بغل كردن قاشقي زن و شوهر
بغل كردن قاشقي انواع مختلفي دارد و مي تواند به زندگي شما گرما بدهد.

بغل كردن مدل قاشقي براي زن و شوهر چيست؟

وقتی با شریک زندگي یا دوستان خود هستیم. ناخودآگاه برای نشان دادن صمیمیت و عشق، اعمال بی ضرر و گاه ناخواسته زیادی را با آنها انجام می دهیم. برخی از این اعمال در روابط مفاهیمی دارند که وقتی معنی آنها را درک کنیم بهتر می توان آنها را تمرین کرد. اگر تا به حال این سوال را پرسیده اید که بغل كردن مدل قاشقي در یک رابطه چیست؟ این مقاله اطلاعات کافی در مورد اینکه این مفهوم به چه معناست و شامل چه چیزی می شود در اختیار شما قرار می دهد.

منظور از مدل قاشقي چیست؟

معنی قاشق در صمیمیت زن و شوهر می تواند راهی برای نوازش باشد که در آن دو نفر رو به یک جهت دراز می کشند. مفهوم “قاشق ” از موقعیت دو یا چند قاشق که در محل کارد و چنگال روی هم چیده شده بودند شکل گرفت.

قاشق جلویی معمولا “قاشق کوچک” نامیده می شود، در حالی که قاشقی که در پشت است “قاشق بزرگ” است. از این رو، وقتی دو نفر مانند این قاشق‌ها قرار می‌گیرند، می‌توان آن را «قاشق بزرگ-قاشق کوچک نوازش» نامید.

قاشق بزرگ شخص قد بلندتر است. در عین حال به شخص کوتاه قدتر که در جلو می ماند قاشق کوچک می گویند.

با این حال، این نفی نمی کند که هر کسی می تواند نقش قاشق بزرگ را بسته به توافق بین زن و شوهر ایفا کند.

در بغل كردن قاشقي زن يا شوهر مي تواند نقش قاشق بزرگ را بازي كند.

انواع مختلف بغل كردن قاشقي چیست؟

روش های مختلفی برای بغل كردن قاشقي وجود دارد که می توانید با همسرتان تمرین کنید.

برای زندگي عاشقانه، این نوع بغل كردن عاشقانه می تواند برای استراحت بعد از یک رابطه جنسی دلپذیر ایده آل باشد. همچنین می تواند برای برقراری ارتباط با شریک زندگی خود پس از یک دوره استرس زا عالی باشد.

در اینجا چند موقعیت وجود دارد که باید هنگام فهمیدن اینکه بغل كردن قاشقي چیست، آنها را امتحان کنید:

1.قاشق کلاسیک

بسیاری از افراد به روش کلاسیک قاشقی در خواب عادت دارند. در این روش هر دو طرف باید به پهلو بخوابند.

قاشق بزرگ قاشق کوچک را از پشت در آغوش می گیرد تا موقعیتی صمیمی و رمانتیک ایجاد کند. نکته منفی این است که ماندن در این وضعیت برای مدت طولانی می تواند هر دو طرف را خسته کند، به خصوص اگر هوا گرم باشد.

2. توپ و قاشق

بسیاری از زوج ها وقتی به معنای بغل كردن مدل قاشق فکر می کنند، روش توپ و قاشق را مرتبط می کنند. این روش شباهت نزدیکی با موقعیت معمولی بغل كردن مدل قاشق دارد. در این حالت، قاشق کوچک یک حالت زانو زده را ایجاد می کند که به سمت شکم پیش می رود. در مقابل، قاشق بزرگ در حالت سنتی قاشق باقی می ماند.

3. قاشق به قاشق

روش قاشق به قاشق برعکس روش سنتی است. برای این حالت قاشق، پشت به هم دراز می کشند و پشتشان همديگر را لمس مي كند.

اگر همسر شما در آن دوره نمی‌خواهند رابطه جنسی داشته باشند، بهتر است این حالت بغل كردن قاشقي را امتحان کنید تا از آن اجتناب کنید.

4. قاشق بزرگ، قاشق کوچک

قاشق کوچک به پهلو دراز می کشد و رو به قاشق بزرگ است. سپس، قاشق کوچک به گونه‌ای جمع می‌شود که به قاشق بزرگ اجازه می‌دهد با استفاده از سینه و پاهایشان، او را در خود جای دهد. به این کار نوازش با قاشق بزرگ قاشق کوچک نیز می گویند.

4 فایده بغل كردن مدل قاشقي چیست؟

اگر با شریک زندگی خود بدون دانستن مزیت بغل كردن مدل قاشق به مشكل می خورید، در اینجا چند مزیت وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

1.پیوند عاطفی را تقویت می کند

وقتی با شریک زندگی تان بغل كردن مدل قاشق می زنید، با او صمیمی تر می شوید. قاشق زدن آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با همسرتان به پهلو دراز بکشید. در حین بغل كردن مدل قاشق، هورمون اکسی توسین ترشح می شود که این پیوند خاص را بین شرکا ایجاد می کند. وقتی این کار بیشتر انجام شود، احتمال درگیری در رابطه کاهش می یابد.

2.کیفیت خواب را بهبود می بخشد

اگر خوابیدن برایتان سخت است، باید مرتباً با همسرتان بغل كردن مدل قاشق را امتحان کنید. خوابیدن افراد با مدل بغل كردن قاشق یک چیز رایج است. قبل از اینکه برای ادامه خواب به سمت دیگر تخت بغلتید، می توانید یک جلسه  بغل كردن قاشق کوتاه با همسرتان داشته باشید.

بغل كردن مدل قاشق در یک رابطه به بدن شما کمک می کند تا آرام شود، و به شما کمک می کند تا از فکر کردن بیش از حد خودداری کنید، که به نوبه خود به شما کمک می کند شب بهتر بخوابید.

3.زندگی جنسی را بهبود می بخشد

معمولاً، هنگامی که شرکای جنسی برای حفظ زندگی جنسی خود تلاش می کنند، متخصصان به طور کلی توصیه می کنند که وقت خود را صرف بغل كردن مدل قاشق، در آغوش گرفتن و در آغوش گرفتن با هم کنند.

وقتی با شریک زندگی تان مدل قاشق همديگر را بغل مي كنيد، به این معنی است که تمام عوامل حواس پرتی زندگی را کنار می گذارید تا روی خود و همسرتان تمرکز کنید. قاشق زدن به افزایش صمیمیت کمک می کند که به زوج ها کمک می کند تا رابطه جنسی بهتری داشته باشند.

4. استرس را کاهش می دهد

گاهی اوقات، استرس کار می تواند روی شما تاثیر بگذارد و شما مشتاقانه منتظر رسیدن به خانه و کاهش استرس هستید.

یکی از راه های رسیدن به این هدف، تمرین بغل كردن قاشقي است. از آنجایی که قاشق زدن مزایایی مشابه در آغوش گرفتن دارد، می‌توانید با استرس مبارزه کنید و زمانی که با همسرتان قاشق می‌زنید، از نظر ذهنی به آرامش مي رسيد.

چرا بیشتر زوج ها بغل كردن قاشقي را دوست دارند؟

یکی از دلایلی که باعث تمرین و دوست داشتن قاشق زدن زوج ها می شود، احساس سورئال است که برای هر دو طرف ایجاد می کند. وقتی با شریک زندگی خود در موقعیت قاشق قرار می گیرید، هر دوی شما احساس دوست داشتن و مراقبت می کنید.

از آنجایی که قاشق زدن مستلزم نزدیکی فیزیکی است، می‌تواند به نزدیک شدن زوج‌ها از نظر فیزیکی و عاطفی کمک کند.

این یک عمل خصوصی است که در آن شریک زندگی از نشان دادن احساسات خود به یکدیگر خجالت نمی‌کشند و به این سؤال پاسخ می‌دهد که «قاشق زدن در یک رابطه چیست؟»

برای زوج هایی که با مشكلات زندگی جنسی خود دست و پنجه نرم می کنند، قاشق زدن می تواند راهی عالی برای بهبود صمیمیت و جذابیت جنسی در رابطه باشد.

چالش های مربوط به نگه داشتن موقعیت قاشق

موقعیت قاشق زدن یکی از بهترین راه‌های ارتباطی است تا برای همیشه با شریک زندگی خود بمانید. با این حال، موقعیت قاشق زدن گاهی اوقات می تواند ناراحت کننده باشد، بنابراین مهم است که مراقب موارد زیر باشید

1. به خواب رفتن بازوي قاشق بزرگ

برای قاشق های بزرگ، این احتمال وجود دارد که بازوی به خواب رفته ایجاد شود. در حین بغل كردن از پشت قاشق کوچک، وزن آنها چندین ساعت روی بازوهایشان قرار می گیرد.

این کار از جریان مناسب خون جلوگیری می کند و بازو را بی حس می کند. چند باري بازوي خود را جابه جا كنيد تا خواب نرود.

2. ناتوانی در تنفس

گاهی اوقات، وضعیت قاشق زدن شما می‌تواند نفس کشیدن را برای هر یک یا هر دو طرف دشوار کند. از این رو، در آغوش گرفتن قبل از رفتن به کنار تخت هیچ ضرری ندارد.

خواب یک فعالیت حیاتی است که هر فردی به آن نیاز دارد. وقتی متوجه شدید که موقعیت قاشق فضای کافی نمی دهد، بهتر است راحتی خود را در اولویت قرار دهید.

اگر همسرتان از تصمیم شما برای نخواستن بغل كردن قاشق راضی نیست، می توانید برای او توضیح دهید و شاید برای مدت کوتاهی بغل كردن قاشق را امتحان كنيد.

مقاله مرتبط: راه هايي برای خوشحال كردن شوهرتان از نظر جنسي

3.گرما شدید می شود

وقتی زمستان است، بغل كردن مدل قاشق  برای زوج هایی که می خواهند یکدیگر را گرم نگه دارند، عالی است. این مورد برای تابستان که ماه‌های گرم است متفاوت است و هر کسی می‌تواند در مدت کوتاهی شروع به عرق کردن کند.

اگر می دانید که بغل كردن مدل قاشق برای شما و همسرتان در چنین دوره های گرمی ناراحت کننده است، بهتر است با او در اين مورد صحبت كنيد.

مطلب پیشنهادی

شك در رابطه

چگونه بر شک و ترديد در یک رابطه غلبه کنیم

شما و شریک زندگیتان ممکن است قبل از اینکه شک و ترديد در مورد يكديگر …

بوسه روي گردن همسر

معني بوسه به گردن همسر چيست؟ (به علاوه، انواع دیگر بوسه ها)

بوسیدن گردن از طرف شریک زندگی خود مطمئناً قلب شما را پر از عشق می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *