ايده هايي براي قرار عاشقانه براي نامزدها
حتما به دنبال ايده هاي خلاقانه و به ياد ماندني براي ساختن يك قرار عاشقانه با نامزدتان هستيد.

ايده هاي خلاقانه براي قرار عاشقانه

آیا می خواهید قرار عاشقانه خوبي كنار نامزدتان داشته باشيد؟  که تأثیر خوبی روي او بگذارد؟ دیگر خبری از قرارهای فیلم خسته کننده نیست! در اين مقاله ايده هايي خلاقانه براي برگزاري يك قرار عاشقانه هيجان انگيز كنار نامزدتان ارائه داده ايم. تا خاطره اي زيبا برايتان ساخته شود.

ایده های خوب براي قرار عاشقانه

برای برنامه ریزی يك قرار عاشقانه از اين ايده ها الهام بگیرید. اين ايده ها رمانتیک و به یاد ماندنی هستند.

آشپزی کنید (یا یاد بگیرید چگونه با هم آشپزی کنید)

اگر هر دوي شما از آشپزی لذت می برید، درست کردن شام برای قرار عاشقانه خود یک حرکت قدرتمند است. البته، شما مسئول اصلي غذا هستید، اما همچنین می توانید یک مهماندار سرگرم کننده و عاشق باشید.

یاد بگیرید که چگونه با هم آشپزی کنید. یک دستور العمل جدید را امتحان کنید. یک قسمت يك برنامه آشپزي خوب را با هم تماشا کنید و سپس یک غذا را امتحان کنید.

مراحل اقدام:

 اگر آشپز خوبي نيستيد. ازغذاي آماده استفاده كنيد. نامزد شما اگر خواست مي تواند كمك كند، دستمال سفره را تا کند یا آب بياورد.

با هم به چند رستوران جديد برويد.

براي يك قرار عاشقانه می توانید چند رستوران را انتخاب کنید و  با هم در آن ماجراجویی کنید. به یک رستوران برای پیش غذا، دیگری برای غذای اصلی و دیگری برای دسر بروید.

مراحل اقدام:

 از قبل اين رستوران ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن روز به طور کامل رزرو نشده باشند.

براي قرار عاشقانه پيك نيك برويد.

حضور در خارج از منزل در قرار عاشقانه می‌تواند باعث يك حس خوب باشد. پیک نیک در طبيعت اغلب آرامش‌بخش‌ است. اين نوع قرار عاشقانه موقعیتی ایده‌آل برای تیپ‌های شخصیتی آرام است.

می توانید پارک محلی خود را انجام دهید یا پیاده روی به سمت یک آبشار محلی، تماشای فرود هواپیماها در فرودگاه یا تماشای یک تیم ورزشی محلی را امتحان کنید.

مراحل اقدام:

غذاهای ساده مانند ساندویچ، كتلت، كوكو ، مرغ سرخ شده، پنیر و سینی میوه/سبزیجات بسته بندی كه خوردن آنها آسانتر است. همراه داشته باشيد.(و می توانید به یکدیگر انگور بدهید!). یک پتوی راحت برای نشستن و نوشیدنی همراه داشته باشید و برای راحتی به دستشویی نزدیک باشيد.

يك قرار عاشقانه با منظره اي خيال انگيز انتخاب كنيد.

يك قرار عاشقانه با منظره اي منحصر به فرد بسازيد.

 يك قرار ناهار با منظره ای از پشت بام حال و هوای فوق العاده ای ایجاد می کند. اگر رستوراني مي شناسيد كه امكان استفاده از پشت بامش را دارد به آنجا برويد. شما مي توانيد روي پشت بام منزل خودتان را براي يك قرار عاشقانه عالي آماده كنيد.

مراحل اقدام:

یک فضای عاشقانه با منظره اي زيبا عالی است. سعي كنيد يك منظره عالي براي قرار عاشقانه پيدا كنيد. دقت كنيد امنيت در اولويت است و جاهاي پرت و دور از شهر ممكن است خطرناك باشند.

به بازار ميوه و سبزيجات محلي بروید

آیا می‌خواهید کمی از فشار مکالمه‌تان دور شوید، در حالی که با خیال راحت می‌توانید محصولات خانگی را امتحان کنید. براي اين كار به بازار کشاورزي محلی برويد و اين كار یک قرار  عاشقانه باطراوت است.

مراحل اقدام:

اگر از نظر شما رویدادها در فضای باز کمی آشفته به نظر برسند. اگر از نظر اجتماعی احساس ناخوشایندی ميکنید، ممکن است  اين قرار عاشقانه براي شما مناسب نباشد.

با هم براي خريد خوراكي به يك فروشگاه برويد.

یک قرار سرگرم کننده و بداهه، بازدید از یک فروشگاه مواد غذایی خاص با هم است. هر یک از شما یک سبد برداشته و چند کراکر، پنیر، گوشت، زیتون یا ترشی می‌خرید تا به خانه ببرید و در ظرف غذای خود بچینید. این یک راه خوشمزه برای قرار عاشقانه است.

مراحل اقدام:

حتماً به یکدیگر در مورد هرگونه آلرژی غذایی اطلاع دهید. وقتی در صندوق خرید هستید، فراموش نکنید که یک مقایسه سریع بین سبدهای خود انجام دهید تا مطمئن شوید که اقلام را تکرار نمی کنید، و اگر کالایی را انتخاب کرده اند که قبلاً امتحان نکرده اید، ماجراجو باشید و آن را بچشيد.

قرار ملاقات همیشه نباید شامل غذا باشد.

برای زوجی که در مراحل اولیه یک رابطه قرار دارند، قرارهای خلاقانه دور از میز، کمک زیادی به ایجاد صمیمیت می کند. این نکات کاربردی را برای ایده های منحصر به فرد قرار  عاشقانه خلاقانه بررسی کنید و فكري  برای قرار عاشقانه خارج از چارچوب داشته باشید.

مقاله مرتبط: دوست داشتن: چطور به كسي نشان بدهيم كه دوستش داريم؟

بازديد از يك مزرعه كشاورزي يا گلخانه

بعضي از باغ ها اجازه مي دهند خودتان محصول دلخواهتان را بچيينيد. يا مي توانيد براي خريد گل و گياه به يك گلخانه با هم مراجعه كنيد.

مراحل اقدام:

 اگر طرف مقابل شما آلرژی داشته باشد، این ایده یک مشکل بالقوه دارد. مطمئن شوید که از قبل در مورد آن صحبت کنید، و اگر آنها نگرانی هایی دارند، آن را رفع كنيد.

از طبيعت لذت ببريد.

قدم زدن در پارک یا جنگل در پاییز يك راه عالي برای قرار عاشقانه است. اگر هوا هنوز گرم است، جنگل یک محیط عالی برای پیک نیک است.

مراحل اقدام:

 اگر آماده نیستید که پياده برويد. برای لذت بردن از رنگ های پاییزی رانندگی كنيد. کفش‌های مناسب مانند دوندگان راحت با آج‌ها برای پیاده‌روی در جنگل بی‌خطر هستند، به‌خصوص اگر برگ‌ها مرطوب و به‌طور بالقوه در مسیرهای تپه‌ای لیز باشند. دقت داشته باشيد كفش شما مچ داشته باشد. چون كفش بدون مچ مي تواند در صورت پيچ خوردگي پا باعث شود مچ تان بشكند.

با هم بازي كنيد.

تماشای افراطی فيلم همیشه وسوسه انگیز است، به خصوص بعد از یک روز یا هفته طولانی، اما در اوایل یک رابطه، گذراندن یک قرار بعدازظهر به بازی هاي دو نفره یک یخ شکن عالی است. شما همچنین می توانید نحوه برخورد طرف مقابل و رفتارش در رقابت را بسنجيد.

مراحل اقدام:

 چند بازی را انتخاب کنید و اگر هر دو يك بازي را دوست داريد و از او بخواهيد به شما آموزش بدهد، در یادگیری یک بازی کارتی جدید تردید نکنید تا بتوانید با هم بازی کنید. تحقيقات نشان می دهد که یادگیری می تواند یک رابطه را رشد دهد.

قايق سواري كنيد.

کرایه قایق پارویی در یک حوض کوچک برای قرن ها یک فعالیت سرگرم کننده در تاریخ بوده است.

مراحل اقدام:

بسیاری از پارک‌های شهر، قایق‌های کوچک غیرموتوری را اجاره مي دهند. اول ایمنی. اگر شناگر قوی نیستید، جلیقه نجات بپوشید.

با هم دوچرخه سواري كنيد.

آیا دوچرخه سواری را دوست دارید؟ دوچرخه سواری در مسیرهای مدیریت شده یک قرار عاشقانه عالی در فضای باز است.اجاره دوچرخه دو نفري یک فعالیت زن و شوهر فوق العاده است.

مراحل اقدام:

دوچرخه سواری سرگرم کننده است، اما رعایت اقدامات احتیاطی ضروری است. پوشيدن لباس های راحت و مناسب دوچرخه سواري  ضروری است. یک کوله پشتی سبک با بطری آب و تنقلات همراه ببريد. یکی از لوازم جانبی ضروری یک کلاه ایمنی مناسب دوچرخه است.

توریستی عمل کنید

اگر شما در یک شهر بزرگ یا نزدیک آن زندگی می کنید، و برخی از جاذبه ها در بین گردشگران محبوب هستند که قبلاً هرگز ندیده اید. ممکن است در قرار عاشقانه شما علاقه مند به بررسی اين محل هاي تاريخي باشيد.

مراحل اقدام:

 اين بررسي توريستي مقدمه اي است بر بررسي رفتار شما دو نفر در سفر.

مقصد نامعلوم

یک قرار عاشقانه هیجان انگیز با ماجراجویی اضافه می خواهید؟ سوار ماشین شوید و به جاده بزنيد. شما می توانید (و باید) یک جهت کلی در ذهن داشته باشید (جاده روستایی یا محله ای دیگر در شهر) اما اجازه دهید جزئيات را مسير براي شما مشخص كند.

مراحل اقدام:

همیشه در مورد زمان طول كشيدن يك قرار عاشقانه با هم صحبت کنید، به خصوص اگر نمی دانید چقدر از خانه دور خواهید شد. اگر به دنبال نشانه های پنهان براي شناخت بيشتر نامزدتان هستید، رفتار آنها را در اين قرارهاي عاشقانه بررسی کنید تا خلق و خوی آن ها را بسنجید. دقت كنيد شما بايد حدودا مقصد را بدانيد. وسط مسير بنزين تمام نكنيد آن اطراف پمپ بنزيني نباشد و دچار دردسر شويد.

ورزش مشترك

پینگ پنگ می تواند رقابتی باشد، یا بهتر از آن، یک ورزش مشترک که در آن هر دوی شما روی حفظ آن توپ کوچک در بازی تمرکز می کنید! پينت بال هم مي تواند در صورتي كه هر دو علاقه مند باشيد ورزش جالبي باشد.

مراحل اقدام:

 اگر قرار پینگ پنگ براي شما فوق‌العاده خوب پیش می‌رود، ورزش هاي ديگر را هم امتحان كنيد.

قرار عاشقانه هنري

برای لذت بردن از یک شب رنگ آمیزی سرگرم کننده در قرار، نیازی به هنرمند بودن ندارید. درعوض، شاید بهتر باشد که هر دوی شما بتوانید در کنار هم چیزهای حواس پرتی خلق کنید و هیچ انتظاری از بزرگی نداشته باشید. این ایده ها را امتحان کنید:

کلاس جدید نقاشی يا سفالگري

ویدیوی باب راس مورد علاقه خود را در یوتیوب بارگذاری کنید و دنبال کنید!

یک نقاشی دیواری جدید روی دیوار خود بکشید!

یکی  بوم بگیرید و آن را رنگ کنید. یا این کار را با چشم بند انجام دهید.

مراحل اقدام:

یک قرار خلاقانه زمانی می تواند لذت بخش ترین باشد که آرامش داشته باشید، چیز جدیدی را امتحان کنید، حتی اشتباه کنید، و فقط خودتان باشید. هنگامی که اصالت خودتان را به دست آوردید، اين اصالت می تواند جذاب ترین ویژگی شما باشد.

انجام كار داوطلبانه

در یک آشپزخانه محلی داوطلب شوید، یک پارک را تمیز کنید یا برای چند کودک در کتابخانه محلی خود بخوانید. کارهای خدماتی فقط دلگرم کننده نیستند، بلکه می توانند رمانتیک باشند. اگر در درازمدت خود را در کنار فردی تصور می کنید، دیدن جنبه دلسوز او می تواند اطمینان بخش باشد.

مراحل اقدام:

 پیدا کردن اینکه چگونه و کجا می‌خواهد داوطلب شود، نشانگر عالی ارزش‌ها و علایق اصلی اوست، و پرورش شفقت، قدرت شخصیت، عزت نفس و پیوند زوجین شما را تقویت می‌کند.

بررسی مغازه هاي عتيقه فروشي

رفتن به عتيقه فروشي هاي کوچک می تواند کمی ماجراجويانه باشد، اما می توانید خودتان را غافلگیر کنید و یک یا دو گنج را کشف کنید! حتی اگر این فعالیتی نیست که اغلب انجام می دهید.

گذشته را مرور کنید

بازی های آنلاین را بررسی کنید یا به مینی گلف یا بولینگ بروید. امتحان کردن فعالیتی که هر دوی شما در کودکی انجام داده اید، راه را برای صحبت در مورد دوران کودکی خود و به اشتراک گذاشتن شباهت ها و تفاوت های پیشینه خود باز می کند.

مقاله مرتبط: در اوايل آشنايي در مورد اين هفت موضوع صحبت نكنيد.

مراحل اقدام:

گاهی اوقات، مرور گذشته ممکن است خاطرات دردناکی را براي فرد مقابل شما ایجاد کند. که هنوز آماده به اشتراک گذاشتن آن نبودند. مراقب باشید و هیچ افشاگری را به زور از آنها نخواهيد.

مقایسه لیست هاي موسيقي

دوستداران موسیقی می دانند که این اشتیاق چقدر حیاتی است، به خصوص زمانی که فرد شما در ژانرها و گروه ها سلیقه های مشابهی دارد. بنابراین قرار بعدی خود را به یک مهمانی شنود دو نفره تبدیل کنید! از آنها بخواهید لیست پخش آهنگ های مورد علاقه خود را بیاورند. لیست خود را نیز آماده کنید.

مراحل اقدام:

 اگر سلیقه های موسیقی شما مطابقت ندارد، اشكالي ندارد. ذائقه موسیقی ما می تواند در طول زمان رشد کند یا تغییر کند، و ممکن است شما به  موسيقي جدیدی روی بیاورید. نیازی نیست وانمود کنید که موسیقی آنها را دوست دارید و اگر آنها از سلیقه شما در آهنگ ها انتقاد دارند آگاه باشید.

مکالمات عميق تر

شما برای برنامه ریزی یک قرار دوم عالی، انتخاب هایی دارید، اما چه زمانی می خواهید صحبت را فراتر از سرگرمی  كنيد؟ و مشغول صحبت هاي عمیق تر شويد؟ اگر احساس یک ارتباط واقعی می‌کنید. می‌توانید با پرسیدن سؤالاتی که به ایجاد یک ارتباط عمیق‌تر و رضایت‌بخش‌تر کمک می‌کنند، بپردازید.

مقاله مرتبط: در جلسه اول آشنايي در مورد چي صحبت كنيم؟

راه درست برای رفتن به عمق

پرسیدن سوالات عمیق و معنادار از کسی در اوایل یک رابطه به معنای ترساندن او نیست. برعکس، کاری که انجام می دهید زمینه را برای یک عمر بالقوه ارتباط عالی فراهم می کند.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

شما به “چگونه” علاقه ای ندارید. شما  جواب سوالات رایج “چگونه” را می دانید. “چطور هستید؟” یا “روزت چطور بود؟” مشکل این است که سؤالات «چگونه» به شما پاسخ نمی‌دهند که شخص شما کیست، اعتقاداتش چیست و تصویر بزرگ او برای زندگی‌اش چیست.

ارتباط چشمی برقرار کنيد. محققان علمی دریافته‌اند که وقتی افراد تماس چشمی برقرار می‌کنند، مواد شیمیایی اکسی توسین را در مغز فعال می‌کند (ماده شیمیایی پیوند). پس واقعاً به “پنجره های روح آنها” نگاه کنید، اما همیشه به یاد داشته باشید که پلک بزنید تا عجیب به نظر نرسید!

درک کنید که چگونه واقعاً به هم متصل شويد. مردم اغلب به رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان شکل اصلی «اعلام حضور» خود متکی هستند، اما پيگيري پست‌ها و عکس‌هاي یک ارتباط «آن‌ها چطور هستند» است… این يك موضوع عمیق نیست.

قبل از اینکه خود را برای پاسخگویی به سؤالات از کسی آماده کنید. لحظه‌ای به بررسی راه‌های متفاوتی که افراد احساسات خود را ابراز می‌کنند و نوع روابطی که آنها را بیشتر از همه راضی می‌کند، بپردازید. به اینها زبان عشق می گویند.

زبان عشق خود را یاد بگیرید

زبان عشق چیست؟ ممکن است به طور شهودی بدانید که چگونه عشق و احساسات عمیق‌تر را ابراز می‌کنید، حتی اگر قبلاً به آن فکر نکرده باشید. اینها همه زبان عشق هستند:

زمان کافی

آیا هوس لحظات مهمی را با کسی که دوستش دارید دارید، جایی که افکار و مکالمات معناداری را با هم به اشتراک می گذارید؟ زمانی که “لحظه ها” برای شما اهمیت بیشتری دارد. زمان با کیفیت زبان عشق خاص شماست.

لمس فیزیکی

 افرادی که از طریق لمس فیزیکی به زبان عشق خود صحبت می کنند. احساس خود را از طریق دست گرفتن، در آغوش گرفتن، در آغوش گرفتن یا سایر صمیمیت های فیزیکی نشان می دهند. لمس کننده فیزیکی ممکن است به سمت (نمایش عمومی محبت) کشیده شود. اگرچه همه اینطور نیستند.

هدایا

 هديه به معنای اقلام عجیب، گران قیمت یا چشمگیر نیست. زبان عشق هدایا می تواند به معنای نشانه های واقعی محبت باشد مانند یادداشت های دست نویس، یک گل یا یک خوراکی خوشمزه. این «فکر» است که در اینجا مهم است، نه اینکه همیشه پول خرج شود.

اعمال خدمات

 به عنوان یک زبان عشق، اعمال خدمات مانند هدایایی است که کسی در قالب عمل انجام می دهد. خدمات می تواند انجام دادن کاري باشد. رانندگي براي شخصی به یک قرار ملاقات باشد. تمیز کردن محل زندگی او باشد.پختن غذا باشد. یا مراقبت از یک عزیز در هنگام بیماری باشد. این اعمال احساسات آنها را تأیید می کند، و اغلب برای آنها آسان تر است که عشق را به این شکل به جای کلمات ابراز کنند.

اطمینان و تایید

برخی از افراد از طریق نشانه های کلامی و سرنخ هایی که عشق و احساسات عمیق تر آنها را بیان می کند، به زبان عشق صحبت می کنند. افراد دیگر باید این چیزها را بشنوند و ممکن است تعارف کنند.

یک (یا چند) از این زبان های عشق باید با شما طنین انداز شود. همانطور که شروع به پرسیدن سوالات عمیق از شریک خود می کنید. به واکنش ها و پاسخ های او توجه کنید. با گذشت زمان، شما بهتر درک خواهید کرد که چگونه آنها عشق و احساسات را ابراز می کنند، که می تواند یک رابطه رضایت بخش تر را تقویت کند.

سوالات قرار عاشقانه

ایده‌های سوالی که در اینجا فهرست شده‌اند. سکوی راه‌اندازی خوبی برای شناختن شخص شما هستند.

بهتر است کسی را با تمام این سوالات یکباره کتک نزنید! درعوض، لحظه‌ای آرام بگیرید، با چند مورد شروع کنید و به افکار شخص خود گوش دهید.

اگر بتوانيد هر شخصي  از حال يا گذشته را به مهماني شام دعوت كنيد چه كسي را دعوت مي كنيد؟

آیا شهرت برای شما جذاب است و چه نوع شهرتي (بازیگری، موسیقی، ورزش، سیاست)؟

آیا تا به حال تماس های تلفنی یا مکالمه را از قبل تمرین می کنید و چرا؟

تصور شما از یک روز عالی چیست؟

آيا آهنگي با خودتان زمزمه مي كنيد؟ چه آهنگی؟ برای خودت آواز میخوانی؟

اگر 30 ساله هستید، فرض کنید تا 90 سالگی زندگی می کنید. آیا ترجیح می دهید ذهن یک فرد 30 ساله را برای 60 سال آینده داشته باشید؟

دوست دارید همسرتان چه سه چیز مشترکی با شما داشته باشد؟

در حال حاضر در زندگی خود برای چه چیزی بیشتر احساس سپاس می کنید؟

اگر بتوانید یک شبه یک توانایی خاص به دست آورید، فردا با چه توانايي می خواهید بیدار شوید؟

اگر کسی همین الان به شما یک توپ کریستالی بدهد، چه سوالی در مورد زندگی، آینده یا هر چیز دیگری خواهید پرسید؟

شغل رویایی، سفر رویایی یا هدف رویایی شما چیست؟ چه چیزی شما را از امتحان کردن آن باز می دارد؟

افتخارآمیزترین دستاورد شما تاکنون چیست؟

برای چه چیزی در یک دوست بیشتر ارزش قائل هستید؟

بهترین خاطره شما چیست؟

آیا اعتقاد دارید که عشق و محبت در زندگی ضروری است؟

اگر فقط یک سال از زندگی‌تان باقی مانده بود، آیا زندگی‌تان را تغییر می‌دهید و چرا؟

همانطور که رابطه شما پیشرفت می کند. از پرسیدن سوال و گوش دادن با تماس چشمی دست نکشید.

این ایده های قرار عاشقانه فقط آغاز هستند

ایده های خوب برای قرار عاشقانه نباید اعصاب خردکن باشد. هنگامی که تصمیم گرفتید برای قرار عاشقانه به کجا بروید. (خواه یکی از این ایده های قرار ملاقات شام باشد یا ایده های خلاقانه تری برای قرار ملاقات). کمی استراحت کنید. زیرا مقداری از فشارها کم شده است.

با آگاهی از این که در مورد این شخص بیشتر بدانید، وارد قرار خود شوید!

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *