چگونه شوهر خود را ببوسيد
يكي از هنرهاي شما به عنوان زن اين است كه بتوانيد خوب شوهر خود را ببوسيد.

چگونه شوهرخود را ببوسید تا او را دیوانه کنید

آیا می خواهید شوهر خود را ببوسيد و  او را دیوانه کنید؟ بازی بوسیدن خود را ارتقا دهید. تا قفل کردن لب خود را از کسل کننده به لذت بخش تبدیل کنید. تحريك کردن یک مرد نیازی به کار زیادی ندارد و ما نکات آسانی برای اینکه جلسه عشقبازي بعدی شما را بیشتر گرم کنید، مي گوييم. شما به او نشان خواهید داد که بوسنده فوق العاده ای هستید وعین حال او را دیوانه خواهید کرد.

1. به چشمان شوهر خود خیره شوید.

چشمان خود را به او قفل کنید تا زمانی که عمیقاً به چشمان شما نیز نگاه کند. به این ترتیب قبل از اینکه حتی شروع به بوسیدن کنید. به هم متصل می شوید. هنوز به دور نگاه کردن فکر نکنيد! نگاهت را نگه داريد، تا واقعاً به هم پیوند بخوريد.

وقتی واقعاً می بوسید، می خواهید چشمان خود را ببندید، اما قبل از قفل کردن لب ها، تماس چشمی عالی واقعاً مهم است.

خیره شدن به چشمان او اجازه می دهد تا آن پروانه ها در سینه شما و او نیز پرواز كنند!بعد شوهر خود را ببوسيد

2. شوهر خود را به خود نزدیک کنید.

دستان خود را دور کمر او قرار دهید و او را به خود نزدیک کنید. اگر او کت پوشیده است. كت را بگيريد. به خود بچسبانید. از آن برای نزدیک کردنش استفاده کنید. چند لحظه را صرف کنید تا از بودن درست در کنار یکدیگر لذت ببرید و به برقراری تماس چشمی ادامه دهید بعد شوهر خود را ببوسيد.

• گاهی اوقات، آهسته کردن کارها بهترین راه برای دیوانه کردن شوهرتان است.

• همچنین می توانید او را از باسنش به سمت خود بکشید.

3. برای یک بوسه به سمت او خم شوید و بعد برای چند ثانیه خود را کنار بکشید.

این رفتار طعنه آمیز او را دیوانه می کند! در مورد آن فکر کنید. او کاملاً برای بوسیدن شما آماده است. شما رضایت را به تأخیر می اندازید که فقط باعث می شود او بخواهد شما را بیشتر ببوسد. بعد از اين بازي شوهر خود را ببوسيد.

برای اینکه این کار موثر باشد، لازم نیست مدت زیادی از او دور شوید. پس از یکی دو ثانیه، برای بوسه به عقب خم شوید.

• اگر هر یک از شما در مورد بوسیدن کمی عصبی هستید این نیز یک راه عالی برای از بین بردن تنش است.

4. صورت او را در دستان خود بگیرید.

کناره های صورتش را کاسه کنید و او را حتی بیشتر به خود نزدیک کنید. حالا دیگر لازم نیست نگران برآمدگی بینی باشید! علاوه بر این، به او نشان می دهد که شما مالکیت دارید. او را می خواهید .از نشان دادن آن نمی ترسید. بعد او را ببوسيد.

• پسرها دوست دارند که شریک زندگی آنها ابتکار عمل را به دست بگیرد، بنابراین از انجام برخی حرکت ها نترسید.

5. یک بوسه ی نفسانی ارائه دهید.

با بوسه خود تنش را بشکنید اما بگذارید او بیشتر بخواهد. وسوسه انگیز است که وارد یک جلسه آرایش کامل شوید اما پس از یک بوسه عالی متوقف شوید. دستان خود را در امتداد بدن او حرکت دهید و تماس چشمی برقرار کنید تا بداند که کار شما کاملاً تمام نشده است.

براي تحريك بهتر شوهر خود بايد ياد بگيريد او را چطور ببوسيد.

6. دوباره او را ببوسيد اما با زبانی بیشتر.

دهان خود را کمی باز کنید و روی لب های او فشار دهید. همانطور که اشتیاق زیاد می شود، زبان خود را در دهان او فرو کنید و زبان خود را به سمت زبان او تکان دهید. وقت خود را صرف کنید. با بوسیدن لب بالا و پایین او آزمایش کنید.

• راحت باشید—ممکن است سر خود را کج کرده و چشمان خود را ببندید تا بتوانید واقعاً روی حس تمرکز کنید.

• سعی کنید حرکات شوهر خود را در طول بوسه مطابقت دهید. شما می خواهید مانند یک پازل در کنار هم قرار بگیرید تا احساس راحتی کنید.

7. لاله گوش یا در امتداد خط فک او را ببوسید.

بوسه ها را با حرکت کمی پایین تر در اطراف صورت او قطع کنید. اگر حالت بازیگوشی دارید، لاله گوش او را به آرامی بکشید یا بوسه های زیادی در امتداد فک او بکارید. اگر شما واقعاً می خواهید او را دیوانه کنید، دور صورتش را ببوسید، اما صبر کنید تا دوباره لب هایش را ببوسید.

می توانید این کار را در حالت ایستاده انجام دهید، اما اگر با هم دراز بکشید واقعاً مؤثر است.

8. بوسه هایي را در امتداد گردن و شانه های او بکارید.

بوسیدن سایر قسمت‌های بدن او را کاوش کنید. گلو یا دو طرف گردنش را ببوسید. تا هیجان زده شود. وقت خود را صرف کنید و روی شانه های او کار کنید. شما می توانید به بوسیدن در امتداد تنه او ادامه دهید. یا برای بوسیدن پرشور عمیق لب هایش به بالا برگردید.

• این را به یک بازی تبدیل کنید! شوهر خود را همه جا ببوسید تا حساس ترین نقاط بدن او را پیدا کنید.

• با خیال راحت این بوسه ها را با ماساژ نیز ترکیب کنید. قبل از رسیدن به بازوها و شانه های او، با ماساژ دست شروع کنید. سپس، در حالی که شانه های او را ماساژ می دهید، روی گردن او بوسید.

9. با بوسه های سرد بازی کنید.

جرعه ای آب خنک بنوشید و بلافاصله مچ دست داخلی او را ببوسید. این یک نقطه واقعا حساس است و احساس سرما می تواند او را وحشی کند. شما همچنین می توانید بوسه های جالبی را در امتداد گردن یا خط فک او بکارید تا همه چیز را با هم مخلوط کنید.

• از بوسيدن  لذت ببرید با  اختلاف درجه حرارت! سعی کنید چیزی داغ بنوشید و روی نقاط حساس بوسه بکارید.

10. زمزمه کردن را آزمایش کنید.

شوهر شما با زمزمه شگفت زده می شود. سعی کنید در حالی که گردن او را می بوسید زمزمه کنید یا از سینه او را به سمت پایین می بوسید.

• با زمزمه بازی کنید – زمزمه های بلندتر ارتعاشات سریع تری ایجاد می کنند در حالی که زمزمه های پایین تر، احساس آهسته تر و حسی ایجاد می کنند.

مقاله مرتبط: آموزش بوسه فرانسوي با همسر

11. دستان خود را روی بدن او حرکت دهید.

انگشتان خود را لای موهایش بکشید، بازویش را نوازش کنید یا او را در آغوش بگیرید. اگر دستان خود را ثابت نگه دارید، سفت خواهید شد. در عوض، هنگام بوسیدن دستان خود را روی بدن او حرکت دهید. شما ممکن است انگشتان خود را به پایین پشت او بکشید، دستان خود را روی باسن او قرار دهید، یا ران های او را بمالید.

• اگر پسر شما کمی بی دست و پا به نظر می رسد، دست های او را بگیرید و روی بدن خود بگذارید. به عنوان مثال، اگر دستانش را در کنار خود نگه داشته است، آنها را به سمت خود بکشید و روی باسن خود قرار دهید. • اگر به نظر نمی رسد که او به اين كار علاقه ای دارد، سعی کنید در مورد خواسته هایش با او حرف بزنيد.

مطلب پیشنهادی

شك در رابطه

چگونه بر شک و ترديد در یک رابطه غلبه کنیم

شما و شریک زندگیتان ممکن است قبل از اینکه شک و ترديد در مورد يكديگر …

بوسه روي گردن همسر

معني بوسه به گردن همسر چيست؟ (به علاوه، انواع دیگر بوسه ها)

بوسیدن گردن از طرف شریک زندگی خود مطمئناً قلب شما را پر از عشق می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *