ايده هاي خلاقانه براي بازي هاي جنسي زن و شوهر
بازي جنسي زن و شوهر به افزايش صميمت در ازدواج كمك مي كند.

ايده هاي جذاب براي بازی‌ جنسي زن و شوهري

با انجام این بازی‌ جنسي زن و شوهري همراه همسرتان به زندگي زناشويي تان جذابيت اضافه كنيد. و جلسات ارتباط زناشويي خود را گرم و پرشور کنید. اين بازي ها مطمئنا صميمت شما و همسرتان را بالا خواهد برد.

چه بازی‌ جنسي عاشقانه زن و شوهري مورد علاقه شما باشد یا بیشتر به بازی‌های فانتزی با همسرتان تمایل داشته باشید، براي هر دو مورد در اين مقاله ايده هايي ارائه شده است. بازی‌های سرگرم‌کننده و جنسي برای زن و شوهرها ، زندگی زناشويي شما را تقویت ميکند.

انجام بازی‌ جنسي برای زوج ها می تواند مقدمه ای عالی برای شب های پر از شور و هیجان باشد..

کسانی که در ازدواج خود با مشكل صمیمیت با همسرشان دارند ممکن است بخواهند برای رفع اين مشکل به از اين نوع بازي ها كمك بگيرند.

بنابراین بدون اتلاف وقت، بازی‌ جنسي زن و شوهري و بازی‌های شیطنت‌آمیز را برای انجام با همسرتان در ليست زیر بررسی کنید. اين ليست از بازی‌های متفکرانه و شیرین تا بازی‌ جنسي با همسرتان را در بر شامل مي شود.

1. ستایشگر پنهانی

بازی‌های جنسي زيادي براي افزايش صمیمیت زناشویی وجود دارد، اما این بازي یک راه عالی برای شروع است. تحسین بخشی ضروری از یک رابطه است.

برای این بازی، شما به نوبت ستايشگر مخفي یکدیگر مي شويد. ستايشگر هدایا و سرنخ‌هایی از خود به جا می‌گذارد، در حالی که طرف مقابل با «کشف» هداياي تحسین‌کننده بازی می‌کند، و این بازي در نهایت به یک شب پرشور منجر می‌شود.

براي اين بازی‌ جنسي می‌توانید هدایای ناشناس به خانه براي همسرتان تحویل دهید،  يا یادداشت‌های عاشقانه را در ماشین، جیب‌های شلوار بگذارید، و سرنخ‌هایی بگذارید که او را به یک مکان تاریخی هدایت کند.

این یکی از بهترین بازی‌های جنسي زن و شوهري است که می‌توانید با همسرتان بازی کنید، زیرا بامزه و شيطنت آميز  شروع می‌شود، اما اگر خوب بازی کنید، اين بازی‌ جنسي پتانسیل آن را دارد که به كارهاي جذاب ختم شود. هر چه عاشقانه تر و متفکرتر باشید، بازی بهتری خواهید داشت.

این بازی‌ جنسي جذاب به عنوان یک راه سرگرم کننده برای تقویت مهارت های عاشقانه شما عمل می کند. اگرچه همسر شما حتما  می داند ستايشگر پنهاني اش شما هستيد. اما حرکات شیرین عاشقانه شما باعث نزدیکی و عشق  بين شما و همسرتان می شود (فکر و ايده هاي شما براي اين بازي مهم است). معلوم نبودن شب پرشور نهايي به اين بازي تعليق مي بخشد. باور كنيد گاهی اوقات تمام چیزی که همسر نیاز دارند، يك انتظار جذاب است.

2. بازی بوسیدن

بازی بوسیدن یک بازی‌ جنسي زن وشوهري بسيار جذاب است. هنگامی که  همسرتان را در آغوش گرفته اید و یک فیلم یا برنامه تلویزیونی را تماشا می کنید، کلمه ای را انتخاب کنید و هر زمان که آن کلمه را در فيلم يا برنامه تلويزيوني شنیدید،  همسرتان را ببوسید. احتمالاً فیلم/نمایش را به پایان نخواهید رساند، چون در وسط فيلم مشغول يك ارتباط زناشويي جذاب خواهيد شد.  

بوسیدن یک عمل بسیار صمیمی است که اغلب منجر به صمیمیت فیزیکی بیشتر می شود. مشکل این است که زن و شوهرهايي که مشکل صمیمیت دارند به اندازه کافی همديگر را  نمی‌بوسند، یا نوک‌های کوتاهی به هم  می‌زنند که کمک چندانی به رابطه‌شان نمی‌کند.

این یکی از بهترین بازی های جنسي زن وشوهري است چون به زوج ها دلیلی برای ارتباط در سطح فیزیکی می دهد.

3. جرات يا حقيقت

حقیقت یا جرأت را می توان به راحتی به دسته بازی های جنسي براي زن و شوهرها منتقل کرد.

برای قسمت حقیقت، چیزی معنادار بپرسید یا سوالاتی را مطرح کنید که جنبه وحشیانه همسرتان را آشکار کند. مثال‌ها می‌تواند موضوعاتي در امتداد این جمله باشد: “چه زمانی فهمیدی که من شخص مورد نظرت هستم؟” یا با این جمله پیش بروید: «یکی از خیالات عمیق و تاریک شما چیست؟».

این فرصتی را برای باز کردن و یادآوری خاطرات یا استفاده از تمایلات جنسی شریک زندگی خود فراهم می کند. هر دو گامی برای ازدواج صمیمی تر هستند.

در مورد جرات، مطمئن شوید که كارهاي مرتبط با جرات حتما شيطنت آميز باشند. هر ايده اي از حركات موزون  برهنه در برابر همسرتان گرفته تا كارهاي جسورانه تر و شيطنت آميزتر روی میز است.

بازی های جنسي زناشویی یا بازی های عاشقانه اتاق خواب باید صمیمیت را بين شما دو نفر افزايش دهد و این  بازي ها باعث نزدیکی زن و شوهر چه از نظر روحی و چه از نظر جسمی می شود.

يك بازي جنسي اين است كه مي توانيد نقش شخصيت دلخواهتان را بازي كنيد و يك قرار ملاقات خيالي با او ترتيب دهيد.
مي توانيد قرار ملاقات با يك شخصيت خيالي را با هم بازي كنيد.

4. قرار ملاقات با يك شخصيت خيالي

اگر قصد دارید با همسرتان بازی‌ جنسي جالبي انجام دهید، قرار ملاقات با يك شخصيت خيالي بهترین گزینه است. این بازی لحظات خوب  و شادي به همراه خواهد داشت.

برای این بازی، قراری را با همسرتان برنامه ریزی کنید و نقش يك شخصيت خيالي را بازي كنيد و  با همسرتان در محلي ملاقات کنید. به فردی کاملاً متفاوت از آنچه که می دانید همسرتان مي شناسد تبدیل شوید و به این نقش متعهد باشید.

مانند غریبه ها رفتار کنید، در گفتگوی شام شرکت کنید، معاشقه کنید، یکی باید دیگری را برای آشنايي دعوت کند و سپس اجازه دهد که اين بازي خيالي به یک شب پرشور فراموش نشدنی تبدیل شود.

نقش آفرینی می تواند با افشای جنبه دیگری از شخصیت شما، صمیمیت را در ازدواج ایجاد کند، که باعث ایجاد ارتباط بیشتر بین زن و شوهرها می شود. چنین بازی هایی که شامل نقش های جنسی می شود، با تشویق افراد به صميمت، موانع را از بین می برد.

5. جعبه فانتزی بسازيد.

جعبه فانتزی می تواند تقریباً یک هفته سرگرم کننده براي شما و همسرتان باشد. تنها چیزی که برای انجام بازی‌ جنسي زن و شوهري مانند جعبه فانتزی نیاز دارید، چند تکه کاغذ، ظرفی برای گذاشتن آن کاغذها است.

هر دو بازیکن پنج  خواسته فانتزی  خود را روی پنج تکه کاغذ می نویسند، تکه های کاغذ را در ظرفی قرار می دهند (یک جعبه کوچک، کاسه یا کلاه)، اين كاغذها را مخلوط می کنند و به نوبت یکی را انتخاب می کنند. فانتزی ها ممکن است شامل خارج کردن رابطه جنسی از اتاق خواب، امتحان موقعیت جدید یا بازي هاي نقش آفريني باشد.

پس از انتخاب كاغذ، كاري را كه روي كاغذ نوشته شده است را امتحان می کنید. این باعث می شود که شب های بسیار هیجان انگیزی با هم داشته باشید. همه فانتزی‌هایی دارند که دوست دارند در آن زندگی کنند، اما به اشتراک گذاشتن آن خیال‌پردازی‌ها، به‌ویژه خیال‌پردازی‌های عمیق و تاریک، می‌تواند ناراحت‌کننده باشد.

این بازی راهی ساده برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی است که دوست دارید با شریک زندگی خود امتحان کنید. اين بازی رضایت زناشويي شما را افزایش می دهد، زیرا به هر دو فرصت داده می شود تا فانتزی های خود را انجام دهند.

6. نقاشی بدن

نقاشی کردن سرگرم کننده است، اما نقاشی بدن می تواند یکی از بهترین ایده های بازی جنسی برای زن و شوهرها باشد. این فعالیت می تواند به بازی های هیجان انگیز و  جذاب برای زوج ها تبدیل شود.

برای انجام این بازی فقط به مقداری رنگ و برس ارگانیک قابل شستشو نیاز است. زوج‌ها از بدن یکدیگر به عنوان بوم نقاشی استفاده می‌کنند و هر چیزی که دوست دارند نقاشی می‌کنند. آنها همچنین می توانند بعد از آن با هم دوش بگیرند.

ضربات نرم و صاف برس، احساسات را تحریک می کند و صمیمیت بین شرکا را تحریک می کند. جدای از آن، این بازی صمیمی همچنین به زوج ها این امکان را می دهد که احساسات و عواطف خود را خلاقانه تر بیان کنند، اين بازي به آنها کمک می کند از نظر عاطفی نیز نزدیک تر شوند.

شما مي توانيد بازي هاي معمولي را تبديل به بازي جنسي كنيد.
زن و شوهر بودن به شما اين امكان را مي دهد كه بازي هاي عادي را جذاب تر بازي كنيد.

7. بازي كلمات عاشقانه

این یکی از شیطنت آمیزترین ایده های اتاق خواب برای زن و شوهرهاست. این بازی‌ جنسي آسان و هیجان انگیز است و مطمئناً می تواند مقدار زیادی حرارت را به زندگی جنسی زن و شوهرها اضافه کند.

اين بازی‌ جنسي به يك تخته و حروف نياز دارد. این همان بازي جمله سازي معمولي است و تنها تفاوتش این است که زن و شوهر فقط می توانند کلمات عاشقانه و حسی بسازند. کسی که بازی را می بازد باید هر کاری که برنده می گوید انجام دهد.

از طریق این بازی‌ جنسي، زوج ها یکدیگر را اذیت می کنند و میل متقابل برای صمیمی شدن ایجاد می کنند. این بازي به آنها اجازه می دهد تا از ارتباط زناشويي تكراري فاصله بگیرند و شب های آنها را کمی هیجان انگیزتر می کند.

8. بازی تويستر براي زن و شوهر

افزودن برخی نكات به بازی محبوب تويستر می‌تواند آن را به یک بازی‌ جنسي بسیار هیجان‌انگیز برای زوج‌های متاهل تبدیل کند.

این بازی به یک تشک پلاستیکی ساده و یک اسپینر نیاز دارد. یک شریک باید داوطلب شود تا بچرخد. بازی تويستر طبق معمول انجام می شود، اما به زوج اجازه می دهد تا از نظر فیزیکی به هم نزدیکتر شوند.

در پایان بازی، بازنده باید هر آنچه را که برنده می خواهد انجام دهد. این بازی زوج ها را در موقعیتی صمیمی قرار می دهد اما آنها را براي انجام هر کار دیگری محدود می کند.

به این ترتیب، زن و شوهر يكديگر را تحریک می کنند. این بازي  صمیمیت آنها را لذت بخش تر می کند.

یکی از دلایل اصلی که باعث می‌شود روابط در طول زمان  جذابيت خود را از دست بدهند، کاهش و صمیمیت فیزیکی یکنواخت است. باور کنید یا نه، این ایده‌های سرگرم‌کننده و صمیمی برای زوج‌ها در واقع می‌تواند شور از دست رفته در یک رابطه را دوباره زنده کند.

این بازی‌ هاي جنسي براي زن و شوهرها فرصتی برای تعامل آزادتر و کشف فانتزی های خود می دهد. بنابراین زندگی جنسی آنها بسیار هیجان انگیزتر می شود.

9. تکرار یک صحنه از یک فیلم

اگر مشتاقانه منتظر داشتن یک زندگی زناشويي گرم هستید، برخی از عادات زوج‌هایی را که گرم‌ترین زندگی‌های جنسی دارند را به خود تلقین کنید. به عنوان مثال، این بازی شیطنت آمیز را برای زوج ها در نظر بگیرید که مربوط به اجرای صحنه های معروف از فیلم مورد علاقه شان است.

یک صحنه در فیلم را انتخاب کنید که شما و همسرتان دوست دارید آن را بازسازی کنید. صحنه را با شریک زندگی خود تکرار کنید. وقتی سعی می کنید ديالوگ ها را به صورت ناشیانه بیان کنید، با شریک زندگی خود خوب بخندید و در ادامه يك شب پرشور منتظر شماست.

مقاله مرتبط: چطور به استرس در رابطه جنسي غلبه كنم؟

10. تیک تیک ساعت

یکی از جذاب ترین بازی های اتاق خواب برای زوج ها، بمب تیک تیک است. یک بازه زمانی بین 15 تا 20 دقیقه انتخاب کنید. در لمس کردن، نوازش کردن و سایر اشکال پیشبازی افراط کنید.

اخطار – تا پايان بيست دقيقه اجازه انجام عمل اصلي را ندهيد.

فقط روی پیش‌بازی جذاب تمرکز کنید که به‌عنوان یک مقدمه عالی برای يك رابطه جذاب عمل مي كند.

11. مرا در آغوش بگیرید، مرا هیجان زده کنید، مرا ببوسید، مرا بکشید (نه به معنای واقعی کلمه!)

مچ دست ها و مچ پاهای همسرتان را به میله های تخت ببندید و برای یک جلسه فوق العاده آماده شوید. در شکوه قدرتی که به تازگی به دست آورده‌اید غوطه‌ور شوید و شریک زندگی‌تان آسیب‌پذیر باشد و در اختیار شما باشد.

او را در آغوش بگیرید، به وجد بیاورید، ببوسیدشان و از اين لحظات لذت ببرید تا زمانی که او از شدت شادي فریاد بزند.( دقت كنيد كه اجراي اين بازي به توافق دو نفره بين شما و همسرتان نياز دارد. بدون توافق اين بازي براي او زجرآور خواهد بود و زندگي زناشويي شما را سرد خواهد كرد.)

12.  با هم قرار بگذاريد در بازي راحت تسليم نشويد.

زمان آن فرا رسیده است که خود را در تنگنای اشتیاق قرار دهید. با شریک زندگی خود با بازیگوشی کشتی بگیرید، دستان او را به هم ببندید و صحنه ای را شبیه سازی کنید که در آن شریک زندگی تان تظاهر به مقاومت در برابر شما می کند.

ماموریت پسر نفوذ است و هدف دختر این است كه اجازه انجام اين كار را به پسر ندهد و به راحتی تسلیم نشود! چیزی که به دست خواهید آورد یک جلسه جنسی واقعاً پرشور است. ( دقت كنيد كه در انجام اين بازي زياده روي نكرده و به همديگر آسيب فيزيكي نزنيد. اين فقط يك بازي است براي افزايش هيجان زناشويي شما)

13. اصلاح محل هاي خصوصي همسرتان

اگرچه در ابتدا ممکن است کمی زشت به نظر برسد، تراشیدن موهای قسمت هاي خصوصي همسرتان می تواند به عنوان بخشی از يك بازی جنسي برای زوج ها انجام شود. اگر هر دوي شما با انجام اين بازي راحت هستيد انجامش بدهيد.

سپس می توانید این بازی را به سطح شيطنت دیگری ببرید. می توانید مقداری خامه فرم گرفته یا سس شکلاتی یا خامه توت فرنگی را روی آن ناحیه بمالید و آن را لیس بزنید. البته شما می توانید طعم  دلخواه خودتان را انتخاب کنید!

مقاله مرتبط: راهنماي صداهاي زناشويي براي نوعروس ها

14. بازي غلغلك دادن

در یک جنگ غلغلک دادن شرکت کنید. هر بار که یک طرف تسلیم می شود، باید یک تکه لباسش را در بياورد.

این بازی می‌تواند بسیار شیطنت‌آمیز شود، و اگر نمی‌توانید منتظر بمانید تا وارد برخی اقدامات هیجان‌انگیز شوید، می‌توانید با حداقل لباس رابطه زناشويي را شروع کنید.

15. نقشه گنج را روی بدن خود طراحی کنید

در این بازی تنها چیزی که نیاز دارید بدن و طعم دلخواه همسرتان است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برهنه شوید و با فشار دادن مقداری سس شکلات یا هر طعم دیگری که همسرتان نتواند در برابر آن مقاومت کند، نقشه گنج طراحی کنید.

می‌توانید از جایی که دوست دارید شریکتان شروع به لیسیدن شما کند، شروع به فشار دادن سس کنید، و می‌توانید مسیر را در محل هايي از بدنتان که دوست دارید همسرتان در آن جستجو کند، پایان دهید.

بازي تكه هاي كاغذ يك بازي جنسي زن و شوهري است كه به شما امكان مي دهد فانتزي دلخواهتان را هيجان انگيز انتخاب كنيد.
شما مي توانيد فانتزي دلخواهتان را روي كاغذ بنويسيد و همسرتان يكي از كاغذها را انتخاب كند.

16. شیشه شماره ها

این بازی به دو شیشه و بیست تکه کاغذ نیاز دارد. هر كدام از شما ده تكه كاغذ داريد. هر دوی شما اعدادی را به قسمت های مختلف بدن خود اختصاص می دهید و آن را یادداشت می کنید. روی هر تکه کاغذ اعداد از یک تا ده را بنویسید، تا کنید و تکه های کاغذ را در شیشه قرار دهید.

هنگامی که هر دوی شما آماده کردن شیشه های خود را به پایان رساندید، اکنون زمان  انجام این بازی براي زوج های شیطان است. کاری کنید که همسرتان یک تکه کاغذ از شیشه شما انتخاب کند و شریک زندگی شما باید آن قسمت خاص بدن را نوازش دهد.

هدف از این بازی تشویق شما به پیش نوازي است. و بله، بازی به پایان نمی رسد تا زمانی که تمام تکه های کاغذ را تمام كنيد و وارد رابطه اصلي شويد.

17.خوراكي هاي خوشمزه بپوشيد.

خوب، این بدون شک یکی از داغ ترین بازی های جنسی برای زن و شوهرها است، و بشقاب کیست؟ البته شما! برای چه کسی؟ شریک زنديگتان.

به عنوان بخشی از این بازی، شما باید بدن خود را با تمام غذاهای خوراکی، ترجیحاً انتخاب همسرتان( چون او قرار است اين خوراكي ها را بخورد)، بپوشانید.

این خوراكي ها می تواند میوه هایی مانند توت فرنگی و گیلاس با مقداری سس شکلات و خامه باشد. به تمام گزينه هاي ممکن فکر کنید. و هنگامی که مشتاقانه منتظر شب زيبا  كنار همسر خود هستید، خود را مانند یک دسر زیبا بپوشید و شریک زندگی خود را به پرخوری دعوت کنید!

مقاله مرتبط: نه نشانه عدم صميمت جنسی در ازدواج

18.عشق حد و مرز نمی شناسد

این بازی در وحشی شدن است. برای این منظور چند لباس ارزان و بدن نما تهیه کنید.

هنوز در این فکر هستید که چه باید کرد؟

اين بازي با پاره كردن لباس هاي بدن نمايي كه پوشيده ايد توسط همسرتان شروع مي شود و ادامه داستان.

19.ماساژ با پایان خوش

به همسر خود یک ماساژ پایان خوش بدهید. راحت، دلپذیر و فوق العاده جذاب است. فقط کمی لوسیون معطر یا روغن ماساژ روی او بمالید و شروع كنيد.

20. منوپولي زن و شوهري

درست مانند بازي منوپولي اصلي ، این بازی دارای زمین و دارایی نیز می باشد. با این حال، بازی شامل سطوح شدید معاشقه است. اجاره را می توان با درآوردن یک تکه لباس پرداخت و اموال را با استفاده از سایر محبت ها خریداری کرد.

21. داستان سرایی جنسی

در این بازی با همسرتان، هر دو تایمر را برای 5 یا 10 دقیقه تنظیم می کنید و بر اساس آنچه به ذهنتان می رسد، یک داستان جنسي تعریف می کنید. این یک بازی ساده است که در آن داغ ترین داستان برنده می شود. در نهایت، مطمئناً هر دوی شما منتظر در شبی پر شور هستید.

22. همممممم و اوووووووه

در این بازی جنسی، شما و همسرتان به نوبت بدن یکدیگر را با استفاده از دست‌ها و لب‌هایتان بررسی می‌کنید و بدن شريك زندگيتان را لمس می‌کنید. شریک زندگيتان فقط باید با استفاده از صداهای “هممممم” و “اوووووووه” برای انتقال احساس خود پاسخ دهد.

این بازي به هر دوی شما کمک می کند تا دقیقاً نقاطی را که شریک زندگی تان دوست دارد لمس شود، کشف کنید.

23. بازی کیک

در این بازی جنسی برای زوج ها، می توانید از برخی مواد کیک مانند خامه فرم گرفته، نوتلا استفاده کنید و مانند لایه های کیک آن را روی بدن همسرتان بمالید. می توانید آن را با گیلاس یا توت فرنگی پر کنید.

نه تنها تزئین بدن همسرتان لذت بخش خواهد بود، بلکه خوردن آن نیز لذت بخش خواهد بود.

24. آواز کثیف

در این بازی جنسی برای زن و شوهرها، شما باید آهنگ مورد علاقه شریک زندگی خود را در حالی که اندام خصوصي او را در کف دست خود نگه دارید بخوانید. نکته مهم زمانی است که متن ترانه را فراموش می کنید. در این لحظه شما باید شروع به تحریک اندام خصوصي  همسرتان کنید و اين كار را تنها زمانی متوقف کنید که بتوانید شعر را به خاطر بیاورید و آواز را از سر بگیرید.

25. آشپزی برهنه

آشپزی برهنه می تواند سرگرم کننده باشد، جایی که هر دو شما مدتی را در آشپزخانه صرف آشپزی برهنه می کنید. هر دوی شما می توانید یک کیک بپزید یا مقداری مرغ یا سبزیجات را کبابی کنید.

وقتی تایمر را تنظیم می‌کنید، می‌توان از اين زمان برای رابطه زناشويي گرم و جذاب هم استفاده کرد.

26. بازی با دما

این یک بازی است که در آن با دمای سرد و گرم بدن شريك زندگي خود را آزمایش می کنید. برای بازی در دمای سرد، می توانید یک مکعب یخ را بین لب های خود قرار دهید و آن را روی بدن همسرتان برای تحریک قرار دهید.

27. چراغ قرمز، چراغ سبز

در طول فعالیت‌های پیش‌ نوازي، سیگنال‌های چراغ قرمز و سبز بهترین عملکرد را دارند. این می تواند برای درک اینکه چه چیزی شریک زندگی را روشن می کند یا حداکثر لذت را می دهد (استفاده از چراغ سبز) و چه چیزی شریک زندگی شما را خاموش می کند (استفاده از چراغ قرمز).

28. یک لیست «بله/نه/شاید» را امتحان کنید

برای انجام این بازی‌ جنسي با همسر ، می‌توانید فهرستی از درخواست هاي جنسي خود ایجاد کنید یا در گوگل در مورد انواع اين رابطه هاي زناشوييي جستجو کنید، و بر اساس فهرست، هر دوی شما می‌توانید به نوبت بر اساس انتخاب‌های شخصی‌تان به بله، شاید، خیر پاسخ دهید.

این یکی از بازی های جنسی هیجان انگیز برای زوج ها است که به اندازه گیری و کشف عمیق ترین خواسته های شریک زندگی شما کمک می کند.

نتيجه گيري

این ایده های بازی‌ جنسي مطمئناً زندگی جنسی شما را تقویت می کند. این ايده ها  به صورت رایگان در دسترس شما هستند و اين ايده ها برخی از بهترین بازی های شیطنت آميز برای زن و شوهرها هستند که هیچ هزینه ای برای شما ندارند اما ازدواج شما را پرشور مي كنند.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *