از نظر جنسی به شوهرتان علاقه نداريد؟ راه حل
براي ايجاد تمايل از نظر جنسی به سمت شوهرتان راه حل هايي وجود دارد. نااميد نشويد.

از نظر جنسی به شوهرتان علاقه ندارید؟ 10 علت و راه حل

امروز به جنبه دیگری از رابطه زناشویی می پردازیم. ما در مورد شرایطی صحبت خواهیم کرد که زن از نظر جنسی جذب شوهرش نمی شود. خب، خانم ها، عدم جذب جنسی به شوهرتان، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

ابتدا باید از خود بپرسید: “چرا من از نظر جنسی به شوهرم علاقه ای ندارم؟” و قبل از اینکه به هر نتیجه ای در مورد رابطه برسید ابتدا پاسخ را بسنجید. چندین راه برای دیدن وضعیت وجود دارد. به عنوان مثال، وقتی شوهرتان را دوست دارید اما از نظر جنسی مجذوب نمی شوید، چه باید بکنید؟

آیا این طبیعی است که از نظر جنسی به شوهر خود علاقه نداشته باشید؟

بر کسی پوشیده نیست که راه های مختلفی وجود دارد که افراد می توانند از نظر جنسی جذب دیگران شوند. برخی از افراد عمدتاً مجذوب چهره، تیپ بدنی یا لباس شخصی هستند که عاشقانه به او علاقه مند هستند.

سایر افراد صرفاً مجذوب عطر و بوی شخص می شوند. اما برخی از افراد اصلاً مجذوب ظاهر فیزیکی شریک خود نیستند.

برای برخی افراد، داشتن یک رابطه عاشقانه بدون نگرانی در مورد داشتن هر نوع جاذبه فیزیکی برای شریک زندگی خود کافی است. افراد دیگر ممکن است فکر کنند که “یک فرد جنسی نیستند” و این نیاز را ندارند – اما در واقع دارند.

دانشمندان دریافته‌اند که افرادی که از نظر جسمی کمتر جذب شریک زندگی خود می‌شوند، همچنان در یک رابطه عاشقانه، کشش و میل جنسی شدیدی را تجربه می‌کنند.

مقاله مرتبط: ده راه ايجاد تمايل جنسي در شوهر

بنابراین بدیهی است که برای داشتن یک رابطه جنسی سالم، لازم نیست افراد از نظر جنسی جذب شریک زندگی خود شوند. در واقع، بسیاری از مردم تا زمانی که مدتی در یک رابطه نبوده اند حتی متوجه نمی شوند که این نیاز را دارند زیرا قبلاً از جنبه های دیگر رابطه احساس رضایت می کردند.

10 دلیل عدم تمایل جنسی به شوهر

اگر فکر می کنید “من از نظر جنسی جذب شوهرم نمی شوم”، تغییرات خاصی در زندگی و تغییرات سبک زندگی وجود دارد که ممکن است منجر به این واقعیت شود که شما از نظر جنسی جذب شوهر خود نشوید. برخی از دلایل عدم تمایل جنسی به شریک زندگی خود را بدانید:

1. عدم ارتباط

اگر گفتگوی آشکاری بین زن و شوهر در مورد خواسته ها، احساسات و نیازهایشان وجود نداشته باشد، رابطه در نهایت با شکست مواجه خواهد شد. همچنین مهم است که زمانی را به تنهایی با هم بگذرانید، دور از بچه ها و سایر اعضای خانواده.

2. قطع ارتباط با بچه ها

اگر زن و شوهر آنقدر مشغول تربیت فرزندان خود باشند که برای یکدیگر وقت نگذارند، هیچ شانسی برای نزدیک شدن و ایجاد یک رابطه جنسی سالم وجود ندارد.

3. عدم تعادل در کار و زندگی

وقتی شوهر ساعت‌های طولانی کار می‌کند و زن با بچه‌ها در خانه می‌ماند، می‌تواند منجر به عدم صمیمیت شود.

4. عدم ورزش

عدم فعالیت بدنی منجر به افزایش وزن و کاهش میل جنسی در مردان و زنان می شود. همچنین می تواند منجر به سایر مشکلات سلامتی مانند بیماری قلبی و دیابت شود.

5. مشکلات سلامتی

اگر علاقه خود را نسبت به شوهر از دست می دهید، بدانید که مسائلی مانند افسردگی، اضطراب و اختلال نعوظ می تواند باعث شود که زنان از نظر جنسی کمتر به همسر خود احساس نزديكي کنند.

6. استرس

استرس مزمن می تواند بر سطح هورمون شما تأثیر بگذارد و باعث شود که تمایل جنسی کمتری نسبت به شریک زندگی خود داشته باشید. همچنین می تواند بر خلق و خوی شما تأثیر بگذارد و باعث شود همیشه احساس تحریک پذیری و خستگی کنید.

7. مواد مخدر و الکل

استفاده منظم از مواد مخدر و الکل می تواند در توانایی شما برای داشتن و حفظ نعوظ یا تجربه برانگیختگی در طول رابطه جنسی اختلال ایجاد کند.

8. خیانت

خیانت یا صرفاً شک به اینکه شریک زندگی شما به شما وفادار نیست می تواند تمام روابط عاشقانه و حتی رابطه را از بین ببرد. بنابراین، اگر شوهرتان خیانت می‌کند، احتمالاً تمایل جنسی کمتری به او خواهید داشت.

با ايجاد تغييراتي در سبك زندگي خود مي توانيد كاري كنيد كه  از نظر جنسی  جذب شوهرتان بشويد.

9. مقاربت دردناک

مقاربت دردناک یکی از نشانه های ناباروری است و می تواند تأثیر منفی بر زندگی جنسی شما بگذارد. همچنین ممکن است منجر به احساس ناامیدی و رنجش نسبت به شوهرتان شود.

10. دعوا

دعوای مداوم می تواند برای رابطه شما بسیار مضر باشد و منجر به کاهش میل جنسی شود.

اگر از نظر جنسی به شوهرتان علاقه ندارید، می‌تواند چندین دلیل دیگر داشته باشد. با این حال، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، همیشه فرصت هایی برای بازسازی پایه ازدواج و سالم سازی دوباره رابطه وجود دارد.

وقتی از نظر جنسی جذب شوهرتان نشدید چه باید کرد؟

آیا اگر از نظر جنسی دیگر جذب شوهرم نشدم راهی وجود دارد؟ چگونه از نظر جنسی جذب شوهرم شوم

البته.

اگر از نظر جنسی به شوهرتان علاقه ندارید، ممکن است به دلیل زمان نیز باشد. ممکن است به دلیل عدم اصالت باشد. برای جلوگیری از تصمیمات بد و اعمال زور، آن را آهسته انجام دهید. ممکن است به نظر برسد که وظیفه پرورش کودک است، اما زمان می برد.

بزرگترین دوست شما

اگر از نظر جسمی جذب شوهرتان نمی شوید، بستگی به این دارد که چگونه با او در مورد جنبه های تنش آور خود کنار بیایید. برای شکوفا شدن یک ارتباط خوب برای مهار وضعیت عدم تمایل جنسی به شوهرتان چه در ابتدا و چه با گذشت زمان، باید کل این مفهوم را نیز در ذهن خود روشن کنید.

در مرحله بعد سعی کنید آن را به همسرتان در میان بگذارید. به او بگویید چه احساسی دارید و سعی کنید با هم راه حلی پیدا کنید.

عجولانه نتیجه گیری نکنید

ممکن است بسیار آسان باشد که نشان دهید از نظر جنسی جذب شوهر ندارید. حتی ممکن است خیلی راحت تر به نظر برسد که این همه به دلیل تجربیات بد قبلی شما اتفاق می افتد.

این چنین نیست. ممکن است راه های مختلفی برای مقابله با ترس شما وجود داشته باشد. برای اینکه بفهمید این فقط ترس است یا یک احساس واقعی، به دنبال کمک باشید.

در مورد این موضوع با یک درمانگر یا یک مشاور ازدواج صحبت کنید. فقط به دلیل اکراه و نفی ممکن است مسائلی پیش بیاید.

گاهی اوقات چیزی جز سخنان تند شما در مورد هیکل شریک زندگی تان یا به همین ترتیب آنها را دچار تردید می کند.

قبل از اینکه بگویید مورد آزار جنسی قرار گرفته اید، سعی کنید چند نکته را در مورد الزامات بهداشتی برای شریک زندگی خود روشن کنید. این یکی از اصیل ترین مسائل است و فقط با یک سری صحبت های خوب و دویدن برای یافتن راهی حل می شود.

نتيجه

مخصوصاً آقایان باید برای شما روشن باشد که سوء استفاده از قدرت ناپسند است.

این مسئولیت شماست که به شریک زندگی خود احساس آرامش بدهيد. نسبت به تجربیات بد گذشته آنها بسیار ملایم باشید و کاری نکنید که آنها احساس نادیده گرفته شدن کنند. یک رابطه خوب زمانی شکوفا می شود که به جایگاه و نظرات یکدیگر احترام بگذاریم.

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *