چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.
نشانه هاي در مورد علاقه دختر به شما وجود دارد

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست دارید شما را دوست دارد؟ برخی از دختران بلافاصله به شما می گویند که چه احساسی دارند، اما دختر مورد علاقه شما ممکن است به روشی ظریف به شما نشان دهد كه شما را دوست دارد. خوشبختانه، كارهاي رایجی وجود دارد که می توانید برای درک بهتر احساس او به آنها توجه کنید.

در اینجا 12 نشانه وجود دارد که نشان می دهد یک دختر شما را دوست دارد.

دختر به سرعت به پیام های شما پاسخ می دهد.

یک دختر وقتی می‌خواهد جدی‌تر شود، وقتش را برای ناديده گرفتن شما تلف نمی‌کند. توجه داشته باشید که چقدر طول می کشد تا او به پیام های شما بازگردد. در حالی که نباید از او انتظار داشته باشید که فوراً با شما پیامک ارسال کند یا با شما تماس بگیرد، او حداقل در اسرع وقت پاسخ خواهد داد. کسی که در مورد شما جدی است نمی خواهد شما را در حدس زدن نگه دارد زیرا از ادامه صحبت با شما هیجان زده می شود.

اگر او در اسرع وقت پاسخ شما را نمي دهد و پيام هاي شما را ناديده مي گيرد اين به معني عدم علاقه او به شما است.

دختر وقتي به شما علاقه مند است همه جزئيات حرف هاي شما را به ياد مي آورد.

اين دختر جزئیات کوچک را به یاد می آورد.

حتی اگر گذراً به چیزی کوچک اشاره کنید، او توجه خواهد کرد. ببینید آیا او در حین صحبت کردن با او بدون هیچ گونه حواس پرتی تمام توجه خود را به شما می دهد یا خیر. اگر او به دقت گوش کند، چیزهایی را که برای شما مهم هستند به خاطر می آورد و آنها را برای آینده در ذهن نگه می دارد. توجه کنید که او دوباره موضوع را مطرح می کند یا شما را با چیزی که گذرا درباره آن صحبت کرده اید غافلگیر می کند زیرا به این معنی است که او مراقب است و به چیزهایی که برای شما اهمیت دارد اهمیت می دهد.

برای مثال، اگر بگویید که عاشق بستنی هستید اما به لاکتوز حساسیت ندارید، ممکن است شما را با یک نسخه بدون لبنیات از طعم مورد علاقه تان شگفت زده کند.

به عنوان مثال دیگر، اگر به او بگویید که مادرتان در حال انجام عمل جراحی است، از او می‌پرسد که چگونه بهبود می‌یابد.

برخی از افراد حافظه خوبی ندارند، بنابراین اگر هر نکته کوچکی را که شما مطرح کرده اید به خاطر نمی آورند، ناامید نشوید.

آن دختر گفتگوهای عمیقی را با شما آغاز می کند.

اگر علاقه مند باشد، او می خواهد درباره شما و باورهای شما بیشتر بداند. به جای مطرح کردن موضوعات معمولی مانند اخبار یا کار، گوش دهید تا ببینید آیا او درباره گذشته یا خانواده شما می پرسد. او همچنین ممکن است سعی کند بیشتر در مورد اهداف شما و آنچه از آینده می خواهید بیابد. اگر می شنوید که او چیزهایی در مورد ازدواج یا بچه ها ذکر می کند، نشانه علاقه او به شما است.

اگر او واقعاً روی شما سرمایه گذاری کرده باشد، مکرراً گفتگوها را آغاز می کند. مطمئن شوید که در مورد موضوعات عمیق نیز صحبت می کنید تا یک طرفه به نظر نرسد.

شما باید در بیان نظرات و عقاید شخصی خود در اطراف او احساس راحتی کنید.

او شما را تشویق و حمایت می کند.

او هم می خواهد شما را خوشحال ببیند، بنابراین شما را تشویق می کند. وقتی به چیزی علاقه دارید، ببینید آیا او در کنار شماست و حمایت می کند یا خیر. به سخنان تشویق کننده، صحبت های محبت آمیز، یا هر پیشنهادی برای کمک به او گوش دهید. کسی که به اهداف شما اهمیت می دهد از شما می خواهد که موفق شوید، بنابراین هر کاری که از دستشان بر می آید برای کمک به تحقق رویاهایتان انجام می دهند.

اگر احساس ناامیدی می کنید، ببینید آیا او برای تقویت عزت نفس شما و ایجاد احساس خوبی در مورد خودتان، تقویت مثبت ارائه می دهد یا خیر.

او دوست دارد فضای شخصی را به اشتراک بگذارد.

آیا او دوست دارد در یک اتاق باشد حتی اگر شما کار دیگری انجام دهید؟ اگر او بخواهد به شما نزدیک‌تر باشد، راه‌هایی پیدا می‌کند تا شما را شخصا ببیند و زمانی را با هم بگذراند. حتی اگر در حال آشپزی، کار یا استراحت هستید، او همچنان برای به اشتراک گذاشتن فضایی با شما هیجان‌زده خواهد بود.

او به جای «من» می‌گوید «ما».

“ما” نشان می دهد که او روی آینده مشترک شما سرمایه گذاری کرده است. در طول مکالمه گاه به گاه، ببینید که آیا او به طور جداگانه به خود اشاره می کند یا شما را به عنوان یک زوج. وقتی او از عباراتی مانند «ما» استفاده می‌کند، نشان می‌دهد که درباره شما دو نفر با هم فکر می‌کند و احساس اضطراب یا اجتناب از رابطه نمی‌کند. با این حال، اگر او از خود به عنوان «من» یا «من» یاد کند، ممکن است به این معنا باشد که او آماده تعهد نیست.

او زمان خود را بر اساس برنامه شما برنامه ریزی می کند.

اگر او فعالانه راه‌هایی برای دور هم جمع شدن پیدا می‌کند، نشانه‌ای است که او جدی است. به جای اینکه در لحظه آخر چیزهایی را مطرح کند، از قبل از شما می پرسد که می خواهید با هم چه کاری انجام دهید. او ممکن است سعی کند بفهمد شما چه زمانی آزاد هستید تا بتواند برنامه شما را دور بزند و چند کار را انجام دهد. اگر او به دنبال راه هایی باشد که شما را بیشتر ببیند، نشانه خوبی است.

به عنوان مثال، اگر می گویید باید به خرید مواد غذایی بروید، ممکن است از او بپرسد که آیا می تواند با شما بیاید تا بتوانید مواد اولیه را بخرید و با هم غذا بپزید.

همچنین اگر روی رابطه شما سرمایه گذاری کرده باشد، ممکن است بیرون رفتن با دوستان را برای گذراندن زمان بیشتری با شما رد کند.

شما را در هنگام تصمیم گیری شريك مي كند.

او نظرات شما را حتی برای انتخاب های کوچک می خواهد. ممکن است چیزی به کوچکی لباسی که او باید بپوشد یا به بزرگی تغییر شغل باشد، اما بررسی کنید که آیا او در مورد افکار شما می پرسد. این بدان معناست که او برای عقیده شما و تأثیر این تصمیم شما به عنوان یک زوج ارزش قائل است. در حالی که او هنوز می تواند به تنهایی تصمیم بگیرد، او اهمیت می دهد و می خواهد که شما در رابطه احساس کنید که شنیده می شود.

اگر او انتخاب هایی می کند که شما با آنها راحت نیستید، مراقب رفتارهای خود باشید. مطمئن شوید که نگرانی های خود را فوراً بیان می کنید.

او شما را به دوستان و خانواده معرفی می کند.

ملاقات با افراد نزدیک به او به این معنی است که شما بخش مهمی از زندگی او هستید. ببینید آیا او پیشنهاد می کند با برخی از دوستانش بیرون برود یا به یک جمع خانوادگی بروید. به این ترتیب، با ملاقات با عزیزان او، رابطه خود را به سطح بالاتری ارتقا می دهید تا آنها بتوانند نظرات صادقانه خود را در مورد شما به او ارائه دهند. همیشه می‌توانید مستقیماً از او بپرسید که آیا می‌خواهند دور هم جمع شوند یا خیر.

در صورتيكه شما نیز در مورد رابطه جدی هستید، او را به دوستان و خانواده خود نشان دهید.

اگر دوستان و خانواده او در خارج از شهر زندگی می کنند، ممکن است سخت تر باشد، اما او ممکن است پیشنهاد تماس یا چت تصویری با آنها را بدهد.

اگر او فعالانه از معرفی شما به افراد نزدیک خود اجتناب می کند، ممکن است نشانه آن باشد که رابطه شما را طولانی مدت نمی بیند.

مقاله مرتبط: چگونه بفهمیم که کسی ما را دوست دارد

مستقیم بهت میگه

برخی از افراد ممکن است آنقدر اعتماد به نفس داشته باشند که دقیقاً احساس خود را بگویند. اگر او واقعاً جدی است، ممکن است با شما تماس بگیرد و در مورد مراحل بعدی رابطه صحبت کند. به او گوش دهید و اجازه دهید او احساسش را توضیح دهد تا ایده خوبی از آنچه که او از رابطه به دنبال آن است، داشته باشید. او ممکن است بخواهد آن را منحصر به فرد نگه دارد یا ببیند آیا شما هم احساسات مشابهی دارید.

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *