چطور همسر را با حرف زدن تحريك كنيم
معاشقه با همسر قبل اتاق خواب با تحريك او با حرف زدن شروع مي شود

چطور همسر را با حرف زدن تحريك كنيم؟

صحبت کردن یک راه عالی برای برقراری ارتباط با معشوق و تحريك او در اتاق خواب است. در مورد حرکات اتاق خواب خود به شیوه ای تحریک آمیز  در مورد عملي که در حال وقوع است صحبت كنيد. با کمی تمرین، به زودی می توانید صمیمیت و اشتیاق را در اتاق خواب با حرف زدن تحريك آميز با همسرتان تقویت کنید.

شروع حرف زدن تحريك آميز با همسر

1.از او تعریف كنيد.

از تعريف هاي کوچک شروع کنید. فقط به معشوق خود بگویید که چقدر شگفت انگیز به نظر می رسند یا چقدر در رختخواب عالی هستند. فقط بگویید: “شما با پیراهنتان فوق العاده به نظر می رسید” یا “كنار تو بودن احساس خوبی است.” می‌توانید با گفتن جمله‌ای مانند «دست‌هایت خیلی زيبا هستند» یا «من از پاهایت سیر نمی‌شوم»، از یک قسمت خاص بدن تعریف و تمجید کنید. کاری کنید که معشوق خود احساس جذابيت کند.

یا در وسط روز به همسر خود پیامک ‌دهید، به او بگویید که آرزو می‌کردید الان چه کار می‌کردید: “خدایا، همین الان مي خواستم….. انجام بدم تا خاطره دیشب را دوباره زنده کنم..”

2. قدم به قدم جلو برويد.

 اول در مورد ميزان لذتي كه احساس مي كنيد صحبت كنيد. در شروع صحبت خود به آخر راه اشاره نكنيد. اجازه بدهيد همزمان هر دو به آن نقطه برسيد. به عنوان مثال مي توانيد براي شروع صحبت از جملات زير استفاده كنيد: “

من تو را خیلی می خواهم.”

“تمام روز به تو فكر كردم.”

“خیلی بوی خوبی میده•

 “من مشتاقانه منتظر این لحظه بودم.”

“در حال حاضر خیلی جذاب به نظر میرسی.”

“تو همیشه می دانی چگونه فوراً مرا  تحريك کنی.”

براي تحريك همسرتان از او تعريف كنيد.

3. خجالت نكشيد

ساده ترین راه برای احساس خجالت یا فشار هنگام تلاش برای صحبت تحريك آميز با همسرتان این است که آن را به عنوان یک اجرا در نظر بگیرید. هیچ راه اشتباهی برای صحبت کردن تحريك آميز  وجود ندارد. باید بیانی معتبر از خودتان باشد. چیزی را که نمی خواهید نگویید، بیش از آنچه احساس راحتی می کنید صحبت نکنید و از کلماتی که با آن احساس راحتی نمی کنید استفاده نکنید.

• گاهی اوقات، صحبت های  تحريك آميز از روی متن راه خوبی برای عادت کردن به این موضوع است. ممکن است از طریق تلفن جسورتر و راحت تر باشید، و در نهایت، آنقدر احساس راحتی می کنید که این انرژی را به زندگی واقعی بیاورید.

قسمت دوم

1.واضح حرف زدن

به همسرتان بگوييد: “من عاشق وقتی هستم که [قسمت بدن] من را [فعل] می کنی.” این فرمول عالی برای تحريك کردن است. انواع افعال و اعضای بدن وجود دارد که می توانید آنها را در این جمله وارد کنید تا شریک زندگی خود را تحريك کنید. در اینجا چند گزینه ملایم‌تر وجود دارد، اگرچه می‌توانید گزینه‌های شیطانی‌تر را نیز تصور کنید:

” گردنم را كه می بوسید خوشم مياد.”

” ران هایم را لمس می کنی، كيف مي كنم.”

” گوش هایم را می لیسی لذت مي برم.”

” پشتم را كه نوازش می کنی آرام مي شوم.”

البته، همیشه می‌توانید کلمات دقیقی را که برای تغییر استفاده می‌کنید تغییر دهید. به عنوان مثال، همین جملات را می‌توان به راحتی به صورت «خیلی خوب است وقتی [بخش بدن]منو[فعل]  » را بیان کرد.

2.آنچه را که در حال وقوع است توصیف کنید.

 طوری رفتار کنید که انگار یک مفسر ورزشی جذاب هستید و شما و معشوقتان تنها تیم شهر هستید. اضافه کنید، “من آن را دوست دارم زمانی که…” یا “این احساس خوبی دارد وقتی شما…” و به دنبال آن چه اتفاقی می افتد تا لذت بیشتری را به رویداد اضافه کنید. صحبت کردن در مورد آنچه اتفاق می افتد در حالی که اتفاق می افتد، همه چیز را دو برابر بهتر می کند. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید بگویید:

“من دوست دارم بالای سر شما قرار بگیرم.”

“خوشم مياد ببینم که پیراهنت را در میاری.”

“من عاشق بوسیدن گردنت هستم.”

“من عاشق درآوردن لباس هایم برای تو هستم.”

3. بپرسید که آیا همسرتان از کاری که انجام می‌دهید خوشش می‌آید.

 در حالی که به لمس و نوازش همسر خود ادامه می دهید، از او بپرسید که آیا کاری را که با او انجام می دهید دوست دارد یا خیر. فقط نگویید “آیا این را دوست داری؟” دوباره و دوباره. در عوض، آن را با هم مخلوط کنید و مشخص کنید

از همسر خود بپرسید که آیا دقیقاً کاری را که شما با او انجام می دهید دوست دارد یا خیر. این می تواند یک راه عالی برای یادگیری بیشتر در مورد آنچه شریک زندگی شما لذت می برد باشد!

خوشت مياد وقتی تو را آنجا لمس کنم؟”

“دوست داری وقتی تو را اینطور میبوسم؟”

“آیا وقتی تو را در اینجا/اینطور نوازش می کنم، احساس خوبی دارد؟”

4. بگو چقدر هیجان زده ای

 از این که به معشوق خود بگویید چقدر به شما احساس خوبی می دهند نترسید. حتی یک جمله ساده، “من خیلی تحريك شدم” یا “تو داری منو تحريك میکنی” میتونه خیلی کمک کنه. تنها با شنیدن میزان هیجان شما، شریک زندگی شما بیشتر برانگیخته می شود. شما می توانید در مورد احساس تحريك خود دقیق تر باشید و حتی می توانید برای تأکید به قسمت های خصوصی خود مراجعه کنید.

همانطور که به صحبت های تحريك آميز ادامه می دهید، فقط به یاد داشته باشید که با پیدا کردن چیزهای جدید برای گفتن که معشوق شما را تحريك می کند، رابطه را تازه نگه دارید. فقط از یک تکنیک استفاده نکنید – اگر شما را  تحريك مي كند سعی کنید تا جایی که می توانید دقیق باشید در حالی که همه چیز را با هم مخلوط می کنید.

• فقط نگویید که كاري حس خوبی دارد – به معشوق خود بگویید کدام قسمت از بدن شما احساس خوبی دارد.

6. فانتزی های خود را آشکار کنید.

 فاش کردن جذاب ترین فانتزی خود یک راه عالی برای صحبت  تحريك آميز کردن با همسر است. تخیلات جنسی خود را به معشوق خود بگویید. ببینید آیا آنها می توانند آن را برآورده کنند. اگر شما و همسرتان واقعاً با هم راحت هستید، خود را رها کنید. همه چیزهایی را که همیشه می خواستید به او بگویید و ببینید چقدر آنها را تحريك می کند.

• فقط با احتیاط ادامه دهید. اگر واقعاً فانتزي هايتان ترسناك است، ممکن است بخواهید قبل از اینکه عمیق ترین تاریک ترین فانتزی خود را به او بگویید، مطمئن شوید که واقعاً با همسر خود راحت هستید.

مقاله مرتبط: چگونه شوهرخود را ببوسید تا او را دیوانه کنید

7. ارگاسم خود را به همسرتان اعلام کنید.

 به سادگی به همسر خود بگویید که در شرف ارگاسم هستید یا احساس می کنید که در راه است، اين كار هر دوی شما را بیشتر تحريك می کند. این باعث می شود که حتی صميمت بیشتر ایجاد شود و باعث می شود که هر دوی شما در صورت وقوع، هیجان بیشتری داشته باشید.

8.به معشوق خود دستور بدهید.

 نترسید که معشوق خود را کمی به اطراف هدایت کنید. به آنها بگویید که می خواهید چه کاری با شما انجام دهند و مدیر کار باشید زیرا آنها تمام خواسته های شما را برآورده می کنند. می‌توانید ساده شروع کنید، با گفتن «پیراهنم را از تنم درآور» و با شروع عشق‌بازی، مفصل‌تر حرف بزنيد.

• از اینکه کمی پرخاشگر شوید نترسید. رئیس باشید و به معشوق خود بگویید دقیقاً چه کاری می خواهید با شما انجام دهد.

• هر دو می توانید به نوبت دستور بدهید. پس از مدتی که رئیس بودید، سعی کنید کمی مطیع باشید و هر کاری که معشوقتان می‌خواهد انجام دهید.

قسمت 3

آداب تحريك آميز حرف زدن

1.مطمئن شوید که هر دو نفر با صحبت های تحريك آميز راحت هستند.

اگرچه صحبت های تحريك آميز برای بسیاری از زوج ها بخش شگفت انگیز رابطه جنسی است، اما همه با اين نوع حرف زدن راحت نيستند. اگر همسرتان با آن مشکلی دارد، مجبورش نکنید. اگر سعی کنید اين كار را به زور انجام دهید، شریک زندگی شما به جای تحريك شدن، دل زده می شود.

همچنین، اگر شریک زندگی شما از صحبت های تحريك آميز شما لذت می برد، اما از انجام این کار راحت نیست، اشکالی ندارد. شاید بهتر باشد به طور کامل از آن صرف نظر کنید. اما آوردن صحبت های تحريك آميز به اتاق خواب کاملاً قابل قبول است حتی اگر فقط یکی از شما در حال صحبت کردن باشد.

2. مرزها را به اشتراک بگذارید.

اگرچه شما و معشوقتان احتمالاً قبل از اولین ماجراجویی جنسی، در مورد انتظارات خود بحث نخواهید داشت، اما مرزهای شما باید در میان گذاشته شود. شما احتمالاً اولین جلسه حرف هاي تحريك آميز خود را خود به خود شروع خواهید کرد، اما در یک مقطع زمانی هر دو باید روشن کنید که آیا کلماتی وجود دارد که باعث ناراحتی شما می شود یا خیر.

• اگر معشوق شما در رختخواب چیزی بیش از حد توهین آمیز برای شما می گوید، متوقف نشوید و عصبانی نشوید. به سادگی چیزی مانند “لطفاً این را تکرار نکنید” بگویید. اگر معشوق شما پیام را دریافت نکرد، می توانید این عمل را متوقف کنید.

• اگر خیلی خجالت می‌کشید که بپذیرید یک کلمه خاص در حین رابطه جنسی باعث ناراحتی شما می‌شود، پس از رابطه به آن اشاره کنید. مطمئن شوید که معشوق شما منظور شما را دریافت می کند.

3. بازی جنسی را با دنياي خارج از اتاق خواب اشتباه نگیرید.

 به یاد داشته باشید که چیزهایی که شما و معشوقتان در اتاق خواب به یکدیگر می گویید بخشی از بازی جنسی است و قرار نیست در دنیای واقعی جدی گرفته شوند. اگر همسرتان به شما اجازه می‌دهد در رختخواب چیزهای خاصی به او بگویید یا آنها را با کلمه خاصی صدا کنید، به این معنا نیست که با این بیان بیرون از رختخواب راحت هستند.

• زمانی که در رختخواب تحريك آميز صحبت می کنید ممکن است متوجه شوید که شما و همسرتان نقش های خاصی را ایفا می کنید. این بدان معنا نیست که این نقش ها بر نقش های واقعی شما در رابطه منعکس می شود.

4. کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید.

از عقل سلیم استفاده کنید و از به کار بردن کلمات و عباراتی که احتمالاً می تواند توهین آمیز باشد خودداری کنید تا زمانی که در مورد حد و مرزهای خود صحبت کنید و در مورد صحبت های تحريك آميز هم دوست ندارید و هم دوست ندارید. به آرامی شروع کنید و در ابتدا از معشوق خود پیروی کنید تا بفهمید چه چیزی برای او مفید است. شما نمی خواهید با گفتن چیزی تحقیرآمیز یا توهین آمیز که واقعاً به معشوق شما صدمه می زند روحیه را از بین ببرید.

5.خودتان را در آن نقش قرار دهید.

 اگرچه صحبت‌های تحريك آميز بخشی از بازی جنسی است و قرار نیست واقعیت را نشان دهد، اما شما باید خودتان باشید. شما هنوز هم باید شبیه خودتان به نظر برسید، درست مثل یک نسخه بدجنس تر و شیطان تر از خودتان. هر چه بیشتر خودتان را دوست داشته باشید، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و کشف پتانسیل گفتگوی تحريك آميز برای شما آسانتر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *