ايده هاي جنسي براي زوج هاي بي حوصله
وقتي سالهاي زيادي از ازدواج شما مي گذرد بي حوصله شدن براي رابطه جنسي طبيعي است.

ايده هاي جنسي جديد براي زوج هاي بي حوصله

اگر همسرتان ناگهان پيش شما آمد و گفت: «من حوصله ام از زندگي جنسي مان سر رفته است» نترسید – این کاملاً طبیعی است، زیرا آنقدر در یک رابطه باقی مانده اید که ممکن است چند بار در مسیر بی حوصلگی قرار بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع به فکر کردن به ایده های جنسی جدید برای امتحان است. در عصر امروزی می توانید ایده های جنسی زیادی برای زوج های متاهل پیدا کنید، بنابراین جستجو را شروع کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

اگر هم اکنون این مطلب را می خوانید، در مسیر درستی هستید که می پذیرید ممکن است مسائلی وجود داشته باشد که باید به آنها پرداخته شود و با جستجوی ایده های جنسی متفاوت برای زوج های متاهل، کاری در مورد آن انجام می دهید. آفرین به شما!

اجازه دهید با ایده های شگفت انگیز به رابطه جنسی متاهلی که امشب با همسرتان امتحان کنید، به شما کمک کنیم! این ایده های جنسی برای زوج ها قطعا به شما کمک می کند تا شور و اشتیاق را در زندگی زناشویی خود برافروخته نگه داريد.

1.همسرتان را اغوا کنید

سرچ به دنبال بهترین ایده های جنسی برای زوج های متاهل احتمالاً شما را به اینجا رسانده است، پس با ذهنی باز فکر کنید و ادامه دهید. چه زن باشید و چه مرد، ما به شما پیشنهاد می کنیم که امشب همسرتان را اغوا کنید. ایده های جنسی برای زن و شوهر زياد است، تنها چیزی که نیاز دارید این است که تمایل داشته باشید چیزهای جدید را امتحان کنید.

خانم ها:

مهم است که بدانید شوهران شما موجوداتی بسیار بصری هستند. حس بینایی آنها به راحتی تحریک می شود. چه راهی برای استفاده از این دانش بهتر از این که با جذاب ترین لباس خواب (یا اگر ترجیح می دهید، لباس شب) راه بروید و همسرتان را اغوا کنید.

اگر نسبت به بدن خود اطمینان ندارید، ناامید نشوید. اکثر خانم ها ادعا می کنند که پوشیدن لباس خواب زنانه مناسب و جذاب باعث می شود احساس خوبی داشته باشند و اعتماد به نفس داشته باشند.

نکته کلیدی در یافتن لباس خواب زنانه مناسب است که به شما احساس شگفت انگیزی بدهد. خانم ها، جنسیت طبیعی و زنانه خود را در آغوش بگیرید! همسر شما از این کار خوشحال خواهد شد!

آقایان:

 هنگام اغوا کردن همسرتان از شما خواسته نمی شود که یک برنامه حركات موزون با نام مستعار مجیک مایک را اجرا کنید و از شما اين كار انتظار نمی رود! (البته، اگر حرکات موزون خود را به رخ بکشید، ممکن است امتیازهای اضافی داشته باشید).

برای اغوای همسرتان، باید بدانید چه چیزی او را شاد و آرام می کند.

پس از مدت‌ها رابطه، می‌توان فرض کرد که با همسرتان تا حد صمیمی‌ترین ویژگی او آشنا شده‌اید.

اگر همسرتان برای عدم داشتن رابطه جنسی به شما «بهانه‌هایی» می‌دهد، شاید وقت آن رسیده است که از او بپرسید چگونه می‌توانید به آرامش او کمک کنید (به یاد داشته باشید که اغواگری می‌تواند خارج از اتاق خواب شروع شود!). ایده‌های جنسی جدید برای زوج‌ها زمانی که سعی می‌کنند نیازهای فیزیکی یکدیگر را درک کنند، بهتر عمل می‌کنند.

2. غذای موثر در رابطه جنسي

آیا در مورد داروهای مقوی جنسی شنیده اید؟ در اینجا یکی دیگر از بهترین ایده های جنسی ما برای شما آورده شده است.

در دنیای غذا، آفرودیزیک ها مواد غذایی هستند که برای افزایش اشتهای جنسی شما کشف می شوند.

برخی از داروهای تقویت کننده جنسی شناخته شده مانند یک تکه شکلات تلخ به راحتی قابل دسترسی هستند.

زمانی که ما جوان بودیم، به همه ما آموخته اند که نباید با غذای خود بازی کنیم. اما، همه ما اکنون بالغ هستیم! و ما اینجا هستیم تا برخی قوانین را زیر پا بگذاریم! وقتی صحبت از ایده های جنسی زوج متاهل به میان می آید، مردم معمولاً آن را خیلی ایمن می کنند. ایده های جنسی زوج متاهل با افزایش سطح مشارکت هر یک از طرفین، رضایت بخش تر است.

یکی از مواد غذایی کلاسیکی که می توانید استفاده كنيد خامه فرم گرفته است. مقداری خامه فرم گرفته روی بدن همسرتان بریزید و لیس بزنید. می توانید این کار را با سایر موارد مشابه مانند شربت یا عسل نیز انجام دهید. چه کسی فکر می کرد خوردن چیزهای جالب می تواند یکی از بهترین ایده های جنسی برای زوج ها باشد؟

اينكه رابطه جنسي در ازدواج بعد از مدتي حوصله شما را سر ببرد طبيعي است.

3. با همسرتان جنسي صحبت کنید.

آیا تا به حال نشسته اید و فکر کرده اید که آیا شکسپیر یا یکی از بزرگترین نویسندگان ما تا به حال درگیر  مشكل صحبت جنسي با همسرشان بوده اند؟ احتمالا آنها هم با همسرشان صحبت جنسي انجام دادند. آنها با توانایی خود در ردیف کردن حروف به کلمات و ساختن نثرهای زيبا، احتمالا درخواست هاي جنسي از همسرشان را باکلاس کردند. اگر از همه ایده‌های جنسی معمولی خودداری می‌کنید، واژگان خود را جنسی کنید. در اینجا نکته دیگری در مورد ایده های جنسی متفاوت برای زوج های متاهل برای شما آورده شده است.

اما، همه ما شکسپیر نیستیم و دیگر در قرون وسطی زندگی نمی کنیم که تلفن وجود ندارد، بنابراین می توانیم راه های خلاقانه تری برای درگیر شدن در ایده های جنسی جدید بیاندیشیم.

شما و همسرتان در حال حاضر پیام های خود را با یکدیگر مبادله می کنید، ممکن است همه چیز در مورد خرید مواد غذایی، یادآوری در مورد کارهای خانه، چند جمله «دوستت دارم» در اینجا و آنجا باشد، اما وقتی صحبت از صحبت های جنسی به میان می آید، خشک تر از صحرا هستيد!

ارسال پیامک های شیطنت آمیز برای همسرتان می تواند بخشی از جلسه پیش بازی شما برای آماده شدن برای یک شب عمل باشد.

با این حال، اگر شما از نوع ارسال پيام هاي جنسي براي همسر نیستید، در عوض با همسرتان معاشقه کنید.  مثلا به شوهرتان بگوييد امروز چقدر خوش تیپ است. يا به خانومتان بگوييد وقتی او شما را به محل کار فرستاد چقدر از بوسه او خوشتان آمد. چقدر با لباسش زیبا به نظر می رسید.

این متن های زیبای معاشقه و تعارف مطمئناً روز همسر شما را درخشان می کند. درگیر شدن در چنین ایده های جنسی متاهلی نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر ذهنی نیز به شما كمك مي كند.

4. برای بازی آماده شوید

فانتزی های جنسی طبیعی هستند، همانقدر که برنده شدن در قرعه کشی و خرید خانه به عنوان یک فانتزی طبیعی است. فانتزی‌ها ممکن است بخشی از صحبت‌های روزمره شما نباشند، اما به عنوان شریک، ممکن است پیشنهاد شود در مورد فانتزی‌های یکدیگر صحبت کنید و حتی ممکن است آن‌ها را زندگی کنید! ایده این است که ذهنی باز نسبت به ایده‌های جنسی جدید زوج‌ها داشته باشید تا صمیمیت را در رابطه خود ابداع کنید.

اگرچه ممکن است این صحبت با همسرتان ناخوشایند باشد، اما در نهایت ارزش آن را دارد.

مقاله مرتبط: ايده هاي جذاب براي بازی‌ جنسي زن و شوهري

رایج ترین فانتزی در بین مردان این است که به زن خود اوج لذت هاي متعدد بدهند.

برای اینکه این فانتزی شوهر عملي شود، بهتر است زنان بدانند چه چیزی آنها را تحريك می کند و چه چیزی آنها را به اوج لذت می رساند. شما می‌توانید در تخیل خود وحشی شوید، زیرا در نقش بازی مي كنيد یا کاری انجام می‌دهید که محدودیت‌های شما را به عنوان بخشی از ایده‌های سرگرم‌کننده جنسی نهایی برای زوج‌های متاهل به چالش می‌کشد.

اطلاعاتی که با همسرتان به اشتراک گذاشته می‌شود نه تنها شما را به هم نزدیک‌تر می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا چنین خیال‌پردازی را تجربه کنید.

پس برای چی منتظری؟ این ایده های شگفت انگیز جنسی جدید را برای زوج ها امتحان کنید و ببینید که جرقه در رابطه شما زنده می شود. به یاد داشته باشید که اگر در ازدواج خود دچار توقف جنسی شده اید، همیشه به دنبال فرصت های جدید بهترین ایده های جنسی برای زوج های متاهل باشید. ایده های سرگرم کننده جنسي برای زوج های متاهل همیشه در گوشه و کنار هستند، بنابراین خود را از درگیر شدن با آنها منع نکنید.

مطلب پیشنهادی

چگونه به همسر خود بگويم فتيش پا دارم

چگونه به همسر خود بگوييم فتيش پا داريم؟

از داشتن  فتيش برای پاهای جذاب شریک زندگی خود خجالت نکشید. راهی وجود دارد که …

بغل عاشقانه

چگونه  همسرمان را عاشقانه در بغل بگیریم

در بغل گرفتن یک نفر راهی عالی برای نشان دادن محبت شماست. انواع و سطوح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *