چطور در تختخواب با همسر رمانتيك باشيم
رابطه جنسي جذاب براي زن و شوهر فقط جنبه جسمي ندارد بلكه جنبه رمانتيك هم دارد.

چطور در تختخواب با همسر رمانتيك باشيم؟

همه عاشق اندکی رمانتيك بازي هستند. این كار برای یک رابطه عالی است، شما را به یکدیگر نزدیکتر می کند و فرصت هایی را برای شما و شریک زندگی تان باز می کند تا یکدیگر را بهتر بشناسید. رمانتيك تر بودن نیز سخت نیست و تنها با چند حرکت اساسی می توان نتایج خوبی به دست آورد.

قسمت 1 شروع با اصول

1.برای کمک به پیوند بيشتر با شریک زندگی خود همديگر را بغل كنيد.

در آغوش گرفتن یک فعالیت رمانتيك عالی است. نیازی به مهارت، آمادگی یا تلاش اضافی ندارد. همچنین یک راه عالی برای انتقال به تقریباً هر فعالیت اتاق خواب، از پیش بازی تا یک صحبت جدی است. در این مرحله آهسته پیش بروید. قبل از اینکه به سمت فعالیت های دیگر بروید، برای مدت طولانی، حداقل 20 دقیقه او را در آغوش بگیرید. در عوض از این زمان برای صحبت کردن استفاده کنید و بدن آنها را به آرامی نوازش کنید، موهای آنها را نوازش کنید و انگشت خود را روی استخوان گردن آنها بکشید.

• زمانی که در حال غوطه ور شدن در آغوش او  هستید، زمان بسیار خوبی برای صحبت در مورد رابطه و آینده تان است، که می تواند واقعاً رمانتيك باشد.

• واقعاً، شما می توانید در مورد هر چیزی که می خواهید صحبت کنید. با این حال، صحبت در مورد نیاز به رفتن به فروشگاه مواد غذایی در روز شنبه خیلی رمانتیک نیست.

• در رختخواب برای رمانتيك بازي برنامه ریزی نکنید یا فقط به صراحت بگویید که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید. رمانتیک بودن به معنای ظریف بودن است، بنابراین باید منتظر بمانید تا به طور معمول در رختخواب باشید یا راه دیگری براي تحريك همسرتان در رختخواب پیدا کنید و لحن عاشقانه را تنظیم کنید. سعی کنید معاشقه کنید و سپس دست همسرتان را بگیرید و به سمت تخت هدایت کنید.

2. همسرتان را ببوسيد

 اگر فکر می کنید در بوسیدن مهارت دارید. جایی برای پیشرفت ندارید، دوباره فکر کنید. هر کس همیشه می تواند با تکنیک بهتر شود و اجرا می تواند همه چیز باشد. از بوسیدن و آرایش کردن كم نگذاريد: هر دو می توانند بسیار رمانتيك باشند. قالب را در مورد بوسه هایی که در حال حاضر به شریک زندگی خود می دهید به نفع چیزی جدید و هیجان انگیز بشکنید.

• با بوسه های خود خلاقیت به خرج دهید. رژ لب بزنید و یک قلب را با بوسه “بکشید”. راه های زیادی وجود دارد که بوسیدن را عاشقانه تر، جذاب تر و به یاد ماندنی تر کنید.

مقاله مرتبط: چطور پيامك جذاب براي نامزدمان بفرستيم؟

3.همسرتان را ماساژ بدهید.

 ماساژ دادن به شریک زندگی تان کاری طلایی اما در مورد رمانتیک بودن قدیمی است. ماساژ بسیار آرامش بخش است و راهی عالی برای انجام فعالیت های عاشقانه دیگر است. شما حتی نیازی به كار خاصي ندارید. یک لمس سبک در مکان های مناسب همچنان به همان اندازه احساس خوبی خواهد داشت.

سعی کنید یک بطری روغن ماساژ (یا روغن بچه، اگر پیدا کردن آن راحت تر است) را در یک کاسه آب گرم قرار دهید. قبل از قرار دادن روغن روی پوست دستان خود را گرم کنید.

4.آنها را با آنچه زیر لباس شما پیدا می کنند غافلگیر کنید.

سرزمین عجایب گسترده ای که زیر لباس های ما پنهان شده است. فضایی است که به طور خاص برای خودمان و همسرمان محفوظ است. واقعاً می توانید همسرتان را غافلگیر کنید، به خصوص اگر از آن دسته افرادی نیستید که معمولاً چنین کارهایی را انجام می دهند.

• می توانید لباس زیر زنانه جذاب بپوشید، یک یادداشت عاشقانه با نشانگر دائمی بنویسید.

5. پیش نوازي متمرکز بر شریک زندگی خود را شروع كنيد.

 اگر تا این لحظه در پیش نوازي شرکت نکرده اید، اکنون بهترین زمان برای شروع است. اگر پیش نوازي شما کمی… یک طرفه بوده است، اکنون زمان آن رسیده است که اين كار را تغییر دهید. با صرف تمام توجه خود به لذت شریک زندگی خود، واقعاً توجه او را جلب خواهید کرد.

• اگر مرد هستید، سعی کنید زن تان را تحريك کنید. یک شکل خوب پیش بازی برای زنان، رابطه جنسی دهانی است، زیرا این مؤثرترین شکل تحریک برای آناتومی او است.

• اگر زن هستید. سعی کنید شوهر خود را برانگیخته کنید. یک گزینه خوب برای تشویق شوهرتان این است که لباس زیر جذاب بپوشید و به او اجازه دهید به آرامی آن را کشف کند، مانند باز کردن یک هدیه.

قسمت 2 چه باید گفت

1.در مورد احساسات خود با همسرتان حرف بزنيد.

بهترین مکان برای شروع این است که فقط به شریک زندگی خود بگویید که چه احساسی دارید. نیازی نیست نگران این باشید که واقعاً فصیح باشید یا به نظرتان خوش اخلاق باشد. تا زمانی که از صمیم قلب صحبت کنید و در مورد احساسات خود صادق باشید، شریک زندگی شما بسیار متاثر خواهد شد. به آنها بگویید برای شما چه معنایی دارند و وقتی در كنار  شما هستند زندگی شما چه حسی دارد. این به آنها احساس عالی می کند و به ایجاد یک روحیه واقعاً رمانتیک کمک می کند.

• به عنوان مثال، می توانید چیزی شبیه این بگویید: “وقتی من با شما هستم، همه چیز مثل این است که بعد از گم شدن به خانه می آیم. وقتی با شما هستم، احساس می کنم قطب نما دارم. دیگر هرگز گم نمی شوم. “

2.سخنان دیگران را قرض بگیرید.

همچنین می‌توانید مسیر سنتی را امتحان کنید و از آهنگ‌ها، شعرها و نقل قول‌های عاشقانه استفاده کنید تا احساس گرما و مبهمی در آن‌ها ایجاد کنید. این به ویژه اگر از کلماتی استفاده کنید که برای آنها اهمیت زیادی دارد، خوب عمل می کند. نقل قول یکی از لحظات عاشقانه مورد علاقه آنها از یک فیلم، به خاطر سپردن شعر مورد علاقه آنها یا خواندن آهنگ عاشقانه مورد علاقه آنها، همگی راههای عالی برای ادامه عشق شما هستند. فقط مواظب باش چرت و پرت نگوييد!

3.در مورد چیزهایی که برای شریک زندگی خود می خواهید صحبت کنید.

صحبت کردن در مورد همه چیزهای خوبی که برای شریک زندگی خود می خواهید، راهی عالی به شما می دهد تا عشق خود را به گونه ای ابراز کنید که واقعاً روی آنها تمرکز کند. این بسیار رمانتيك است و قلب آنها را با احساس عشق و محبت گرم می کند.

• می توانید در مورد اینکه چقدر می خواهید آنها به رویای خود برسند یا چقدر می خواهید آنها مجبور نباشند نگران چیزهایی باشند که در حال حاضر با آنها دست و پنجه نرم می کنند صحبت کنید.

• به عنوان مثال، می توانید چیزی شبیه این بگویید: “من واقعاً می خواهم که بتوانید به كل دنیا سفر کنید و همه چیزهایی را که همیشه به من می گویید را ببینید… و من هر کاری که باید انجام دهم انجام خواهم داد تا مطمئن شوم که شما این شانس را بدست آورید.”

براي رمانتيك بودن به همسر خود بگوييد چقدر جذاب است.

4.به آنها بگویید چقدر جذاب هستند.

 اینکه به همسرتان بگویید چقدر جذاب هستند می تواند بسیار رمانتيك باشد. به ویژه زمانی که شریک زندگی شما واقعاً خود را یک موجود جنسی نمی بیند بسیار مهم است

این امر مطلوبی است، زیرا وقتی به آنها نشان می‌دهید که اینگونه به آنها فکر می‌کنید، آن‌ها احساس بهتری نسبت به خود پیدا می‌کنند. با نشان دادن به آنها که فکر می کنید چقدر [جذاب هستند. راحت تر می شوند و اوقات بهتری را در اتاق خواب سپری می کنند.

• چیزی شبیه این بگویید: “تو خیلی جذاب به نظر میرسی. من دوباره احساس می کنم یک نوجوان هستم…”

5. جذاب و کثیف صحبت کنید.

ما تمایل داریم صحبت‌های جذاب جنسي را به‌عنوان نه چندان رمانتيك بنویسیم، اما مطمئناً می‌تواند چنین باشد. صحبت های جذاب جنسي مرزها را باز می کند و شما دو نفر را به هم نزدیک تر می کند و به شما راهی آسان برای صحبت در مورد آنچه دوست دارید و آنچه می خواهید می دهد. این می تواند کلیدی برای ایجاد یک رابطه رضایت بخش تر و طولانی تر باشد

• چیزی شبیه این بگویید: “من دوست دارم وقتی این کار را با زبانت انجام می دهی…”

قسمت 3 خلاق شدن

1.اتاق خواب خود را به یک مکان استراحت تبدیل کنید.

 شما واقعا می توانید با تبدیل اتاق خواب خود به یک محل رمانتیک، شریک زندگی خود را از پا درآورید. این یک گزینه عالی برای تولدها و سالگردها است، اما همچنین به عنوان یک حرکت “فقط به خاطر” است. گلبرگ‌های گل و شمع‌های معطر را برای ظاهری سنتی بیرون بیاورید یا می‌توانید از وسایل و تزئینات برای ایجاد تم استفاده کنید.

• برای مثال، می‌توانید بخور، پارچه، بالش، و شاید یک لایه رنگ جدید و سریع بخرید تا اتاق را به شکل هندی تغییر دهید. شما همچنین می توانید یک موسیقی متن برای جلوتر صحنه تنظیم کنید.

• همچنین می‌توانید پارچه‌های فانتزی بخرید تا از سقف و دیوار آویزان کنید و یک اتاق غیرعاشقانه را به یک اتاقک عاشقانه تبدیل کنید.

کمی رنگ بدن شکلاتی بگیرید. رنگ بدن شکلاتی یک راه عالی برای عاشقانه (و خوشمزه شدن) با همسرتان است. این رنگ بدن که به راحتی از فروشگاه‌های آنلاین تهیه می‌شود، به شما امکان می‌دهد با پوست و زبان خود یادداشت‌های عاشقانه بنویسید و بازی کنید!

• حتی می توانید خودتان در خانه رنگ بدن شکلاتی درست کنید.

3.به شریک زندگی خود غذا بدهید

 یک پیک نیک جذاب در رختخواب خود با غذاهای زیادی که برای همسرتان سرگرم کننده است، ترتیب دهید. می توانید او را با انگور پوست کنده، توت فرنگی آغشته به شکلات یا شکلات های تغذيه کنید. در حالی که به موسیقی جذاب گوش می دهید، به نوبت به یکدیگر غذا بدهید. قبل از اینکه متوجه شوید، آماده خواهید بود که عشقبازي كنيد.

4.یک مینی سینما راه اندازی کنید.

 رفتن به سینما عاشقانه است اما رفتن دو نفري به سینما حتی عاشقانه تر است. با این حال، همه نمی توانند یک سالن تئاتر را برای یک تاریخ اجاره کنند. از برچسب قیمت صرفنظر کنید و به جای آن یک تئاتر در تخت خود راه اندازی کنید. تلویزیون را به اتاق خود بکشید یا از رایانه یا لپ تاپ به عنوان صفحه نمایش فیلم خود استفاده کنید. همه چیز را با پاپ کورن تنظیم کنید تا شریک زندگی شما احساس کند که قرار است یک فیلم واقعی ببیند.

• ایده خوبی است که سعی کنید فیلمی را انتخاب کنید که برای شما دو نفر اهمیت داشته باشد. برای مثال سعی کنید اولین فیلمی را که با هم دیدید دنبال کنید.

5.دوربين را تنظیم کنید

. یک راه منحصر به فرد برای رمانتیک شدن در اتاق خواب، عکاسی زوج ها یا عکاسی وابسته به عشق است. این جایی است که شما عکس هایی از شما در اتاق خواب، در یک محیط رمانتیک گرفته می شود. این ممکن است شامل برهنه بودن یا حتی لباس پوشیدن شما دو نفر باشد. این به شما بستگی دارد، اما داشتن عکس های جذاب و عاشقانه از یکدیگر بسیار عالی خواهد بود. همچنین بین حضور در رختخواب و هیجان و احساسات عکاسی در ذهن شما تداعی ایجاد می کند.

• خودتان می توانید این کار را انجام دهید. مطمئناً گرفتن عکس از شما دو نفر با هم به این ترتیب سخت خواهد بود، اما می توانید عکس های جذاب  زیادی از یکدیگر بگیرید بدون اینکه احساس ناراحتی کنید که فرد دیگری در اتاق باشد.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *