براي نجات ازدواج خود از تظاهر به ارگاسم دست برداريد.
تظاهر به ارگاسم ممكن است راحت ترين راه براي نجات ازدواجتان به نظر برسد ولي اشتباه است.

برای نجات ازدواج خود از تظاهر به ارگاسم دست بردارید

اگر خود را در یک ازدواج یا تعهد طولانی مدت بیابید و میل جنسی شما با همسرتان متفاوت باشد، چه؟ یا اگر عاشق کسی شوید که نمی تواند بفهمد چگونه شما را از نظر جنسی راضی کند و به ارگاسم برساند ؟ در 28 سال گذشته، نویسنده شماره یک پرفروش، مشاور و مربی زندگی، دیوید اسل، به زوج ها کمک می کند تا همه چیز را در مورد ارتباط، تمایلات جنسی و ارتباطات کشف کنند.

خطرات عدم صداقت در تجربیات جنسی با شریک زندگی تان

در زیر، دیوید در مورد خطرات عدم صداقت در تجربیات جنسی با شریک زندگی صحبت می کند. و نحوه اصلاح آن را آموزش مي دهد. ديويد مي گويد چند سال پیش زنی وارد دفتر من شد. خجالت می‌کشید. درباره موضوعی صحبت کند که حتی نمی‌توانست آن را برای همسرش مطرح کند. از 10 سال پیش که همسرش را ملاقات کرده بود، هر ارگاسمی را که تا به حال با او داشته بود جعل کرده بود. او در مورد این موضوع بسیار ناآرام بود، و به همین دلیل فقط آن را به زبان آورد. صورتش قرمز شد. خجالت کشید، به زمین خیره شد، انگشتانش را گرفت، پاهایش را تکان داد، حتی بعد از اظهار نظر نتوانست به من نگاه کند. من به او اطمینان دادم که اگرچه این ممکن است بهترین وضعیت نباشد، اما میلیون ها زن از ابتدا این کار را انجام داده اند.

او با تعجب به من نگاه کرد و گفت: واقعا دیوید؟ هرگز هیچ یک از دوستهايم به من نگفتند که اصلاً ارگاسم خود را جعل می کنند. من احساس می‌کنم تنها کسی هستم که تا به حال اين كار را انجام دادم. «من او را راهنمایی کردم تا به او اطمینان دهم که این کاری بود که از ابتدا توسط بسیاری از زنان انجام می‌شد، خیالش راحت شد. اما اکنون او با خود می اندیشید که در این مورد چه باید بکند؟

ما وارد این بحث شدیم که او و شوهرش چگونه با هم آشنا شدند، اولین تجربه جنسی او با شوهرش چگونه بود و چرا تصمیم گرفت 10 سال ساکت بماند.

مقاله مرتبط: چگونه همسر خود را بغل كنيم؟ انواع مدل ها

عشق به تنهایی برای راضی نگه داشتن شما با یک مرد کافی نیست

او به من گفت اولین تجربه جنسی او با شوهرش وحشتناک بود. این کاملا وحشتناک بود. او در رختخواب مرد چندان مطمئنی نبود، در حالی که در حرفه خود بسیار موفق بود، او به توانایی خود در صحبت کردن در مورد رابطه جنسي یا صرف زمان کافی برای صحبت کردن با همسرش در مورد رابطه جنسي اعتماد نداشت تا مطمئن شود که او خوشحال است. او فکر می کرد که عشق برای راضی نگه داشتن او با مردی که بسیار موفق است کافی است و به نظر می رسید بیرون از اتاق خواب وسایل او را با هم جمع کرده است.

اما پس از 10 سال جعل کردن هر ارگاسمی که او تا به حال با شوهرش داشته است دیگر نمی تواند آن را تحمل کند. او می خواست از ازدواج خارج شود، اما نمی دانست چگونه از نظر مالی خود را تامین می کند. سپس او احساس گناه کرد زیرا می خواست به دلیل عدم وجود رابطه جنسی به ازدواجش پایان دهد.

این فقط در مورد رابطه جنسی نیست، بلکه در مورد ارتباطات نیز هست

همانطور که به صحبت در مورد رابطه جنسی او با همسرش ادامه دادیم کاملاً آشکار شد که این تنها حوزه زندگی نیست که آنها در برقراری ارتباط با آن مشکل داشتند. در مورد امور مالی به شیوه ای سالم نمي توانستند صحبت کنند. در مورد سیاست به شیوه ای سالم صحبت نمي كنند. آنها نمی توانستند در مورد اینکه چگونه فرزندان خود را به شیوه ای سالم تربیت کنند صحبت کنند. و در اینجا، موضوع جنسی، آنها هیچ ایده ای نداشتند که چگونه در مورد تمایلات جنسی، یا عدم لذت جنسی او به شیوه ای سالم صحبت کنند. او شروع به دیدن الگو کرد. این فقط در مورد رابطه جنسی نبود، بلکه در مورد ارتباط نیز بود.

بسیاری از مردان هیچ سرنخی از نحوه مراقبت جنسی از زنان ندارند

بسیاری از زنان این اشتباه را مرتکب می شوند که فکر می کنند مردان باید بدانند چگونه یک زن را راضی کنند، هر مردی باید بداند چگونه به نیازهای جنسی یک زن رسیدگی کند.

در حالی که برخی از مردان این توانایی را دارند که به طور شهودی نیازهای جنسی شریک خود را تنظیم کنند و از آنها مراقبت کنند، بسیاری از مردان هیچ سرنخی ندارند. بگذارید این را تکرار کنم.

بسیاری از مردان هیچ سرنخی از نحوه مراقبت جنسی از زنان ندارند. و چرا اینطور است؟ مردان در فروتنی بسیار سختی دارند، به خصوص در مورد پول و تمایلات جنسی. بنابراین اگر مطمئن نیستند که چگونه یک زن را در رختخواب راضی کنند، واقعاً می ترسند که با پرسیدن از او چه چیزی را دوست دارد، او را کمتر شبیه یک مرد می کند.

حتی پس از سال ها اثبات که نمی تواند، یا نمی توانست به نیازهای جنسی خود رسیدگی کند، از صحبت کردن می ترسید. او به شدت وابسته بود.

ارگاسم های ساختگی راه را برای رنجش فروخورده هموار می کند

من به او گفتم که دلیل حضور او در دفتر من دلیل شماره یک است که چرا ما هرگز نباید در زندگی به ارگاسم جعل کنیم – کینه هایی که در طول سال ها ایجاد شده است، و حالا می خواست از شوهرش طلاق بگیرد، زیرا هرگز راهی برای بازگو كردن احساسش با او پیدا نکرده بود. و به تنهایی با او صادق باشد یا او را نزد مشاور بیاورد تا با هم در مورد عدم رضایت جنسی او صحبت کنند.

هر زنی که در 30 سال گذشته با آنها کار کرده ام و از نظر جنسی در اتاق خواب رضایت نداشته باشد، همین را می گوید. مردها باید بدانند ما به چه چیزهایی نیاز داریم. مردان باید بدانند که چگونه رابطه جنسی دهانی را با یک زن انجام دهند. مردان باید بتوانند اساساً ذهن من را بخوانند و بفهمند که نیازهای من ممکن است با زن دیگری که در گذشته با او بوده متفاوت باشد. بنابراین شروع کردم به آموزش به مراجعه كننده ام که چگونه از ارتباطات غیرکلامی در اتاق خواب استفاده کند تا به دست، دهان، زبانش و موارد دیگر شوهرش  هدایت شود تا او بتواند رضایت بیشتری داشته باشد.

برای کمک به شریک زندگی خود با صدای بلندتر به کارهایی که باید انجام دهد کمک کنید

پس از پیشنهاد من، او شروع به صحبت بازتر  با همسرش کرد و از او سؤالاتی در مورد آنچه که او در اتاق خواب متفاوت می‌خواهد پرسید. در طول شش ماه، ازدواج نجات یافت. شوهر او شروع به توجه به حرکات خفیف او با دستانش، ناله های او و موارد دیگر کرد و شروع کرد به آنچه که باید با او در اتاق خواب متفاوت انجام دهد.

صحبت صادقانه در مورد ارگاسم بسيار مهم است.

چیز خنده دار؟ به دلیل ارتباط غیرکلامی او، زندگی جنسی آنها به طور چشمگیری بهبود یافت. آنها هرگز مجبور به گفتگوی نشسته نشدند، جایی که او به او گفت: “تو به من کمک نمی کنی به ارگاسم برسم و 10 سال است که این کار را نکرده ای.” برای اکثر مردانی که می شنوند ناراحت كننده است. اما ارتباط غيركلامي و هدايت شوهرتان با دست ها و ناله هايتان براي شوهر خوشايند است.

اما از آنجایی که او توصیه هایی را که من برای او ایجاد کرده بودم، در مورد اینکه چگونه بدون صحبت کردن صحبت کند، دنبال کرد، بالاخره نیازهای جنسی او برآورده شد. و زندگی جنسی آنها به طور چشمگیری بهبود یافت، به طوری که از هر دو هفته یک بار به هر 3 تا 4 روز یک بار رسید.

اگر شما یک زن و یا مردی هستید که شریک زندگی‌تان رضایت جنسی شما را جلب نکرده است، مقاله بالا را دوباره بخوانید.

و سپس، مهمتر از همه، با یک مشاور و یا یک درمانگر جنسی تماس بگیرید و شروع به یادگیری تکنیک های مختلفی کنید که ما در عمل خود آموزش می دهیم تا بتوانید در هر زمینه ای از ازدواج یا رابطه خود راضی باشید. تو ارزش اش رو داری. اکنون اين کار را انجام دهید.»

مطلب پیشنهادی

شك در رابطه

چگونه بر شک و ترديد در یک رابطه غلبه کنیم

شما و شریک زندگیتان ممکن است قبل از اینکه شک و ترديد در مورد يكديگر …

بوسه روي گردن همسر

معني بوسه به گردن همسر چيست؟ (به علاوه، انواع دیگر بوسه ها)

بوسیدن گردن از طرف شریک زندگی خود مطمئناً قلب شما را پر از عشق می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *