سوالات جنسی كه قبل از اولين رابطه جنسي بايد از همسر خود بپرسيد.
قبل از اولين رابطه جنسي با همسر خود از او سوالات جنسی بپرسيد تا بدانيد چه كارهايي انجام دهيد.

سوالات جنسی که باید قبل از اولين رابطه جنسی از شریک زندگی خود بپرسید

قبل از داشتن رابطه جنسی برای اولین بار با همسر خود ، هر دو باید بنشینید و به انتظارات هم از رابطه جنسي گوش دهيد و از هم سوالات جنسی بپرسيد ، زیرا این كار می تواند به شما در ایجاد انتظارات درست کمک کند. در مورد تمام تمایلات جنسی او بیاموزید و از به اشتراک گذاشتن ترجیحات خود نیز نترسید. چه کسی می داند ممکن است هر دو يك مدل فانتزي جنسي داشته باشيد. بنابراین، این سوالات جنسی چیست که باید از شریک زندگی خود بپرسید که می تواند رابطه جنسی را برای شما راحت تر و سرگرم کننده تر کند؟

اگر شما همان فانتزي ها و تمايلات جنسي را دارید، او واقعاً می تواند یک عاشق عالی برای شما باشد. در مورد ویژگی های مورد علاقه خود و هر چیز دیگری که در مورد رابطه جنسی دوست دارید صحبت کنید و از او سوالات جنسي بپرسيد.

هر چه بیشتر با فرد دیگر به اشتراک بگذارید، ممکن است وقتی لباستان در می‌آید، وضعیت بهتری داشته باشید. اگر قبل از مراجعه اطلاعاتی داشته باشید، ممکن است در مورد رابطه جنسی احساس بهتری داشته باشید.

داشتن رابطه جنسی بدون هیچ گونه اطلاعاتی مانند رفتن به یک جزیره ناشناخته بدون نقشه است. اگر او در مورد كارهايي كه بايد انجام بدهيد به شما نکات و راهنمایی های کمی  بدهد، خیلی بهتر از این خواهید بود که اصلاً چیزی ندانید.

این مقاله دیدگاهی جامع در مورد آنچه که باید قبل از رابطه جنسی از شریک زندگی خود بپرسید ارائه می دهد. اطلاعات ذکر شده در زیر باید برای شروع شما کافی باشد.

از همسر خود سوالات جنسی  بپرسيد تا به سليقه هم پي ببريد.

چگونه در مورد اولين رابطه جنسی با شریک زندگی خود صحبت کنید

هنگامی که فهمیدید قبل از اولين رابطه جنسی چه چیزی باید از شریک زندگی خود بپرسید، وقت آن است که بفهمید چگونه با همسر خود در مورد اولين رابطه جنسی صحبت کنید.

1. زمان مناسب را انتخاب کنید

پایان یک معاشرت صمیمانه احتمالاً بهترین زمان برای موضوعات مکالمه جنسی و بحث در مورد آنچه می خواهید امتحان کنید یا مجبور به انجام آنها متفاوت است، نیست. احتمالاً شریک زندگی شما احساس می کند که شما از كارهايي که اخیراً به آن دست زده اید ناامید شده اید.

2. در ابتدا درباره «او» صحبت کنید

اگر سؤالات صمیمانه ای که از معشوق خود بپرسید و دعوت به صميميت جنسي از طریق بحث ناخوشایند به نظر می رسد، شما ممکن است با ذکر عشق و اعتماد خود گفتگو را شروع کنید و سپس از او بپرسید که آنها چه چیزی را در مورد شما بیشتر دوست دارند. آنها مایل به چه تغییري هستند.

3. صادق باشید

اگر به سختی انگیزه های جنسی دارید، در هنگام سؤالات جنسی صمیمانه صادق باشید. دلایل زیادی وجود دارد که در یک زندگی جنسی بين زن و شوهر می تواند مشكل وجود داشته باشد. زندگی، بچه‌ها، سن و سلامتی – همه آنها می‌توانند باعث شوند که ما احساس جنسی و/یا مطلوب‌تری داشته باشیم.

4. گوش کنید

اگر به نظر می رسد که شریک زندگی شما از رابطه جنسی با شما دور است یا به آن علاقه ای ندارد، در مورد رابطه جنسی سؤال بپرسید یا با او صحبت کنید و به او گوش دهید. اگر شما این تلاش را انجام دهید اين كار به ارتباط شما کمک خواهد کرد.

سؤالات جنسی برای زوج ها تنها در صورتی می تواند مؤثر باشد که وقتی شریک زندگی تان صادقانه سؤال می کند، آگاهانه به حرف یکدیگر گوش دهید.

5.واضح، آرام و مستقیم باشید

در مورد سؤالات جنسی که باید بپرسید و اینکه یک موضوع جنسی چگونه بر شما تأثیر می گذارد، واضح باشید، اما همچنین مایل باشید به حرف های طرف مقابل خود گوش دهید و احساسات او را تأیید کنید.

روی نکات مثبت تمرکز کنید و معیارهایی را برای فعالیت جنسی تعیین کنید که هر دو با آن موافق هستید. این به ایجاد اعتماد و نزدیکی کمک می کند.

6. ارائه اطمینان – سرزنش یا قضاوت نکنید

مطمئن باشید، شریک زندگی شما، با وجود این مشکل، همچنان مورد علاقه شماست شروع به سرزنش شریک زندگی خود (یا خودتان) نکنید. در عوض، به دنبال راه حل بگردید.

7. تمرکز بر راه حل های عملی

برخی از مسائل رایج جنسی دلایل کلی دارند که می‌توان آنها را به طور موثر در ابتدا درمان کرد – به عنوان مثال واژینال خیلی خشک، عفونت های منتقل شده و اختلال در نعوظ.

در وهله اول، مراجعه به پزشک عمومی، یا کلینیک سلامت جنسی در بیمارستان محلی شما، می تواند یک شروع مفید باشد. شرکت در قرار ملاقات با شریک زندگی خود یک راه عملی برای ایجاد کمک متقابل است.

چه زمانی در مورد رابطه جنسی با شریک زندگی خود صحبت کنید

قبل از اینکه وارد رابطه جنسي با نامزدتان شوید، باید در مورد رابطه جنسی صحبت کنید. از تصمیمات عجولانه خودداری کنید و مطمئن شوید که از قبل در مورد داروهای ضد بارداری صحبت کرده اید. صحبت قبلی در مورد این موضوع به شما این امکان را می دهد که تصمیم درستی برای تعامل با آنها باشد یا خیر.

همیشه مکان و زمانی را انتخاب کنید که برای هر دوی شما مناسب است، جایی که هر دوی شما در  بازه زمانی درست هستيد. سؤالات جنسی که باید از شریک زندگی خود بپرسید ممکن است قدرت خود را از دست بدهند، اگر در این بین مكالمه قطع شود یا اگر چیزی حواس شما را پرت کند.

60 سوال جنسی که باید از شریک زندگی خود بپرسید

اگر چیزی همیشه می خواهید، داشتن سرگرمی و لذت در رابطه بسیار مهم است. این فقط برای اینکه مطمئن شوید که مرد شما جذاب و وفادار باقی بماند، مهم نیست، بلکه برای خودتان، خیلی مهم است!

آیا برای پرسیدن چند سوال جنسی از شریک زندگی خود آماده هستید؟ در اینجا چند سوال جنسی جالب وجود دارد که به شما کمک می کند آنها را بهتر بشناسید.

1. آخرین باری که در مورد من خواب دیدید کی است؟

2. اگر بتوانم تا آخر عمرم فقط لباس بپوشم، چه چیزی برای من انتخاب می کنید؟

3. حدس بزنید لباس زیر چه رنگی می پوشم؟

4. بدترین تجربه جنسي از نظر شما چطور است؟

5. فانتزی جنسي شما چیست؟

6.حساس ترین قسمت بدن شما چیست؟

7. آیا یک عمل جنسی وجود دارد که شما اصلا نخواهيد انجام دهيد؟

8. آیا خودارضايي انجام مي دهيد؟

9.آیا بازی جنسی در رختخواب را دوست داريد؟

10. آخرین باری که خودارضایی کردید کی بود؟

11.اگر بتوانید در تمام عمر خود فقط یک نوع رابطه جنسی داشته باشید، چه چیزی را انتخاب می کنید؟

12. دوست دارید در برابر همسر خود بدون لباس زير بگرديد؟

13. آیا دوست دارید که شریک زندگی شما در رابطه جنسي همه مسئوليت را به عهده بگيرد؟

14. آیا پيش نوازي دوست داريد؟

15. چه چیزی رابطه جنسي را برای شما شگفت انگیز می کند؟

16. آیا به هر شکلی از رابطه خشن علاقه دارید؟

17. آیا به نقش آفرینی جنسی علاقه دارید؟

18. آیا چیزی وجود دارد که می خواستید در طول رابطه جنسی امتحان کنید؟

19. آیا عمل جنسی وجود دارد که شما را بترساند؟

20. آیا خواسته جنسی دارید که از آن خجالت می کشید؟

سوالاتي در مورد نوع تحريك شدن

21.آیا نوع خاصی از موسیقی شما را تحريك می کند؟

22. آیا در مورد داشتن رابطه جنسی در یک مکان غیر معمول فانتزی دارید؟

23.زمان مورد علاقه شما برای داشتن رابطه جنسی چیست؟

24. آیا فرستادن پيامك دلبري جنسي براي همسر را به عنوان نوعی پیش بازی دوست دارید؟

25. چند شریک جنسی داشته اید؟

26. آیا ناحیه خاصی از بدن وجود دارد که از لمس شدن متنفر هستید؟

27.چه چیزی در مورد من شما را از نظر جنسی تحریک می کند؟

28.آیا به زندگی جنسی دوستان خود حسادت کرده اید؟

سوالات جنسی که باید قبل از رابطه جنسی از شریک زندگی خود بپرسید

شما می خواهید قبل از رابطه جنسی چند سوال بپرسید اما راه بهتری پیدا نمی کنید. خوب، در اینجا چند سوال جنسی وجود دارد که باید قبل از اینکه رابطه خود را به سطح بعدی ببرید، از شریک زندگی خود بپرسید.

قبل از سوالات عالی جنسی، همه باید از شریک زندگی خود سوال بپرسند تا اعتماد و تعهد بیشتری ایجاد کنند. در اینجا چند سوال جنسی دیگر که قبل از داشتن رابطه جنسی باید پرسید:

1. رابطه جنسی برای من چه معنایی دارد؟

2. چه چیزی از رابطه جنسی دریافت می کنم؟

3. آیا این رابطه شامل اعتماد  می شود؟

4. آیا دیدن شریک زندگی تان با لباس زیر زنانه شما را تحريك مي كند؟

5. در رابطه با راه هاي پيشگيري چه فكري مي كنيد ؟

6.از چه نوع حفاظتی استفاده کنیم؟

7. اگر هر یک از ما در هر لحظه در طول رابطه جنسی احساس ناراحتی کنیم، از چه کلمات ایمن باید استفاده کنیم براي پايان آن رفتار؟

8. آیا فانتزی یا فتیش دارید؟

9. آیا چیزی وجود دارد که از نظر جنسی دوست ندارید که باید از آن اجتناب کنیم؟

10.چراغ های روشن یا خاموش را ترجیح می دهید؟

11. در رابطه جنسي بالا بودن يا پايين بودن را ترجيح مي دهيد؟

12. آیا به نوازش کردن علاقه دارید؟

13. نوع پیش بازی مورد علاقه شما چیست؟

14. میل جنسی شما چقدر بالاست؟

15.آخرین باری که برای عفونت های مقاربتی (STI) آزمایش دادید چه زمانی بود؟

16. آیا در حال حاضر عفونتی دارید که باید از آن آگاه باشم؟

17.آیا خواب جنسی در مورد من یا شخص دیگری دیده اید؟

18. آیا بازی جنسی دارید که دوست دارید؟

19.کدام قسمت از بدن من برای شما جذاب تر است؟

20. آیا دوست دارید قبل یا در حین رابطه جنسی کثیف صحبت کنید؟

احساسات و عواطف در رابطه جنسي

21.آیا دوست دارید هنگام رابطه جنسی، اوضاع کمی خشن باشد؟

22. آیا مرزهای جنسی سختگیرانه ای دارید که من باید در مورد آنها بدانم؟

23. به نظر شما زن و شوهر از چه زمانی باید رابطه جنسی را با یکدیگر شروع کنند؟

24.اگر کاری را که همسرتان در رختخواب انجام می دهد دوست ندارید، چگونه به او مي گوييد؟

25. آیا دوست دارید فيلم جنسي را به عنوان نوعی پیش بازی تماشا کنید؟

26.آیا دوست دارید فقط با یک شریک زندگي باشيد یا چند شریک جنسي مي خواهيد؟

27.دوست دارید در یک هفته چند بار رابطه جنسی داشته باشید؟

28. آیا می خواهید قبل یا بعد از رابطه جنسی با من دوش بگیرید؟

29.آیا نوع خاصی از فيلم جنسي وجود دارد که در حال تماشای آن هستید؟

5 دلیل برای صحبت قبل از اولين رابطه جنسی با همسر

اگر در مورد سؤالات جنسی برای پرسیدن از شریک زندگی خود و دلیل آنها فکر می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید چگونه می تواند شراکت شما را تقویت کند و تجربه جنسی را برای شما بهتر کند.

1. ایمنی را تضمین می کند

سؤالات جنسی برای زوج ها می تواند راهی برای هر دو طرف فراهم کند تا فرد مقابل محدودیت های جنسی، ذهنی و جسمی خود را بداند. این به آنها کمک می کند تا محدودیت های خود را که امنیت روحی و جسمی آنها را تضمین می کند، منتقل کنند.

سوالاتی که قبل از رابطه جنسی باید بپرسند می توانند به زوج ها این فرصت را بدهند که بفهمند قبل از رابطه جنسی چه کاری باید انجام دهند، که می تواند باعث شود شریک زندگی آنها در رابطه جنسی با آنها احساس امنیت بیشتری کند.

2. آرزوها را بیان می کند

سوالات جنسي قبل از ازدواج یا شروع یک رابطه می تواند به زوج ها این فرصت را بدهد که تمایلات جنسی خود را بیان کنند. این می تواند راهی برای اطلاع دادن به شریک زندگی شما در مورد آنچه شما را تحريك می کند و چه چیزی شما را تحريك نمی کند باشد.

سوالات جنسی که باید از شریک زندگی خود بپرسید می تواند به شما این امکان را بدهد که تمایلات جنسی شریک خود را درک کنید و در نهایت به دنبال چه چیزی است.

3.انتظارات را تعیین می کند

همچنین می‌توانید با انتخاب سؤالات از پرسشنامه جنسی برای زوج‌های متاهل انتظارات جنسی مناسبی را تنظیم کنید. به جای داشتن انتظارات نادرست، می تواند به شما فرصتی بدهد تا انتظارات درستی داشته باشید.

شما می توانید بدانید که شریک زندگی تان از یک رابطه جنسی چه انتظاراتی دارد و به او بگویید. این کمک می کند تا سوء تفاهم ها یا ناامیدی ها بعداً ریشه دوانده نشوند.

4. زندگی جنسی را بهبود می بخشد

سوالات جنسی مناسب برای همسرتان می تواند به شما فرصتی برای بهبود زندگی جنسی خود بدهد. می تواند شما را راهنمایی کند که چه کاری می توانید برای بهبود تجربه جنسی شریک زندگی خود انجام دهید. و شما می توانید همین کار را برای آنها انجام دهید.

5. رابطه جنسي بين زن و شوهر را جذاب نگه می دارد

سوالات جنسي که باید از همسرتان بپرسید می تواند به زوج ها اجازه دهد تا از آنها به عنوان پیش بازی استفاده کنند. آنها می توانند با پرسیدن چیزهایی که ماهیت جنسی یا تحریک آمیز دارند یکدیگر را اذیت کنند.

مقاله مرتبط: اثرات جدا خوابيدن زوج ها در ازدواج

قبل از رابطه جنسی چه کار کنیم

جدا از سوالات جنسی که باید از شریک زندگی خود بپرسید، می توانید سعی کنید این کارها را در آمادگی انجام دهید. آنها می توانند

1. تاریخچه جنسی شریک زندگی خود را بیابید

سوالاتی که قبل از رابطه جنسی باید بپرسید می تواند شامل مواردی در مورد سابقه جنسی شریک شما باشد. اگر ندانید تجربیات جنسی قبلی آنها چه بوده است، ممکن است احساس ناراحتی کنید. دانستن در مورد گذشته جنسی شریک زندگی خود می تواند به شما فرصتی بدهد که او را بهتر بشناسید و علایق/نفرشان را در اتاق خواب درک کنید.

2. از وضعیت STD شریک زندگی خود و همچنین وضعیت خود مطلع شوید

تنها راه برای دانستن این موضوع این است که حتماً آزمایش شود! و اگر هر دو باکره هستید و اين اولين ازدواج شماست مشكلي نيست ولي اگر يكي از شما يا هر دو قبلا ازدواج كرده ايد يا رابطه اي خارج از ازدواج داشته ايد حتما بايد قبل از ازدواج و شروع رابطه جنسي براي بيماري هاي جنسي تست بدهيد.

3.در مورد کنترل بارداری و محافظت بیشتر بدانید

کنترل بارداری/محافظت و رابطه جنسی برای اکثر زوج ها دست به دست هم می دهند، و این حوزه هر دو طرف است که از گزینه های آنها مطلع شوند. هنگامی که آنها گزینه های خود را شناختند، هر دو طرف می توانند در مورد اینکه چه چیزی برای آنها مفید است و چه چیزی نه. بايد بدانيد برخي از روش هاي پيشگيري از بارداري باعث ناباروري دائمي مي شود. نبايد از اين روش ها استفاده كنيد. براي دانستن در مورد عوارض انواع روش هاي پيشگيري و روش مناسب شما با پزشك خود مشورت كنيد.

نتيجه گيري

بحث در مورد جنسیت و تمایلات جنسی برای ایجاد اعتماد در رابطه مهم است. بنابراین، قبل از اینکه با شریک زندگی خود وارد رابطه جنسي شويد، مطمئن شوید که در مورد او اطلاعات دارید.

با رویکرد صحیح و محتاط بودن در مورد سؤالات جنسی، می توانید ایمن باشید و بدانید که چگونه یک رابطه خاص را مدیریت کنید.

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *