وقتي مدتي از ازدواجتان گذشت نشان دادن عشق به همسرتان ضروري مي شود.
همسر شما نياز دارد كه بداند شما به فكر خوشحال كردنش هستيد

ده رفتار عاشقانه براي نشان دادن عشق به شوهر

وقتی تازه ازدواج كردين، به راحتی متوجه همه چیزهای خوب در مورد شریک زندگی خود شده و از آنها قدردانی می کنید. در اوايل ازدواج رفتارهای عاشقانه راحت است. شما اغلب رفتار عاشقانه را در برنامه های روزمره قرار می دادید.با گذشت زماني از ازدواجتان زندگیتان پرمشغله مي شود. چالش‌های هر روزه در زندگي مشترك بوجود مي آيد.دعواهایی اتفاق مي افتد. به همين دلايل رفتار عاشقانه با شوهرکمتر به‌طور خودجوش و منظم انجام می‌شود.

اما رفتار عاشقانه براي بقاي ازدواجتان ضروري است. هر دو شما نياز به احساس مورد علاقه و قدردانی بودن داريد. باید احساس کنيد کسی تلاش می کند تا شما را خوشحال کند.

مقاله مرتبط: زني براي زندگي چه فرقي با بقيه زنها دارد؟

اگر به دنبال ايده برای رفتارهاي عاشقانه برای او هستید تا محبت شما را به او یادآوری کند، لیست زیر را بررسی کنید. با این حرکات عاشقانه برای او، پیوند بین شما دو نفر قوی‌تر می‌شود و شریک زندگی‌تان احساس ارزشمندی و ارزشمندی می‌کند.

1. از او تعریف کنید.

موفقیت بلندمدت در ازدواج به توانایی برقراری ارتباط و ابراز قدردانی برای چیزهای کوچک و بزرگ بستگی دارد.با تعریف و تمجید از شریک زندگی خود، روی چیزهای مثبتی که در او می بینید تمرکز می کنید. تعریف و تمجیدهای صمیمانه باعث افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس همسرتان می شود. هر روز یک جمله عاشقانه به او بگویید.

مقاله مرتبط: درست حرف زدن با همسرتان هشت نكته

2. لباس مورد علاقه اش را برای او بپوشید.

وقتی روتین ازدواج شروع می شود، راحت شدن بیش از حد و گذراندن وقت با هم در شلوار ورزشی لکه دار و تی شرت های قدیمی آسان است .آیا به دنبال رفتار عاشقانه  با شوهرتان هستید؟

سعی کنید به خاطر بسپارید یا به سادگی از او بپرسید که دوست دارد شما چه لباسی بپوشید. شاید در اين لباس موضوعي جذاب براي او وجود دارد. اگر بخواهيد بين رفتارهاي عاشقانه برای او یکی را انتخاب کنيد، همين پوشيدن لباس دلخواه او را انتخاب كنيد.

يكي از حركات عاشقانه پوشيدن لباس مورد علاقه همسرتان است.
از همسرتان بپرسيد دوست دارد چه لباسي بپوشيد اين يك حركت عاشقانه است.

3. در یکی از فعالیت های همیشگی اش به او کمک کنید

مردها اغلب تمایلی به درخواست کمک ندارند و تا زمانی که فرسوده شوند، به انجام هر کاری که در لیستشان است اصرار می کنند.

اگر زمانی که به او کمک می‌ كنيد، پاسخ او  مشابه چنين جمله اي باشد:بسیار خوب است.  معني اش اين است كه او از حمایت شما قدردانی خواهد کرد. اين حرکات شیرین برای شوهر می تواند ساده و در عین حال موثر باشد. سعی کنید یک کار را که مدام به تعویق می اندازد را به خاطر بسپارید و به جای او آن را انجام دهید.

4. به او بگویید که او را درک می کنید.

برای مردان سخت است که حرف دلشان را بزنند و به دنبال درک باشند. شما به عنوان شریک زندگی آنها، یکی از افراد نادری هستید که دنیای درونی خود را با آنها به اشتراک می گذارند.

به آنها نشان دهید که درد و چالش های آنها را درک می کنید. آنها را تشویق کنید و از آنها برای غلبه بر مشكلات حمایت کنید. گاهی اوقات، این درك شما، اراده آنها را برای ادامه مبارزه دوباره تقویت می کند. اين درك شما به آنها کمک می کند تا پریشانی را تحمل کنند. رفتارهاي عاشقانه زیادی در برابر شوهر وجود دارد که می توانید انجام دهید اما اين يكي از مهم ترين هاست.

5. فعالیتی را که دوست دارد انجام دهید.

طبیعی است که همه علایق را با عزیزتان به اشتراک نگذارید. اگر کاری وجود دارد که معمولاً تمایلی به انجام آن ندارید. اما آن كار باعث می‌شوید که شریک زندگی‌تان خوشحال شود آن كار را با او انجام دهید.بلیط های مسابقه فوتبال مورد علاقه او را تهیه کنید و او را غافلگیر کنید. پینت بال ترتیب دهید یا با هم از یک نمایشگاه اتومبیل دیدن کنید. حتی ممکن است متوجه شوید که یک علاقه مشترک دارید که قبلاً خفته بود.

مقاله مرتبط: ايده براي خريد كادو براي آقاي شوهر

6. به او افتخار کنید

برای بسیاری از ما آسان نیست که در مورد دستاوردهای خودمان صحبت کنیم. اگر مرد شما هم اينطور است، مخفیانه دوست دارد به خود ببالد که چگونه آن سخنرانی را جلوی هیئت مدیره میخکوب کرده یا با انجام تعمیر خودرو به تنهایی، پول زیادی پس انداز کرده است. در مقابل او و دیگران در مورد دستاوردهای او صحبت کنید. این كار باعث افزایش اعتماد به نفس و عشق او به شما می شود.

وقتي به همسرتان فضا مي دهيد كه با دوستانش باشد از نظر او اين يك حركت عاشقانه است.

7. یک شب با دوستانش ترتیب دهید

اگر می‌خواهید کار خاصی برای او انجام دهید و به دنبال راه‌های جالبی هستید تا به شوهرتان نشان دهید که او را دوست دارید، او را با دوستان هم جنسش یک شب در خانه  تنها بگذارید. با برنامه های بسیار فشرده زندگي، برنامه ریزی یک شب آرام با دوستان آسان نیست.

او و دوستانش را برای یک شب ورزشی دعوت کنید، غذا و نوشیدنی تهیه کنید و به آنها فضا بدهید. در حالی که او با دوستان خود در مورد اینکه چقدر عالی هستید صحبت می کند با دوستان خود سرگرم شوید. عمل شما به عنوان یکی از بهترین حرکات در ذهن شوهرتان به یاد خواهد ماند.

8. براي يك شب عاشقانه برنامه ريزي كنيد.

اغلب این مردان هستند که وظیفه برنامه ریزی و سازماندهی یک قرار عاشقانه را دارند. همه چیز را عوض کنید و یک شب عاشقانه برای او برنامه ریزی کنید. نیازی نیست برای او حرکات عاشقانه بزرگ انجام دهید. در عوض، او را به یک قرار  عاشقانه ببرید.

براي نشان دادن عشقتان به شوهرتان مي توانيد براي او غذاي مورد علاقه اش را بپزيد.
پختن غذاي خوشمزه و مورد علاقه اش از نظر شوهرتان يك حركت عاشقانه است.

9. برای او چیز خوبی بپزید.

راهی برای رسیدن به قلب یک مرد از شکم او می گذرد. این ضرب المثل قدیمی دور از واقعیت نیست و سرنخی برای ایده عاشقانه دیگری برای او به شما می دهد.

با توجه به اینکه هر روز ما بیشتر شلوغ و پرمشغله است، برنامه ریزی یک وعده غذایی با هم به یک چالش واقعی تبدیل می شود. اگر برای سورپرایزهای عاشقانه برای او در خانه به الهام نیاز دارید، این یک سورپرایز عالی است. مقداری از اوقات فراغت را به پختن غذای خوب برای او اختصاص دهید و با هم غذا بخورید.

10.  فشار دادن عضلات بازو و پشت او به صورت تصادفي

در ابتدا چه کاری انجام دادید که او احساس جذابیت کند؟ اگر به ایده هایی برای رفتارهاي خوب برای شوهرتان نیاز دارید، اقداماتی را که در ابتدای رابطه انجام دادید به یاد بیاورید و آنها را دوباره بسازید.

این احتمال وجود دارد که او آن رفتارها را دوست داشته باشد و احساس کند هنوز او را می خواهید. اگر به رفتارهاي شیرین تر ملموس تری برای او نیاز دارید، بازیگوش و کمی شیطنت را در نظر بگیرید و ماهیچه یا عضله دوسر بازو يا پشت او را فشار دهید. این كار باعث افزایش اعتماد به نفس  او است، مطمئنا.

باشد که هرگز پایانی نباشد!

“اگر کاری را که در ابتدای رابطه انجام دادید انجام دهید، پایانی نخواهد داشت.” -تونی رابینز

همیشه آسان نیست که شور و اشتیاق را زنده نگه داریم و به یکدیگر نشان دهیم که چقدر به هم اهمیت می دهیم – مسئولیت های زیاد، برنامه های شلوغ و در کل زندگی های پرمشغله. با این حال، اگر می‌خواهیم یک رابطه موفق شود، گنجاندن رفتارهاي عاشقانه‌تر برای او در برنامه روزانه‌مان ضروری است.

اگر به رفتارهاي عاشقانه الهام بخش برای او نیاز دارید و زندگی شما پر مشغله است، هر روز کاری کوچک انجام دهید. ژست های عاشقانه برای او نیازی به هفته ها برنامه ریزی ندارد. شاید بتوانید چیزی را از بشقاب او بردارید، تعریف کنید، به او یادآوری کنید که چقدر جذاب است یا لباس جذابي که دوست دارد را بپوشيد.

اگر زمان بیشتری دارید، می توانید یک شب در خانه با دوستان او ترتیب دهید، قرار ملاقاتی برای شما دو نفر ترتیب دهید، غذای مورد علاقه او را بپزید یا فعالیتی را که دوست دارد انجام دهید.

هیچ رفتار عاشقانه ای که خیلی کوچک و بی اهمیت باشد برای او وجود ندارد. همه چیز مهم است. هرچه رفتارهای عاشقانه بیشتری برای او ترتیب دهید، بیشتر در کنار شما احساس دوست داشتن خواهد کرد. این یک دستور العمل برای یک رابطه شاد است!

مطلب پیشنهادی

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *