نامزدبازي:چطور با پيامك از شوهرمان دلبري كنيم
در اين مقاله مي خواهيم در مورد راه هاي دلبري با پيامك از نامزد صحبت كنيم.

نامزدبازي: چطور با پيامك از نامزد دلبري كنيم؟

پیامک یک راه عالی برای معاشقه با نامزد است. پیامک دلبرانه را می توان براي نامزد فرستاد تا کمی سرگرمی به رابطه شما اضافه کند. همچنین می‌توانید از پیامک برای حفظ ارتباط، ایجاد علاقه و ارتباط با نامزد استفاده کنید.

روش 1

باز کردن مکالمه و معاشقه با نامزد

1.با پيامك فرستادن براي نامزدتان گفتگو را باز کنید.

 اگر می‌خواهید با نامزدتان كه هنوز رسمي صحبت مي كنيد معاشقه کنید، سعی کنید به او فرصتی برای چیزی رمانتیک بدهید. به این ترتیب، او ایده را دریافت می کند و اگر علاقه مند است، سعی کنید گفتگو را به آن سمت هدایت کنید.

• به عنوان مثال، با “دیشب خواب تو را دیدم!” یک راه ظریف برای باز كردن سر حرف است. این نشان می دهد که شما ممکن است یک رویای عشوه گرانه یا جنسی در مورد او دیده باشید، و اگر او آن را به این شکل در نظر بگیرد، می توانید گفتگوی عشوه گرانه تری داشته باشید.

اگر او زیرمتن را نادیده بگیرد، متوجه خواهید شد که احتمالاً هنوز چندان علاقه ای ندارد..

2.یک تعارف عشوه گرانه براي نامزدتان بفرستید.

 همه دوست دارند چیزهای خوبی در مورد خودشان بشنوند و تعریف و تمجید راهی عالی برای معاشقه است. اگر می‌خواهید یک مکالمه عشوه‌گر را شروع کنید، سعی کنید یک کامنت عشوه‌جویانه را درج کنید تا به شما کمک کند تا توپ را به دست آورید.

• برای مثال، اگر با نامزدتان امروز بيرون رفته بوديد، می توانید بنویسید: “امروز وقتی ديدمت گرمم شد!”

• اصیل و خاص باشید. شما مجبور نیستید به ظاهر بچسبید، اما آن را چیزی خاص بسازید. به عنوان مثال، به جای گفتن «تو ناز هستی»، می‌توانید بگویید «لبخند زیبایی داری»

با فرستادن پيامك عشوه گرانه براي نامزد مي توانيد دل او را به دست آوريد.

3.سعی کنید در شب براي نامزدتان پیامک بفرستید.

اکنون، احتمالاً نمی خواهید از ساعت 2 بامداد شروع به ارسال پیامک کنید، مگر اینکه بدانید او بیدار است. با این حال، ارسال پیامک در شب می‌تواند صمیمی‌تر باشد و به معاشقه دعوت کند.

• چیزی در مورد شب هر دو شما را دعوت می کند که کمی رها شوید. قبل از ارسال پیامک، صبر کنید تا تاریک شود.

• می توانید بنویسید: “من همه در رختخوابم. شما چه کار می کنید؟”

4.خودتان باشيد.

در یک متن، ممکن است وسوسه شوید که خود را احمق‌تر، پوچ‌تر یا جنسی‌گراتر از آنچه هستید نشان دهید. شما واقعاً نیازی به انجام این کار ندارید، به خصوص که، اگر تازه نامزد كرده ايد براي همسر آينده فيلم بازي نكنيد.

• برای مثال، اگر واقعاً در زندگی واقعی هیجان‌انگیز نیستید، نیازی به استفاده از یک میلیون علامت تعجب ندارید تا نشان دهید چقدر هیجان‌زده هستید.

5. جنبه سرگرم کننده خود را نشان نامزدتان بدهيد.

 در حالی که نمی خواهید خود را به چیزی تبدیل کنید که نیستید، اشکالی ندارد که جنبه سرگرم کننده خود را در متن ها بازی کنید. ارسال پیامک به مکالمه‌های کوتاه‌تر و سبک‌تر کمک می‌کند.

• برای مثال، اگر  امشب را در خانه با لباس خواب می گذرانید. به جای اینکه در مورد آن پیامک بفرستید، از شب سرگرم کننده ای که دیشب بیرون رفتید به او بگویید، مثلاً «دیشب با دخترها رفتم بیرون و خوش گذشت، اما من آرزو می کردم ای کاش آنجا بودی».

6. از سربه سر گذاشتن نترسید.

سربه سر گذاشتن با نامزدتان می تواند به ایجاد صمیمیت کمک کند، تا زمانی که آن مرد دارای حس شوخ طبعی باشد. یکی از مواردی که می توانید او را در مورد آن اذیت کنید، اشتباهی است که او در یکی از متن های خود از بین می برد، مانند یک تصحیح خودکار مسخره.

• به عنوان مثال، اگر او متنی ارسال می کند که می گوید: “فکر می کنم شم هاي شما جذاب هستند” در حالی که احتمالاً منظور او “چشم ها” بوده است، می توانید او را در این مورد اذیت کنید. ممکن است بگویید، “اوه، پس فکر می کنید شم هاي من جذاب هستند، نه؟ شم هاي من کدام قسمت از بدن هستند؟

7.يک اسم مستعار زیبا به او بدهید.

دادن نام مستعار به او ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما به او اجازه می دهد بداند که شما او را دوست دارید. شما به چیزی مردانه‌تر می‌پیوندید یا با چیزهای زیبا و احمقانه‌ای از آن بالا می‌روید. در هر صورت، سعی کنید آن را در یک متن بیاندازید تا به او کمک کنید احساس شما را بداند.

8. کسالت را از بین ببرید.

 ارسال یک متن هر روز تقریباً در یک زمان ممکن است خسته کننده شود. سعی کنید روال خود را با ارسال پیامک در ساعات مختلف روز یا تغییر دادن پیام، از بین ببرید تا او علاقه مند بماند.

• به عنوان مثال، متن دوستانه، “صبح بخیر عزیزم!” یک راه خوب برای سلام کردن در صبح است، اما شما نمی خواهید آن متن را هر روز صبح ارسال کنید.

• با متن هایی مانند “بیدار شو، آفتاب!” یا “بی صبرانه منتظر دیدن شما هستم!” صبح بخير بگوييد.

9. به او بگویید که به او فکر می کنید.

اگر چیزی دیدید که شما را به یاد او انداخت، عکس بگیرید. آن را با یک یادداشت جانبی برای او بفرستید و به او بگویید که این عکس باعث شد در مورد او فکر کنید، که باعث لبخند زدن او می شود.

• به عکس هایی از چیزهایی که او به آنها علاقه دارد یا جوک هایی که دارید بچسبید.

10.گفتگو را ادامه دهید.

اگر در حال ارسال پیامک هستید، باید پایان مکالمه خود را متوقف کنید. فقط دادن پاسخ های یک کلمه ای به او کمکی به گفتگو نمی کند. در عوض، در مورد آنچه گفته می‌شود مشارکت کنید، سؤالی بپرسید یا اگر چیزی برای گفتن ندارید، موضوع جدیدی را معرفی کنید.

• به عنوان مثال، اگر او بگوید، “پس، آیا شما فیلم را دوست دارید؟” فقط نگویید “بله” درعوض، با گفتن جمله‌ای مانند: “بله، مخصوصاً وقتی آنها را با نامزد جان می‌بینم! کی می‌رویم؟”

• از او سؤالی درباره خودش بپرسید، مثلاً «پس نوع غذای مورد علاقه شما چیست؟»

11.صبر کنيد تا نامزدتان براي پيامك جنسي آماده شود.

 ممکن است وسوسه شوید که با متون جنسی شروع کنید، اما ایده خوبی است که کمی صبر کنید. در واقع، احتمالاً ایده خوبی است که قبل از شروع به ارسال پیامک های جنسي براي نامزدتان ، صبر كنيد تا يخ بين شما دو نفر آب شود. مخصوصا اگر ازدواج شما سنتي بوده است.

• معاشقه شما و همسر آينده تان بدیهی است براي شروع كم كم ، مثلا به او بگویید که چشمانش را دوست دارید.

• چیزی که ممکن است بخواهید از آن اجتناب کنید، متون جنسی آشکار است که در آن شروع به صحبت در مورد دستگاه تناسلی می کنید و سعی می کنید او را در چت جنسی درگیر کنید. البته نحوه ارسال پیامک به شما بستگی دارد، اما ممکن است با ارسال این نوع پیامک ها از قبل او را غافلگیر کنید.

12.از فرستادن عكس هاي جنسي از خودتان با چهره مشخص براي نامزدتان صرف نظر كنيد.

در حالی که ارسال عکس‌های عشوه‌آمیز مانند بوسیدن نامزدتان خوب است، اما از هر عكسي که نمی‌خواهید مادربزرگتان در اینترنت آن را ببیند اجتناب کنید – زیرا ممكن است به هر علتي از جمله دزديده شدن گوشي در اينترنت پخش شود.

روش 2 ارسال پیامک براي بيرون قرار گذاشتن با نامزد

1.غيرمستقيم او را دعوت كنيد.

اگر هدفتان قرار ملاقات با نامزدتان است، می توانید با گذاشتن حسگرها شروع کنید. اگر احساس نمی‌کنید که می‌توانید مستقیماً از او برای قرار ملاقات بخواهید، می‌توانید آن را به صورت دوربرگردان دنبال کنید. برای مثال، می‌توانید بگویید که این آخر هفته چه کاری انجام می‌دهید و ببینید آیا او طعمه را می‌گیرد یا خیر.

• می توانید پیامک بزنید، “برنامه شما برای آخر هفته چیست؟ من به سینما می روم?”

2. از او درخواست کنيد

 اگر می‌خواهید مسیر مستقیم‌تری را طی کنید، می‌توانید پیش بروید و از او درخواست کنید. فقط آن را معمولی نگه دارید. به این ترتیب، به او فرصتی می‌دهید که اگر واقعاً وقت ندارد يا نمي خواهد به نامزدي با شما ادامه دهد عقب نشینی کند.

• چیزی مانند “این یک هفته طولانی بود. می توانم از سرگرمی های آخر هفته استفاده کنم. شما چطور؟”

• همچنین می توانید صریح تر باشید: “من دوست دارم اين آخر هفته بیرون بروم. آیا می خواهید این آخر هفته قهوه بخورید؟”

3.پیامک بعد از قرار ملاقات حضوري با نامزد

 اگر قرارتان شگفت‌انگیز بود، یک پیامک راه خوبی برای گفتن این موضوع به او است. البته تماس بهتر است. اما اگر روز بعد وقت ندارید با او تماس بگیرید، ارسال پیامک می‌تواند به او اطمینان دهد که شما هم خوش گذرانده‌اید.

• دقیق تر شدن نیز ضرری ندارد. “رستوراني كه ديشب رفتيم را دوست داشتم. خوشمزه بود! و دوست داشتم شبم را با تو به اشتراک بگذارم.”

روش 3دانستن بایدها و نبایدهای خود

1.پيامك خود به نامزدتان را کوتاه و شیرین نگه دارید.

در حالی که محدودیت‌های ارسال پیامک در زمان‌های گذشته را ندارید، همچنان می‌خواهید تعاملات خود را کوتاه نگه دارید. متن‌های طولانی می‌توانند خسته كننده باشند، زیرا نامزد شما باید تمام آن متن را بپیماید تا بفهمد شما چه می‌گویید.

به عبارت دیگر برای او رمان ننویسید.

مختصر نويسي خوب هستند، تا زمانی که شخصی که به شما پیامک می‌فرستید، طرفدار آنها باشد.

با این حال، شما نمی خواهید از جواب هاي مختصر بیش از حد استفاده کنید، به خصوص آنهایی که مبهم تر هستند. این جواب هاي مختصر همراه با ایموجی‌ها، می‌توانند برای برخی افراد ناراحت كننده هستند.

مقاله مرتبط: چطور همسر را با حرف زدن تحريك كنيم؟

2.مراقب لحن خود باشید.

 به سختی می توان طعنه را در یک پیام متنی به تصویر کشید، به خصوص اگر تازه نامزد كرده ايد. سعی کنید هنگام معاشقه با نامزدتان از کنایه خودداری کنید، حداقل تا زمانی که هر دو یکدیگر را بهتر بشناسید و در تفسیر لحن یکدیگر بهتر باشید.

3.زیاد نامزدتان را منتظر جواب نگذاريد.

 گاهی اوقات، ممکن است احساس کنید که نیاز دارید با فردی که دوست دارید با انتظار برای پاسخ، بازی کنید. این یک نوع جنگ قدرت است. با این حال، در دنیای پیامک، عدم ارسال پیامک به او حداقل در یک روز می گوید که شما او را زیاد دوست ندارید.

• بنابراین اگر او را دوست دارید، مطمئن شوید که به سرعت به او پیامک ارسال کنید.

• واقعاً، در دنیای پیامک، یک ساعت می تواند زمان زیادی به نظر برسد.

4. زیاد پيامك نفرستید.

 اگر در روز بیست پیام ارسال می کنید، ممکن است بسیار زیاد باشد، به خصوص اگر او به تک تک پیام ها پاسخ نمی دهد. شمارش خود را کمتر، در محدوده 3 تا 5 پيام در روز نگه دارید. به این ترتیب، او این شانس را دارد که بین دفعاتی که پیامک می‌فرستید دلتنگ شما شود.

• همچنین، از “آیا متن من را دریافت کردید؟” پیام‌ها، زیرا ممکن است بیش از حد ناامید ظاهر شوند. اگر او پاسخ نمی دهد، احتمالاً فقط مشغول است.

6.سعی کنید پيامك ها را زياد تفسير نكنيد.

اگر بیش از حد تحلیلگر هستید، پیامک می تواند بدترین کابوس شما باشد. این فقط به اندازه کافی متن برای تجزیه و تحلیل به شما می دهد، اما به اندازه کافی نیست تا بتوانید واقعاً اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید. اگر این تمایل را دارید، سعی کنید زیاد پيامك هاي نامزدتان را زياد تحليل نكنيد. گاهی اوقات یک “سلام”. فقط یک سلام است، نه اینکه بگوید به دلیل استفاده نکردن از علامت تعجب به شما علاقه ای ندارم.[19]

7. قبل از ارسال به متن های خود را بخوانيد.

 می دانید که تصحیح خودکار گاهی دوست شما نیست. قبل از ارسال متن خود را بخوانید تا مطمئن شوید که منطقی است. به این ترتیب، شما یک “ها؟” از او براي جواب دريافت نمي كنيد.

• همچنین، در حالی که برای ارسال متن به گرامر کامل نیاز ندارید، دقت در دستور زبان شما ضرری ندارد. همه از دستور زبان ناقص آزرده نمی شوند، اما افراد کمی ممکن است شما را قضاوت کنند.

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *