چگونه جنتلمن باشيم
يك جنتلمن واقعي خودآگاه بالغ و مودب است.

چگونه یک جنتلمن باشیم

یک جنتلمن واقعی به همه افرادی که در اطراف او  هستند، از زني كه دوست دارد تا افراد مسنی که در مورد مواد غذایی به کمک نیاز دارند، احترام می گذارد. او بی عیب و نقص از ظاهر خود مراقبت می کند، با هرکسی که لیاقتش را دارد مودب است و با زنان مهربان است فارغ از اینکه فکر می کند شانسی با آنها دارد یا نه. برای اینکه یک جنتلمن واقعی باشید، باید خودآگاه، بالغ و مودب باشید. اگرچه ممکن است به نظر برسد که جوانمردی مرده است. اما شما می توانید با تلاش برای آوردن احترام و مراقبت بیشتر به جهان تفاوت ایجاد کنید.

قسمت يك ظاهر يك جنتلمن واقعي

1.بهداشت مناسب را رعایت کنید.

یک جنتلمن وقتی در انظار عمومی است ظاهر و بوی خوشی دارد. عرق کردن در حین ورزش یک چیز است، اما نه در حین بیرون رفتن. به طور منظم از بدن خود مراقبت کنید و قبل از اینکه از خانه بیرون بیایید، تمیز و تمیز به نظر برسید.

حتما به طور منظم حمام کنید.

هنگام استفاده از دئودورانت یا ادکلن، در مصرف خود دقت کنید. بوی تند – حتی ادکلن یا اسپری بدن – خوشایند نیست و می تواند توهین آمیز باشد.

استفاده از محصول مو خوب است، اما مراقب ژل مو باشید. این محصول می تواند چسبناک باشد و پس از مدتی سفت شود و موهای شما سفت به نظر برسد. شما همچنین می توانید به طور ناخواسته با موي “چرب” ظاهر شوید.

اگر بوی تمیزی و تازگی نمی‌دهید، مهم نیست که چقدر جذاب هستید یا لباس‌هایتان چگونه به نظر می‌رسند. رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم است تا افراد با بوی نامطبوع یا ظاهر ناخوشایند منحرف نشوند.

پس از استفاده از دستشويي دست های خود را بشویید. یک جنتلمن با جلوگیری از شیوع بیماری از خود و دیگران مراقبت می کند.

2. لباس های جذاب بپوشید.

 لباس‌هایی بپوشید که به خوبی به بدن شما می‌آیند، لباس‌های پر زرق و برق را حذف کنید و از مد «عجيب غريب” اجتناب کنید (مانند کلاه‌های بیسبال که کمی به پهلو خمیده شده‌اند). یک کمد لباس ساده‌تر تاکید را روی شما حفظ می‌کند، نه لباس‌هایتان، که ظاهر شما را تغییر می‌دهند. آن را ساده نگه دارید و ظاهری ظریف و نجیب خواهید داشت.

به رنگ های سیاه، خاکستری، آبی و قهوه ای ملایم بچسبید. یک جنتلمن در واقع می تواند هر رنگی را در حد اعتدال بپوشد، (همچنین می تواند کت و شلوار جین بپوشد.) اما رنگ های کلاسیک برای مردان روشن نیستند.

لباس کلاسیک مردانه را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توان به کت و شلوار، پیراهن به سبک آکسفورد، شلوار خاکی، کت، شلوار جین اشاره کرد.

لباس های ورزشی را فقط برای تمرین یا ورزش بپوشید. یک جنتلمن هنگام پیاده روی در کوه های آلپ یا تمرین برای کمربند مشکی خود یا بازی تنیس کت و شلوار خود را نمی پوشد. اما او از پوشیدن لباس‌های تنیس خود اجتناب می‌کند. مگر اینکه قصد ورزش رفتن يا بازی کردن تنیس را داشته باشد.

آنچه که «درخشنده» در نظر گرفته می‌شود. از فرهنگی به فرهنگ دیگر، و موقعیت متفاوت خواهد بود. یک کت و شلوار کتانی سفید و پیراهن صورتی ممکن است در یک جزیره گرمسیری مد باشد. اما در یک جلسه هیئت مدیره شرکتی در انگلستان بسیار پر زرق و برق در نظر گرفته شود.

پوشیدن شلواری که مناسب شماست بسیار مهم است. مطمئن شوید که شلوار خود را با یک کمربند ساده و زیبا بالا نگه دارید تا نشان دهید که واقعاً در ظاهر خود فکر زیادی کرده اید.

كت و شلوار

دفعه بعد که به یک کت و شلوار نیاز داشتید، به جای اینکه خودتان یکی را انتخاب کنید، مطمئن شوید که برای یک کت و شلوار درست اندازه گیری می کنید. یک جنتلمن واقعی براي ظاهر خود تلاش می کند. برای پوشیدن لباس های مناسب تلاش می کند. پوشیدن کت و شلواری که واقعاً مناسب شماست به جای کت و شلواری که یک، دو یا حتی سه سایز بیش از حد بزرگ است. همچنین به شما کمک می‌کند تا نشان دهید که در ظاهر خود فکر زیادی کرده‌اید.

همیشه از تمیز بودن کفش هایتان مطمئن شوید. برخی افراد می گویند کفش اولین چیزی است که یک خانم هنگام صحبت با یک مرد به آن توجه می کند. یک برس سریع (اما موثر) می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند. مهم‌تر از همه، کفش‌های تمیز نشان می‌دهند که افرادی را در نظر می‌گیرند که پس از خروج از خانه باید به آن‌ها نگاه کنند.

پوشیدن لباس مناسب برای آن مناسبت نیز مهم است. سعی کنید به کدهای لباس مناسب پایبند باشید، چه لباس های غیر رسمی برای کار بپوشید و چه برای عروسی لباس رسمی بپوشید. و به خاطر داشته باشید که بهتر است کمی بیش از حد رسمي لباس پوشیده باشید تا لباس جلف.

3. خودت رو خوب مرتب كن.

 برای اینکه یک جنتلمن واقعی باشید. باید مطمئن شوید که موهایتان به طور مرتب شانه می شوند و یا به تراشیدن موهای صورتتان اهمیت می دهید یا اینکه ریش خوبی و محکمی دارید. از ته ریش خودداری کنید و هر روز صبح یک اصلاح خوب و تمیز انجام دهید، در غیر این صورت شلخته به نظر خواهید رسید. یک شانه در دسترس داشته باشید تا بتوانید در صورتی که موهایتان پس از یک روز طولانی باد می‌شوند یا حجمشان از دست می‌رود، آن را روی موهایتان بچرخانید (در خلوت).

حتی داشتن ناخن های تمیز نیز تفاوت را ایجاد می کند. زیر ناخن‌هایتان را تمیز کنید و هر روز یا دو روز يكبار آن‌ها را کوتاه کنید تا مطمئن شوید دست‌هایتان ظاهری مرتب دارند.

موهای بیرون زده بینی را کوتاه کنید تا ظاهری آراسته داشته باشید.

4. دست دادن محکم داشته باشید.

 یک جنتلمن واقعی می داند که چگونه یک دست دادن واقعی را انجام دهد. چه با رئیس آینده خود ملاقات کنید، چه پدر دوست دخترتان یا دوست پسر خواهرتان، باید مطمئن شوید که به چشمان او نگاه کنید، دست او را محکم بگیرید و نشان دهید که قصد تجارت دارید. آنقدر محکم نگیرید که خود را نشان دهید، اما محکم بگیرید تا نشان دهید که به اندازه کافی برای تأثیرگذاری اهمیت قائل هستید. این نشان می دهد که شما مردی هستید که برای شناخت افراد جدید وقت می گذارد.

اگر فرد جدیدی که نمی‌شناسید وارد اتاق شد و شما را معرفی کردند. قبل از دست دادن به او احترام بگذارید تا بایستد.

يك جنتلمن به هيچ كسي در ملاعام بي احترامي نمي كند.

5. از هرگونه اقدام توهین آمیز در ملاء عام خودداری کنید.

 اگر در انظار عمومی هستید، باید از صداي روده ها، آروغ زدن، صحبت کردن با صدای بلند، بیش از حد سخت‌گیرانه، گرفتن فاق شلوارتان خودداری کنید. یک جنتلمن همیشه کنترل خود، بدن و ذهن را در دست دارد. با این حال، اگر کنترل خود را از دست دادید، مهم است که به جای رفتار کردن که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده، عذرخواهی کنید.

به یاد داشته باشید که یک جنتلمن واقعی کسی است که می تواند بدون اینکه صحنه ای بسازد یا خجالت بکشد در انظار عمومی بیرون برود.

خودآگاهی بخش مهمی از جنتلمن بودن است. همیشه در نظر داشته باشید که دیگران چگونه ممکن است شما را درک کنند و آگاه باشید که چگونه اعمال شما ممکن است توهین آمیز تلقی شود.

قسمت دوم مودب بودن

1.به افراد اطراف خود کمک کنید.

 همیشه حواستان باشد که چگونه می توانید به مردم کمک کنید. چند ثانیه بیشتر منتظر بمانید تا در را برای شخصی که پشت سرتان است نگه دارید. به مردم کمک کنید تا کیسه های مواد غذایی خود را به ماشین برسانند. لازم نیست زیاده روی کنید و خطر آسیب رساندن به خودتان را داشته باشید (مثلاً اگر چیز سنگینی را کنترل کرده اید، در را برای کسی باز نکنید) اما احترام بسیار مهم است. آقایان واقعی فقط روی زنانی که دوست دارند تمرکز نمی کنند و بقیه را نادیده می گیرند. نجیب زاده بودن راهی برای نزدیک شدن به دنیا و همه افراد در آن است. نه فقط با کسانی که دوست دارید قرار ملاقات بگذارید.

مراقب افرادی باشید که می توانند از کمکی استفاده کنند اما ممکن است مایل به درخواست آن نباشند. مردی که سینی قهوه حمل می‌کند، اگر در را برایش باز کنید، خوشحال می‌شود، اما ممکن است نپرسد.

2. مکالمه مودبانه داشته باشید

 آماده باشید که سؤال بپرسید یا اظهارات مؤدبانه بگویید، مانند “روزتان چطور بود”، “می توانم به شما کمک کنم؟”، “اجازه دهید آن را برای شما تهیه کنم” یا “من از آن مراقبت خواهم کرد”. یاد بگیرید که آهسته و با دقت صحبت کنید و زمان بگذارید و واقعاً مودبانه با مردم صحبت کنید، مهم نیست که چقدر عجله دارید. چه با همسایه خود صحبت کنید یا با دختر زیبای کلاس فیزیک خود، سعی کنید لبخند بزنید، دوستانه رفتار کنید و در مورد اینکه روزتان چگونه می گذرد، صحبت های کوچک جالبی انجام دهید. یک نجیب زاده در تعقیب و گریز کوتاه نمی آید. اما وقت خود را صرف شناختن مردم می کند.

توانایی ایجاد مکالمه نشانه کلاس و بلوغ است که دو جنبه مهم جنتلمن بودن است.

حفظ ارتباط چشمی و لبخند زدن راههای عالی برای مودب بودن در طول مکالمه است.

مقاله مرتبط: قدرت سکوت: 10 دلیل برای موفقیت افراد ساکت

3.از فحش دادن به هر قیمتی خودداری کنید.

اگر خیلی سخت است که با هم فحش دادن را متوقف کنید، آن را بسیار کم کنید. فحش دادن فقط غير جنتلمنانه نیست. اگر فحش می‌دهید، باید عذرخواهی کنید و سعی کنید از این رفتار در آینده جلوگیری کنید. اگر در موقعیتی هستید که بیشتر فحش می دهید، مانند تماشای ورزش یا رانندگی در ترافیک، مراقب خود باشید تا همچنان به عنوان یک جنتلمن عالی ظاهر شوید.

در کنار فحش دادن، به طور کلی از هرگونه اظهار نظر سخیف و رکیک خودداری کنید. و به یاد داشته باشید که آنچه برای شما و دوستانتان در پشت درهای بسته خنده دار است. ممکن است همیشه برای دختری که در حال خواستگاری هستید مناسب نباشد.

4.زیاد در مورد خودت صحبت نکنيد.

 در ابتدا می توانید به اندازه کافی به مردم بگویید که کمی در مورد شما بدانند، اما باید منتظر بمانید تا واقعاً آخرین رازهاي خود را فاش کنید. علاوه بر این که شما را به یک مکالمه‌گر مطلوب‌تر تبدیل می‌کند، اگر زیاد به اشتراک نگذارید، شما را مرموزتر می‌کند.

. یک ایده اولیه از آنچه در موسیقی، ورزش و سیاست می گذرد، دریافت کنید تا بتوانید هنگام مکالمه هوشمندانه به نظر برسید.  تلاش برای به روز ماندن در مورد موضوعاتی که بیان می کنید برای شما مهم هستند، مطمئن شوید.

در عوض، روی پرسیدن سوالاتی از افراد در مورد علایق، سرگرمی ها و برنامه هایشان تمرکز کنید. بگذارید بدانند که شما بیشتر از خودتان به آنها علاقه دارید.

5.از مطرح کردن موضوعات بحث برانگیز یا ناراحت کننده خودداری کنید.

 یاد بگیرید تا زمانی که کسی را بهتر بشناسید از سیاست دوری کنید و یاد بگیرید که اگر شخص دیگری آن را مطرح کرد چگونه بی طرف باشید. یک شانه بالا انداختن ساده معجزه می کند. یک جنتلمن دیگران را ناراحت نمی کند. بیشتر روی موافق بودن و ایجاد احساس راحتی در مردم تمرکز کنید تا اینکه ثابت کنید حق با شماست و نظرات طرف مقابل بی ارزش است. برای تحت تاثیر قرار دادن زنان نیازی به نشان دادن کسی بودن ندارید. آنچه بسیار چشمگیرتر است. در واقع توانایی شما در کنار آمدن با مردم است.

همیشه به یاد داشته باشید که مخاطب خود را بشناسید. چیزی که ممکن است برای دوستان شما از دانشگاه خنده دار باشد، ممکن است براي مادر زنتان خنده دار نباشد. نسبت به نیازها و علایق دیگران حساس باشید.

6.با همه با احترام رفتار کنید.

جنتلمن بودن فقط به معنای مودب بودن با زنان نیست. این به معنای احترام گذاشتن به مردان دیگر، افراد مسن و حتی کودکان است. یک جنتلمن واقعی نباید بتواند جذابیت خود را روشن و خاموش کند و باید نسبت به همه کسانی که شایسته آن هستند مهربان و محترم باشد. وقتی با او صحبت می‌کنید، به فضای او احترام بگذارید. با نگاه نکردن از روی شانه های او یا پرسیدن سوالات شخصی بیش از حد به حریم خصوصی او احترام بگذارید. نکته کلیدی این است که مردم در مورد خودشان احساس راحتی و خوبی داشته باشند، نه اینکه با آنها بدرفتاری شود.

وقتی از کنار آنها عبور می کنید به آنها سلام کنید، حال آنها را بپرسید و بدانید چه زمانی می خواهند تنها بمانند.

به خاطر احترام به همسایگان خود از بلند بلند صحبت کردن یا سر و صداي زیاد در جمع یا حتی در خانه خودداری کنید. اينطور رفتار کردن که انگار تنها فرد روی کره زمین هستید، محترمانه نیست.

مطمئن شوید که غذای خود را با دهان بسته و با احترام به شرکای شام خود بجوید.

7. از درگیری فیزیکی خودداری کنید.

ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که درگیری فیزیکی را توجیه کند، اما باید در دفاع از خود یا دفاع از دیگران باشد. با این حال، این موقعیت ها باید در واقع نادر باشند.

به یاد داشته باشید: “مرد مهربان” به معنای واقعی کلمه به معنای فردی نیست که به خشونت فیزیکی به عنوان راه حل متوسل می شود.

عاقلانه تر است که از یک موقعیت دور شوید یا در صورت لزوم با پلیس تماس بگیرید.

تکنیک‌های دفاع شخصی (مانند هنرهای رزمی) همیشه با استفاده از فیزیکی به‌عنوان آخرین راه‌حل، استرس دارند.

قسمت سوم مودب بودن با زنان

1.با زنان با احترام رفتار کنید.

 بدترین کاری که می توانید برای یک زن انجام دهید این است که او را مثل یک تکه گوشت بالا و پایین نگاه کنید. زنان انسان‌هایی هستند که افکار، امیدها و اهداف خود را دارند و هرگز نباید به آنها چشم پوشی کنید و طوری با آنها رفتار کنید که انگار فقط برای چشمان شما هستند. هنگامی که با یک زن جدید ملاقات می کنید، به جای اینکه فقط به او خیره شوید، به جای اینکه با ذهن خود لباس او را درآورید، نام او را بپرسید و به طور واقعی با او آشنا شوید.

آقایان می دانند که باید با زنان محترمانه رفتار شود. زنان مرد عاشق خوش‌ذوق و خوش‌قلب را ترجیح می‌دهند.

2. در اعمال خود محترم باشید.

درهای خودرو یا ساختمان را باز کنید، صندلی ها را بیرون بکشید. هر زن متفاوت است، و باید ببینید که با کدام حرکات جنتلمن راحت است. به عنوان مثال، اگر کت خود را به خانمی سرد کنید، ممکن است جنتلمن باشد، اما اگر به شما گفت که خوب است، اصرار نکنید.

3. وقتی با یک زن در خیابانی راه می‌روید، شما از سمت ماشين ها راه بروید.

 این یک اقدام جنتلمن قدیمی است که به این منظور انجام می شود که هنگام راه رفتن از زن در برابر خیابان محافظت کنید. می توانید آن را بگیرید یا بگذارید، اما باید از آن آگاه باشید. ببینید زن هنگام امتحان اين كار چه واکنشی نشان می‌دهد و از آن برای تعیین اینکه آیا ژست را شیرین یا قدیمی می‌بیند، استفاده کنید.

4. از بحث در مورد موضوعاتی که احتمالاً برای او جالب نیست خودداری کنید.

اگر موضوعی را مطرح کردید و او به نظر علاقه ای نداشت، به سراغ چیز دیگری بروید.

5. با زنان مسخره حرف نزنید

مزاح کردن اشکالی ندارد، اما ظالم بودن راه حلی نیست. با این حال، تمسخر به این معنا نیست که آنها را کلمات مبتذل خطاب کنیم. لحن شما هر چقدر هم شوخی باشد، به زن آسیب می رساند

وقتی یک به اصطلاح “آقا” آنها را یک کلمه کثیف خطاب می کند. همچنین، هرگز و هرگز طوری رفتار نکنید که انگار بیشتر از یک زن در مورد چیزی می دانید، فقط به این دلیل که مرد هستید، زیرا فکر می کنید واقعاً می توانید چیزی به او «بیاموزید».

یکی از نشانه‌های یک جنتلمن قلابی، مردی است که با زنی خوب است و وقتی متوجه می‌شود که زنی عاشقانه به او نگاه نمی‌کند، شروع به صحبت کردن با او می‌کند. برای اینکه یک جنتلمن واقعی باشید، باید این ایده را بپذیرید که هر زن در دنیا عاشق شما نخواهد شد و همچنان با مهربانی با آنها رفتار کنید، مهم نیست که چه بخواهند یا چه نخواهند.

هرگز از تکنیک معاشقه معروف به “نگینگ” استفاده نکنید. این شامل استفاده از توهین های با درجه پایین یا تعارف پشت سر است. تاکتیکی که از فرهنگ پیک آپ آرتیست ها سرچشمه می گیرد. این بر اساس فلسفه ی تضعیف اعتماد به نفس زنان به گونه ای عمل می کند که از براندازی آنها جلوگیری کند، در نتیجه مرد را خونسردتر و کمتر مستأصل برای تضرع به زنان نشان می دهد. این یک ذهنیت بسیار بدبینانه است و هیچ زن باهوش، بالغ و باکلاسی این را قابل قبول نمی داند. شما به عنوان یک اراذل و اوباش، دلال محبت، مزاحم یا “بازیکن” در نظر گرفته می شوید تا یک جنتلمن.

6. وقتی عصرها از نامزد خود جدا می شوید به او احترام بگذارید.

 در صورت امکان به او پیشنهاد دهید تا به در (یا ماشین) او بروید. اگر نامزد شما مجبور است دور از خوابگاه یا خانه خود پارک کند، همیشه به او پیشنهاد دهید که با ماشین به مقصد خود برگردید. در عین حال، نمی‌خواهید از محدودیت‌های خود فراتر بروید و به یک دختر این احساس را بدهید که خودش نمی‌تواند بیرون برود.

ناگفته نماند که اگر نامزدتان به خانه شما آمده است، نباید فقط روی مبل بمانید و در حین رفتن او بگویید «میبینمت». سعی کنید حداقل او را به سمت در یا ماشینش همراهي كنيد.

7. در مورد سنت های قدیمی احتیاط کنید.

می‌تواند دشوار باشد که دقیقاً از کدام سنت‌های مؤدبانه پیروی کنیم و کدام سنت‌ها را نادیده بگیریم. آنچه در مکان و دوران «دانتون ابی» مناسب است، ممکن است امروز در شرایط شما درست باشد یا نباشد. به طور کلی، فقط نسبت به حساسیت مدرن و مستقل یک خانم حساس باشید و اگر او از کارهای شما ناراحت به نظر می رسد، کمی عقب نشینی کنید.

قسمت چهارم جنتلمن بودن برای نامزدتان

1.فداکار باشيد

 به یاد داشته باشید که وقتی در اطراف نامزد خود هستید به انجام کارهای خوب برای او ادامه دهید. اگر چیزی حمل می‌کند، وقتی آن را زمین گذاشت، آن را بردارید و همیشه با مهربانی به او بگویید که می‌خواهید به او کمک کنید، با گفتن “اوه، بگذار آن را برایت بگیرم”، هر شی که باشد. به یاد داشته باشید، خودخواه بودن جذاب نیست. اگر با نامزدتان تلویزیون تماشا می‌کنید و می‌دانید که او یک برنامه یا رویداد ورزشی خاص را دوست دارد، همان كانال را تماشا كنيد. او بیشتر از آنچه شما می دانید قدردان این اندک از خودگذشتگی خواهد بود.

با این اوصاف، شما نمی خواهید به نامزد خود احساس درماندگی کنید، یا اینکه باید هر کاری برای او انجام دهید. توجه داشته باشید – اگر وقتی سعی می کنید وسایلی را برای او حمل کنید یا به او کمک کنید عصبانی به نظر می رسد، ممکن است بخواهید از این کار عقب نشینی کنید و در زمانی که واقعاً به آن نیاز دارد، نه فقط به صورت نمادین، به او کمک کنید.

2. هدایای غیرمنتظره به او بدهید.

 ظاهر شدن با یک کارت یا گل می تواند خوب باشد و نه فقط برای تعطیلات. گران بودن كادو مهم نیست. این تلاش است در واقع، یک گل رز، یک یادداشت عاشقانه کوچک روی بالش او، هدیه کتابی که می خواست بخواند، یا یک بوسه صمیمانه، هر دختری را برای روزها راضی نگه می دارد. این هدایای کوچک باعث می‌شود او متوجه شود که حتی زمانی که در اطراف نیست و شما برای به دست آوردن چیزی برای او تلاش کرده‌اید، در فکر شماست.

اگرچه آب نبات و گل ها خوب هستند، هدایای شخصی حتی زیباتر هستند. دو بلیت نمایشنامه‌ای که او می‌خواست ببیند، یک یادگاری با نام او از جایی که باید بدون او بازدید می‌کردید، یا پوستری که باعث شد به او فکر کنید، واقعاً نشان می‌دهد که به او فکر می‌کنید، نه فقط نسخه ای رمانتیک از آنچه هر دختری می تواند باشد.

3. به او محبت زیادی نشان بدهید.

 اگر واقعا نامزدتان را دوست دارید، از طریق تماس های عاشقانه به او بگویید. اگر در انظار عمومی هستید، دست او را بگیرید یا بازوی خود را دور شانه‌اش قرار دهید، یا زمانی که می‌خواهید به گونه‌اش بوسه اي بزنيد. وقتی تنها هستید، می‌توانید با بوسیدن گردن او یا نوازش پشت یا ران‌هایش، تا زمانی که این پیشرفت‌ها بخواهید، صمیمی‌تر باشید. برای اینکه یک جنتلمن واقعی باشید، باید به آرامی حرکت کنید و قبل از اینکه بخواهید چیزی غیر از بوسیدن را امتحان کنید، صبر کنید تا دختر آماده شود.

آقایان واقعی به اینکه با نامزدشان دیده می شوند افتخار می کنند و به آنها محبت زیادی می کنند، حتی اگر دوستانشان در اطراف باشند. وقتی دوستانتان در اطراف هستند دست نامزدتان را بگیرید.

4. كنار نامزدتان بایستيد

اگر کسی به او نگاه می کند یا پیشرفت های ناخواسته ای دارد، مداخله کنید. دست خود را دور شانه او بگذارید و حرکت کنید

نزد نامزدتان بروید و به جای او صحبت کنید. تماس فیزیکی به او اطمینان می دهد و به متجاوز می فهماند که باید با هر دوی شما برخورد کند. این جنتلمنانه نیست که اجازه دهید مردان دیگر نسبت به نامزد شما جسارت کنند یا در مورد او اظهارنظرهای زننده ای داشته باشید.

شما نباید آن مرد را تهدید به کتک زدن یا نام بردن از او کنید. درعوض، كنار نامزدتان برويد و به ان مرد بگوييد عقب نشيني كند.

5. هیچ چیز منفی در مورد او به دوستان خود نگویید.

 اگر واقعاً می خواهید یک جنتلمن واقعی باشید، هرگز نباید در مورد نامزدتان به دوستان خود چیزی منفی بگویید. ممکن است فکر کنید که شکایت از نامزدتان این که انگار واقعاً به او علاقه ای ندارید، کار جالبی باشد، اما این رفتاری فوق العاده بي احترامی است که به نامزدتان  بازمی گردد و شما را رقت انگیز نشان می دهد. تنها زمانی که در مورد نامزد خود با دوستان خود صحبت می کنید این است که او را تحسین کنید یا در یک موقعیت خاص واقعاً از آنها مشاوره بخواهید.

کلید جنتلمن بودن احترام به همه مردم است. هیچ چیز بی‌احترامی‌تر از این نیست كه نامزدتان را فقط برای خنده بررسي كنند.

6.بیش از حد در مورد او برای دوستان خود نیز فاش نکنید.

 یکی دیگر از مواردی که اگر می‌خواهید یک جنتلمن باشید باید از آن اجتناب کنید این است که به دوستان خود در مورد آخرین پیشرفت جنسی خود با نامزدتان که قرار ملاقات دارید بگویید. صحبت کردن در مورد رابطه جنسی با دختری که نامزد شماست يا اینکه او در رختخواب چگونه است یا حتی چه جور بوسنده ای است جنتلمنانه نیست. این نوع چیزها قرار است بین شما دو نفر بماند، و گفتن اینکه چه اتفاقی افتاده – یا اتفاقی نیفتاد – بین دو برگه به دوستانتان بدترین کاری است که می توانید با یک دختر انجام دهید.

واقعاً باید عادات اتاق خواب خود را برای خود نگه دارید.

7.او را مجبور نکنید کاری را انجام دهد که با آن راحت نیست.

 یک جنتلمن واقعی محدودیت های یک زن را می شناسد و به آنها احترام می گذارد. اگر دختری که با او قرار ملاقات می گذارید یا می بینید آماده نیست با شما بخوابد – یا نمی خواهد حتی قبل از ازدواج یا تعهد جدی به او نزدیک شود – باید به این تصمیم احترام بگذارید به جای اینکه او را برای انجام کارهای بیشتر تحت فشار قرار دهید. داشتن رابطه جنسی یا صمیمی تر شدن ممکن است به نظر شما مهم نباشد، اما هر زنی محدودیت های خاص خود را دارد و ایده های خود را در مورد آنچه می خواهد با بدن خود انجام دهد دارد. هرگز او را مجبور نکنید بیش از آنچه می‌خواهد انجام دهد، و هرگز باعث نشوید که به خاطر چسبیدن به اسلحه‌هایش احساس بدی داشته باشد.

یک جنتلمن واقعی به زن اجازه می‌دهد تا جایی که می‌خواهد برود تماس بگیرد و هرگز باعث نمی‌شود که او به خاطر انجام ندادن آنچه می‌خواهد احساس گناه یا بدی کند. او برای گوش دادن به یک زن وقت می گذارد و صبر دارد تا منتظر کسی باشد که ارزشش را دارد.

مطلب پیشنهادی

علائم اوتيسم در بزرگسالي

علائم اوتیسم بزرگسالي چيست؟

اوتیسم یک ناتوانی ذاتی و مادام العمر است که افراد مختلف را به طرق مختلف …

چطور مزاحمي را كه شماره مي خواهد را رد كنيم

چگونه مزاحمي را که شماره شما را می خواهد رد کنيد

اگر پسری به شما علاقه مند است و شماره شما را می خواهد که واقعاً …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *