آموزش از دست دادن باكرگي بدون درد براي نوعروس
بسياري از نوعروس ها از درد اولين رابطه جنسي مي ترسند در اين مقاله آموزش از برقراري رابطه جنسي با شوهر با كمترين درد آورده شده است.

آموزش از دست دادن باكرگي بدون درد براي نوعروس

از دست دادن باكرگي می تواند ترسناک به نظر برسد، و طیف افسانه های پیرامون آن کمکی نمی کند. در حالی که برخی از زنان ممکن است در اولین تجربه خود از رابطه جنسی دخول درد را تجربه کنند، لازم نیست تجربه بدی داشته باشید. صحبت کردن با شریک زندگی خود و درک نحوه عملکرد جنسی می تواند به شما کمک کند قبل از آن آرام شوید. با تنظیم روحیه مناسب و استفاده از ابزارهای مناسب، می توانید اولین بار خود را به یک تجربه مثبت و حتی لذت بخش تبدیل کنید.

قسمت 1 ایجاد نگرش مثبت

1.مطمئن شوید که برای داشتن رابطه جنسی آماده هستید.

احساس عصبی بودن در مورد اولین بار طبیعی است. اگر زمانی که به رابطه جنسی فکر می کنید یا زمانی که شما و همسرتان احساس تنش می کنید، ممکن است نشانه آن باشد که باید صبر کنید. اگر زمان براي رابطه جنسی مناسب نیست، رابطه جنسی دارید، ممکن است کمتر از رابطه جنسی لذت ببرید و در حین انجام عمل دچار تنش شوید.

• بسیاری از مردم با آموزش رابطه جنسی به عنوان يك موضوع شرم آور بزرگ می شوند، باید در ازدواج اين احساس شرم در نظر گرفته شوند. اگر همسر شما نگران است يا خجالت مي كشد او را درك كنيد. به او زمان بدهيد. سعي كنيد در مورد احساسات متقابل با او صحبت كنيد.

• طبیعی است که نسبت به بدن خود احساس ناامنی یا عدم اطمینان داشته باشید. اما اگر به دلیل ظاهرتان ترسیده اید یا نمی توانید برهنه باشید، ممکن است نشانه آن باشد که کاملاً آماده نیستید با شریک زندگی خود باشید.

• از ترجیحات جنسی خود خجالت نکشید. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که مجذوب چه کسی هستید و چه نوع رابطه جنسی را می خواهید. هر کسی محدودیت ها و ترجیحاتی دارد، بنابراین نسبت به آنها احساس گناه نکنید.

2.با شریک زندگی خود حرف بزنيد.

 صحبت کردن با شریک زندگی تان می تواند اعتماد را ایجاد کند و در عین حال به شما کمک می کند تا احساس مثبت تری نسبت به داشتن رابطه جنسی داشته باشید. یک شریک خوب باید به احساسات شما توجه داشته باشد و مایل باشد که در این فرآیند به شما کمک کند. اگر شریک بالقوه شما بیش از حد به شما فشار می آورد یا باعث می شود احساس ناراحتی کنید، بايد از او بخواهيد در رفتارش تجديد نظر كند.

• اگر فكر مي كنيد آماده بارداري نيستيد،  قبل از رابطه جنسی در مورد کنترل بارداری و محافظت صحبت کنید. ممکن است بگویید: “من کنترل بارداری دارم، اما دوست دارم همچنان از کاندوم استفاده کنید.”

• به آنها اجازه دهید بدانند ترس ها و انتظارات شما چیست و چه احساسی دارید. ممکن است بگویید: “من واقعاً از اینکه بار اول آسیب می بینم عصبی هستم.”

• اگر چیزی وجود دارد که می خواهید امتحان کنید یا چیزی که مطلقاً نمی خواهید انجام دهید، به همسرتان بگویید. به عنوان مثال، می توانید به آنها بگویید: “من رابطه جنسی دهانی را دوست دارم، اما واقعاً به مقعدی علاقه ندارم.”

• اگر عصبی یا مضطرب هستید، به آنها اطلاع دهید. اگر آنها احساسات شما را نادیده می گیرند، ممکن است نشانه آن باشد که نگرانی های شما را جدی نمی گیرند.

اگر از احساس درد مي ترسيد با شوهر خود قبل از اولين رابطه جنسي در اين مورد صحبت كنيد.

3.یک فرد متاهل قابل اعتماد پیدا کنید که بتوانید با او صحبت کنید.

 ممکن است در مورد بحث در مورد رابطه جنسی با یک  متاهل احساس ناخوشایندی داشته باشید، اما حداقل باید فردی را شناسایی کنید که بتوانید برای کمک با او تماس بگیرید. این فرد می تواند والدین، پزشک، پرستار، خواهر و برادر بزرگتر باشد. آنها می توانند به شما مشاوره دهند، به سؤالات شما پاسخ دهند و دسترسی به حفاظت را فراهم کنند. حتی اگر از قبل با آنها صحبت نکنید، ممکن است بخواهید کسی را داشته باشید که در مواقع اضطراری با او تماس بگیرید.

• اگر برای داشتن رابطه جنسی از طرف نامزد خود تحت فشار هستید، با یک بزرگسال مورد اعتماد صحبت کنید تا کمک کند. به یاد داشته باشید که هرگز مجبور نیستید رابطه جنسی داشته باشید مگر اینکه بخواهید. هیچ کس نباید شما را تحت فشار قرار دهد تا كار جنسي را که نمی خواهید انجام دهید.بايد آمادگي روحي لازم را قبل از رابطه جنسي با نامزدتان كسب كنيد.

قسمت 2 خود را در مورد بدن خود آموزش دهید

1.با نحوه عملکرد جنسی آشنا شوید.

 درک آناتومی خود می تواند به شما کمک کند که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، به خصوص اگر شریک زندگی شما نیز باکره باشد. دانستن اینکه چه چیزی به کجا می رود، چه چیزی طبیعی است و چه چیزی باید انتظار داشته باشید می تواند به کاهش اضطراب شما کمک کند.

2. نوع پرده بکارت خود را کشف کنید.

 برخلاف تصور رایج، پرده پرده پرده بکارت معمولاً دهانه واژن را نمی پوشاند، مگر اینکه شرایطی مانند پرفورت یا سپتوم وجود داشته باشد. به جای آن که “مهر طراوت” باشد، همانطور که بسیاری می گویند، در عوض ماهیچه و پوستی است که دهانه را احاطه کرده است، شبیه به پوست و ماهیچه سوراخ شده است ، اما می تواند توسط هر چیزی از تامپون، انجام شکاف ها، یا هنگام داشتن رابطه جنسی یا قرار دادن اشیاء بزرگتر در آن آسیب ببیند، که باعث دردی است که اکثر باکره ها احساس می کنند.

• اگر پرده بکارت آسیب دیده یا پاره شود، به احتمال زیاد خونریزی می کند. این را می توان در حین و بعد از رابطه جنسی مشاهده کرد. مقدار خون نباید تقریباً به اندازه خون شما باشد که در پریود هستید.

• پاره کردن پرده بکارت نباید خیلی دردناک باشد. درد هنگام رابطه جنسی معمولاً به دلیل اصطکاک ایجاد می شود. این درد ممکن است در صورتی اتفاق بیفتد که به اندازه کافی روغن کاری یا تحریک نشده باشید.

3. زاویه واژن خود را مشخص کنید.

 اگر بتوانید به همسرتان کمک کنید تا در زاویه درست با شما راحت شود، از برخی از دست و پا زدن های بالقوه دردناک جلوگیری خواهید کرد. بیشتر واژن ها با شیب رو به جلو به سمت شکم زاویه دارند. اگر ایستاده بودید، واژن شما نسبت به زمین زاویه 45 درجه داشت.

• اگر از تامپون استفاده می کنید، به نحوه قرار دادن تامپون توجه داشته باشید. سعی کنید هنگام شروع رابطه جنسی نافذ، همان زاویه را دوباره ایجاد کنید.

4.کلیتوریس خود را پیدا کنید.

افرادی که واژن دارند به ندرت تنها از طریق دخول ارگاسم را تجربه می کنند. در عوض، تحریک کلیتورال معمولا باعث ارگاسم آنها می شود. رابطه جنسی دهانی یا تحریک کلیتورال قبل از دخول می تواند عضلات را شل کند.

• قبل از رابطه جنسی سعی کنید محل کلیتوریس خود را پیدا کنید. می توانید این کار را با با نگاه کردن با آینه و چراغ قوه انجام دهید. این می تواند به شما کمک کند تا شریک زندگی خود را در طول رابطه جنسی به آن سمت راهنمایی کنید، به خصوص اگر شریک زندگی شما نیز باکره باشد.

• ارگاسم قبل از دخول ممکن است در واقع به کاهش درد در حین رابطه جنسی کمک کند. سعی کنید در هنگام پیش نوازي و قبل از دخول به رابطه دهانی بپردازید. شریک زندگی شما همچنین می تواند کلیتوریس شما را با انگشتان خود تحریک کند.

قسمت 3 لذت بردن از خود در طول رابطه جنسی

1.مکانی بدون استرس انتخاب کنید.

 اگر دائماً نگران گرفتار شدن هستید، ممکن است لذت زیادی نبرید. با انتخاب زمان و مکانی که در آن مزاحم نداشته باشيد، کار را برای خود و شریک زندگی‌تان آسان‌تر کنید

• به دنبال حریم خصوصی، سطحی راحت برای دراز کشیدن و زمانی باشید که نگران داشتن برنامه ديگر نباشید.

2.خلق و خوی آرامش بخش تنظیم کنید.

با ایجاد فضای بدون استرس، خود را شل کنید. هرگونه آشفتگی حواس پرتی را پاک کنید، تلفن خود را خاموش کنید، و هر چیز دیگری که ممکن است شما را عصبی کند یا از تمرکز بر شریک زندگیتان باز دارد را حذف کنید.

• نور کم، موسیقی ملایم و دمای اتاق گرم می تواند به شما کمک کند احساس امنیت و راحتی کنید.

• در نظر داشته باشید که از قبل کمی وقت بگذارید تا بدن خود را اصلاح کنید تا احساس آرامش و اعتماد به نفس داشته باشید.

3.رضایت بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که شما و نامزدتان آشکارا برای داشتن رابطه جنسی به توافق رسیده اید. اگر مطمئن نیستید که شریک زندگی تان چه احساسی دارد، قبل از رفتن به جلو بپرسید. فقط به این دلیل که شریک زندگی شما “نه” نمی گوید، به این معنی نیست که شما رضایت دارید. آنها باید با یک «بله» مطمئن و مطلق پاسخ دهند.

• اگر شریک زندگی شما تمایلی به رابطه جنسی ندارد، به او فشار نیاورید. اگر نمی خواهید رابطه جنسی داشته باشید، آنها باید هنگام نه گفتن شما عقب نشینی کنند.

• رضایت همچنین به این معنی است که شما نباید کاری را انجام دهید که شریک زندگی شما مشتاق آن نیست.

4.از محافظت استفاده کنید.

 محافظت در برابر بارداری و/یا عفونت های مقاربتی (STI) محافظت می کند. اگر در مورد باردار شدن یا بیماری عصبی هستید، استفاده از محافظ ممکن است به شما کمک کند آرام شوید. سایر اشکال پیشگیری از بارداری در برابر بیماری های مقاربتی محافظت نمی کنند، بنابراین محافظت یک لایه حفاظتی اضافی به شما می دهد.

اگر شریک زندگی شما قصد دارد با شما رابطه جنسی دهانی انجام دهد، برعکس، باید از بند دندان استفاده کنید و در برابر بیماری های مقاربتی محافظت کنید.

محافظت هاي مردانه/خارجی و زنانه/داخلی در دسترس هستند.

اگر نیاز به خرید محافظ دارید، مهمترین نکته در مورد محافظ این است که مناسب باشد. زن و شوهر  باید چند نوع مختلف محافظ بخرند. آنها را امتحان کنید و ببینید چه چیزی مناسب تر است. اگر شریک زندگی شما به لاتکس حساسیت دارد، محافظ نیتریل یک جایگزین عالی است.

• اگر احتمال بارداری وجود دارد، باید قبل، حین و بعد از دخول از محافظ استفاده شود. این امر محافظت شما را در برابر بیماری های مقاربتی و بارداری افزایش می دهد.

5.روان کننده را اعمال کنید.

روان کننده با کاهش اصطکاک، درد زیادی را کاهش می دهد. همچنین می تواند به جلوگیری از شکستن محافظ در حین رابطه جنسی کمک کند. قبل از اینکه آنها به داخل شما نفوذ کنند، روی محافظ، يا آلت تناسلی همسرتان را روان کننده بمالید.

• اگر از محافظ هاي لاتکس استفاده می کنید، از روان کننده های روغنی استفاده نکنید. اینها می توانند لاتکس را ضعیف کرده و باعث پاره شدن محافظ شوند. به جای آن، از روغن سیلیکونی یا آب استفاده کنید. استفاده از هر نوع روان کننده با محافظ نیتریل یا پلی اورتان بی خطر است.

6.راحت باشيد.

سعی کنید به جای عجله به سمت خط پایان از لحظه لذت ببرید. زمانی را صرف این کنید که بفهمید شما و شریک زندگیتان هر دو از چه چیزهایی لذت می برید. با بوسیدن شروع کنید، به سمت پيش نوازي حرکت کنید و به هر سرعتی که برای هر دوی شما راحت‌تر است ادامه دهید.

• پیش نوازي می تواند به آرامش شما کمک کند و در عین حال برانگیختگی را افزایش دهید. همچنین می تواند روانکاری طبیعی شما را افزایش دهد و شریک زندگی تان را راحت تر وارد شما کند.

• به یاد داشته باشید که در هر زمانی می توانید رابطه جنسی را متوقف کنید. همسر  مهربان و فهميده شما احساسات شما را درك مي كند و براي اينكه احساس خوبي داشته باشيد صبر مي كند.

مقاله مرتبط: چطور در تختخواب با همسر رمانتيك باشيم؟

7.نیازهای خود را در میان بگذارید.

از درخواست چیزی که در لحظه نیاز دارید نترسید. اگر چیزی احساس خوبی دارد، به همسرتان بگویید. اگر چیزی باعث درد یا ناراحتی شما می شود، به آنها بگویید. آنها باید مایل باشند آنچه را که لازم است انجام دهند تا به جای درد، احساس لذت در شما ایجاد کنند.

• اگر احساس درد می کنید، سعی کنید سرعت خود را کاهش دهید، به آرامی حرکت کنید یا از روغن کاری بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر احساس درد می کنید، ممکن است بگویید: «آیا برایتان مهم نیست که سرعت را کم کنیم؟ این كار الان به من صدمه می زند.»

• اگر موقعیتی که استفاده می کنید ناراحت کننده است، می توانید از شریک زندگی خود بخواهید که موقعیت دیگری را امتحان کند. به عنوان مثال، اگر بالای شریک زندگی خود هستید، می توانید سرعت و زاویه نفوذ را بهتر کنترل کنید.

8.مراقبت های بعدی را انجام دهید

 اگر درد یا خونریزی دارید، قبل از اینکه خیلی طاقت‌فرسا شود با آن مقابله کنید. یک مسکن بدون نسخه مصرف کنید، خون را تمیز کنید و برای چند ساعت از یک پد سبک استفاده کنید. اگر درد شدیدی را تجربه کردید، باید با یک بزرگسال قابل اعتماد صحبت کنید یا به یک دكتر زنان مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *