چگونه توجه يك پسر را براي خواستگاري جلب كنيم
جلب توجه يك پسر براي اينكه از شما خواستگاري كند نيازمند دانستن روش هاي زير است.

چگونه توجه يك پسر را براي خواستگاري جلب كنيم؟

وقتی از پسری خوشت می‌آید و فكر مي كني اين پسر خواستگاري مناسب براي تو هست، این احساس دردناک است که او به تو توجهی نمی‌کند. خوشبختانه می توانید با جلب توجه او وارد رادار او شوید. چشم او را با یک لباس عالی، تماس چشمی و لبخند بکشید. علاوه بر این، یک مکالمه معمولی داشته باشید تا واقعاً توجه او را به خود جلب کنید و شخصیت خود را نشان دهید تا او بیشتر به سمت شما جذب شود. همچنین برقراری ارتباط با او از طریق رسانه های اجتماعی مفید است تا او ببیند چقدر عالی هستید. دقت كنيد در تمام اين مراحل بايد حد و مرز رفتاري را حفظ كنيد تا اين آشنايي منجر به يك خواستگاري شود.

روش 1 جلب نظر يك پسر براي خواستگاري

1.لباسی پوشيده و زيبا بپوشيد.

 وقتی لباسي می پوشید که به شما احساس عالی بودن مي دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و باعث می شود جذاب تر به نظر برسید. لباسي را انتخاب کنید که شما را زيباتر کند. این امر توجه او را جلب خواهد کرد.

• نگران شیک بودن نباشید. او بیشتر به اعتماد به نفس شما توجه خواهد کرد نه لباس شما.

نکته: رنگ قرمز را به لباس خود اضافه کنید تا همه نگاه ها را به خود جلب کند!

2. اگر به طور معمول آرایش می کنید، رژ لب قرمز بزنید.

برای داشتن یک پسر براي خواستگاري نیازی به آرایش کردن ندارید، اما اگر آرایش بخشی از ظاهر شما باشد، رژ لب قرمز  یک گزینه عالی است. رژ لب قرمز یک رنگ جذاب در نظر گرفته می شود، بنابراین باعث می شود پسري كه به فكر خواستگاري شما است  فکر کنند که شما جذاب تر هستید. برای انتخاب آسان از قرمز کلاسیک استفاده کنید. از طرف دیگر، رنگ قرمز خود را با رنگ پوست خود مطابقت دهید. اگر رنگ پوستتان سرد است، قرمز را با تم مایل به آبی بپوشید یا اگر پوست گرمی دارید، قرمز با تم رنگ نارنجی بپوشید.

• اگر از آرایش متنفرید، نگران استفاده از رژ لب قرمز نباشید. شما نباید یک خود کاذب را به نمایش بگذارید: شما می خواهید که او جذب آن چیزی شود که شما هستید.

3. برای اینکه او شما را به یاد بیاورد، یک بوي جذاب براي خواستگار خود استفاده كنيد.

 اين بوي جذاب هم می تواند توجه پسري كه مي خواهيد از شما خواستگاري كند را جلب کند و هم شما را به یاد او بیاورد. بويي را انتخاب کنید که دوست دارید و بوی خوبی به شما می دهد. سپس، هر زمان که در اطراف پسري كه خواهان خواستگاري شماست بودید، آن بو را استفاده كنيد.

• به عنوان مثال، ممکن است از عطر، لوسیون معطر، شامپوی معطر، یا روغن های ضروری رقیق شده استفاده کنید.

4. تماس چشمی برقرار کنید و ۲ تا ۳ ثانیه به او لبخند بزنید.

 تماس چشمی با پسري كه مي خواهيد از شما خواستگاري كند نشان می دهد که متوجه او شده اید. اگر شما هم لبخند بزنید، او می‌داند که ممکن است علاقه مند باشید. به علاوه، لبخند زدن چهره شما را جذاب تر می کند. هرگاه در اطراف او بودید، به چشمان او نگاه کنید و لبخند بزنید.

• بیش از 3 ثانیه به او خیره نشوید زیرا ناراحت می شود.

لبخند زدن شما كمك مي كند كه پسر مورد نظر استرسش كاهش يابد و بتواند درخواست خواستگاري را مطرح كند.

5.برای جلب توجه او از زبان بدن باز استفاده کنید.

بدن خود را به سمت او قرار دهید و بازوهای خود را در دو طرف بدن پایین نگه دارید. این به او نشان می دهد که شما با او راحت و نزدیک هستید. از موقعیت‌هایی که شما را بسته است، مانند قرار دادن دست‌ها روی سینه یا روی هم انداختن پاها، اجتناب کنید.

• سعی کنید از او دور نشوید زیرا این کار شما را از او دور می کند.

6.وقتی از کنارش می گذری بر او توجه كنيد.

هر وقت از کنار پسري كه به فكر خواستگاري از شماست رد شدید، به او نگاه کنید، لبخند بزنید.

• اگر به دلایلی علاقه ای به او ندارد، می توانید طوری رفتار کنید که انگار رفتارتان یک تصادف بوده است.

روش 2

صحبت کردن با او

1.از او سوال بپرسید تا بتوانید با او آشنا شوید.

مردم دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند، بنابراین اگر به حرف های او علاقه نشان دهید، اعتماد به نفس او افزایش می یابد. با پرسیدن سوال از او صحبت کنید. سپس، به پاسخ او گوش دهید. در حین صحبت سر تکان دهید و آنچه را که به او گفت بازگو کنید.

• ممکن است بپرسید، “برنامه شما برای تابستان چیست؟” “آخر هفته گذشته چه کار کردی؟” یا “گروه مورد علاقه شما چه نوع موسیقی را می نوازد؟”

• اگر هنوز در مدرسه هستید، سوالاتی در مورد تکالیف خود بپرسید، مانند “کدام موضوع را برای پروژه تحقیقاتی انتخاب کردید؟” یا “آیا امسال به امتحانات بازی مدرسه می روی؟”

2دانش و نظرات خود را به اشتراک بگذارید تا به او نشان دهید که باهوش هستید.

 پسرها جذب هوش شما خواهند شد، پس از بیان نظر خود نترسید. با گفتن ایده ها و نظرات خود با او صحبت کنید. فقط با درگیر نشدن در بحث، رابطه را مثبت نگه دارید.

• در مورد کتاب هایی که خوانده اید و رویدادهای جاری صحبت کنید.

• اگر در مدرسه هستید، ممکن است در مورد موضوعاتی که مطالعه می کنید نظر بدهید. می توانید بگویید: “به نظر من جالب است که کتابی که ما در کلاس انگلیسی مطالعه می کنیم با آنچه در کلاس تاریخ مطالعه می کنیم مرتبط است.”

• اشکالی ندارد که در مورد مسائل اختلاف نظر داشته باشید. با اذعان به تفاوت و تغییر موضوع صلح کنید. اگر او نظر متفاوتی با شما دارد، بگویید: «شنیدن نظر دیگران در مورد چیزها همیشه جالب است. بازی جمعه رو دیدی؟”

3.از او صمیمانه تعریف کنید تا احساس خوبی به او بدهید.

هر زمان که در اطراف او هستید به دنبال دلایلی برای تعریف و تمجید از او باشید. تعریف و تمجیدها نباید همیشه معطوف به ظاهر او باشد. به او بگویید چه چیزی در مورد دستاوردها و شخصیت او دوست دارید. این کار به او نشان می دهد که متوجه او می شوید که توجه او را جلب می کند.

• ممکن است بگویید، «امروز موهای شما واقعاً باحال به نظر می‌رسند» یا «امروز صبح بسیار عالی است».

4از او در مورد چیزی کمک بخواهید تا احساس نیاز کند.

همه احساس نیاز را دوست دارند، بنابراین درخواست کمک راهی عالی برای برقراری ارتباط با کسی است. به علاوه، دلیلی برای صحبت با او به شما می دهد. لطف یا کار کوچکی را انتخاب کنید که می دانید او می تواند در آن کمک کند. سپس بپرس که آیا او به تو كمك می دهد.

• بگویید، “می توانید به من کمک کنید تا برای جلسه امروز آماده شوم؟” «آیا به من نشان می‌دهی چگونه این را جمع کنم» یا «آیا به من کمک می‌کنی تا برای پناهگاه حیوانات محلی کمک‌های مالی جمع‌آوری کنم؟»

• اگر هنوز در دانشگاه هستید، از او برای انجام یک تکلیف یا فعالیت کمک بخواهید. بگویید، “آیا می توانید به من نشان دهید که چگونه توپ منحنی پرتاب کنم؟” “آیا به من کمک می کنی تا برای مسابقات مناظره در روز شنبه آماده شوم؟” یا “اگر مقاله شما را تصحیح کنم آیا مقاله من را تصحیح خواهید کرد؟”

روش 3

نشان دادن شخصیت خود

1.با اعتماد به نفس رفتار کنید تا به نظر خوب برسید.

 اعتماد به نفس شما را جذاب و جالب می کند. برای نشان دادن اعتماد به نفس خود، قد بلند بایستید، به چشمان مردم نگاه کنید و زیاد لبخند بزنید. علاوه بر این، روی استعدادها و دستاوردهای خود تمرکز کنید تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، که نشان خواهد داد.

• اگر اعتماد به نفس پایینی دارید، با فهرست کردن نقاط قوت خود، دستیابی به هدف و استفاده از خود گفتاری مثبت، روی ایجاد اعتماد به نفس خود کار کنید.

2. علایق خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا جالب به نظر برسید.

 علاقه مند بودن به چیزی باعث می شود که فردی هیجان انگیز و جالب به نظر برسید. وقتی مردی که مي خواهيد از شما خواستگاري كند در اطرافتان است درباره علایقتان صحبت کنید. اگر می توانید، اقلامی مانند دکمه، کلاه یا کتانی بپوشید که احساسات شما را منعکس می کند. علاوه بر این، در مورد علایق خود به صورت آنلاین پست کنید.

• برای مثال، ممکن است چیزی شبیه این بگویید: “هنر من به من اجازه می دهد آنچه را که واقعاً در درونم احساس می کنم بیان کنم و با دیگران ارتباط برقرار کنم.”

• اگر سر کار هستید، در مورد اهداف حرفه ای خود صحبت کنید. بگویید، “من می خواهم مدتی در این شرکت بمانم، بنابراین برای ارتقاء کار می کنم.” اگر در مدرسه هستید، در مورد فعالیت های فوق برنامه خود صحبت کنید. بگویید: “من یک باشگاه جدید برای کمک به حیوانات راه اندازی می کنم زیرا به حقوق حیوانات علاقه مند هستم.”

• به طور مشابه، ممکن است تی شرتی بپوشید که دارای حرف مورد علاقه شما باشد یا یک کیف همراه با چاپی مرتبط با سرگرمی خود حمل کنید.

3. در سرگرمی‌ها و فعالیت‌ها شرکت کنید تا فردی کاملاً جامع باشید.

درگیر شدن در چیزی باعث می شود که به نظر بهتر برسید. کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال می کند و در مورد آنها به صورت آنلاین پست کنید. وقتی در اطراف پسری هستید که مي خواهيد از شما خواستگاري كند، مشخص کنید که درگیر همه کارهای سرگرم کننده ای هستید که انجام می دهید.

• مشغول بودن در واقع می تواند او را بیشتر به شما علاقه مند کند، زیرا روشن می کند که شما صرفاً روی یافتن رابطه متمرکز نیستید.

• چیزی شبیه این بگویید: «من خیلی هیجان زده هستم که روز جمعه نصف روز داریم زیرا به چند ساعت استراحت نیاز دارم. این آخر هفته مملو از کلاس هنر، نمایش من است.”

4. چیز جدیدی را امتحان کنید تا ماجراجو به نظر برسید.

 به چیزهایی فکر کنید که همیشه می خواستید امتحان کنید یا شاید از امتحان کردن می ترسید. سپس، هر ماه 1 مورد جدید را بررسی کنید. این به او نشان می‌دهد که شما هیجان‌انگیز و ماجراجو هستید و همین امر باعث جلب توجه او می‌شود.

• برای مثال، بانجی جامپینگ بروید، یک رستوران جدید را امتحان کنید، به یک باشگاه بپیوندید، سرگرمی جدیدی را شروع کنید، یا در کلاس شرکت کنید.

روش 4

استفاده از رسانه های اجتماعی

1.حساب های رسانه های اجتماعی او را دنبال کنید تا با او ارتباط برقرار کنید.

 اگر قبلاً در رسانه‌های اجتماعی نیستید، اولین حرکت مرتبط را انجام دهید و برای او درخواست دوستی ارسال کنید یا «فالو» را بزنید. به احتمال زیاد، او به طور خودکار شما را دنبال خواهد کرد. این اطمینان حاصل می کند که او پست های شما را می بیند. بعلاوه، تماس او با شما از طریق نظر دادن در مورد پست شما یا ارسال پیام مستقیم برای شما آسان تر می شود.

• همه حساب های او را به یکباره دنبال نکنید. با پلتفرمی که بیشتر استفاده می‌کنید شروع کنید، سپس در عرض چند روز از پلتفرم‌های دیگر فاصله بگیرید. این باعث می شود به نظر برسد که شما فقط صفحات دیگر او را کشف می کنید.

2. در مورد علایق و فعالیت های خود در رسانه های اجتماعی پست کنید.

 نکات مهم روز خود را درج کنید تا او بتواند ببیند که شما چه شکار شگفت انگیزی هستید. ترکیبی از عکس‌ها، به‌روزرسانی‌ها و رویدادهایی را که در آن شرکت می‌کنید پست کنید. این به او نشان می دهد که شما درگیر چیزهای سرگرم کننده زیادی هستید که ممکن است او را علاقه مند کند.

• برای مثال، یک عکس با دوستان خود پست کنید، از عکسی از ورزش خود استفاده کنید، عکس گربه خود را اضافه کنید، یا یک عکس پیشرفت از نقاشی که روی آن کار می کنید، پست کنید.

هشدار: مهم است که هنگام ارسال آنلاین مراقب باشید. موقعیت مکانی، اطلاعات شخصی یا اطلاعات تماس خود را در رسانه های اجتماعی پست نکنید. به طور مشابه، از به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که شخصی می تواند برای یافتن شما استفاده کند یا نمی خواهید عمومی شود، خودداری کنید.

مقاله مرتبط: چطور مثبت حرف بزنيم؟

3.عکس‌هایی را که از زندگی لذت می‌برید اضافه کنید، اما سلفی‌های خود را محدود کنید.

سلفی‌ها می‌توانند احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، پس از گرفتن آن‌ها احساس بدی نداشته باشید. با این حال، ارسال بیش از حد سلفی می تواند شما را خودشیفته یا کسل کننده به نظر برساند. درعوض، مطمئن شوید که بیشتر عکس‌هایتان به شما نشان می‌دهند که در حال انجام کاری هستید. این کار به جای اینکه او را مجبور به پیمایش کند، چشم او را به سوی شما جلب می کند.

• سعی کنید از دورتر عکس سلفی بگیرید تا مردم ببینند در اطراف شما چه می گذرد. این به مردم می‌گوید که در حال انجام یک کار سرگرم‌کننده هستید و در عین حال ظاهر خود را به رخ می‌کشید.

4.تعداد دفعات ارسال مطالب منفی در رسانه های اجتماعی را محدود کنید.

اشکالی ندارد که گاهی در زمانی که به حمایت یا مشاوره نیاز دارید درباره رویدادهای منفی زندگی خود پست بگذارید. با این حال، ارسال فحاشی های طولانی و شکایات مکرر برای بسیاری از مردم خاموش است. شما می‌خواهید که اين پسر شما را به‌عنوان فردی مثبت‌اندیش ببیند که از زندگی لذت می‌برد.

• برای مثال، ارسال چیزی مانند «امروز روز سختی را پشت سر گذاشتم، اما از دوستانم سپاسگزارم» یا «در حال حاضر واقعاً به حمایت نیاز دارم، زیرا سگم را امروز از دست دادم»، اشکالی ندارد. با این حال، از اظهارنظر در مورد افرادی که از آنها متنفر هستید یا موضوعات قطبی، و همچنین نظراتی مانند “همیشه همه چیز اشتباه می شود” یا “مردم واقعاً بد هستند” خودداری کنید.

مطلب پیشنهادی

چطور عاشق بهتري باشيم

چگونه عاشق بهتری شویم

چه در رختخواب باشد چه بیرون، یک ازدواج جدید یا یک ازدواج قدیمی، همه می …

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *