رفتار عاشقانه زن و شوهر
رفتار عاشقانه بين زن و شوهر بايد طولاني باشد و فقط مربوط به زمان برقراري رابطه زناشويي نباشد.

هفت قدم رمانتيك قبل از برقراري رابطه زناشويي

انواع مختلفی از رابطه زناشويي وجود دارد. سریع، خشن، پرشور و البته رابطه جنسی عاشقانه هم وجود دارد.رابطه زناشويي چرا عاشقانه نباشد؟ صمیمی بودن با همسرتان نزدیکترین پیوندی است که تا به حال با شخص دیگری تجربه خواهید کرد. شما بدن و قلب خود را به او به اشتراک می گذارید..

آیا راهی وجود دارد که بتوانید قبل از رابطه زناشويي فضاي عاشقانه بسازید، بدون اینکه به نظر برسد که می خواهید یک رمان عاشقانه جذاب را تکرار کنید؟ این کار ممکن است برای کسانی که عادت ندارند در حین رابطه زناشويي احساساتي شوند، دشوار باشد

رفتار عاشقانه باید طولاني باشد، نه فقط براي چند لحظه كوتاه قبل از رابطه زناشويي. با ایجاد روابط عاشقانه قبل از رابطه زناشويي، تجربه صمیمی خود را با همسرتان بهبود می بخشید و ارتباط عمیق تری ایجاد می کنید.

به همین دلیل است که ما 7 مورد از بهترین نکات را برای ایجاد روابط عاشقانه قبل از رابطه زناشويي به شما ارائه می دهیم.

1. صمیمیت عاطفی ایجاد کنید

قبل از رابطه زناشويي ، زوج‌ها می‌خواهند با یکدیگر پر هيجان باشند. اين رفتار قبل از رابطه جنسی بسیار مهم است.

صمیمیت عاطفی را با گذراندن زمان با کیفیت با همسرتان افزایش دهید. قبل از اینکه با هم صمیمی شوید یک شب قرار عاشقانه برنامه ریزی کنید و تحقیقات نشان می دهد که افزایش عشق، اشتیاق و هیجانات زناشویی را تجربه خواهید کرد.

مقاله مرتبط: پانزده سياست زنانه براي عاشق كردن يك مرد

2. با آرامش رابطه زناشويي برقرار كنيد.

هیچ چیز جذابي در مورد عجله كردن وجود ندارد.

یک غذای سریع هرازگاهی سرگرم کننده است، اما اگر می خواهید قبل از رابطه زناشويي، پيوند عاشقانه بسازید، باید کمی سرعت را کاهش دهید. وقت بگذارید و از صمیمی بودن با همسرتان لذت ببرید. یکدیگر را در آغوش بگیرید، یکدیگر را ببوسید و کاوش کنید، چیزهای شیرین زير گوش هم زمزمه کنید.

پیش نوازي راه دیگری است که می توانید زمان خود را صرف کنید و قبل از رابطه زناشويي رابطه عاشقانه بسازید. پیش نوازي به همسرتان نشان می دهد که شما به او علاقه دارید و از گذراندن وقت خود برای جلب رضایت او لذت می برید.

وقتي كنار همسرتان دراز می کشید، برای عبور از خط پایان عجله نکنید. در عوض، آهسته حرکت کنید و از لحظه ای که با هم به اشتراک می گذارید لذت ببرید. این تجربه شما را بسیار عاشقانه تر می کند.

وقتي با همسرتان صادقانه در مورد نيازهايتان مي گوييد اين كار مي تواند شروع رابطه زناشويي رمانتيك باشد.
صحبت صادقانه با همسر كليد يك ازدواج موفق است.

3. برقراري ارتباط گفتاري سالم كليدي است.

ارتباط گفتاري سنگ بنای یک ازدواج سالم است. زوج ها باید بتوانند در مورد مشکلات، امیدها و رویاها ارتباط برقرار کنند. صحبت کردن همچنین باعث می شود که زوج ها یکدیگر را بهتر بشناسند و یک دوستی زناشویی مفرح و با ارزش را حفظ کنند!

مطالعات نشان می دهد که زوج هایی که قادر به صحبت كردن در مورد رابطه زناشويي هستند، سطوح بالاتری از رابطه و رضایت جنسی را تجربه می کنند.

با تمرین صحبت صادقانه با همسرتان، روابط عاشقانه را در زندگي خود تقویت کنید. این به ایجاد اعتماد در یکدیگر کمک می کند، که باعث می شود قبل از رابطه زناشويي صمیمی تر باشید..

4. خلق و خوی را تنظیم کنید

ساده ترین راه برای افزایش روابط عاشقانه قبل از رابطه جنسی این است که مطمئن شوید فضای مناسبی برای عاشقانه ایجاد می کنید.

تحقیقات به ما می گوید که سطوح بالای استرس می تواند تأثیر مخربی بر میل جنسی شما داشته باشد، بنابراین قبل از صمیمی شدن مراقب صحبت های خود باشید.

بحث در مورد مسائل مالی، بچه ها یا هر موضوع استرس زا دیگری باید کاملاً از روی میز حذف شود. در عوض، به تعارف و زمزمه کردن در گوش معشوق خود بپردازيد..

شمع روشن کنيد. کل اتاق خواب را با شمع های ستونی یا چند شمع معطر پر کنید و آنها را روشن کنید. شما همچنین می توانید چراغ های ريسه اي انتخاب کنید. این نور کم باعث ایجاد حالت عاشقانه می شود..

مقاله مرتبط: رابطه: چطور به همسرم بگم در رابطه عشقبازي چه مي خوام؟

موسیقی و صداي پس‌زمینه نیز نقش زیادی در ساختن فضاي عاشقانه بازی می‌کنند. برای مثال، وقتی می‌خواهید با همسرتان صمیمی شوید، نمی‌خواهید صدای جیغ و بازی بچه‌ها را بشنوید. در عوض، عصری را برای ارتباط عاشقانه انتخاب کنید که می‌دانید در آن حریم خصوصی خواهید داشت و می‌توانید بدون حواس‌پرتی از رابطه زناشويي لذت ببريد..

نواختن موسيقي، یک لیست پخش عاشقانه، یا داشتن یک شومینه روشن برای نشستن در مقابل آن، راه عالی دیگری برای ایجاد یک محیط حسی قبل از رابطه زناشويي است..

بيان خاطرات عاشقانه يك كار رمانتيك قبل از شروع عشقبازي است.
با همسرتان خاطرات عاشقانه بسازيد و قبل از شروع رابطه زناشويي او را در آغوش گرفته خاطرات را بيان كنيد.

5. خاطرات عاشقانه بسازيد.

یک مطالعه منتشر شده در مجله روانشناسی مثبت نشان داد که یادآوری خاطرات می تواند درمانی باشد و رضایت شما را از زندگی بهبود بخشد. شرکت کنندگان در مطالعه که خاطرات مثبت را به طور منظم یادآوری کردند، کاهش علائم افسردگی و همچنین افزایش عزت نفس، شادی و رفاه کلی را تجربه کردند.

یادآوری خاطرات همچنین می تواند یک راه حل باورنکردنی و راهی عالی برای افزایش روابط عاشقانه در زندگی زناشویی شما باشد.

مقاله مرتبط: زني براي زندگي چه فرقي با بقيه زنها دارد؟

همسرتان را در آغوش بگیرید و خاطرات عاشقانه مورد علاقه خود را بازگو کنید. در مورد خاطرات شیرین گذشته، روز عروسی خود صحبت کنید یا برخی از عاشقانه ترین تجربیات رابطه زناشويي را که با هم به اشتراک گذاشته اید، به یاد بیاورید.

.6 تماس چشمی برقرار کنید

تماس چشمی یک کار فوق‌العاده جذاب و صمیمی برای شروع رابطه زناشويي است. احساسي بسیار زيبا در مورد نگاه کردن به چشمان همسرتان در هنگام با هم بودن وجود دارد.

مطالعات نشان می دهد که تماس چشمی ارتباط قوی با عشق و شهوت دارد. تحقیقات بیشتر می‌گوید که تماس چشمی باعث ایجاد خودآگاهی طبیعی و افزایش حس صمیمیت می‌شود، بنابراین بهتر است قبل از رابطه زناشويي، رابطه‌ای عاشقانه ایجاد کنیم همراه با تماس چشمي.

چه در اتاق خواب باشید و چه خارج از آن، می توانید با حفظ ارتباط چشمی با همسرتان، روابط عاشقانه زناشویی را تقویت کنید. این كار نه تنها باعث ایجاد صمیمیت می شود، بلکه به شریک زندگی شما نشان می دهد که توجه و محبت بی دریغ شما را دارد.

7. از یکدیگر لذت ببرید

داشتن رابطه زناشويي باید تجربه فوق العاده ای باشد که شما و همسرتان را به هم نزدیکتر می کند. در واقع، مطالعات نشان می دهد که اکسی توسین آزاد شده در طول عشق ورزی به افزایش اعتماد همسر، کاهش اضطراب و تقویت پیوند در زوج ها کمک می کند.

رابطه زناشويي ذاتاً صمیمی است، در مورد همسرتان و همه دلایلی که او را دوست دارید فکر کنید. سپس از رابطه زناشويي به عنوان راهی برای ابراز این عشق استفاده کنید. از اینکه اجازه دهید احساساتتان در طول مسیر سرازیر شوند، نترسید. به هر حال، آسیب پذیر بودن با شریک زندگی خود چیزی است که صمیمیت واقعی ایجاد می کند.

ایجاد روابط عاشقانه قبل از رابطه زناشويي یک راه عالی برای افزایش لذت در تجربه عاطفی و فیزیکی شما در طول رابطه زناشويي است. با داشتن شب‌های قرار منظم با هم، کار روی ارتباطات و ایجاد روحیه عاشقانه، شیمی رابطه زناشويي را تقویت کنید. انجام این کار هم ازدواج شما را بهبود می بخشد.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *