نشانه هايي كه او تظاهر به دوست داشتن شما مي كند
عشق يك خيابان دو طرفه است شما بايد اطمينان پيدا كنيد علاقه او تظاهر نيست

20 نشانه که او تظاهر می کند که شما را دوست دارد

تجربه عشق بی نتیجه یا یک طرفه می تواند سخت و دردناک باشد. متأسفانه، قرار گرفتن در یک رابطه ناسالم می تواند اثرات نامطلوبی بر سلامت روان شما داشته باشد، از جمله افزایش استرس و اضطراب. همچنین می تواند منجر به احساس عدم اطمینان، ناامنی و ترس شود. مهم است که به یاد داشته باشید که عشق یک خیابان دو طرفه است و سالم نیست که به دنبال کسی بروید که به شما علاقه ای ندارد. بنابراین، شما باید تمام نشانه هایی که او تظاهر به دوست داشتن شما دارد را بدانید.

20 نشانه که او تظاهر به دوست داشتن شما دارد

این مهم است که به یاد داشته باشید که هرکسی احساسات خود را متفاوت بیان می کند و عملکردها بلندتر از کلمات صحبت می کنند. فهمیدن اینکه کسی به شما اهمیت می دهد یا نه، همیشه آسان نیست، بنابراین بهتر است بدانید که چگونه بفهمید کسی تظاهر به دوست داشتن شما دارد یا خیر.

در اینجا چند نشانه وجود دارد که او تظاهر به دوست داشتن شما دارد:

نشانه هايي وجود دارد كه تشخيص دهيد او تظاهر به دوست داشتن شما مي كند.

1. او از دیدن شما هیجان زده نیست

اگر احساس می‌کنید که شریک زندگی‌تان از دیدن شما هیجان‌زده نیست، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که او شما را دوست ندارد. وقتی کسی را دوست دارید، مشتاق خواهید بود که با او وقت بگذرانید و این عشق را ابراز کنید.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که احساسات افراد می تواند در طول زمان تغییر کند و عوامل دیگری ممکن است در بازی نقش داشته باشند. همیشه بهترین کار این است که با شریک زندگی خود علنا ​​صحبت کنید، و اگر کمبود هیجان ادامه داشت، ممکن است ایده خوبی باشد که از یک درمانگر کمک بگیرید.

2. او در مورد آینده صحبت نمی کند

اگر شریک زندگی شما در مورد برنامه های آینده عجیب و غریب است یا به آنها متعهد نیست، می تواند نشانه ای از عدم تعهد کامل او به رابطه باشد.

داشتن یک ارتباط باز و صادقانه با او در مورد احساسات و نگرانی هایتان ضروری است. برخی از افراد ممکن است در مورد برنامه ریزی یا تعهد به آینده محتاط تر باشند و ممکن است برای احساس امنیت در رابطه به زمان بیشتری نیاز داشته باشند.

3. از تماس فیزیکی اجتناب می کند

لمس فیزیکی بخش مهمی از هر رابطه است. می تواند به انتقال احساسات، صمیمیت و محبت کمک کند. اجتناب از تماس فیزیکی یکی از نشانه هایی است که او شما را دوست ندارد.

آنها همچنین ممکن است مسائل شخصی یا تجربیات گذشته داشته باشند که آنها را با لمس فیزیکی ناراحت می کند. بنابراین قبل از نتیجه گیری سریع، بهتر است برای ارزیابی رابطه به مشاوره زوجین مراجعه کنید.

4. شما برای او اولویت ندارید

این یکی از نشانه های رایجی است که او تظاهر می کند که شما را دوست دارد. اگر شریک زندگی تان شما را در اولویت قرار نمی دهد، ممکن است لازم باشد رابطه خود را دوباره ارزیابی کنید. اگر در زندگی کسی اولویت ندارید، به این معنی است که او به شما اهمیت نمی دهد.

5. او بداخلاق و دور عمل می کند

تظاهر به دوست داشتن کسی ساده تر از انجام دادن آن است. بدخلقی و دوری همسرتان ممکن است نشانه مشکلاتی در رابطه شما باشد. رفتار او در اطراف شما نشانگر عالی احساسات او نسبت به شما است.

بله، همه ما روزهای خوب و بدی داریم، اما بودن در کنار همسرتان باید به شما کمک کند تا آرامش داشته باشید. به هر حال، تحقیقات نشان می دهد که وقتی عاشق هستید، هورمون های اکسی توسین و وازوپرسین با سیستم دوپامین شما تعامل می کنند و باعث می شوند احساس شادی کنید.

6. او برای گذراندن وقت با شما برنامه ریزی نمی کند

اگر شریک زندگی شما هرگز با شما ملاقات نمی کند، می تواند به این معنی باشد که او به اندازه شما در رابطه سرمایه گذاری نکرده است.

اگر واقعاً کسی را دوست دارید، می خواهید هر لحظه بیداری را با او بگذرانید. شما همیشه منتظر نمی مانید تا آنها برای یک قرار ملاقات برنامه ریزی کنند، اما برای شروع برنامه ها تلاش بیشتری خواهید کرد.

7. او به احساسات شما اهمیتی نمی دهد

آیا می توان واقعاً به کسی اهمیت داد و احساسات او را نادیده گرفت؟ پاسخ البته خیر است. این می تواند بر سلامت روان شما تأثیر بگذارد و می تواند بسیار ناامید کننده باشد، داشتن شریکی که کمی به شما اهمیت می دهد.

وقتی شریک زندگی شما احساسات شما را نادیده می گیرد و به نیازها یا شادی شما اهمیت نمی دهد، ممکن است وانمود کند که شما را دوست دارد.

8. او به شما بی احترامی می کند

اگر او به شما احترام نمی گذارد، پس احتمال زیادی وجود دارد که تظاهر به دوست داشتن شما کند. احترام یکی از جنبه های مهم هر رابطه است. اگر کسی به شما احترام نگذارد، ممکن است باعث شود احساس بی ارزشی کنید.

بی احترامی یکی از نشانه هایی است که او هرگز شما را دوست نداشته است.

9. او از شما تعریف نمی کند

زنی که هرگز از شما تعریف نمی کند، احساسات واقعی نسبت به شما ندارد. همه ما دوست داریم از ما تعریف و تمجید شود. این به ما احساس خوبی می دهد و می دانیم که تلاش های ما قابل قدردانی است.

اگر او به ویژگی های خوب شما توجه نمی کند یا نمی تواند چیزهای خوبی در مورد شما بگوید، این یکی از نشانه هایی است که او تظاهر می کند که شما را دوست دارد.

10. همیشه مچ او را وقت دروغ گفتن مي گيريد.

دروغ یک پرچم قرمز مهم در هر رابطه ای است، زیرا اعتماد و صداقت را تضعیف می کند. گفتن دروغ های کوچک یا بزرگ می تواند نشان دهنده این باشد که آن شخص با شما صادق و شفاف نیست و ممکن است چیزی را پنهان کند.

این ممکن است لزوماً به این معنی نباشد که او شما را دوست ندارد، بنابراین بهتر است قبل از برداشتن قدم بعدی با او صحبتی صادقانه داشته باشید.

11. او به سختی می گوید “دوستت دارم”

اگر شریک زندگی‌تان فقط وقتی از شما خواسته می‌شود بگوید «دوستت دارم»، ممکن است نشان‌دهنده آن باشد که سطح تعهد یا احساس متفاوتی در رابطه دارند.

اگر احساس می‌کنید که پاسخ شریک زندگی‌تان نیازهای شما را برآورده نمی‌کند، بهتر است با او گفتگو کنید تا درک عمیق‌تری از احساسات او داشته باشید.

12. عمل او چیز دیگری می گوید

آیا به دنبال نشانه هایی هستید که او دیگر شما را دوست ندارد؟ سپس مراقب اعمال او باشید. دروغ گفتن و گفتن چیزی که به کسی می خواهد بشنود آسان است. قسمت سخت عمل کردن به دروغ است.

بنابراین، اگر مطمئن نیستید که شریک زندگی‌تان شما را دوست دارد، به اعمال او و نحوه رفتار او نسبت به شما در مقایسه با بقیه دوستانش دقت کنید.

اگر آنها ترجیح می دهند به جای شما با دوستان خود وقت بگذرانند یا هرگز از راه خود برای خوشحال کردن شما دست نمی کشند، پس او تظاهر می کند که شما را دوست دارد. به هر حال، عشق باعث ایجاد حس یگانگی بین شرکای عاشقانه می شود که از طریق نزدیکی طلبی و نگهداری، نگرانی و شفقت بیان می شود.

13. شما تمام تعقیب و گریز در رابطه را انجام می دهید

انجام تمام تعقیب و گریز در یک رابطه سالم نیست. یک رابطه سالم بر اساس احترام متقابل، اعتماد و ارتباط ایجاد می شود.

اگر متوجه شدید که تمام تعقیب و گریز در رابطه خود را انجام می دهید، ممکن است نشانه آن باشد که طرف مقابل به اندازه شما در رابطه سرمایه گذاری نکرده است.

14. او به طور غیرمستقیم به شما می گوید که علاقه ای ندارد

اگر کسی به شما علاقه ای ندارد، ممکن است به جای اینکه مستقیماً به شما بگوید، به شما نکات یا علائم غیرمستقیم بدهد. این سیگنال‌ها می‌تواند شامل اجتناب از شما، در دسترس نبودن برای ملاقات یا صحبت کردن، پاسخ ندادن به پیام‌ها یا تماس‌های شما، یا عدم علاقه به آنچه می‌گویید باشد.

15. مدام برنامه ها را لغو می کند

زندگی می تواند مانع برنامه های ما شود، اما شریکی که شما را دوست دارد همیشه سعی می کند به تعهد خود عمل کند. اگر شریک زندگی شما دائماً برنامه های خود را زیر پا می گذارد، می تواند ناامید کننده و دلسرد کننده باشد.

بنابراین اگر او همیشه بهانه می آورد و برنامه ها را لغو می کند، می تواند نشانه این باشد که به شما اهمیت نمی دهد یا به وقت شما احترام نمی گذارد.

16. او مستقیماً به شما می گوید که شما را دوست ندارد

اگر شریک زندگی شما مستقیماً و با کلمات به شما می گوید که علاقه ای ندارد، مهم است که حرف او را قبول کنید و به احساسات او احترام بگذارید.

شنیدن اینکه کسی که دوستش دارید به شما علاقه ای ندارد می تواند چالش برانگیز باشد، اما این دانش نیز رهایی بخش است. دانستن حقیقت بهتر از تظاهر به خوشحالی در یک رابطه است.

17. او به ندرت شما را چک می کند

بنابراین چند وقت یکبار همسرتان با شما تماس می گیرد تا شما را چک کند، یا اینکه شما همیشه با او تماس می گیرید؟ رابطه یک خیابان دو طرفه است. فقط یک نفر نمی تواند همه کارها را انجام دهد.

بررسی مداوم شریک زندگی یکی از راه‌های نشان دادن مراقبت و نگرانی در رابطه است. اگر شریک زندگی شما به طور مداوم شما را بررسی نمی کند، می تواند نشانه آن باشد که او شما را دوست ندارد.

18. شما دوستان او را نمی شناسید

اگر شریک زندگی‌تان شما را با کسی در دنیای خود آشنا نکرده است، می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که او کاملاً به رابطه متعهد نیست یا برای برداشتن قدم بعدی آماده نیست.

عدم تمایل به معرفی شما به دوستانش نشانه واضحی نیست که او شما را دوست ندارد. این بستگی به مدت زمانی دارد که با هم قرار می گذارید. بنابراین، مرحله رابطه خود را در نظر بگیرید، کمی به او فرصت دهید تا حرف خود را باز کند و صبور باشید.

19. او هرگز روی رابطه سرمایه گذاری نمی کند

اگر کسی عمداً در یک رابطه سرمایه گذاری نمی کند، ممکن است به این معنی باشد که کاملاً متعهد نیست یا در شراکت سرمایه گذاری نکرده است. این می تواند به چند طریق ظاهر شود، مانند برنامه ریزی نکردن با هم، عدم علاقه به زندگی یا علایق خود، یا تلاش نکردن برای حل تعارضات.

20. او با مردان دیگر حرف مي زند.

این یکی از نشانه های رایجی است که او تظاهر می کند که شما را دوست دارد. اگر شخصی با مردان دیگر کارهای “کلی” انجام می دهد، می تواند نشانه ای از عدم تعهد کامل او به رابطه باشد.

این رفتار همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که فرد با شما وفادار یا صادق نیست

وقتی فکر می کنید او تظاهر می کند که شما را دوست دارد چه کار کنید؟

دانستن اینکه آیا کسی واقعاً شما را دوست دارد یا وانمود می کند که چنین احساسی دارد می تواند دشوار باشد. اگر مشکوک هستید که شخصی تظاهر می کند که شما را دوست دارد، می توانید اقدامات خاصی را برای تعیین احساسات او انجام دهید.

1. احساسات خود را به اشتراک بگذارید

در مورد نگرانی های خود با او صحبت کنید و به او بگویید که چه احساسی دارید. از او بخواهید در مورد احساساتش با شما صادق باشد.

2. یک قدم به عقب بردارید

گاهی اوقات، استراحت از رابطه می تواند به شما کمک کند تا وضعیت را روشن کنید. از این زمان برای انعکاس احساسات خود و تعیین اینکه آیا رابطه سالم است استفاده کنید.

3. به دنبال دیدگاه بیرونی باشید

برای مشاوره بروید یا با یک دوست قابل اعتماد یا یکی از اعضای خانواده در مورد نگرانی های خود صحبت کنید و از آنها راهنمایی بخواهید. در این ویدیو به مزایای مشاوره رابطه می پردازیم

4. به قلب خود اعتماد کنید

اگر چیزی ناخوشایند است، مهم است که به غرایز خود اعتماد کنید. اگر شدیداً احساس می کنید که او تظاهر می کند که شما را دوست دارد، ارزش آن را دارد که موضوع را بیشتر بررسی کنید.

5. برای بدترین ها آماده باشید

وقتی معلوم شد که او وانمود می کند که شما را دوست دارد، آماده حرکت باشید. دانستن حقیقت و یافتن کسی که شما را دوست دارد بهتر از دروغ زندگی کردن است.

سوالات متداول

حرکت از یک رابطه مبتنی بر «عشق ساختگی» می‌تواند چالش برانگیز باشد، زیرا می‌تواند احساس صدمه و خیانت در شما ایجاد کند. با این حال، ادامه دادن و یافتن یک رابطه سالم و رضایت بخش امکان پذیر است.

چگونه از عشق کاذب کنار بیایم؟

به جای اینکه روی چیزهایی تمرکز کنید که نمی توانید آنها را تغییر دهید و به این فکر کنید که چرا کسی تظاهر به دوست داشتن شما دارد، باید روی آینده تمرکز کنید. روی نحوه درمان تمرکز کنید!

در اینجا چند مرحله وجود دارد که ممکن است به شما در بهبود و ادامه رابطه کمک کند، به خصوص رابطه ای که مبتنی بر فریب است:

– به خود اجازه دهید که از دست دادن رابطه و احساساتی که نسبت به آن شخص داشتید غمگین شوید.

– در مورد آنچه از تجربه آموخته اید فکر کنید و چگونه می توانید از آن دانش برای انتخاب بهتر در آینده استفاده کنید.

– اطراف خود را با دوستان و خانواده حامی خود احاطه کنید که به شما گوش می دهند و در این دوران سخت به شما کمک می کنند.

– به دنبال درمان باشید تا به شما کمک کند تا با احساسات خود کنار بیایید و بهتر بفهمید چه اتفاقی افتاده است.

– بر روی مراقبت از خود، مانند ورزش کردن، خوب غذا خوردن و خواب کافی تمرکز کنید تا به بهبود سلامت جسمی و عاطفی شما کمک کند.

– به خودتان زمان بدهید تا بهبود پیدا کنید، اما همچنین مطمئن شوید که فعالانه روی حرکت رو به جلو و عدم تمرکز در گذشته کار می کنید.

– به یاد داشته باشید، بهبودی یک فرآیند است و زمان می برد. زمانی که احساسات و عواطف خود را حل می کنید، با خود صبور و مهربان باشید.

مقاله مرتبط: 14نشانه که او فقط مودب است و واقعا شما را دوست ندارد

نتيجه گيري

تشخیص اینکه آیا کسی واقعاً به شما علاقه مند است یا فقط تظاهر می کند دشوار است. اگر در مورد احساسات کسی نسبت به خود نگرانی دارید، علائمی را که در بالا تظاهر می کند شما را دوست دارد بررسی کنید تا بدانید در کجا ایستاده اند.

همچنین می توانید در مورد آن با آنها گفتگوی آزاد و صادقانه داشته باشید. اگر از پاسخ او راضی نیستید، می‌توانید قبل از انجام هر اقدام شدیدی به مشاوره زوجین مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

چطور مزاحمي را كه شماره مي خواهد را رد كنيم

چگونه مزاحمي را که شماره شما را می خواهد رد کنيد

اگر پسری به شما علاقه مند است و شماره شما را می خواهد که واقعاً …

چطور عاشق بهتري باشيم

چگونه عاشق بهتری شویم

چه در رختخواب باشد چه بیرون، یک ازدواج جدید یا یک ازدواج قدیمی، همه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *