سي نشانه علاقه متقايل
حتما كسي را دوست داريد و مي خواهيد بدانيد او هم متقابل شما را دوست دارد يا نه

سي نشانه علاقه متقابل

آیا کسی را دوست دارید؟ من می دانم که امیدوار هستید که او نیز شما را دوست داشته باشند. خبر خوب این است که راهی برای دانستن وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به اين سي نشانه علاقه متقابل توجه كنيد. بیايد شروع کنیم!

1.آنها تلاش های متقابل براي شما می کنند

 آیا وقتي با آنها حرف مي زنيد حس مي كنيد این گفتگو می‌تواند برای روزها ادامه داشته باشد؟ این تنها يكي از نشانه های متعدد علاقه متقابل است که به گفته کارشناسان نشان دهنده جذابیت متقابل است.

مشاور میشل هندرسون توضیح می دهد:

“اگر احساس می‌کنید وقتی با کسی قرار ملاقاتی داريد، به همان میزانی که می‌دهید، دریافت می‌کنید، احتمالاً او نیز شما را دوست دارد.”

2. یک تراپيست به شما گفته است اين علاقه متقابل است.

در حالی که این مقاله به بررسی علائم اصلی علاقه متقابل می پردازد، صحبت با یک تراپيست رابطه همیشه مفید است. با کمک آنها می‌توانید در مورد اینکه دوستتان   متقابل دوستتان دارد یا نه، راهنمایی دریافت کنید.

3. تماس چشمی زیادی وجود دارد

چشم ها پنجره ای به روح هستند. بنابراین اگر می خواهید بدانید که آیا فرد مقابل شما به همان اندازه جذب شما شده است، پس باید به چشمان آنها توجه داشته باشید.

آنها ممکن است در ابتدا خجالتی باشند، اما اگر به شما نگاه کنند و سپس به عقب نگاه کنند، نشانه آن است که آنها نیز شما را دوست دارند.

قبل از اینکه متوجه شوید، این تماس چشمی پایدارتر می شود. با گذشت زمان، آنها در زمان های بسیار طولانی تری به شما نگاه خواهند کرد!

نکته: اگر واقعاً می‌توانید به چشم‌های آن‌ها نگاه کنید، سعی کنید به مردمک‌های آن‌ها نیز توجه کنید. اگر آنها گشاد شوند، به این معنی است که آنها نسبت به شما احساس مثبتی دارند (این نشان دهنده جذابیت رمانتیک است).

4.گونه هایشان همیشه برافروخته است

حتی اگر قرار ملاقات شما از رژگونه استفاده می‌کند، باید گونه ها را در حال سرخ شدن (یا سرخ شدن) ببینید و وقتی این کار را انجام دادید، می‌توان گفت که جذابیت متقابلی در جریان است.

دکتر مری لامیا روانشناس توضیح می دهد:

“خودآگاهی از جذب جسمی به شخص دیگری… باعث سرخ شدن شما می شود، زیرا اين جذب جسمي احساس “شرم” را فعال می کنند – فکر می کنید خود را در چشمان دیگران “گرفتار” می کنید.”

5. آنها واقعاً به شما لبخند می زنند

امروزه به راحتی می توان لبخند را جعل کرد. بنابراین اگر می خواهید 100٪ مطمئن باشید که آنها شما را دوست دارند، پس باید لبخند آنها را مشاهده کنید.

ببینید، یک لبخند واقعی باعث حرکت چشم ها می شود. چشم ها را باریک و گوشه ها را چروک می کنند.

در مورد دهان، یک لبخند واقعی باید باعث شود آن را برجسته کند.

اگر یک لبخند ساختگی باشد، بقیه صورت آنها تکان نمی خورد (مگر اینکه بوتاکس یا چیزی مشابه داشته باشند)

علاوه بر این، ردیف پایین دندان های آنها نباید نمایان شود.

به بیان ساده، اگر نشانه‌ها به یک لبخند واقعی اشاره می‌کنند (مخصوصاً یک بار با تماس چشمی طولانی)، این احتمال وجود دارد که آنها نیز به شما علاقه داشته باشند!

6. هر روز با شما ارتباط برقرار می کنند

اگر روزی بدون ارتباط آنها (مثلاً پیامک، تماس یا پیامک) با شما نگذرد، این نشانه علاقه متقابل است. ببینید، آنها نمی توانند با شما تعامل نداشته باشند. بنابراین حتی اگر آنها از شما دور باشند یا در حال حاضر نتوانند با شما باشند، بهترین کار بعدی را انجام خواهند داد. یعنی تا جایی که می توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

7. آنها مانند قهرمان شما عمل می کنند

آیا در ملاقات حضوري با شما همیشه از شما محافظت می کند – یا کارهایی برای شما انجام می دهد؟ نیازی به گفتن نیست، این نشانه واضحی است که او شما را دوست دارد.

می بینید، همه چیز در مورد تحریک قهرمان درونی آنهاست.

من این را از غریزه قهرمان آموختم. این مفهوم جذاب که توسط کارشناس روابط، جیمز بائر ابداع شده است، در مورد چیزی است که واقعاً مردان را به روابط سوق می دهد، که در DNA آنها ریشه دوانده است.

و این چیزی است که بیشتر زنان در مورد آن چیزی نمی دانند.

این حس پس از فعال شدن، مردان را به قهرمانان زندگی زن تبدیل می کنند. مردان احساس بهتری دارند، سخت‌تر عشق می‌ورزند و وقتی کسی را پیدا می‌کنند که می‌داند چگونه اين حس آنها را تحریک کند، قوی‌تر متعهد می‌شوند.

اکنون، ممکن است تعجب کنید که چرا به آن “غریزه قهرمان” می گویند؟ آیا واقعاً مردان باید احساس کنند که ابرقهرمان هستند تا به یک زن متعهد شوند؟

اصلا. مارول را فراموش کنید. نیازی نخواهید داشت که در نقش دختر  ضعيف را بازی کنید یا برای مردتان شنل بخرید. فقط كافي است با كلمات درست از مرد زندگي تان قدردداني كنيد تا او حس قهرمان زندگي شما بودن را داشته باشد. فقط  بلد بودن چیزهای صحیح برای گفتن است تا او متوجه شود که شما و فقط شما را می خواهد.

8. آنها همیشه در کنار شما هستند

چه نشسته باشید – چه ایستاده باشید – می دانید که عاشق شما كنار شما ست اگر او همیشه در کنار شما باشد، از شما خوشش می آید.

یک مقاله Healthline توضیح می دهد که فردی که این کار را انجام می دهد “احتمالاً از حضور شما لذت می برد”.

9. به خاطر حضور شما درنگ می کنند

فرض كنيم  یک همکار به شما علاقه دارد. هر دوی شما با هم از ناهار تمام شده اید. او به جای اینکه وسایل خود را جمع کنند و به سمت ایستگاه های کاری برود، تصمیم مي گيرد مدتی بیشتر با شما بماند.

یا شاید در راهرو با یکدیگر برخورد کرده اید. به جای رفتن به جایی که باید بروند، در عوض یک مکالمه کوچک با شما برقرار می کنند.

بله، این نشانه آن است که آنها نیز شما را دوست دارند. آنها می خواهند زمان بیشتری را با شما بگذرانند، مهم نیست که چقدر کوتاه یا زودگذر باشد.

10. در اطراف شما مضطرب می شوند

آنها شما را دوست دارند – به همین دلیل است که هر وقت در اطراف او هستید مضطرب می شوند. این اضطراب ممکن است ناشی از نگرانی آنها در مورد ظاهرشان باشد  ترس از صدمه دیدن نیز وجود دارد. اگر آنها را دوست نداشته باشید چه؟

بنابراین اگر آنها در حال بی قراری هستند، مانند نوازش بازوی خود یا چرخاندن دکمه بالای خود، بدانید که فقط اعصاب آنها صحبت می کند. به این ترتیب، باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا هر زمان که با شما هستند احساس راحتی کنند.

11. آنها کنجکاو هستند

آیا عاشق شما چیزهای زیادی درباره شما می پرسد؟ خوب، این نشانه علاقه متقابل است.

بهترین چیز در مورد کنجکاوی آنها این است که به آنها کمک می کند بهتر با شما ارتباط برقرار کنند. در واقع، دانشمندان بر این باورند که افراد کنجکاو اغلب روابط بهتری دارند.

در واقع، این برای هر دو شما خوب است!( عده اي البته ذاتا فضول هستند فضولي را با كنجكاوي اشتباه نگيريد). دقت كنيد آيا فقط از شما سوال مي پرسد يا فضول زندگي همه اطرافيان است.

12.توجه زیادی به شما دارند

اگر دوستتان شما را دوست داشته باشد، توجه زیادی به شما خواهد کرد. این یعنی تمرکز روی شما. وقتی با شما هستند، با گوشی خود بازي نمي كنند یا کار دیگری انجام نمی دهند.

13.چیزهای کوچک را به یاد می آورند

شما گذراً در مورد یک جزئیات جزئی صحبت کرده اید و آنها به نوعی آن را به خاطر می آورند.

خوب، شما باید خوشحال باشید زیرا این نشانه علاقه متقابل است. آنها هرچه را که می گویید گوش می دهند (و به خاطر می آورند)، مهم نیست که چقدر پیش پا افتاده به نظر می رسد. نیازی به گفتن نیست، این نتیجه توجه زیاد آنها به شماست!

14. وقتی چیزی در مورد شما جدید است متوجه می شوند

شما موهایتان را  تغيير داده بودند، و این به سختی قابل توجه است – برای دیگران، یعنی. وقتی شخصی شما را دوست دارد، مطمئناً متوجه همه چیز جدید شما می شود. این می تواند یک کوتاه کردن مو باشد – یا ناخن های جدید جلا داده شده شما.حتی ممکن است متوجه شوند که چگونه دندان های خود را سفید می کنید!

باز هم به این دلیل است که آنها توجه زیادی به شما دارند.

در علاقه متقابل وقتي شخص با شما صحبت مي كند صدايش تغيير مي كند.

15. سعی می کنند برای شما خوب به نظر برسند

توجه داشته باشید که قرارتان چگونه «روتوش» می‌شود وقتی با شما هستند؟ به عنوان مثال، برای زنان، آرایش کردن است – و برای مردان، لباس خود را درست می کنند؟

این در حال آماده شدن است، و این نشانه آن است که آنها نیز شما را دوست دارند.

لاچلان براون، بنیانگذار HackSpirit، توضیح می دهد: «دلیل اینکه آنها به طور طبیعی وقتی در اطراف شما هستند تظاهر می کنند این است که می خواهند وقتی در اطراف شما هستند بهتر به نظر برسند.

16. وقتی با شما صحبت می کنند صدای آنها تغییر می کند

توجه کنید که وقتی با شما صحبت می کنند صدای آنها به ظاهر تغییر می کند؟ آنها شما را دوست دارند، به همین دلیل این کار را انجام می دهند!

برای مردان، صدای عمیق تری را متوجه خواهید شد – صدایی که باعث می شود آنها غالب تر به نظر برسند.

در مورد زنان، صدای جیر جیر و بلندتر است.

نویسنده Farrah Daniel توضیح می دهد:

خواه ناخودآگاه باشد یا عمدی، یک فرد لحن صدای خود را تغییر می‌دهد، زیرا می‌خواهد از میان جمعیت متمایز شود تا چشم شما را جلب کند – یا در این مورد گوش شما. (پس) اگر متوجه شدید که هر دوی شما این کار را با یکدیگر انجام می دهید، جاذبه را متقابل در نظر بگیرید.

17. به شما متمایل می شوند

آیا آنها به سمت شما خم می شوند – یا سعی می کنند هر زمان که صحبت می کنید نزدیکتر شوند؟ کارشناسان می گویند این نشانه جذابیت متقابل است.

در واقع، همان مقاله Healthline در بالا ادامه می دهد که “تمايل به یک مکالمه یا سر خم كردن به سمت شخصی معمولاً نشان دهنده علاقه یا هیجان است.”

همچنین ادامه می‌دهد که «نشستن به اندازه کافی نزدیک ، به ویژه با لبخند، نشان‌دهنده جذابیت فیزیکی است».

18. هنگام صحبت کردن بدن آنها به سمت بدن شماست

اگر هر زمان که صحبت می کنید بدن آنها به سمت بدن شما است، نشانه قوی این است که آنها نیز جذب شما شده اند. به این معنی است که شما توجه بی دریغ آنها را دارید!

19. آنها احساس گرما دارند.

منظور من از گرما از نظر دما است. بنابراین وقتی به شما نزديك مي شوند، سعی کنید به دمای بدن آنها توجه کنید. گرمتر از حد معمول است؟ مسلماً آنها فقط زیر نور خورشید بیرون نمی‌رفتند یا ورزش نمی‌کردند، این نشانه آن است که جاذبه‌های متقابلی در حال ظهور است.

دانیال توضیح می دهد:

«افزایش دمای بدن شما نیز محصول جانبی پاسخ جنسی است. نوعی جاذبه وجود دارد.»

21. آنها حرکات شما را منعکس می کنند

آیا قرار ملاقات شما هم مثل شما می نشیند یا می ایستد؟ این چیزی است که متخصصان آن را آینه کاری می نامند. انتظار می رود اینطور باشد، همچنین نشانه آن است که آنها به شما علاقه دارند.

همانطور که یک مقاله بی بی سی توضیح می دهد:

«وقتی افراد جذب یکدیگر می شوند، تمایل دارند از حرکات فیزیکی یکدیگر کپی کنند. وقتی کسی این کار را انجام می دهد، ارتباط خوبی را نشان می دهد و به ما نشان می دهد که علاقه ما متقابل است.»

22.موانع موجود را از بین می برند

اگر آنها به حذف موانع فیزیکی بین شما ادامه می دهند، خوشحال باشید زیرا این نشانه آن است که آنها نیز شما را دوست دارند.

این به این دلیل است که آنها نمی خواهند با چیزی که مانع دید آنها از شما شود، مقابله کنند. آنها فقط می خواهند همه شما را ببینند!

23.در برنامه ریزی پیش قدم می شوند

نمی توان انکار کرد که شما هر دو یکدیگر را دوست دارید. اما البته، شما نمی خواهید فرض کنید.

خوب، من می‌گویم که می‌توان فرض کرد زمانی که قرار ملاقات شما مسئولیت برنامه‌ریزی را بر عهده بگیرد، بی‌خطر است.

در واقع، می‌دانید که وقتی قرارتان به اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشد تا با برنامه‌تان سازگار شود، خوب پیش می‌روید. آنها می خواهند با شما باشند و مطمئن مي شوند که زمان بیشتری را با شما می گذرانند.

24.کارهای زیادی با شما انجام می دهند

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا همكلاسي شما همیشه با شما در یک فعالیت است؟ آنها می توانند در گروه دیگری با دوستان خود باشند، اما به نوعی، آنها همیشه در گروه شما قرار می گیرند.

همیشه اتفاقی نیست اغلب اوقات، این یک قرارگیری استراتژیک است. به این ترتیب، آنها می توانند زمان بیشتری را با شما بگذرانند – اما به روشی نه چندان واضح.

25. آنها مدام سربه سر شما مي گذارند

اگر عاشق شما مدام سربه سر شما مي گذارد، به این معنی نیست که آنها شما را دوست ندارند. در واقع برعکس است!

می بینید، این نشانه آن است که آنها در کنار شما راحت هستند. وقتی در اطراف شما هستند به اندازه کافی احساس امنیت می کنند که خودشان باشند.

علاوه بر این، سربه سر گذاشتن به آن‌ها کمک می‌کند تا تنش‌های عاشقانه‌ای را که در جریان است کاهش دهند. در نهایت، باز كردن احساسات در برابر کسی که می تواند  حس شما را رد کند، وحشتناک است!

و اگر این اتفاق غم انگیز رخ دهد (اگرچه نباید به این دلیل باشد که شما هم آنها را دوست دارید)، می تواند به کاهش ضربه از جانب آنها کمک کند. از آنجایی که مسخره کردن حال و هوای همه جانبه را بازیگوش می کند، برای آنها (و شما) راحت تر خواهد بود.

مقاله مرتبط:14 نشانه كه كسي وانمود مي كند به شما اهميت مي دهد.

26. آنها به شوخی های شما می خندند (حتی اگر آنقدرها هم خنده دار نیستند)

خنده بهترین دارو است، به خصوص در مورد جذابیت. بنابراین اگر طرف مقابل شما به هر چیزی که می گویید می خندند، ممکن است نشانه آن باشد که آنها شما را دوست دارند.

مقاله روانشناسی امروز را توضیح می دهد:

خنده باعث ترشح اندورفین می شود که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود و دیگران داشته باشیم. این احساس خوب بین دو نفر پیوند ایجاد می کند و حس با هم بودن را القا می کند.

همانطور که مقاله در ادامه می‌گوید: «اگر کاری کنید مردم نسبت به خودشان احساس خوبی داشته باشند، شما را دوست خواهند داشت – و خنده دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.»

27.بوی شما را دوست دارند

آیا طرف مقابل شما همچنان عطر شما را تعریف می کند – حتی اگر عطر نزده ايد؟ طبق یک مطالعه، فرمون آندروستادینون که در عرق مردان یافت می‌شود، «جذابیت جفت‌های بالقوه را ارتقا می‌دهد».

28. آنها از حرف زدن با شما نمی ترسند

مطمئناً، ممکن است چند ماهی است که قرار ملاقات گذاشته اید. اما اگر واقعاً شما را دوست داشته باشند، دریغ نخواهند کرد که با شما صحبت کنند.

آنها به شما اعتماد دارند و آینده را با شما می بینند. در ذهن آنها، حرف زدن با شما ممکن است برای رابطه آینده شما مفید باشد.

29. آنها شما را با خانواده و دوستان آشنا کرده اند

خوب، از این واضح تر نمی شود.

ببینید، برخی از افراد در روابط طولانی مدت از معرفی طرف مقابل خود به خانواده و دوستان خود امتناع می ورزند بنابراین اگر شما با وجود اینکه در ابتدای رابطه هستید به یک ملاقات خانوادگي و دوستانه دعوت شده ايد، نشانه این است که آنها عمیقاً جذب شما شده اند.

و اگر فکر می‌کنید خیلی زود است، توری ساسون، کارشناس روابط، معتقد است که «درباره مدت زمانی که آنها را می‌شناسید نیست. این در مورد احساس عاطفی است که با یکدیگر دارید (و) پیوندی که ایجاد کرده اید.”

30. دیگران به شما گفته اند!

اگر به دلایلی از علائم ذکر شده غافل هستید، اطرافیان شما باید شما را متقاعد کنند.

آنها کسانی هستند که متوجه تعامل شما شوند. و اگر آنها به شما می گویند که جذابیت متقابل زیاد و نزدیک است، بهتر است آنها را باور کنید!

نتيجه گيري

شما آنها را دوست دارید – و اگر هر یک از علائم بالا را نشان دهند – واضح است که آنها شما را دوست دارند.

سوال این است: قرار است چه کاری انجام دهید؟

آیا بازی انتظار را انجام خواهید داد – یا از این شانس استفاده خواهید کرد؟

میدونی چی میگم: شانس آشنايي و شروع يك زندگي عاشقانه را به خودتون بديد.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه بفهمیم که کسی ما را دوست دارد

چگونه بفهمیم که کسی ما را دوست دارد

دانستن اینکه آیا کسی شما را دوست دارد یا نه ممکن است دشوار باشد. اگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *