راهنماي آقاي داماد براي اولين عشقبازي
به عنوان مرد باكره طبيعي است كه در اولين عشقبازي مقداري اضطراب داشته باشيد ولي خواندن اين مقاله به شما كمك مي كند به اين احساس خود غلبه كنيد.

پانزده راهنمايي براي آقاي داماد در اولين رابطه زناشويي

وقتي یک مرد باکره هستید که ازدواج می کند، احتمالاً در مورد تمام جزئیات عروسی و اولين رابطه زناشويي استرس دارید. با خودتان مي گوييد.آیا می توانم خوب انجامش دهم. آیا شریک زندگیم را خوشحال خواهم کرد. انتظارات او چیست. انتظارات من از او چيست. شما سوالات زیادی در ذهن خود دارید. شب عروسی برای باکره ها می تواند ناراحت کننده باشد و می تواند باعث شود که شما عصبي شويد.

نفس عمیقی بکشيد و آرام باشيد. چیزی برای نگرانی وجود ندارد. تقریباً موضوعي وجود ندارد که با توجه به تعداد انگشت شماری از نکات شب اول برای داماد حل نشود.

برای اینکه احساس بهتری داشته باشید، باید نکات اولين رابطه زناشويي را كه در اين مقاله آمده است را با دقت بخوانيد.

نكات اولين رابطه زناشويي برای داماد

در اینجا چند نکته براي اولين رابطه زناشويي برای داماد آورده شده است که به کاهش استرس و امیدواری او کمک می کند.

1. ارتباط با شریک زندگی خود

شما و شریک زندگی تان هرگز از نظر جنسی صمیمی نبوده اید و در اولين رابطه زناشويي خود دلهره دارید. به احتمال زیاد عروس هم عصبی است. به دنبال زمانی باشید که فقط شما دو نفر باشید و در مورد احساسی که هر دوی شما دارید صحبت کنید. سعی کنید ماهیت دقیق ترس های خود را شناسایی کنید. یکی از نکات اولين رابطه زناشويي برای داماد این است که از عروس بپرسید که آیا از هر گونه درد احتمالی که ممکن است در اولین عمل نزدیکی رخ دهد می ترسد یا خیر. (به او اطمینان دهید که آرام خواهید بود و اگر از شما بخواهد توقف کنید یا سرعت خود را کم کنید، همیشه به او گوش دهید).

2. ترس های خود را آشکار کنید

توضیح دهید که پیش‌بینی می‌کنید ممکن است نتوانید در اولين بار كامل عمل را اجرا کنید یا برعکس، خیلی سریع به اوج لذت برسید. برای شما به عنوان يك مرد باکره، نشان دادن همه ترس‌های به همسرتان اجازه می‌دهد با کلمات آرامش‌بخش پاسخ دهد (او هم متقابل نگراني هايش را با شما در ميان مي گذارد). این نوع ارتباط عاطفي برای مردان باکره مهم است و تمرین خوبی است که می توانید آن را به دیگر لحظات زندگی زناشویی خود منتقل کنید.

نيازي به خجالت نيست شما قبل از اولين رابطه زناشويي بايد با همسرتان رابطه عاطفي برقرار كنيد.
قبل از اولين رابطه زناشويي با همسرتان در مورد ترس هايتان صحبت كنيد.

3. نیازی نیست از برقراری اولين رابطه زناشويي خجالت بکشید

این زن شریک زندگی شما خواهد بود. انتظار می رود که شما دو نفر در طول مدت ازدواج خود گفتگوهای زیادی پیرامون رابطه زناشويي داشته باشید. رابطه زناشويي بخش زیبایی از ازدواج است و شما همیشه می خواهید با خیال راحت در مورد اين موضوع با هم صحبت كنيد.

4. ممکن است در اولين رابطه زناشويي به کمک بیشتری نیاز داشته باشید

 وقتي هر دوی شما باکره هستید،  تمام تلاشتان را مي كنيد تا این عمل راحت شود و برای شریک زندگی تان کمتر دردناک باشد.

برای مردان باکره، دانستن این نکته ضروری است که همه زنان با اولین رابطه زناشويي دچار درد یا خونریزی نخواهند داشت، به خصوص اگر همسر شما ورزشكار باشد. بعضي ورزش ها پرده بکارت را می شکند، که غشایی است که تا حدی ورودی واژن را در باکره ها می پوشاند. بنابراین اگر در اولين رابطه زناشويي همسر شما خونریزی نداشته باشد، به این معنی نیست که او باکره نیست.

استفاده از روان کننده تضمین می کند که همه چیز به خوبی پیش می رود ولذت شما را افزایش می دهد. در صورت لزوم از درخواست روان كننده مجدد دریغ نکنید.

5. نگران نعوظ خود هستید؟

معمولاً مردان باکره نگران نعوظ و اوج لذت خود هستند.  شایع ترین نگرانی در میان مردان باکره این است که خیلی زود به اوج می رسند و نمي توانند همسرشان را به اوج برساند. با تمرين بيشتر رابطه زناشويي اين مشكل حل خواهد شد و در صورتي كه حل نشد مي توانيد به پزشك مراجعه كنيد.

6. به یاد داشته باشید بار دوم بهتر خواهد بود

اگر خیلی سریع به اوج رسیدید، مشکلی نیست. این اولین بار است که رابطه زناشويي دارید و هیجان انگیز است.

دقیقاً این جمله را به او بگویید تا بفهمد که شما او را زیبا و جذاب می بینید. سپس کمی صبر کنید و دوباره رابطه زناشويي را امتحان کنید. از اینکه پس از اولین اوج چقدر سریع به رابطه زناشويي باز می گردید شگفت زده خواهید شد.

یکی از نکات مهم برای باکره های مرد این است که به خاطر داشته باشند رابطه زناشويي بار دوم بهتر خواهد بود. شما  بیشتر دوام خواهید آورد و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت زیرا قبلاً یک بار این کار را انجام داده اید.

مقاله مرتبط: آموزش ماه عسل: نكات مهم برای رضایت از رابطه جنسی

7. اگر نتوانید نعوظ داشته باشید یا نعوظ را حفظ کنید چه؟

اگر در مورد عدم نعوظ یا حفظ نعوظ مضطرب هستید، چگونه برای اولين رابطه زناشويي آماده شوید؟ بدانید که ممکن است برای اولین بار این اتفاق بیفتد. اگر برای اولین  رابطه زناشويي مضطرب هستید، ممکن است بدن شما به این ترس گوش دهد و شما را ناامید کند. این موضوع مهمی نیست. فقط برای مردان باکره اتفاق نمي افتد، بلکه حتی برای افراد با تجربه هم ممكن است پيش بيايد.

فشار عصبي را از روي هر دويتان برداريد و به پيش نوازي بپردازيد. یک نکته عالی برای مردان باکره اين است كه شما می توانید بدن همسرتان را با چشم ها، دست ها، انگشتان و دهان خود کاوش کنید. صمیمیت فقط مربوط به انجام خود عمل زناشويي نیست.

راه های زیادی وجود دارد که به همسر شما کمک می کند آرام شود و به اوج لذت برسد.

آرامش‌بخش‌ترین واقعیتی که مردان باکره باید بدانند این است که پس از چند جلسه آشنایی با همسرتان ، احتمالاً بدن شما همکاری خواهد کرد. هنگامی که این اتفاق می افتد، با اعتماد به نفس مي توانيد عمل زناشويي را انجام دهيد.

8. با آرامش كنار همسرتان وقت صرف كنيد.

اگرچه مغز شما ممکن است به شما بگوید که “سريع باش، ادامه بده، بالاخره می توانید رابطه جنسی داشته باشید!” ولي شما می خواهید كه هم شما و هم همسرتان از این لحظه فوق العاده لذت ببرید.

وقتي كنار هم با آرامش وقت مي گذارنيد، در نهایت می توانید به عنوان زن و شوهر از نظر جنسی صمیمی باشید.

مقاله مرتبط: چطور به استرس در رابطه جنسي غلبه كنم؟

9. قبل از اولين رابطه زناشويي پيش نوازي انجام دهيد.

یکی دیگر از اولین نکات شبانه برای مردان برای خاطره انگیز ساختن این شب عروسی این است که وقتی به شب عروسی مورد انتظار خود رسیدید، وقت بگذارید.

شما به تازگی یک روز بزرگ را سپری کرده اید، و اکنون شما دو نفر تنها هستید. شاید یک حمام با هم، یا صحبت صميمانه به آرامش هر دوي شما كمك كند. روی تخت دراز بکشید و به آرامی یکدیگر را در آغوش بگیرید و ببوسید.

10. از محافظ استفاده کنید

همیشه باید از محافظ استفاده کنید و رابطه زناشويي ایمن داشته باشید، مگر اینکه شما و همسرتان در تلاش برای باردار شدن باشید.

محافظ را مي توانيد از داروخانه تهيه كنيد. محافظ به غیر از محافظت از بارداری غیرمنتظره، از شما در برابر بیماری های مقاربتی نیز محافظت می کند. از محافظ استفاده کنید یا از شریک زندگی خود بخواهید که از روش ایمن پیشگیری از بارداری استفاده کند.

11. یک بازی انجام دهید

برخی افراد وقت خود را صرف می کنند تا در کنار مردم راحت باشند. اگر شما و همسرتان می خواهید بدون زحمت یخ  بين خودتان را بشکنید، یک بازی زناشويي انجام دهید.

بازی‌های زناشويي پرتحرک و در عین حال ساده بسیاری وجود دارد، از جمله تاس زناشويي، جرات و حقيقت زناشويي و غیره. انتخاب کنید و بازی کنید. با اين بازي زناشويي شریک زندگی تان احساس آرامش مي كند و باعث مي شود صميمي تر شويد.

مقاله مرتبط: ايده هاي جذاب براي بازی‌ جنسي زن و شوهري

12. از دوستان با تجربه مشاوره بگیرید

لطفاً سعی کنید نکات جنسی شب عروسی را از افرادی که واقعاً می شناسید و به آنها اعتماد دارید بپرسید. اطلاعات نادرست یا بی تجربگي می تواند همه چیز را خراب کند.

به عزیزان مورد اعتماد خود اعتماد کنید و از آنها مشاوره شب عروسی بخواهید. به آنها با دقت گوش دهید و سپس در مورد آن تحقیق کنید. هر چه بیشتر بدانید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

اگر کسی را ندارید که با او صحبت کنید، همیشه می توانید از یک مشاور دارای مجوز در مورد نکات جنسی در شب عروسی برای داماد كمك بخواهيد.

13. از صحبت کردن ابایی نداشته باشید

یکی از مهم‌ترین توصیه‌های شب اول برای پسرها این است که منطقه درون‌گرايي را ترک کنند و شروع به صحبت کنند. برخی از مردان در صحبت با زنان یا شروع هر گونه مکالمه اعتماد به نفس ندارند.

سکوت در اولین شب پس از ازدواج بین یک زوج می تواند مشکلات عاطفی بزرگتری ایجاد کند. سعی کنید در مورد چیزهای اخیر صحبت های کوچکی انجام دهید.

در مورد زیبایی ظاهری او صحبت کنید، از او بپرسيد آیا ناراحتی را تجربه کرده است یا در مورد چه چيزي دوست دارد صحبت كند.

صبور باشید و تماس چشمی زياد داشته باشید و کلماتی را برای پر کردن سکوت پیدا کنید.

14. نظافت شخصی را فراموش نکنید

یکی از اولین توصیه های شبانه برای داماد این است که مراقب بهداشت و سایر موارد خود باشد. آرایش و تميزي بخشی جدایی ناپذیر از آماده سازی شب عروسی است.

به طور کلی مردان به دلیل آرایش نامرتب خود در اولين زناشويي سرزنش می شوند، بنابراین یک مرد آراسته با موهای کمتر بدن تأثیر بهتری بر جای می گذارد. مطمئن شوید که موهای صورت خود را به درستی مرتب کرده و موهای بدن خود را کنترل کنید.

بهتر است ناخن ها و پاهای خود را نیز تمیز کنید و باید از پوست خود مراقبت کنید. مراقب لباس های نامناسب یا نامناسب باشید. آنها می توانند شما را خوب نشان ندهند.

نتیجه

آنچه در شب اول عروسی اتفاق می افتد را نمی توان به طور دقیق پیش بینی کرد، اما همیشه می توانید با کمک این نکات شب اول برای داماد یاد بگیرید که در شب اول چه کاری انجام دهید.

در مورد اولين رابطه زناشويي پارانوئید نباشید. اگر بتوانید از نظر عاطفی با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنید، همه چیز به سمت بهتر شدن پیش خواهد رفت.

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *