چطور شوهر خود را وسوسه كنيم
بعد از گذشت مدتي از ازدواج ممكن است تمايل جنسي خود را به يكديگر از دست بدهيد به اين منظور بايد وسوسه شوهر را ياد بگيريد تا دوباره شعله عشق در ازدواج شما روشن شود

چگونه شوهر خود را وسوسه کنیم: 25 روش وسوسه کننده

پس از ازدواج، ممکن است فکر کنید که همه چیز را در یک زندگی افسانه‌ای با خوشی و خوشی تضمین کرده‌اید. حقیقت این است که وقتی زن و شوهر هستید، یاد می گیرید که چگونه با هم کنار بیایید، چگونه تمام اهداف خود را برآورده کنید، و چگونه شیرین و صمیمی بمانید. بسیاری از زوج ها به زودی متوجه می شوند که زندگی جنسی آنها مدت طولاني پس از ازدواج تغییر زیادی می کند. اینجاست که میل به دانستن اینکه چگونه شوهرتان را وسوسه کنید به وجود می آید.

اما قبل از اینکه به بخش تیتراژ بپردازیم، ابتدا باید بفهمیم که چرا لازم است به وسوسه کردن شوهر خود آگاه باشید.

زوج صمیمی

وقتی تازه ازدواج کردید، زندگی جنسی شما انفجاری و غیرقابل پیش بینی بود. شما خودجوش بوديد و عاشق آزمایش هستید. اما چه اتفاقی افتاد؟ آخرین باری که عاشقی کردی که باعث شد از خوشحالی جیغ بزنی کی بود؟

متأسفانه، شما با این تنها نیستید بسیاری از زوج ها مدتي پس از ازدواج تغییراتی را در زندگی جنسی خود تجربه می کنند.

عوامل متعددی می تواند بر کاهش علاقه فرد به رابطه جنسی تأثیر بگذارد. در اینجا دلایلی وجود دارد که باعث می شود شریک زندگی شما علاقه ای به رابطه جنسی نداشته باشد:

استرس

سالخوردگي

تستوسترون پایین

شرایط پزشکی

در حالی که همه اینها دلایل رایجی هستند که باعث می شود شوهر شما به رابطه جنسی علاقه ای نداشته باشد، به این معنی نیست که شما هم باید این کار را انجام دهید. یادگیری نحوه وسوسه کردن شوهرتان می تواند معجزه کند و حتی به عنوان یک درمان برای او عمل کند.

وسوسه کردن همسرتان – چگونه او را تحريك کنید

یکی از بهترین راه ها برای وسوسه کردن شوهرتان این است که ابتدا با تمایلات جنسی او آشنا شوید.

وقتی متوجه شدید که  تمايلات او چگونه کار می کند، برای شما آسان تر خواهد شد که شوهرتان را وادار کنید شما را از نظر جنسی بخواهد.

تمایلات جنسی یک مرد شامل سه ویژگی است.

هر سه اصل متشکل از عوامل روانشناختی و فیزیولوژیکی است که تعیین می کند همسر شما چگونه به پیشرفت های جنسی شما واکنش نشان می دهد.

هویت و منیت او

اگر یک مرد عاشق خوبی باشد به خودش افتخار می کند. این بخشی از هویت و منیت اوست. اگر احساس کند که نفسش به چالش کشیده شده است، ممکن است دچار استرس شود و باعث کاهش میل جنسی شود.

کار، استرس، تلاش برای اثبات چیزی یا هر عامل دیگری که باعث می شود مرد احساس ضعف یا بی کفایتی کند، میل جنسی او را تحت تأثیر قرار می دهد.

نیاز او به رابطه جنسی

اکثر مردان رابطه جنسی را یک نیاز فیزیولوژیکی می دانند. اگر این نیاز جنسی ارضا نشود، به احتمال زیاد بدن سازگار می شود و باعث کاهش سطح تستوسترون می شود.

صمیمیت جنسی کمتر ممکن است باعث شود شوهر شما به آرامی علاقه خود را به رابطه جنسی از دست بدهد. متأسفانه، این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که هر دوی شما بیش از حد مشغول هستید.

تاثیر بصری

راه‌های زیادی می‌تواند وجود داشته باشد که همسرتان را از نظر جنسی تحریک کنید، اما همه ما می‌دانیم که همه چیز با تصاویر بصری شروع می‌شود.

مردان به طور طبیعی و بیولوژیکی موجودات بصری هستند. این به این معنی است که او روی چیزی که می بیند تمرکز می کند و با استفاده از آن شما در مورد نحوه وسوسه کردن شوهرتان دست بالا را خواهید داشت.

شوهر شما يك موجود بصري است يادگيري نحوه وسوسه او اول بصري است.

25 راه برای اینکه شوهرتان را وسوسه كنيد

قبل از اینکه به روش‌های مختلف برای وسوسه کردن شوهرتان ادامه دهیم، چند راز را با شما در ميان مي گذاريم.

یک برنامه موفق در وسوسه کردن شوهرتان در صورتی کارساز خواهد بود که موارد زیر را داشته باشید:

اعتماد به نفس

اگر اعتماد به نفس ندارید چگونه می توانید همسری باشید که شوهرش را وسوسه می کند؟ وسوسه گری نیاز به اعتماد به نفس دارد. فقط با خیره شدن مستقیم به چشمانش، می توانید پیام خود را به او برسانید.

خیال پردازی

وسوسه کردن مردتان با کلمات خوب است، اما نباید به آن محدود شوید. شما باید از تخیل خود برای شعله ور کردن اشتیاق او برای رابطه جنسی استفاده کنید.

تلاش

در نهایت، باید بتوانید تلاش زیادی کنید تا شوهرتان در دام وسوسه شما بیفتد. این یک شبه اتفاق نمی افتد و ممکن است چند بار شکست بخوريد. صبر داشته باشید، خواهید دید.

25 روش غیرقابل مقاومت برای وسوسه کردن شوهرتان

اکنون که می‌دانید چرا شوهرتان علاقه خود را به رابطه جنسی از دست می‌دهد وقت آن است که یاد بگیرید چگونه شوهرتان را با این 25 نکته غیرقابل مقاومت وسوسه كنيد.

1. ظاهر خود را تغيير دهيد.

آیا ایده هایی برای وسوسه کردن شوهرتان وجود دارد که آسان باشد؟ برای شروع، ابتدا روی خودتان تمرکز کنید. به خودتان یک تغییر کلی بدهید. چرا این مهم است؟

اگر نسبت به خودتان خوب به نظر برسید و احساس خوبی داشته باشید، بقیه چیزها دنبال خواهند شد. پیدا کردن راه هایی برای وسوسه کردن شوهرتان برای شما آسان تر خواهد بود.

2. ماساژهای حسی به او بدهید

لمس می تواند التیام بخشد، اما همچنین می تواند اشتیاق جنسی را شعله ور کند. ادامه دهید و چند روغن ماساژ آرامش بخش و معطر بخرید. بپرسید کدام قسمت تنش دارد و از آنجا شروع کنید. حال شوهرتان را بهتر کنید، او را آرام کنید و با تکنیک های وسوسه گری خود در رختخواب ادامه دهید.

ماساژ دهید و به سایر قسمت های بدن او توجه کنید. به سمت پایین حرکت کنید تا بتوانید پشت او را لمس کنید. بالا بروید و هر ضربه را آنقدر نرم کنید تا احساس گرما و برانگیختگی کند.

3. آهسته صحبت کنید، کلمات را زمزمه کنید

آیا می خواهید بیاموزید که چگونه شوهر خود را وسوسه کنید؟ از او بخواهید با شما فیلم تماشا کند، آرام صحبت کنید و گاهی کلماتی را در گوشش زمزمه کنید.

احساس غلغلک و صدای ملایم شما مطمئناً به غیر از فیلمی که در حال تماشای آن هستید، افکار دیگری را به او منتقل می کند. همچنین می توانید سر خود را روی شانه های او بگذارید یا او را در آغوش بگیرید. این منجر به اقدامات غیرمنتظره می شود.

4.تماس چشمی طولانی مدت برقرار کنید

ایده های شوهرتان را وسوسه کنید نیازی به هزینه زیادی ندارد. شما فقط می توانید در چشمان او خیره شوید و او می تواند حدس بزند که شما آن را می خواهید. شما ممکن است این را در فیلم ها دیده باشید، و کار می کند.

خیره شوید و به تمام کارهایی که می خواهید با او انجام دهید فکر کنید. نزدیکتر بیا و او را ببوس. آتش درون شما آن اشتیاق عمیق برای یک رابطه جنسی را آزاد می کند.

5. اجازه دهید او به شما اهمیت دهد

اگر شوهرتان حال و هوای نوازش دارد به او اجازه دهید تا شما را لمس کند. چشمان خود را ببندید و هر لمس را احساس کنید. وقتی ببیند چقدر از نوازش هایش لذت می برید، او نیز برانگیخته می شود.

همچنین می توانید ارتباط چشمی طولانی مدتی با او برقرار کنید. لب خود را گاز بگیرید، جلو بروید و به او نشان دهید که لمس او چگونه روی شما تأثیر می گذارد.

6. فرستادن پيام دلبرانه را امتحان کنید

چگونه شوهرم را وقتی سر کار است وسوسه کنم؟ ممکن است شما شخصاً آنجا نباشید، اما همچنان می توانید یاد بگیرید که چگونه با ارسال پیامک به همسرتان وسوسه کنید. پيام دلبرانه چیست؟

ارسال پیامک صرفاً ارسال پیام های شیطنت آمیز و با مضمون جنسی برای شوهرتان است. او را با چت های شیطنت آمیز یا پیامک هایی مانند کاری که می خواهید انجام دهید وقتی به خانه می رسد و غیره آزار دهید. او مطمئناً دوست دارد به زودی شیفت خود را به پایان برساند تا به خانه برسد.

7. او را لمس کنید

آیا راهی برای وسوسه فیزیکی شوهرم وجود دارد؟ آره! آیا می دانستید که با لمس او می توانید او را تحريك کنید؟

دست های خود را روی ران، پشت یا شانه هایش بچرخانید. در حین صحبت کردن با لحن ملایم این کار را به آرامی انجام دهید. موهای او را با انگشتانتان برس بزنید یا صورتش را نوازش کنید. توجه، گرمی دستان شما و حس شهوانی باعث می شود که او دوباره به شما علاقه مند شود.

8. بدون لباس زير پيش شوهرتان برويد

حالا، اگر به دنبال راه‌های سرگرم‌کننده برای جذاب‌تر شدن برای شوهرتان هستید، سعی کنید بدون لباس زير پيش شوهرتان برويد.

از پوشیدن لباس زیر در روز تعطیل  وقتي خودتان دو نفر  تنها هستيد، صرف نظر کنید و طبق معمول ادامه دهید. زمین را جارو کنید، آن جوراب های کثیف را بردارید و به شوهرتان نگاهی بیندازید.

او لبخند می زند و به محض دیدن به شما نزدیک می شود. بهتره آماده باشيد

9.با کلمات معاشقه کنید

“هیچ توصیه دیگری برای وسوسه کردن شوهرم وجود دارد؟”

آیا می دانستید که می توانید از کلمات برای وسوسه کردن او استفاده کنید؟ حتی زمانی که در مورد هر موضوعی صحبت می کنید، می توانید آن را به چیزی جنسی و سرگرم کننده تبدیل کنید. از کلمات برای غلغلک دادن ذهن او استفاده کنید و در مورد کاری که می خواهید انجام دهید به او نکاتی بدهید.

10. با اعمال معاشقه کنید

اگر کلمات کافی نیستند، پس با استفاده از اعمال معاشقه کنید. آهسته غذا بخورید، لب هایتان را لیس بزنید، یا شاید بتوانید اجازه دهید آن پنیر چکه کند و سپس آن را لیس بزنید. به خاطر داشته باشید که می توانید این کار را در حالی که به او خیره شده اید انجام دهید.

اگر کمی شیطون تر هستید، به طور تصادفی حوله خود را بعد از حمام انداختن بیندازید. از تخیل خود استفاده کنید و به بازی بپردازید

این یکی از راه های سرگرم کننده برای وسوسه کردن شوهرتان خواهد بود. ما تقریباً مطمئن هستیم که او در کمترین زمان به رابطه جنسي خواهد رسيد. جدای از آنچه می توانید از این به دست آورید، پیوند شما را نیز تقویت می کند.

11.در مورد فانتزی های جنسی او بپرسید

از شوهرتان در مورد تخیلات جنسی او بپرسید. به او اجازه دهید در مورد آن صحبت کند. او از این واقعیت قدردانی می کند که می تواند در مورد تخیلات جنسی خود با همسرش صحبت کند – این یک امتیاز است.

با دانستن فانتزی او، می توانید تکنیک های وسوسه خود را سفارشی کنید. بنابراین، در حالی که شما در مورد آن صحبت می کنید، شوهرتان می تواند از این واقعیت که خیالات جنسی خود را با شما ابراز می کند، برانگیخته شود.

12.شوهر خود را به دوش دعوت کنید

برخی از زوجین معمولاً جداگانه دوش می گیرند. سعی کنید دست او را بگیرید و همراه خود به سمت دوش گرفتن راهنمایی کنید. او را با آن صابون حمام معطر کف کنید و از آب گرم لذت ببرید. جدای از احساس آرامش، برهنه بودن در حمام مطمئناً منجر به كاري داغ تر می شود.

13. دلبرانه لباس خود را براي شوهرتان در بياوريد.

به جای تماشای فیلم در روزهای استراحت، چرا  درآوردن دلبرانه لباس براي شوهر را بازی نکنید؟ این یکی از آن راه های سرگرم کننده برای وسوسه کردن شوهرتان خواهد بود.

14. او را ببوسید و سپس متوقف شوید

به سرعت یاد بگیرید که چگونه شوهرتان را با بوسیدن پرشور او وسوسه کنید و سپس دست از کار بکشید.

به این ترتیب، چیزهایی را که قرار است پیش بیاید به او بچشید و با توقف او را اذیت کنید. این باعث تشدید میل جنسی او برای شما می شود.

15. برایش عکس شیطون بفرستید

با یک عکس جذاب از خود او را غافلگیر کنید. وقتی سر کار یا در گاراژ است برایش بفرستید. بگذارید بداند چه چیزی در انتظارش است. همچنین می توانید عبارات شیطنت آمیزی بفرستید تا به وسوسه اضافه کنید.

انتظار داشته باشید که او در کمترین زمان به شما مراجعه کند یا به محض اینکه کارش تمام شد به خانه برود.

16. تخیلات جنسی خود را به او بگویید

تا به حال، توهمات جنسی او را می‌دانی، اما تو چطور؟ اگر راحت هستید، می‌توانید خیالات جنسی خود را با شوهرتان در میان بگذارید. تخیل او را وحشی می کند. بنابراین، اگر او تلاش کرد تا خیالات جنسی شما را برآورده کند، تعجب نکنید.

از این استفاده کنید تا زندگی جنسی خود را انفجاری و غیرقابل پیش بینی کنید.

اگر هر دوی شما می خواهید، می توانید نقش بازی های جنسی را امتحان کنید. اینها سرگرم کننده و اعتیاد آور هستند. شما می توانید هر سناریویی را که می خواهید انجام دهید

آن بازیگر درونی هالیوود را در درون خود رها کنید و تا زمانی که نقش های خود را باور نکنید، عمل کنید.

17. لباس زیر جذاب بپوشید

از آن تی شرت های گشاد و پیژامه چشم پوشی کنید. زیبایی و اعتماد به نفس خود را با پوشیدن لباس زیر زنانه جذاب نشان دهید.

مرد خود را با لباس زیر زنانه جذاب غافلگیر کنید. او از دیدن شما در رختخواب با پوشیدن آن لباس قرمز هیجان زده می شود. او ممکن است معتاد شود که شما را جذاب  ببیند. همچنین هنگام پوشیدن لباس زیر زنانه احساس جذابیت و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

18.موهایتان را تميز و مرتب كنيد.

وقتی متاهل هستید و بچه دارید، طبیعی است که بخواهید هنگام انجام کارهای خانه احساس راحتی کنید. از این گذشته، وقتی در حال آشپزی یا شستن لباس‌ها هستید، اگر موهایتان روی صورتتان باشد، متنفر خواهید شد، درست است؟

وسوسه کردن شوهرتان را با نشان دادن اینکه شما هم می توانید موهایتان را کوتاه کنید شروع کنید. بهتر است موهایتان بوی گل رز یا وانیل می داد. او وسوسه می‌شود که آن را لمس کند و بو کند، و می‌دانی بعد از آن چه می‌شود.

19.عطر زدن

روی عطرها سرمایه گذاری کنید. شما لیاقت آنها را دارید و آنها همچنین راهی عالی برای وسوسه کردن شوهرتان هستند.

تصور کنید شوهرتان به خانه می رود تا شما را با لباس توری مشکی ببیند. سپس به شما نزدیک می شود و عطر شما را استشمام می کند. او می خواهد فوراً شما را تحت تأثیر قرار دهد، بنابراین اگر شما را به اتاق خواب برد تعجب نکنید.

20. او را گاز كوچك بگيريد

او را ببوس، نیش بزن و کاری کن که تو را بخواهد.

می توانید شروع به بوسیدن او روی پشت او کنید، سپس به آرامی روی شانه هایش باد کنید. می توانید گردن، پشت گوش و حتی روی شانه هایش را گاز ريز بزنید. این احساس غیر قابل مقاومت خواهد بود!

به محض اینکه دیدید او در حال خلق و خوی است، می توانید شروع به بوسیدن او روی نقاط شیرینش کنید.

21. کثیف صحبت کنید

بیشتر مردها عاشق این هستند که زنانشان کثیف صحبت کنند. نکته کلیدی این است که بدانید چگونه و چه زمانی آن را انجام دهید. آن را به درستی زمان بندی کنید، و می تواند مرد شما را تحریک کند.

22. براي شوهرتان حركات موزون برهنه اجرا کنید

براي مرد خود نمایش بدهید. یک حركات موزون برهنه اجرا کنید و ذهن او را به باد دهید.

خانم ها وقتی می دانند چقدر زیبا هستند می توانند بسیار جذاب باشند. این کار را انجام دهید و او دیگر هرگز نمی خواهد به هیچ باشگاهی برود. مطمئن شوید که او را خوب اذیت می کنید.

23. پیش بازی طولانی

بیایید پیش بازی را در اینجا فراموش نکنیم. حتی اگر قبلاً این کار را انجام می‌دهید، باز هم می‌توانید کاری در مورد نحوه وسوسه کردن شوهرتان انجام دهید.

برخی پس از چند دقیقه پیش بازی متوقف می شوند. این کار را نکن! در عوض، جلسه پیش بازی خود را تمدید کنید و هر دوی شما آن را دوست خواهید داشت.

پیش بازی می تواند اوج لذت شما را تشدید کند و همچنین می تواند شما را برای چیزهای بیشتر مشتاق کند. اینجا جایی است که می توانید حرکات جدید خود را به شوهرتان نشان دهید و چه کسی می داند، ممکن است کشف کنید که اسباب بازی های جنسی چقدر شگفت انگیز هستند.

24.او را ببندید

رابطه جنسی را بهتر کنید و با آزمایش ترفندهایی در رختخواب او را وسوسه کنید.

شما مجبور نیستید همه جانبه سلطه جو شوید، اما می توانید راه های سرگرم کننده ای را برای وسوسه کردن شوهرتان به کار ببرید.

او را ببند و کنترل را در دست بگیر. مردان آن را دوست دارند! به رئیس درونی خود اجازه دهید تا مسئولیت را به دست بگیرد و شوهرتان را وادار به التماس بیشتر کنید.

مقاله مرتبط: 30 ايده ديت خلاقانه براي زوج ها

25. روی او تمرکز کنید

اکنون که می دانید چگونه کنترل زندگی جنسی خود را به دست بگیرید، تمام تلاش خود را بکنید و روی شوهرتان تمرکز کنید. کاری را که او دوست دارد در رختخواب انجام دهید، آن را در دست بگیرید و کسی باشید که او را خوشحال می کند. روی هر چیزی که دوست دارد تمرکز کنید و اوج او را فراموش نشدنی کنید.

نتیجه این کار چیست؟ شما باید آماده باشید زیرا او معتاد خواهد شد و روز به روز برای شما آرزو خواهد کرد. اگر برای این کار آماده هستید، ادامه دهید و زندگی جنسی او را انفجاری کنید.

نتیجه

فرقی نمی‌کند دو، پنج یا حتی ده سال است که ازدواج کرده‌اید، زندگی جنسی شما می‌تواند به اندازه زمانی که هنوز جوان هستید داغ باشد. برای انجام این کار، شما به عنوان یک همسر باید بدانید که چگونه شوهر خود را وسوسه کنید.

آن را به عنوان یک تعهد تلقی نکنید. در عوض، این را به عنوان یک چالش در نظر بگیرید تا شوهرتان را دیوانه خود و زندگی جنسی تان کنید. این سرگرم کننده خواهد بود، و همچنین می تواند پیوند شما را تقویت کند.

ادامه دهید و هر یک از این 25 راه را امتحان کنید تا بدانید چگونه شوهرتان را وسوسه کنید. در حالی که از همدیگر لذت می برید، او را ببینید که دوباره عاشق شما می شود.

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *