چگونه يك شخصيت جذاب داشته باشيم
جذاب بودن بيشتر از همه چيز مربوط به رفتار و شخصيت شماست.

چگونه یک شخصیت جذاب داشته باشیم

جذاب بودن بیشتر از ظاهر شما ناشی از شخصیت شماست و نشان دادن یک شخصیت جذاب کلید دوست یابی و داشتن روابط پایدار است. برای داشتن شخصیتی جذاب، توانایی برقراری ارتباط طبیعی را در خود پرورش دهید، حس شوخ طبعی را در خود پرورش دهید و روحیه ای با اعتماد به نفس ایجاد کنید. این ویژگی ها به شما توانایی الهام بخشیدن و مجذوب کردن دیگران را می دهد و در نتیجه دیگران را بیشتر به سمت شما جذب می کند.

قسمت يك ارتباط

1.به ديگران گوش دهيد.

به دیگران گوش کن گوش دادن خصیصه ای است که اغلب در جامعه امروزی فراموش می شود. به جای پاسخ دادن به یک متن، باز کردن یک ایمیل یا فکر کردن به وعده غذایی بعدی، به صحبت های طرف مقابل توجه کنید. با نظر دادن در مورد داستان یا پرسیدن سؤال، به آنها نشان دهید که گوش می دهید و علاقه مند هستید.

2.صمیمانه صحبت کنید.

هیچ کس دوست ندارد فریب بخورد. حقیقت را به مردم بگویید. اگر نمی توانید به چیزی متعهد شوید، بهتر است در مورد آن صادق باشید تا اینکه مجبور شوید در آخرین لحظه به آنها بگویید که نمی توانید آن را انجام دهید. وقتی مردم نظر شما را می پرسند، باید صادق باشید.

بین نظرات صادقانه و بی ادبانه تفاوت وجود دارد. به عنوان مثال، اگر پیراهن دوستتان را دوست ندارید و آنها در مورد آن از شما می پرسند، به جای این که: «از آن متنفرم، زشت است» پاسخ دهید: «به جای اینکه تو را با لباس آبی دوست دارم».

براي جذاب بودن صادق باشيد ولي بي ادب نباشيد.

3. نحوه درست بيان مطلب را ياد بگيريد.

نحوه بیان مطالب مسلما مهمتر از آنچه می گویید است. اگر سعی کنید به کسی یک تعریف واقعی بکنید، اما آنها فکر کنند که شما آن را با لحن طعنه آمیز می گویید، تعریف شما معنایی ندارد. حواستان به نحوه صحبت کردنتان باشد. اگر متوجه شده اید که مردم اغلب چیزهایی را که می گویید اشتباه می گیرند، احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید نحوه صحبت خود را تغییر دهید. از دوستان خود بخواهید تا شما را از راهی که با آن روبرو می شوید آگاه کنند.

4. به دیگران در برقراری ارتباط کمک کنید.

 جمعی از افراد را دور هم جمع کنید. این می تواند به سادگی یک گردهمایی در پارک یا به اندازه یک مهمانی شام شیک باشد. در هر صورت، به آنها نشان می دهد که برای گسترش دوستی اهمیت قائل هستید.

قسمت دوم شوخ طبعی

1.به  كارهاي احمقانه خودت بخند.

 اگر کار احمقانه ای انجام می دهید، به جای اینکه احساس خجالت کنید، به خودتان بخندید. این نشان می دهد که شما در پوست خود راحت هستید. حس شوخ طبعی باعث می شود که ارتباط با فرد جذاب تر و لذت بخش تر باشد.

به یاد داشته باشید که زمان و مکانی برای طنز وجود دارد. این یک یخ شکن یا کاهش دهنده استرس عالی است، اما با شوخی های نامناسب یک گفتگوی جدی را خراب نکنید.

2.برای همه چیز اشتیاق نشان دهید.

 حتی اگر چیزی شما را کمی ناراحت می کند، با لبخندی بر لب، ذهنی باز و شوخ طبعی به آن حمله کنید. قرار نیست هر روز عالی باشد، اما مشتاق بودن می تواند به شما در انجام هر کاری کمک کند. وقتی اینطور رفتار می کنید، مردم از بودن در کنار شما لذت خواهند برد.

3.خندیدن را در اولویت قرار دهید.

مقاله مرتبط: چگونه بامزه باشیم: 7 گام آسان برای بهبود شوخ طبعی

اگر می خواهید جذاب ترین شخصیت را داشته باشید، خندیدن به خودتان کافی نیست. اگر ارزشی را در خنداندن دیگران و حفظ خنده در فهرست اولویت های خود می بینید، فرد شادتری خواهید بود.

یک راه عالی برای یادآوری اینکه بیشتر بخندید (و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید)، داشتن جوک های روزانه در تلفن یا ایمیل خود است. آنها را برای زمانی از روز تنظیم کنید که متوجه شوید احساس خستگی می کنید.

قسمت سوم اعتماد به نفس

1.به نحوه صحبت و عمل خود اطمینان داشته باشید.

 شما باید همیشه آنچه را که به آن اعتقاد دارید بگویید، مایل به ریسک باشید و این توانایی را داشته باشید که اشتباه خود را بپذیرید بدون اینکه نگران نظر دیگران باشید. انجام این کار نشان می دهد که شما اعتماد به نفس دارید. این به ایجاد یک شخصیت جذاب کمک می کند زیرا نشان می دهد که شما با خودتان راحت هستید و باعث می شود دیگران در اطراف شما راحت باشند.

سوال پرسیدن در مورد اعتماد به نفس مهم است. هرچه بیشتر بدانید، هنگام صحبت در مورد مسائل احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. هرگز از پرسیدن سوال نترسید.

از مقایسه خود با افراد دیگر نیز برای کمک به رهایی از شک و تردید خودداری کنید.

2. به بدن خود اعتماد داشته باشید.

 لباس پوشیدن مناسب و داشتن حالت بدنی خوب نشان دهنده اعتماد به نفس است. برای اینکه به آن اعتماد داشته باشید، لازم نیست “بدن کامل” داشته باشید. اگر خوب لباس بپوشید، به خودتان احترام بگذارید و خودتان را خوب نگه دارید، مردم بیشتر جذب شما می شوند.

اگر به کمی تقویت نیاز دارید، نوشته اي را در اطراف آینه خود قرار دهید که قسمت هایی از بدن را که دوست دارید به شما یادآوری کند. به جای چیزهایی که نسبت به آنها خودآگاه هستید، روی اینها تمرکز کنید.

3.تفاوت بین اعتماد به نفس و خودخواهی را بدانید.

در حالی که اعتماد به نفس دوست داشتنی است، خودپسندی بسیار ناخوشایند است. مردم از شخصیت شما دور می شوند اگر شما تماماً در مورد خودتان صحبت كنيد. یک راه عالی برای جلوگیری از این امر این است که به خود یادآوری کنید که از دیگران تعریف کنید. هر روز 5 نفر را برای تعریف کردن پیدا کنید. آنها می توانند غریبه، همکار یا دوست باشند. در هر صورت، این به شما کمک می‌کند که يك شخصيت جذاب باشيد.

مطلب پیشنهادی

چگونه ديگران را به خود جذب كنيم؟

چگونه ديگران را به خودمان جذب كنيم؟

همه ما دوست داریم مورد پسند واقع شویم. اگر با احساس اعتماد به نفس و …

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *