نشانه هايي كه مي گويد اين مرد ديگر شما را دوست ندارد
در اين مقاله در مورد نشانه هاي مردي كه ديگر دوستتان ندارد مي خوانيم.

نشانه هايي كه بدانيد اين مرد شما را دوست ندارد.

هنگامی که در یک ازدواج یا رابطه طولانی مدت هستید، احساس اینکه مرد به اندازه کافی به شما اهمیت نمی دهد. حس مي كنيد اين مرد شما را دوست ندارد. اين حس می تواند ناراحت کننده باشد. شما ممکن است زمان و تلاش كافي صرف رابطه تان کنید. ولي چون به نظر می رسد مرد دیگر به شما اهمیتی نمی دهداحساس ناراحتی کنید. برخی از علائم هشداردهنده وجود دارد که ثابت مي كند واقعا مرد به شما اهمیت نمی دهد. وجود اين علائم نشان مي دهد که احساسات شما معتبر هستند و فقط تصورات شما نيست.

علامت  هايي در رفتار مردي كه ديگر دوستتان ندارد وجود دارد كه كمك مي كند تا زودتر متوجه شويد رابطه شما به اتمام رسيده است.
علامت هايي در رفتار مردي كه ديگر دوستتان ندارد وجود دارد كه كمك مي كند تا زودتر متوجه شويد رابطه شما به اتمام رسيده است.

20 علامت هشدار دهنده که مرد شما به شما اهمیتی نمی دهد و شما را دوست ندارد

اگر فکر می کنید “مردي دیگر مرا دوست ندارد” بیست علامت زیر را در نظر بگیرید:

1. به نظر می رسد که شما آخرین اولویت او هستید

در شروع رابطه، زمانی که همه چیز خوب پیش می رفت، احتمالاً مرد تان ن شما را در اولویت قرار می داد. او هنگام برنامه ریزی، شما را در نظر می گرفت و به نظر می رسید که شادی شما اولویت اصلی او بود.

ممکن است متوجه شوید که الان  انتخاب آخر برای او براي گذراندن زمان شده اید. او ترجیح می دهد با دوستان خود بنشیند یا زمانی را صرف سرگرمی با دوستانش کند تا با شما.

او حتی ممکن است هنگام برنامه ریزی از شما کاملاً دوری کند و تنها زمانی با شما وقت بگذراند که گزینه دیگری نداشته باشد. این یک نشانه واضح است که او به اندازه کافی به شما و ارتباطش با شما اهمیت نمی دهد.

2.  ارتباط شما فقط بر رابطه جنسي متمركز است.

در حالی که بسیاری از افراد برای رابطه جنسی ارزش قائل هستند، اما این تنها جنبه یک زندگي موفق نیست. اگر مرد شما فقط زمانی که شما دو نفر در حال رابطه جنسی هستید می خواهد با شما وقت بگذراند. این یکی از نشانه هایی است که او به شما اهمیت نمی دهد. مطمئناً انتظار می رود که شما دو نفر رابطه جنسی داشته باشید. اما مردی که به شما اهمیت می دهد می خواهد زمان خوبی را با هم خارج از رابطه جنسی سپری کند.

اگر او فقط نیازهای جنسی خود را برآورده می کند. بعد از آن نمی خواهد دیگر با هم وقت بگذرانند، احتمالاً این احساس را دارید که “شوهرم به من اهمیت نمی دهد.”

3. او از شما دوري مي كند.

طبیعی است که افراد در روابط طولانی مدت علایق جداگانه ای داشته باشند و مدتی را جدا از هم بگذرانند، اما اگر او کلاً از شما دوری می کند، احتمالاً این یکی از بزرگترین نشانه هایی است که او  شما را دوست ندارد و به شما اهمیت نمی دهد.

وقتی شریک زندگيتان به شما اهمیت می دهد و شما را دوست دارد، می خواهد زمانی را با هم بگذرانيد. اگر در موقعیتی هستید که به نظر می رسد شوهر یا نامزد شما به شما اهمیتی نمی دهد، ممکن است متوجه شوید که او کاملاً از شما فاصله می گیرد.

شاید او به سر کار می رود، بعد از آن برای شام با دوستانش بیرون می رود و تا زمان خواب به خانه نمی آید.

4. احساس می کنید شما به دنبال او افتاده ايد.

وقتی دیگر نمی‌خواهد با شما باشد، به نظر می‌رسد که دارد از شما دور مي شود و شما دنبالش افتاده ايد. اینطور می تواند به نظر برسد که انگار شما به او برای زمان، توجه یا تلاش التماس می کنید، و او خیلی کم به شما  اهميت می دهد.

شما نباید در یک رابطه سالم و شاد این کار را انجام دهید و این نشانه خوبی است که او به اندازه کافی اهمیت نمی دهد و شما را دوست ندارد.

مقاله مرتبط: پانزده اشتباه در ازدواج كه باعث طلاق مي شود

5. او از شما نمی پرسد که چگونه هستید، امروزتان چطور بود.

شوهري كه به شريك زندگيش اهمیت می دهد می خواهد درباره جزئیات زندگی روزمره شما بداند، مانند اینکه جلسه شما در محل کار چگونه بوده یا در طول شبانه روز دخترانتان چه کرده اند.

وقتی اهمیتی نمی‌دهد، احتمالاً متوجه می‌شوید که به ندرت شما را چک می‌کند یا وضعیت شما را می‌پرسد. او ممکن است به شما بگوید که زندگی اش چگونه پیش می رود، اما از شما نمي پرسد امروزتان چطور بود.

6. او تشخيص نمي دهد که شما ناراحت هستید.

کسی که به شما به عنوان یک شخص اهمیت می دهد و برای احساسات شما ارزش قائل است، می تواند به سادگی با نگاه کردن به حالات چهره یا تغییر در لحن صدای شما متوجه شود که شما ناراحت هستید.

اگر از خود می پرسید: “دیگر به من اهمیت نمی دهی؟” ممکن است متوجه شوید که شوهرتان/ نامزدتان وقتی غمگین هستید به شما آرامش نمی دهد، احتمالاً به این دلیل است که او به اندازه کافی اهمیت نمی دهد که حتی متوجه شود شما ناراحت هستید.

مردي كه دوستتان ندارد متوجه نمي شود شما ناراحت هستيد چون به احساسات شما اهميتي نمي دهد.
مردي كه دوستتان ندارد متوجه نمي شود شما ناراحت هستيد چون به احساسات شما اهميتي نمي دهد.

7. در کنار او احساس راحتی نمی کنید.

شاید این بدان معنی است که شما همیشه وقتی او در اطراف است آرایش می کنید، یا شاید از نشان دادن احساسات می ترسید یا وقتی ناراحت هستید به او اطلاع دهید.

اگر اینطور است، احتمالاً متوجه شده اید که او به شما اهمیتی نمی دهد، بنابراین می ترسید در حضور او راحت شوید.

مقاله مرتبط: صفات سمي! چطور اين صفت را در خودمان و ديگران تشخيص بدهيم.

8. شما دو نفر صحبت واقعي و عميق نمی کنید.

اگر او واقعاً به شما اهمیت می دهد، می خواهد گفتگوهای عمیقی داشته باشد تا شما را بشناسد.

اگر متوجه شدید که شما و نامزدتان هرگز در مورد امیدها، رویاها یا اهداف آینده خود صحبت نمی کنید، این می تواند نشان دهنده کاملا واضحی باشد که او به رابطه اهمیت نمی دهد.

9. او آنچه شما می گویید را به خاطر نمی آورد.

افرادی که به یکدیگر اهمیت می دهند، مایلند به حرف های یکدیگر گوش دهند و جزئیات صحبت های طرف مقابل را به خاطر بسپارند.

اگر به نظر می رسد که همسر / نامزد شما جزئیات داستان های شما را فراموش می کند یا چیزهایی را که به او گفته اید به خاطر نمی آورد، احتمالاً وقتی شما دو نفر در حال صحبت کردن هستید، توجه چندانی نمی کند، که دلیل خوبی برای این باور است که “او به من اهمیت نمي دهد.»

10. وقتی دو نفر با هم هستید احساس تنهایی می کنید.

طبیعی است که هر از گاهی احساس تنهایی کنید، اما رابطه شما باید به جایی برسد که در آن احساس دوست داشتن، مراقبت و درک داشته باشید.

اگر زمانی که با همدیگر هستید احساس تنهایی می کنید، این نشانه آن است که بین شما دو نفر فاصله وجود دارد و می تواند نشانه آن باشد که او دیگر نمی خواهد با شما باشد.

وقتي كنار مردي هستيد كه دوستتان ندارد همچنان احساس تنهايي داريد.
وقتي كنار مردي هستيد كه دوستتان ندارد همچنان احساس تنهايي داريد.

11. صحبت از آینده مشترك نیست.

اگر او روی رابطه سرمایه گذاری کرده باشد، نامزد شما می خواهد برای آینده شما برنامه ریزی کند. از سوی دیگر، اگر هرگز در مورد برنامه های آینده شما با هم صحبت نکند، ممکن است از رابطه کناره گیری کند. اگر او به اندازه کافی اهمیتی نمی دهد که در مورد مراحل بعدی رابطه شما صحبت کند، این می تواند یک پرچم قرمز باشد.

12. او با زنان دیگر ارتباط برقرار می کند و حتی به خود زحمت نمی دهد آن را پنهان کند.

اگر مرد شما آشکارا با زنان دیگر ارتباط برقرار می کند و اهمیتی نمی دهد که این کار را جلوی شما انجام دهد، این نشانه واضحی است که او دیگر به رابطه با شما اهمیت نمی دهد.

اگر روی شما سرمایه گذاری کرده باشد، هیچ علاقه ای به زنان دیگر نخواهد داشت و قطعاً نباید با توجه به زنان دیگر به احساسات شما آسیب برساند.

13. هیچ تلاشی از طرف او احساس نمی کنید.

وقتی او اهمیتی به شما نمی دهد، می توانید احساس کنید که او هیچ تلاشی نمی کند. شاید او تلاش برای گذراندن وقت با شما را متوقف کند یا هیچ تلاشی برای کمک در كار خانه یا تلاش برای خوشحال کردن شما انجام نمی دهد.

مقاله مرتبط: پايان دوستي

14. او شما را به خاطر هر اشتباهی سرزنش می کند.

روابط مستلزم سازش و همچنین عذرخواهی از اشتباهات و پذیرش مسئولیت آنها است. همانطور که گفته شد، یکی از نشانه های واضحی که او به شما اهمیت نمی دهد این است که همه چیز را تقصیر شما می کند.

این به این معنی است که هر زمان که اختلافی وجود داشته باشد، او حالت تدافعی می گیرد و هر کاری را که اشتباه انجام داده اید به شما می گوید، زیرا به اندازه کافی برای حل این موضوع و ایجاد رابطه به شما اهمیت نمی دهد.

از نظر مردي كه دوستتان ندارد هميشه شما مقصر هستيد و او هميشه بي تقصير است.
از نظر مردي كه دوستتان ندارد هميشه شما مقصر هستيد و او هميشه بي تقصير است.

15. او در مورد تصمیم گیری ها با شما مشورت نمی کند.

روابط موفق شامل مشارکت بین دو نفر است، به این معنی که طرف مقابل شما باید نظرات و ترجیحات شما را در هنگام تصمیم گیری های بزرگ در نظر بگیرد.

اگر مرد شما همه تصمیم‌ها را می‌گیرد و به نظر می‌رسد که هرگز به افکار شما در مورد مسائلی مانند امور مالی، برنامه‌های روزانه یا تغییرات در خانه‌ مشترکتان اهمیت نمی‌دهد، این نشان می‌دهد که او اهمیتی به شما نمی‌دهد.

شاید او فکر می کند که بالاتر از شماست، یا شاید احساس می کند باید تمام کنترل شما را در دست داشته باشد.

16. شما با افراد مهم زندگي اش ملاقات نکرده اید.

شریکی که شما را در کنار خودش و در زندگيش می خواهد، افراد مهمی مانند هم اتاقی ها، دوستان یا والدین خود را به شما معرفی می کند.

اگر مدت زیادی است که با هم قرار می گذارید و نامزدتان هنوز شما را به افراد دیگری در زندگی اش معرفی نکرده است، این یک پرچم قرمز است که او به این رابطه اهمیت نمی دهد.

17. او هرگز کار خوبی برای شما انجام نمی دهد.

اگر شوهرتان/ نامزدتان به شما اهمیتی نمی‌دهد، ممکن است متوجه شوید که او همیشه از شما انتظار دارد به او لطفی کنید، اما به نظر می‌رسد که او هرگز در ازای آن کاری برای شما انجام نمی‌دهد.

شاید شما همیشه برای او ناهار می آورید، بعد خانه را تمیز می کنید یا شام مورد علاقه اش را درست می کنید، اما چیزی به همین سادگی از او بخواهید که در راه خانه چیزی از فروشگاه بخرد،او انجام نمي دهد.

18. شما همیشه اولین کسی هستید که تماس مي گيريد.

روابط باید حداقل تا حدودی متقابل باشد، بنابراین اگر شما تنها کسی هستید که برای رابطه تلاش می کنید، این نشانه خوبی نیست.

وقتی او اهمیتی نمی‌دهد، احتمالاً متوجه خواهید شد که همیشه اولین نفری هستید که پیام می‌فرستید و به نظر نمی‌رسد که او هرگز اول با شما تماس نمی‌گیرد.

19. او از شما انتظار دارد که هزينه همه چيز را پرداخت كنيد.

در یک رابطه بلندمدت، مطمئناً هیچ اشکالی ندارد که مخارج خود را به اشتراک بگذارید یا هر از گاهی از زن بخواهید که وارد عمل شود و هزینه شام را بپردازد، اما اگر مطلقاً برای همه شما هزينه ها را بپردازید و او هرگز یک سکه خرج نکند، این ممکن است نشان دهد که به اندازه کافی برای انجام سهم خود در رابطه اهميت نمي دهد.

مردی که واقعاً اهمیت می‌دهد، می‌خواهد از شما با شام پذیرایی کند یا برای موقعیت‌های خاص هدیه بخرد.

20. او زنان دیگر را در اينترنت فالو می کند.

این ناگفته نماند، اما اگر دوست پسر خود را در حال چت کردن با زنان دیگر پشت سر خود، پیام دادن به آنها در اینترنت، یا برنامه ریزی برای ملاقات مشاهده کنید، این نشانه واضحی است که او دیگر به این رابطه اهمیت نمی دهد.

اگر او به شما متعهد باشد و به ماندن در رابطه اهمیت دهد، هیچ علاقه ای به دنبال کردن زنان دیگر نخواهد داشت.

نتیجه گيري

وقتی شوهر/ نامزد شما دیگر اهمیتی نمی دهد چه کاری انجام دهید. اگر متوجه علائمی شدید که او به شما اهمیت نمی‌دهد، احتمالاً از خود می‌پرسید که چه باید بکنید. ممکن است فکر کنید، “احساس می کنم نامزد/ شوهرم مرا دوست ندارد.” اگرچه ممکن است درست باشد، اما مهم است که به هیچ نتیجه‌ای عجولانه نپردازیم.

گفتگو برای روابط مهم است، بنابراین اگر احساس می کنید که او اهمیتی نمی دهد، احتمالا وقت آن رسیده است که با او صحبت کنید. به او توضیح دهید که متوجه رفتارهایی شده اید که به شما نشان می دهد دیگر به این رابطه اهمیت نمی دهد و ببینید چه می گوید.

شاید او در محل کار به خاطر چیزی استرس دارد، یا مشکلی در رابطه وجود دارد که از گفت‌وگو کردن آن ترسیده است. اگر اینطور است، ممکن است بتوانید مشکل را حل کنید و برنامه ای برای حل آن ارائه دهید.

از سوی دیگر، اگر شوهر/ نامزدتان حالت تدافعی به خود بگیرد و از پرداختن به موضوع امتناع کند، یا قول دهد که تغییر کند اما تلاشی  نکند، ممکن است به اندازه کافی برای او حفظ اين رابطه اهمیتی نداشته باشد. در این مورد، احتمالاً زمان حرکت شما هم فرا رسیده است.

مطلب پیشنهادی

چه كار كنيم ديگران ما را دوست داشته باشند.

چه كار كنيم كه مردم ما را دوست داشته باشند؟

در حالی که واقعاً نمی‌توانید کسی را مجبور کنید که شما را دوست داشته باشد، …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *