كند تا جذبه بين خود را توسعه دهید.

7. رابطه جنسي درمانی را امتحان کنید

ممکن است این یک واکنش بیش از حد به نظر برسد، اما رفتن به رابطه جنسی می تواند برای عملکرد شما در رختخواب معجزه کند. درمانگرهای جنسی می توانند به شما کمک کنند تا مشخص کنید چه مشکلاتی ممکن است داشته باشید و از کجا می آیند.

اگر رابطه جنسی بیشتر یک مسئله شریک زندگی است، شرکت در جلسات درمانی با هم می تواند به ایجاد رابطه شما کمک کند، مشکلات روابط خود را چه در داخل و چه در خارج از اتاق خوابتان حل کند و به شما کمک کند رابطه جنسی را به بخشی سرگرم کننده از زندگی خود تبدیل کنید.

8. گفتگوی باز داشته باشید

نشانه‌ای که او فکر می‌کند شما در رختخواب بد هستید این است که هرگز در مورد رابطه جنسی با شما صحبت نمی‌کند. اما منتظر نمانید تا شریکتان گفتگو را شروع کند.

مسئولیت را بر عهده بگیرید و شروع به پرسیدن سوال کنید: در اتاق خواب چه چیزی را دوست دارید؟ چه چیزی را در مورد بدن من دوست دارید؟ یک موقعیت خاص چه احساسی در شما ایجاد می کند؟ اینها برخی از سوالاتی است که می توانید برای شروع گفتگو از شریک زندگی خود بپرسید.

اگر از صحبت کردن در مورد آن احساس ناخوشایندی یا ناراحتی می کنید، پس در نظر بگیرید که از آن یک بازی بسازید. شما همچنین می توانید بسیاری از سوالات زوج ها را به صورت آنلاین پیدا کنید. لازم نیست یک مکالمه جدی باشد. فقط بر روی راحت صحبت کردن در مورد رابطه جنسی تمرکز کنید. چیزی برای خجالت نیست!

9. کارها را آهسته انجام دهید

بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر کارها را آهسته انجام دهید، نشانه آن است که در رابطه جنسی بد هستید. این یک تصور غلط رایج است. کند کردن کارها در واقع می تواند رابطه جنسی را برای شما و همسرتان لذت بخش تر کند زیرا آن را هیجان انگیزتر می کند. همچنین به شما و شریک زندگیتان زمان کافی می دهد تا با یکدیگر راحت شوید.

مقاله مرتبط: سوالات جنسی که باید قبل از اولين رابطه جنسی از شریک زندگی خود بپرسید

10. خودجوش باشید

داشتن یک رابطه معمولی می تواند به سرعت خسته کننده شود و این نیز می تواند بر عملکرد شما در رختخواب تأثیر بگذارد. از شانس استفاده کنید و خودجوش باشید.

شریک زندگی خود را با یک شب قرار غافلگیرکننده یا یک سفر یک شبه دور کنید. خودانگیختگی می‌تواند رابطه شما را هیجان‌انگیزتر کند، و همچنین می‌تواند باعث شود در رختخواب احساس سرحالی و انرژی بیشتری داشته باشید.

نتیجه گيري

بد بودن در رابطه جنسی حکمی نیست که قابل لغو نباشد. مانند هر چیز دیگری، این مهارتی است که شما روی آن کار می کنید.

شما می توانید با داشتن ارتباط آزاد با شریک زندگی خود، آزمایش چیزهای جدید در اتاق خواب و کار بر روی اعتماد به نفس خود، روی بهبود زندگی جنسی خود کار کنید. رفتن به مشاوره در مورد رابطه جنسي نیز راهی عالی برای بهبود زندگی جنسی شماست.

بسیاری از افراد به دلیل استرس در رختخواب مشکل دارند و راه های زیادی وجود دارد که می توانید بر اضطراب جنسی غلبه کنید. کار بر روی زندگی جنسی شما می تواند زمان بر، گیج کننده باشد و می تواند عوارض عاطفی داشته باشد.

اما، در پایان روز، می تواند شما را در رختخواب بسیار بهتر کند و رابطه شما با شریک زندگی تان را بهبود بخشد. به یاد داشته باشید که این یک مهارت است و تا جایی که می توانید در آن پیشرفت کنید. رابطه جنسي عالی نیاز به تمرين دارد!

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *