راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.
براي اينكه همسر شما متوجه شود دوستش داريد كارهايي وجود دارد كه مي توانيد انجام دهيد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای یک رابطه سالم است. خوشبختانه، این در واقع بسیار آسان است، و ممکن است برخی از این کارها را هر روز انجام دهید. در این مقاله، ما دقیقاً به شما می گوییم که چگونه با شریک زندگی خود برای داشتن یک رابطه محبت آمیز و قوی که پتانسیل ماندگاری تا آخر عمر را دارد، رفتار کنید.

1

برای او وقت بگذارید تا بداند که مهم است و او را دوست داريد.

غرق شدن در کار، فرزندان و مسئولیت های اضافی خود می تواند آسان باشد. مطمئن شوید که در طول هفته به‌موقع برنامه‌ریزی کنید تا با شریک زندگی خود یک به یک بگذرانید. به این ترتیب، او می‌داند که چقدر برای شما مهم است، و هرگز لازم نیست حدس بزند که آیا او در زندگی شما مهم است یا نه.

یک راه آسان برای انجام این کار داشتن یک شب قرار مشخص است. سعی کنید یک شب از هفته را انتخاب کنید که شما دو نفر بتوانید زمان خوبی را با هم بگذرانید، فقط شما دو نفر.

براي اينكه به همسرتان نشان دهيد دوستش داريد راه هايي وجود دارد.

2

وقتی صحبت می کند با دقت گوش کنید.

گوش دادن فعال به همسرتان نشان می دهد که به حرف های او اهمیت می دهید. وقتی شما و همسرتان در حال گفتگو (حتی یک مکالمه معمولی) هستید، از شر عواملی مانند تلفن یا تلویزیون خلاص شوید و تماس چشمی با او با تکان دادن سر نشان دهید که متوجه هستید و اگر چیزی دریافت نکردید سؤالات بعدی را بپرسید.

سوالاتی مانند “می توانید بیشتر به من بگویید؟” یا «جالب است. می‌توانید آن را توضیح دهید؟»

همچنین می‌توانید آنچه را که او می‌گوید برای نشان دادن اینکه متوجه می‌شوید، بازنویسی کنید، مانند: «پس چیزی که می‌گویید…»

3

با او صادق باش

هرگز به او دلیلی برای شک به شما ندهید تا او احساس امنیت کند. شما می توانید با صادق بودن و گشاده رویی به یک زن در رابطه خود احساس امنیت کامل دهید. سعی کنید حتی در مورد چیزهای کوچک هم دروغ نگویید تا او هرگز دلیلی برای احساس ناامنی نداشته باشد.

حتی دروغ‌های کوچک و بی‌ضرر ممکن است او را متعجب کند که در مورد چه چیز دیگری صادق نیستید.

4

آسیب پذیر بودن در برابر او نشان می دهد که به او اعتماد دارید.

آسیب پذیر بودن نشان می دهد که به او اعتماد دارید. همانطور که شما دو نفر یکدیگر را بیشتر می شناسید، مراقب خود را کنار بگذارید و خود واقعی را به او نشان دهید. هرچه بیشتر با او باز شوید، او نیز احساس بهتری نسبت به باز بودن و صادق بودن با شما خواهد داشت.

لازم نیست یکباره حرف خود را باز کنید، اما سعی کنید در مورد دوران کودکی خود یا علت پایان یافتن روابط قبلی خود به او بگویید. اگر بتوانید حتی اندکی به او اجازه ورود بدهید، به شما کمک می‌کند تا یکدیگر را در سطح عمیق‌تری درک کنید.

5

کارهایی که او برای شما انجام می دهد را تصدیق کنید.

از او برای کاری که انجام می دهد تشکر کنید تا بداند که شما از او قدردانی می کنید. وقتی برای مدتی با شریک زندگی خود هستید، به راحتی می توانید کاری را که او انجام می دهد بدیهی بدانید. مطمئن شوید که چقدر از شریک زندگی خود سپاسگزار هستید و تمام کارهای شگفت انگیزی که او به صورت روزانه برای شما انجام می دهد را نام ببريد.

“آن شام شگفت انگیز بود، عزیزم. شما واقعاً این دستور العمل جدید را کشف کردید.»

“خیلی متشکرم که ماشین را نزد مکانیک بردید. من از این بابت استرس داشتم و تو باعث شدی حالم خیلی بهتر شود.»

“حیاط شگفت انگیز به نظر می رسد! تو باغبان خوبی هستی.»

6

به او تعارف محبت آمیز کنید.

او را تحسین کنید تا بداند که دوستش دارید و به او اهمیت می دهید. وقتی برای مدت طولانی در کنار کسی هستیم، به راحتی فراموش می کنیم که از او تعریف کنیم. اگر متوجه شدید که او به‌ویژه خوب به نظر می‌رسد یا کاری فوق‌العاده انجام می‌دهد، به او بگوييد تا متوجه شود که متوجه شده‌اید.

«آیا کار متفاوتی با موهایت انجام دادی؟ شگفت انگیز به نظر می رسد.»

«آن لباس جدید خیلی خوب است. چقدر جذاب شده ای.”

“من حس شوخ طبعی شما را خیلی دوست دارم. شما همیشه می توانید مرا بخندانید.»

7

تمام عیب های او را بپذیر

تلاش برای تغییر شریک زندگی تنها به شکستن قلب منجر می شود. داشتن چند چیز کوچک که دوست دارید شریک زندگی تان تغییر کند، بسیار خوب است، مانند اینکه چقدر نامرتب است یا چقدر دیر می خوابد. با این حال، سعی کنید اخلاق و ارزش های عمیق شریک زندگی تان را بپذیرید، زیرا احتمالاً تغییر زیادی نمی کنند. در طول زمان.

افراد به ندرت برای همسر خود تغییر می کنند، حتی اگر شریک زندگی آنها بارها و بارها درخواست کند. اگر بتوانید راهی برای پذیرش عیوب شریک زندگی خود پیدا کنید و با همان چیزی که اکنون هستند زندگی کنید، بسیار خوشحال خواهید شد.

8

قابل اعتماد باشید

به قول خود عمل کنید تا او بداند که می تواند به شما تکیه کند. وقتی برنامه‌هایی می‌سازید، همیشه به آن‌ها پایبند باشید و در صورت بروز مشکل به او بگویید. اگر شرایط اضطراری دارد، مانند نیاز به سواری یا تعمیر لاستیک پنچر شده، در دسترس باشید. هرچه بیشتر بتواند به شما وابسته باشد، با شما احساس امنیت بیشتری خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند. گفتن اینکه در کنار او خواهید بود آسان است، اما انجام آن در واقع کمی سخت تر است.

9

در مورد اختلافات خود با یکدیگر صحبت کنید.

برای حل سریع مشکلات، ارتباطات باز را تمرین کنید. اگر شریک زندگی شما مجبور نباشد در مورد آنچه اشتباه است حدس بزند، او در رابطه احساس امنیت بیشتری می کند. فوراً مسائل را با او در میان بگذارید و در مورد آنها به طور کامل صحبت کنید تا زمانی که به نتیجه ای برسید که هر دو از آن راضی هستید.

وقتی چیزهایی را مطرح می کنید، از جملات «من» استفاده کنید تا کمتر شبیه به حمله به نظر برسد.

«’ ساعت‌ها به من پیامک نمی‌دهی، نگران تو هستم.»

“وقتی در طول هفته برای من وقت نمی گذارید، احساس می کنم برای شما مهم نیستم.”

10

در رابطه خود وفادار بمانید.

وفادار بودن به شریک زندگی به او اجازه می دهد تا بداند که او تنها او براي شماست. برای اینکه او در رابطه شما احساس امنیت و اعتماد به نفس فوق العاده کند، به او خیانت نکنید و پیشرفت های دیگران را سركوفت او نکنید. به هر حال او را در نظر داشته باشید و سعی کنید کاری که ممکن است باعث ناراحتی او شود، انجام ندهید.

اگر مطمئن نیستید که مرزهای همسرتان در رابطه شما چیست، بنشینید و در مورد آن صحبت کنید. به عنوان مثال، برخی از زوج ها با معاشقه بی ضرر موافق هستند، در حالی که برخی دیگر اینطور نیستند. این به شما و شریک زندگی شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید چه چیزی خوب است و چه چیزی از مرز عبور می کند.

اگر شما یا شریک زندگی‌تان در رابطه با خیانت مشکل داشته‌اید، ممکن است مشاور زوج بتواند به شما کمک کند تا به مسیر خود بازگردید.

مقاله مرتبط: 11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

11

یک عاشق پرشور باشید.

سعی کنید در اتاق خواب او را راضی کنید تا احساس کند دوستش دارید. یک راه عالی برای اینکه به همسرتان نشان دهید که دوستش دارید و به او اهمیت می دهید این است که در لحظه بمانید و در حین رابطه جنسی با او ارتباط برقرار کنید. فقط از طریق حرکات انجام ندهید – کارهایی را انجام دهید که می دانید او از آن لذت می برد تا او را خوشحال کنید.

اگر مدتی با هم بودید، ممکن است متوجه شوید که زندگی جنسی شما کمی روتین شده است. می توانید با معرفی دوباره عاشقانه همه چیز را تغییر دهید. سعی کنید چند شمع روشن کنید، موسیقی حسی را روشن کنید، و گلبرگ های گل رز را در اطراف تخت بپاشید تا چیزها را جذاب کنید.

مطلب پیشنهادی

چگونه اولین بوسه را در دوران نامزدي داشته باشيم

چگونه اولین بوسه را در دوران نامزدي داشته باشيم.

بعد از نامزدي ممکن است دنبال زمان مناسب براي  اولین بوسه باشيد. داشتن اولین بوسه …

شوهر تنبل

چگونه یک شوهر تنبل را مدیریت کنیم

شما شوهرتان را دوست دارید، اما نمی توانید به رفتار تنبل او توجه نکنید. آیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *