آموزش رفتار جنسي در ماه عسل
سفر ماه عسل براي افزايش صميمت جنسي بين شما و همسرتان است. اين مقاله نكاتي كه براي برگزاري درست اين سفر است را به شما آموزش مي دهد.

آموزش ماه عسل: نكات مهم برای رضایت از رابطه جنسی

اگر قصد رفتن به ماه عسل خود را دارید، تيريك مي گويم. شما به عنوان یک زوج متاهل در ماه‌ها و سال‌های آینده چیزهای زیادی برای لذت بردن خواهيد داشت. اما خود ماه عسل جشن رسمی صمیمیت برای شما و معشوقتان است (بدون پدر و مادر، بدون جزئیات برنامه‌ریزی – وای!). همیشه می‌توانید از دوستانی که قبلاً ازدواج کرده‌اند و ماه عسل خود را سپري كرده اند، نکات جنسی براي ماه عسل را بپرسيد. خوب، کلمه ماه عسل بدون صحبت در مورد رابطه جنسی بي معني است. من اینجا هستم تا بهترین نکات جنسی ماه عسل را برای لذت و صمیمیت بیشتر بين شما و همسرتان به شما ارائه دهم تا زندگی خود را با هیجان شروع کنید. !

چند نکته مفید برای ماه عسل شما و همسرتان

سال‌های اولیه ازدواج همیشه هیجان‌انگیز است و همسران  وقت خود را به كاوش جسم و روح یکدیگر مي گذرانند. داشتن رابطه جنسی دو یا سه بار در روز توسط تازه ازدواج کرده ها بی سابقه نیست. در طول روز و تمام شب غرق رابطه با يكديگر می‌شوید. ماه عسل تازه آغاز سفر باشکوه رابطه زناشويي است.

بنابراین، نکات جنسی ماه عسل  كه در اين مقاله آمده است. به شما در لذت بردن از رابطه جنسی در ماه عسل كمك می کند.

در طول ماه عسل اول استراحت كنيد بعد رابطه را شروع كنيد.

پس از ماه‌ها  تلاش براي برنامه‌ریزی عروسی هر دوی شما باید کمی استراحت و آرامش داشته باشید. بسیار مهم است که قسمتي از وقتتان را در ماه عسل با تا لنگ ظهر خوابیدن، سفارش سرویس غذا براي اتاق ، در آغوش گرفتن و رفتن به اسپا بگذرانید.

 استرس و خستگی به عنوان قاتل میل جنسی شناخته می شوند، بنابراین زمانی که هر دوی شما خسته هستید، رابطه جنسی دشوارتر است. پس فقط آرام باشید – وقتی خودتان در آرامش هستيد احساس میل جنسیتان نسبت به همسرتان افزايش مي يابد. بنابراین، تنها چیزی که نیاز دارید این است که با رعایت نکات مفید اين مقاله در ماه عسل، آرامش داشته باشید و از رابطه جنسی در ماه عسل لذت ببرید.

برنامه ریزی جنسی براي  ماه عسل یکی از مهم ترین نکات رابطه جنسی ماه عسل است که باید در نظر بگیرید.

در ماه عسل اول استراحت كنيد هر دو شما خسته از برنامه طولاني عروسي هستيد.
در ماه عسل مدتي را به تجديد قوا و آرامش كنار يكديگر بگذرانيد.

قبل، در طول و بعد از ماه عسل، ارتباط جنسی مداوم و برای رضایت جنسی طولانی مدت و متقابل ضروری است. این كار با صادق بودن با یکدیگر در مورد خواسته ها و نیازهای شخصی شروع می شود.

 این زمان زمانی است که در مورد زندگی جنسی که می خواهید با هم بسازید صحبت کنید و با ایده های جنسی منحصر به فرد خود در ماه عسل، شريك زندگي خود را به درونی ترین خیالات، تغییر و تحولات خود دعوت کنید.

در اینجا یک تمرین عالی وجود دارد، که بخشی جدایی ناپذیر از نکات جنسی ماه عسل است، تا شما بتوانيد تمایلات خود را با همسرتان به اشتراک بگذارید.

تمرین چراغ راهنمایی

برای انجام این فعالیت حداقل 30 دقیقه وقت بگذارید.

روی یک ورق کاغذ، 3 ستون سبز، زرد و قرمز را یادداشت کنید

چراغ سبز:

هر کاری که در حال حاضر دوست دارید هنگام صمیمیت با شریک زندگی خود انجام دهید – از پیش نوازي گرفته تا  رابطه ، در اين ستون يادداشت كنيد.

چراغ زرد:

 هر چیزی را که از نظر جنسی  با انجامشان مشكلي نداريد ولي مورد علاقه تان هم نيستند در اين ستون بنويسيد، مثلا رابطه هاي خشن، پوزيشن هاي جدید، برخی از فانتزی‌هایي كه ته ذهنتان داريد.

 چراغ قرمز:

کارهایی که دوست ندارید انجام دهید یا چیزهایی که شما را آزار می دهد یا ميل جنسي شما را از بين مي برد دراين ستون بنويسد.

مقاله مرتبط: هفت قدم رمانتيك قبل از برقراري رابطه زناشويي

تکالیف شما:

هر کاری را که در هر دو لیست چراغ سبز وجود دارد انجام دهید و حداقل سه مورد از پوزيشن هاي جنسی جدید یا موارد موجود در لیست زرد را امتحان کنید تا از رابطه جنسی نامحدود در ماه عسل لذت ببرید.

در اینجا چند نکته دیگر برای رابطه جنسی برای زوج هاي تازه ازدواج کرده است:

به يكديگر لباس هايي براي رابطه جنسي بهتر هديه بدهيد.

یکی از مفیدترین نکات جنسی ماه عسل این است که به یکدیگر لباس هاي عجیب و غریب هدیه دهید تا از رابطه جنسی پر شور با شریک زندگی خود لذت ببرید.

روغن را فراموش نکنید!!روغن‌هاي زیادی در بازار وجود دارد، اما از روغن‌های مبتنی بر آب استفاده کنید که برای حفظ PH ناحیه تناسلی و واژن بهترین است.

نکات جنسی ویژه برای تازه ازدواج کرده ها

ماه عسل زمان خوبی است كه كارهايي براي اوج لذت همسرتان راکشف کنید. اکثر زوج‌هایی که این کار را انجام می‌دهند گزارش می‌دهند که بسیار سرگرم‌کننده هستند، بنابراین نتیجه هر چه که باشد – رسيدن به اوج لذت یا نرسيدن به اوج لذت مهم نيست.

احساس ادرار کردن در حین تحریک بسیار طبیعی است زیرا بافت اطراف مجرای ادرار مملو از خون به آن ناحیه می شود و بافت منقبض می شود و به مثانه فشار می آورد.

برای احساس راحتی بیشتر ، بعد از یک استراحت سریع ادرار انجام دهید و سپس ادامه دهید. اگر در چند دقیقه اول پس از تخلیه مثانه همچنان میل شدید به ادرار کردن دارید، می توانید مطمئن باشید که انزال است.

انتظارات عملکرد را کنار بگذارید

به‌عنوان یک درمانگر جنسی، یکی از چیزهایی که از زوج‌ها می‌شنوم، انتظارات بالایی است که آنها در مورد ماه عسل خود دارند. بسیاری به این باور رسیده اند که قرار است روزهای بعد از سعادت عروسی از روی لوسترها تاب بخورد. در طول كل روز رابطه داشته باشند!

انتظارات خود از همسرتان را در  ماه عسل تعديل كنيد. ماه عسل براي اين است كه از نظر جنسی با هم راحت شويد و به سليقه جنسي هم پي ببريد.

ماه عسل براي آشنايي جنسي شما و همسرتان است. انتظارات بالا از شروع رابطه نداشته باشيد.
انتظارات خود را از ماه عسل تعديل كنيد.

اگر می خواهید از ماه عسل و روزهای اولیه ازدواج خود لذت ببرید، این توصیه جنسی برای تازه ازدواج کرده ها بسیار مهم است.

رابطه جنسی یک تجربه دو نفره است، بنابراین آنچه مهمتر است تمرکز بر لذت و کاوش برای لذت متقابل است. من می بینم که بسیاری از مردان از نداشتن رابطه جنسی هر روزه با همسرشان دلسرد می شوند، یا به خاطر اینکه هر بار به شریک زندگی خود به اوج لذت نمي رسانند، خود را تحقیر می کنند.

مقاله مرتبط: راهنماي صداهاي زناشويي براي نوعروس ها

بگذارید ماه عسل در مورد صمیمیت و ارتباط باشد، که شامل پیش نوازي، نوازش، تماس چشمی، پوست به پوست، عشق، سرگرمی و معاشقه است. وقتی همه این عناصر را در رابطه زناشويي داشتيد، اين ها لذت و شوق را وارد زندگي شما خواهند كرد.

همه چیز درباره لذت

صمیمی شدن در ماه عسل به معني “لذت” بردن است. به نظر من توجه به شریک زندگیتان، صبور بودن و تبدیل شدن به یک معشوق پرشور که از ابتدا تا انتها درگیر تجربه جنسی است، بسیار مهم است.

در زیر چند نکته دیگر برای رابطه جنسی ماه عسل برای لذت بردن از رابطه جنسی عالی در ماه عسل آورده شده است.

توجه –

هماهنگی با نیازهای شریک زندگی خود و گوش دادن، تماشا کردن و توجه به نشانه های کلامی و غیرکلامی بسيار مهم است. از رفتار بدنشان متوجه مي شوید که به نقطه‌ی درست برخورد کرده‌اید، شما بايد ياد بگيريد از ناله‌ها و احساسات شريك زندگيتان رمز گشايي كنيد.

نشانه ها را  بررسی كنيد و مطمئن شويد که کاری که انجام می‌دهيد احساس «اوه خیلی خوب» به شریک زندگيتان مي دهد. اگر اينطور نيست رفتار خود را مجددا  تنظیم کنيد و به تلاش برای برقراری ارتباط ادامه دهيد.

احساسات-

تسلط بر هنر پیش نوازي باعث مي شود رابطه جنسی به یک رویداد شهوانی، وسوسه انگیز و اغوا کننده تبدیل شود. افرادي كه هنر پيش نوازي را بلد هستند، تمام حواس از جمله ذهن را تحریک می کنند و شریک زندگی خود را با اشتياق منتظر خود نگه می دارند. آنها می دانند چگونه تک تک اعضای بدن معشوق خود را نوازش کنند، بچشند و آن را گرامی بدارند و از ابراز اشتیاق یا لطافت هراسی ندارند. آنها همچنین عمیقا کنجکاو هستند و راه های مختلفی برای برقراری ارتباط جنسی با شریک زندگی خود پیدا کرده یا ابداع می کنند.

انگشتان و زبان خاص هستند

در ماه عسل و هر روز بعد از آن، از تمام  قابليت هاي خود استفاده کنید. یعنی از تمام بدن خود برای لذت بردن از همسرتان استفاده کنید. به انگشتان و زبان به طور همزمان توجه ویژه ای داشته باشید و از آنها استفاده کنید.آهسته حرکت کنيد و مدتي آنجا بمانيد. از انگشتان خود برای چند دقیقه استفاده کنید و سپس به پیش‌ نوازي بازگردید.

مقاله مرتبط: وقتي حوصله رابطه جنسي با همسر رو نداريم چه كنيم؟

خوش بگذره!!!

در پایان، ماه عسل شما قرار است زمان خوبی باشد و بخنديد. بگذارید این ماه عسل خاطره اي شيرين در زندگی شما باشد که باید به خاطر بسپارید زیرا از بین همه افراد دنیا، هر دوی شما یکدیگر را انتخاب کرده اید و این بسیار خاص است. از همدیگر لذت ببرید.

این مقاله یک راهنمای کامل جنسی برای زوج های متاهل است که برخی از بهترین نکات رابطه جنسی ماه عسل را برای شما و شریک زندگیتان دارد. پس شروع به ساختن خاطرات زيبا و پرشور در ماه عسل خود کنید!

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *