چطور جذاب باشيم
همه ما مي خواهيم ياد بگيريم چطور جذاب باشيم. جذابيت يك موضوع رفتاري است.

چطور يك زن يا يك مرد جذاب تر باشيم؟

آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه چطور مي توانيد يك مرد يا يك زن جذاب تر باشيد؟ جذابيت فقط به ظاهر نيست، افراد جذاب ويژگي هاي خاصي دارند. ما فقط جذب ظاهر جذاب آدم ها نمي شويم بلكه ويژگي هايي مثل اعتماد به نفس، اشتياق و شخصيت افراد است كه ما را جذب خودش مي كند. جذابيت اساس يافتن يك شريك زندگي خوب است.

اگر مي خواهيد كاري كنيد كه مردم شما را دوست داشته باشند، براي مردم جذاب باشيد بايد قانون هاي جذاب بودن را كه در اين مقاله در موردشان صحبت مي كنيم ياد بگيريد.

قانون جذاب بودن

در اين مقاله مي خواهيم قانون جذاب بودن را دوباره تعريف كنيم، جذاب بودن يعني قابل دسترس بودن و جذب افراد، ايده ها و فرصت هاي مناسب.

اول: جذاب بودن يعني چي؟ جذابيت زماني اتفاق مي افتد كه ديگران شيفته و علاقه مند به چيزي يا كسي مي شوند يا احساس مي كنند يه چيزي يا كسي ميل دارند.

جذابيت فقط مربوط به ظاهر نيست مربوط به اعتماد به نفس و قابل دسترس بودن هم هست.

بهترين نكاتي كه مي توانيد براي جذاب تر بودن ياد بگيريد به شرح زير است:

جذاب ترين ويژگي يك نفر

وقتي با فردي آشنا مي شويد، جذاب ترين ويژگي او از نظر شما چيست؟ چشم هايش؟ شوخ طبعي اش؟ تحقيقات نشان مي دهد جذابترين ويژگي يك فرد براي فرد مقابل قابل دسترس بودن است. اعتماد به نفس هم در كنار در دسترس بودن ويژگي مهمي است. اما جذاب ترين صفت همين در دسترس بودن است. معني در دسترس بودن چيست؟ الان در ادامه بيشتر توضيح مي دهم.

وقتي با يك نفر تازه آشنا شديد. سوالي كه در ذهن آن فرد است اين است: آيا اين آدم جفت مناسبي براي من است. وقتي مدتي از آشنايي شما گذشت سوالي كه در ذهن طرف مقابل است اين است” آيا اين فرد با من صميمي مي شود؟” اين سوالات از در دسترس بودن فيزيكي نشات مي گيرد. براي تجارت هم همين موضوع مهم است. طرف مقابل به در دسترس بودن اقتصادي و فكري شما فكر مي كند. او از خودش مي پرسد” آيا اين شخص با من كار خواهد كرد”. بهترين راه براي نشان دادن در دسترس بودن – در يك رويداد، مهماني ، جلسه كاري- اين است كه عملا نشان دهيد در دسترس هستيد. وانمود كردن كافي نيست. شما بايد به مردم نشان دهيد كه از نظر احساسي براي برقراري ارتباط در دسترس هستيد.

مقاله مرتبط: بيست و پنج نشانه كه مي گويد اين مرد هنوز عاشق شماست.

تقويت سيگنال

به افراد نشان دهید که می خواهید با هم ارتباط برقرار کنید، صحبت کنید و ارتباط را شروع کنید. یک بار یک زن در یک رویداد از من پرسید: “آیا واضح نیست که من برای برقراري ارتباط اینجا هستم؟”

خوب، یک اصطلاح روانشناسی به نام سوگیری تقویت سیگنال وجود دارد. به طور خلاصه، سوگیری تقویت سیگنال زمانی است که افراد تمایل دارند فکر کنند نشانه های علاقه آنها به ارتباط برقرار كردن برای دیگران واضح است. اما در واقع،اينطور نيست.

این بدان معنی است که شما واقعاً باید غیرکلامی خود را واضح نشان دهید، در غیر این صورت ممکن است دیگران نشانه ها را قبول نکنند.

بسيار مهم است كه براي جذابيت به صورت غير كلامي هم به افراد نشان دهيد در دسترس هستيد.
به صورت غيركلامي به افراد نشان دهيد تمايل به برقراري ارتباط با آنها داريد.

مرحله اقدام:

در رویداد اجتماعی بعدی خود، به مردم بگویید که چرا آنجا هستید و به دنبال چه هستید. جمله اي مثل:

“من از ملاقات با شما هیجان زده هستم زیرا امیدوار بودم در این رویداد ارتباطات بسیار جالبی برقرار کنم.”

“این رویداد عالی است. من آمدم تا تجارتم را راه بیندازم می توانم كارتم را به شما بدهم؟»

ما متوجه نمی شویم که در دسترس بودن ما آنقدر که فکر می کنیم واضح نیست. سعی کنید در دسترس بودن خودتان را نشان دهید. از استقبال و کنجکاوی افراد در عوض شگفت زده خواهید شد.

دست به سينه وايستادن

كارهايي مثل دست به سينه وايستادن، دو دستي فنجان چاي را گرفتن، چك كردن دائمي گوشي، بغل كردن كيف دستي تان مي تواند مردم را در رويدادها كيلومترها از شما دور كند. اين كارها يعني ما در واقع زبان بدن خود را بسته ايم و از نظر ذهنی احساس بسته بودن می کنیم.

اگر می خواهید جذاب تر به نظر برسید، لازم نیست ظاهر خود را تغییر دهید، فقط باید زبان بدن خود را تغییر دهید تا بازتر باشید. تحقیقات زبان بدن نشان داده است که باز نگه داشتن تنه، قفسه سینه و شکم به روی دنیا بهترین راه برای نشان دادن در دسترس بودن است.

وقتي دست به سينه يك گوشه مي ايستيد به مردم اين پيام را مي دهيد كه نمي خواهيد با آنها ارتباط داشته باشيد.
زبان بدن شما مهمترين نكته در جذابيت است.

زبان بدن باز جذاب تر از هر لباس، مدل مو یا حرکتي است.

یک داستان جالب در مورد اینکه چگونه زبان بدن باز و ذهن باز دست به دست هم می دهند: من در یک رویداد شبکه ای مردم را تماشا می کردم و زن و مردی را تماشا می کردم که حرف مي زدند. در ابتدای گفتگو، زن کیفش را جلوی سینه‌اش گرفته بود و مرد لیوان را جلویش گرفته بود. در یک لحظه مرد شوخی کرد و هر دو شروع به خندیدن کردند. می توانید ببینید که آنها از نظر احساسی آرام می شوند و باز می شوند. در این لحظه زن کیفش را روی شانه‌اش تاب داد و زبان بدنش را باز کرد. در همان ثانیه بعد، مرد لیوان خود را روی میز کنار آنها گذاشت و یک کارت ویزیت بیرون آورد. تا آخر شب به صحبت ادامه دادند

اگر می خواهید به جذابیت خود اضافه کنید، می توانید گردن خود را نیز آشکار کنید. مثل مرلین مونرو كه سرش را به عقب خم کرده و می خندد.

از منظر زبان بدن، گردن باز، در معرض یا نوازش شده نه تنها احساسی‌تر است، بلکه فرومون‌های وسوسه‌انگیز را نیز آزاد می‌کند.

مقاله مرتبط: ده رفتار عاشقانه براي نشان دادن عشق به شوهر

قدرت فنجان ( كيف دستي)

رفتار کیف و فنجان نیز یک شکل رایج مسدود کردن است. نحوه تعامل شخص با محیط خود بر اساس احساساتش است.

به عنوان مثال، اگر زنی احساس ناراحتی می‌کند یا جذب کسی نشود، کیف خود را محکم می گيرد یا آن را جلوی بدنش می‌گذارد. وقتی زنی جذب كسي می شود، به معنای واقعی کلمه نمی خواهد چیزی مانع بین او و معشوقش شود.

هم مردان و هم زنان همین کار را با فنجان نوشیدني خود انجام می دهند و از آن به عنوان مانعی برای مسدود كردن دیگران استفاده می کنند.

اگر کیفش را شل نگه داشته باشد و جلوی خود را مسدود نکند، این نشان می‌دهد که او راحت است و جذابیت بیشتری دارد. اگر او كيفش را روی زمین، روی میز نزدیک یا پشت صندلی بگذارد بهتر است و معنيش اين است كه می‌خواهد كيفش را برای تعاملش با شما از سر راهتان بردارد.

*لطفاً به متن اینجا توجه کنید: اگر در یک مکان عمومی یا بالقوه خطرناک هستید او ممکن است کیف خود را برای نگرانی های ایمنی در دست بگیرد. اما در یک مکان معمولی یا در یک قرار ملاقات كيف خود را كنار بگذاريد. كنار گذاشتن كيف نشانه خوبی است.

وقتي دريك رويداد اجتماعي كيف يا فنجان را جلوي خودتان نگه مي داريد اين به معني ايجاد مانع بين خودتان و ديگران است.
هم مردان و هم زنان از فنجان چاي يا قهوه به عنوان مانعي بين خودشان و ديگران استفاده مي كنند.

من در واقع یک شب دیگر در یک رویداد مجردی بودم و مرد و زن را تماشا کردم که مشغول صحبت بودند. زن کیفش را تا حدی بدنش را مسدود کرده بود و دسته را محکم زیر بازویش گرفته بود. سپس مرد به او گفت که او یک پزشک است و زن کیف خود را به معنای واقعی کلمه به سمت بالا و روی شانه‌اش تاب داد و كيف را به عنوان مانع بينشان برداشت، شگفت انگیز بود.

خیره شدن

خیره شدن در چشمان كسي عملي براي مدت طولاني  عملي قدرتمند است. وقتی آنها به شما خیره می شوند، اکسی توسین یا “هورمون عشق” افزایش می یابد.

در مطالعه‌ای در مجله تحقیقات شخصیت، از غریبه‌های تصادفی خواسته شد به مدت 2 دقیقه بدون قطع ارتباط چشمی به چشم‌های یکدیگر خیره شوند. آنها “افزایش احساس عشق پرشور نسبت به یکدیگر” را گزارش کردند.

نگاه چشمی آنقدر قدرتمند است که نه تنها در انسان ها کار می کند، بلکه در مورد سگ ها نیز کار می کند. در مطالعه دیگری، سگ ها آموزش دیدند که به چشمان صاحبان خود خیره شوند. پس از دریافت این نگاه‌ها، هم صاحب و هم سگ سطح اکسی توسین افزایش یافته بود.

جالبه، درسته؟ نگاه چشم برای افزایش جذابیت عمل می کند زیرا اکسی توسین به معنای واقعی کلمه در قلب تولید می شود.

وقتی بدن شما اکسی توسین ترشح می کند، به معنای واقعی کلمه آن را در قلب احساس می کنید.

نکته حرفه ای: هر کاری که انجام می دهید، زیاد خیره نشوید. روش مورد علاقه من که در دوران دانشگاه از آن استفاده می کردم این است که تماس چشمی برقرار کنم، تماس را به مدت 3 ثانیه نگه دارم، سپس چشمک بزنم و در حالی که لبخند می زنی به سمتش نگاه کنم. در طول مکالمه، میزان ایده آل تماس چشمی بین 60 تا 70 درصد مواقع است. حتی می‌توانید هنگام صحبت کردن کمتر تماس چشمی برقرار کنید و در حین گوش دادن بیشتر.

تحقيقات نشان مي دهد افرادي كه زياد لبخند مي زنند جذابيت كمتري دارند.
قبل از لبخند زدن صبر كنيد تا به افراد معرفي شويد.

انتظار و لبخند

شاید شنیده باشید که لبخند زدن چیز خوبی است. و هست! من همیشه لبخند می زنم زیرا واقعاً خوشحالم و علاقه مند به ملاقات با افراد جدید هستم.

در مقیاس 1-10، چقدر در مکالمه لبخند می زنید؟ نقطه شیرین من برای لبخند زدن 7 است. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که بیشتر لبخند می‌زنند جایگاه کمتر و قدرت کمتری دارند. بتاها تمایل به لبخند زدن دارند. آلفاها ندارند.

قبل از لبخند زدن صبر کنید تا در یک مکالمه معرفی شوید یا خودتان را معرفی کنید.

سپس، در حالی که با آشنای خود دست می فشارید و نام او را می گویید، لبخندی گسترده بزنید، گویی با شنیدن نام آنها لبخندی بر لبان شما آورده شده است.

مقاله مرتبط: درست حرف زدن با همسرتان هشت نكته

به این ترتیب دیگران احساس خواهند کرد که گویی نام آنها آنقدر برای شما جذاب بوده که باعث می شود شما لبخندی درخشان بزنید. دیگران لذت و شادی شما را دريافت می کنند و باعث ایجاد یک اثر موجی واقعی از جذابيت مي شود.

هوشيار باشيد.

صبر کنید، صبر کنید… آیا قصد دارید همه این نشانه ها را انجام دهید؟ یک ترفند برای انجام آنها وجود دارد…

برای به حداکثر رساندن جذابیت و آن این است که به آرامي آنها را انجام دهيد.

در یک مطالعه در سال 2011، محققان دریافتند که استفاده از سبک هوشیاری غیرکلامی در اولین ملاقات با شخص جدید در واقع خوب است. این یعنی چی؟ هوشیاری یعنی

استفاده از حرکات کوچکتر با حرکات دقیق تر

با استفاده از سرعت و حرکات کندتر صحبت کردن

خم شدن به عقب به جای جلو

به عبارت دیگر، آن را باحال بازی کنید

این حتی ممکن است در تضاد با برخی از نشانه های زبان بدن که تاکنون یاد گرفته اید، باشد. با این حال، آن را مانند “مرحله آزمایش” یک رابطه در نظر بگیرید. وقتی برای اولین بار با کسی ملاقات می کنید، برای او غریبه هستید. بنابراین شما نمی خواهید خیلی قوی باشید.

پس از ایجاد ارتباط کافی، و شروع به راحت تر شدن، می توان از نشانه های جذب مستقیم و جلوتر استفاده کرد. متوجه خواهید شد که وقتی زمان افزایش صمیمیت باشد، اگر زبان بدن آنها شروع به باز شدن کند.

خيره شدن به جمعيت باعث نمي شود جذاب به نظر برسيد.
خيره شدن به مردم به آنها احساس بدي مي دهد.

جستجو نكنيد.

چند بار در یک رویداد اجتماعی بزرگ شرکت کرده اید، و چند نفر را دیده اید که در اطراف ایستاده اند و به جمعيت زل زده اند؟

راهی برای قاتل خلق و خوی! خیره شدن به سمت جمعیت لزوما چیز بدی نیست، اما نشان می دهد که علاقه شما در جای دیگری است (به خودتان نیست). سیگنال دادن به این طریق به دیگران نشان می دهد که شما به طور فعال خود را سرگرم نمی کنید.

مهم نیست کجا هستید، واقعاً با هر کسی که هستید خودتان را سرگرم كنيد. شوخی کنيد دیگرانی که متوجه شما می شوند ممکن است بخواهند به این سرگرمی بپیوندند

خودت را سرگرم کن تنهايي؟ جای نگرانی نیست! می‌توانید با تعامل با هر کسی که در این نزدیکی است، خود را سرگرم کنید – کارکنان، حتی غریبه‌های تصادفی. یا حتی می‌توانید گوشی خود را بالا بکشید و چیزهایی را که برایتان جالب است بیابید. من چند مکالمه داشتم که از این طریق شروع می‌شد، جایی که من به سادگی تلفنم را مرور می‌کردم و مردم می‌خواستند بدانند چرا اینقدر می‌خندم.

حالت صورتتان مهم است.

کنجکاو و علاقه مند به محیط به نظر برسید، چشمانتان پر ستاره باشد و لبخند بزنید – این نشانه های کوچک راه طولانی را برای نزدیک شدن به شما آسان مي كند. اما این به سادگی تغییر حالت چهره شما نیست. شما باید هماهنگ باشید.

باي جذاب بودن بايد حالت چهره و زبان بدنتان هماهنگ باشد.
همه ما فرق بين اعتماد به نفس واقعي و ساختگي را تشخيص مي دهيم.

برای جذابیت بیشتر، زبان بدن و حالات چهره شما باید هماهنگ باشد.

ما رادارهای داخلی داریم که هر زمان که در اطراف افراد ناسازگار باشیم خاموش می شوند:

مرد بي اعتماد به نفسي که سعی می کند با اعتماد به نفس رفتار کند اما بی توجه است

دختری که سعی می کند مردمی رفتار کند اما در اعماق وجودش واقعاً ناامن و بی اعتماد است

دوستی که سعی می کند خوب رفتار کند اما در واقع سمی است و از شما متنفر است

خیلی بهتر است که در مورد عصبی بودن خود صادق باشید. بنابراین، اگر چهره شما فقط رنگ و بویی دارد، خود را بپذیرید، و در این صورت واقعی تر و دوست داشتنی تر خواهید شد. به من اعتماد کن – من در موقعیتی بوده ام که سعی کرده ام اعتماد به نفسم را جعل کنم. هرگز کار نکرد.

مرحله اکشن: می خواهید چه کسی را به تصویر بکشید؟ مردم می توانند ناهماهنگی را در یک فرسخ  دورتر هم حس کنند. همیشه سعی کنید مانند خودتان رفتار کنید و نسخه “ایده آل” خود را فرض نکنید. دفعه بعد که بیرون هستید، سعی کنید احساساتی را که واقعاً احساس می کنید بیان کنید.

قانون پنج در پانزده

قانون پنج در پانزده اين است كه در عرض پانزده دقيقه پنج بار كسي را لمس كنيد. این لمس می‌تواند زمانی باشد که برای اولین بار به کسی نزدیک می‌شوید، و می‌توانید وقتی شوخی می‌کنید یا به اشتراک می‌خندید، لمس‌ها را اینجا و آنجا بپاشید. منطقه تماس خود را انتخاب کنید:

بازو. این یک مکان امن است که من دوست دارم با آن شروع کنم. بازو ایمن ترین است. نزدیک شدن به دست به صمیمیت نزدیکتر می شود.

شانه از آنجایی که به گردن نزدیک‌تر است، ناحیه آسیب‌پذیرتری است. اما در صورت ضربه زدن سریع می‌توان از آن استفاده کرد. از بدن دوری کنید، مگر اینکه برای افزایش صمیمیت آماده باشید. قانون پنج در پانزده عالي است زيرا لمس غير منتظره دوپامين را در بدن آزاد مي كند. لمس آنقدر ضروری است که حتی اعضای پایین ترین طبقه در هند را غیرقابل لمس می نامیدند. لمس غیرمنتظره حتی بهتر است زیرا در واقع باعث افزایش ضربان قلب ما می شود.

از لمس های غیرمنتظره برای افزایش برانگیختگی و هیجان در طول مکالمه خود استفاده کنید.

نکته حرفه ای: لمس خود را بسنجید. شما نمی خواهید کسی را لمس کنید که از آن استقبال نمی کند. زنان نشان می‌دهند که لمس یک غریبه بزرگ‌ترین تجاوز به حریم خصوصی است، در حالی که مردان وقتی لمس از مرد دیگری می‌آمد همین احساس را داشتند. اگر زبان بدن آنها آرام و باز است. بلافاصله پس از لمس شما بسته می شود، نشانه خوبی است که بدانيد نمي خواهند آنها را لمس كنيد.

سمت راست ما

آیا می دانستید طرف ترجیحی وجود دارد که ما دوست داریم مردم در آن باشند؟ این یا سمت چپ بدن ما است یا سمت راست ما. اگر مردم طرف اشتباه من باشند، من بیشتر از حد معمول احساس ناخوشایندی و دست و پا چلفتی می کنم.

چرا ما یک طرف “ترجیح” داریم؟

وقتی دست می‌دهیم، احساسات مثبت ناخودآگاه ایجاد می‌کنیم و معمولاً وقتی دست می‌دهیم، در سمت راست فرد قرار می‌گیریم.

ایستادن در این سمت این احساسات را ناخودآگاه بازآفرینی می کند.

وقتی فردی صادق و  مشتاق همکاري است، سمت راست او بایستید تا به او اعتماد کنید. هنگامی که شخصی در حال بسته  است. در سمت چپ او بایستید تا رابطه را از بین ببرید و تنش و استرس ایجاد کنید.

مرحله اقدام: آیا وقتی در یک طرف ایستاده اید متوجه می شوید که فردی عجیب تر یا ناامن تر از حد معمول رفتار می کند؟ سعی کنید به سمت دیگر بروید. حتی می توانید دفعه بعد که در یک رستوران یا سینما قرار می گیرید، ترجیحات صندلی خود را از شرکا یا دوستان خود بپرسید. از یک طرف به طرف دیگر حرکت کنید و ببینید آیا متوجه حرکات عصبی یا تنش می شوید.

پاهاي افراد

پاها به عنوان بازتاب مستقیم نگرش فرد عمل می کنند. نکته اصلی این است که تشخیص دهید پاهای شخص به کجا اشاره می کند. هنگامی که پاها مستقیماً به سمت شخص دیگری قرار می گیرند، این نشانه جذابیت یا حداقل علاقه واقعی است. از طرف دیگر، اگر پاها به سمت به سمت خروجی باشند، این نشانه آن است که احتمالاً جاذبه وجود ندارد.

نکته اصلی اینجاست: جذابیت فقط به ظاهر نیست. وقتی افراد را با شخصیت و کاریزمای خود جذب می کنید جذاب تر می شوید. غیرکلامی های جذاب نیز کمک زیادی می کند! حتما از این نشانه ها استفاده کنید تا برای هرکسی که ملاقات می کنید جذاب تر باشید.

اشغال كردن فضا

یک راه عالی برای ایجاد اعتماد به نفس و جذابیت این است که فضا را اشغال کنید. جذاب ترین فرد اتاق را تصور کنید. آیا او در گوشه ای پنهان شده است؟ احتمالا نه.

فرد جذاب و با اعتماد به نفس گسترده است. آنها بزرگ هستند و فضای بصری زیادی را اشغال می کنند. سعی کنید خود را گسترش دهید.:

بازوهای خود را روی دسته ها قرار دهید.

پاهای خود را پهن کنید.

وسایل خود را روی اشیا قرار دهید تا آنها را مطالبه کنید

شما همچنین می توانید با استفاده از تکنیک ادامه حرکت، فضا را از طریق محیط خود ادغام کنید.

محیط های مختلف تجربیات متفاوت و بدیعی ایجاد می کنند.

مثالي براي اشغال فضا

به عنوان مثال، آیا تا به حال در یک قرار قهوه یا جلسه کاری بوده اید و به نظر می رسد که ساعت ها ادامه داشته باشد؟ این نشانه بدی نیست، اما احتمالاً آن را به عنوان یک تجربه متمایز به خاطر می آورید.

اکنون آن را با تاریخ دیگری مقایسه کنید که در آن به 3 مکان حرکت می کنید:

ابتدا از دفتر شروع می کنید.

سپس به یک کافی شاپ می روید.

پس از آن، شریک زندگی خود را به یک کافه دسر می آورید.

توجه کنید که چگونه در هر یک از 3 مکان مختلف، می توانید احساسات و عواطف جدید را دعوت کنید.

شاید متوجه شده باشید که فروشندگان خودرو این کار را زیاد انجام می دهند. آنها شما را در یک مکان باز ملاقات می کنند تا درباره ویژگی های یک ماشین صحبت کنند. سپس شما را به لابی می برد تا قبل از تست رانندگی منتظر بمانید. سپس به دفتر، سپس دوباره به ماشین. این به شما این احساس را می دهد که برای مدت طولانی به خرید فکر می کنید.

این نه تنها در تجارت، بلکه در ایجاد روابط صمیمانه نیز مؤثر است. مجردهایی که در قرار ملاقات می گذارند باید این کار را انجام دهند تا «احساس کنند» بیشتر از آنچه که واقعاً همدیگر را می شناسند.

مرحله اقدام: قبل از ملاقات بزرگ بعدی یا جلسه کاری خود، 3 مکان مختلف را که می توانید به آنها نقل مکان کنید، برنامه ریزی کنید. اگر در مکالمه آرامش وجود دارد، یا می‌خواهید به یک موضوع کاملاً جدید برای مکالمه بروید، به مکان‌های جدید بروید. به حرکت ادامه دهید!

چطور با دست ها ژست بگيريم؟

ما عاشق دیدن دست های مردم هستیم. مطالعات نشان داده‌اند که وقتی نمی‌توانیم دست‌های افراد را ببینیم، در اعتماد کردن به آنها مشکل داریم. وقتی دست‌هایتان را در جیب‌هایتان می‌گذارید، آن‌ها را زیر میز می‌گذارید یا پشت یک کت پنهان می‌کنید، جذابیتتان کاهش می‌یابد، زیرا فوراً سیگنال‌های هشداری برای دیگران ایجاد می‌کنید.

در عوض، همیشه دستان خود را نشان دهید. مطالعات نشان می دهد که بهترین حرکات برای استفاده در موقعیت های قرار ملاقات، حرکات گسترده هستند. این حرکات باز بودن و حتی تسلط شما را در برخی موارد افزایش می دهد.

خسته كننده نباشيد

مغز ما مانند کودکان نوپا واقعا گرسنه است. آنها به راحتی خسته می شوند و می خواهند با قطعات سرگرم کننده تغذیه شوند. “جذاب” بودن به سادگی کافی نیست.

جان مدینا، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و زیست شناس مولکولی تکاملی، کشف کرد که مغز از محدوده توجه بسیار کوتاهی برخوردار است. مغز ما جذب افراد و چیزهایی می شود که جذاب، جالب و جذاب هستند. خوشبختانه، شما فردی جذاب، جالب و جذاب هستید!

گاهی اوقات ما خسته کننده رفتار می کنیم. چون می ترسیم “عجیب” یا “متفاوت” باشيم. بنابراین ما همان فیلمنامه های اجتماعی خسته کننده را داریم:

“چه کار میکنی؟”

“شما اهل کجا هستید؟”

“هوا چطور است؟”

ما احساسات واقعی خود را به اشتراک نمی‌گذاریم، خصلت‌های خود را پنهان می‌کنیم و سعی می‌کنیم خود را با آن هماهنگ کنیم. اما می‌دانید چیست؟ شبيه همه  بودن بد است! کسل کننده و غیر جذاب است.

ترس ما از عدم تطابق ما را خسته کننده می کند. 

تحقیقات علمی به ما نشان مي دهد که روش هايي وجود دارد که می‌توانیم از آنها براي افزایش جذابیت استفاده کنیم. چطور این کار را انجام دهیم؟ ما یاد می گیریم که چگونه جالب باشیم.

دوست داشتني باشيد.

آیا شما فردی دوست داشتنی هستید؟ اگر نه، یاد بگیرید که دوست داشتنی خود را افزایش دهید.

تا اينجا نكات براي جذاب بودن را گفتيم در ادامه مي خواهيم موراد جذاب بودن اختصاصي براي زنها و مردها را بيان كنيم.

چطور يك مرد جذاب باشيم؟

جذابیت خود را به عنوان یک مرد چگونه ارزیابی می کنید؟

شماره يك: باكلاس به نظر برسيد.

روزهايي كه مردهايي كه از شكار شير برمي گشتند يا شبيه رمبو بودند جذاب بودند گذشته است. در یک نظرسنجی از 5500 مجرد بین 21 تا 76 سال، 63 درصد از مردم گفتند که ظاهر كثيف بزرگترین علت شکست رابطه آنهاست. قبل از اینکه به کسی نزدیک شوید، باید آراسته باشید.

یک مورد وحشتناک بوی بد دهان قبل از بیرون رفتن حتماً مسواک بزنید و همیشه چند قرص نعناع در جیب پشت خود داشته باشید.

آن ناخن ها را تمیز کنید همین الان ناخن هایتان را چک کنید. استفاده از سوهان ناخن را برای کوتاه کردن ناخن های زبر در نظر بگیرید و عادت جویدن ناخن را کنار بگذارید.

اول لباس هایتان را آماده کنيد. لازم نیست کت و شلوار بپوشی. اما اگر برای تحت تأثیر قرار دادن لباس می پوشید، ممکن است پوشيدن كت و شلوار ایده خوبی باشد. که پیراهن خود را اتو کنید، کفش های خود را تمیز کنید (دستمال مرطوب بچه معجزه می کند!) و برای خلاص شدن از شر قطعات تصادفی پرز از یک غلتک پرز استفاده کنید.

موهای خود را حالت دهید. می‌توانید موهايتان را صاف کنید. یا مقداری ژل اضافه کنید تا کمی حجم و بافت به آن ببخشید. البته بايد موهايتان را بشوريد.

مركز توجه باشيد.

هنگام نزدیک شدن به یک گروه، چگونه به آنها نزدیک می شوید؟ نزدیک شدن مستقیم ممکن است بهترین انتخاب نباشد. این اشتباهی است که اغلب مردان مرتکب می شوند.

چرا؟ زیرا شما به معنای واقعی کلمه خود را در برابر آنها قرار می دهید.

در عوض، به داخل گروه بروید و در وسط قرار بگیرید.

شما مانند یک رهبر به نظر می رسید و در کنار دیگران ظاهر می شوید، نه در برابر آنها.

سایر افرادی که شما را در یک بار می بینند، ارزش شما را افزایش می دهند.

رفتن به داخل گروه جسارت زیادی می خواهد، بنابراین اگر هنوز اعتماد به نفس انجام این کار را ندارید، نگران نباشید! به آرامی پيش  بروید و یک روز به آنجا خواهید رسید

راهنماي لمس همسرتان

وقتي بين شما علاقه اي عاشقانه وجود دارد اينكه دستتان را روي كمر همسرتان قرار دهيد. زماني كه به سمت در حركت مي كنيد. هفت ثانيه اين حركت را انجام دهيد، كمر او را فشار ندهيد اين حركت در حد لمس كردن است.

از عطرهاي ملايم استفاده كنيد.

خانم ها بیشتر جذب کدام رایحه ها می شوند؟ بوی ماجراجویی، درختان کاج و عرق مردانه؟ دوباره فکر کن طبق تحقیقات، زنان در واقع جذب پودر بچه و خیار می شوند. متأسفانه، ممکن است حمل خیار کمی عجیب و غریب باشید. با این حال، پودر بچه را می توان به عنوان یک ضد تعریق عالی زیر بغل استفاده کرد!

در ادامه نكات مهم براي اينكه به عنوان يك زن جذاب به نظر برسيد را بيان مي كنيم( هدف از اين نكات ارائه جذابيت از ديدگاه اكثريت است اگر شما فكر مي كنيد جور ديگري جذاب هستيد روش خودتان را پيگيري كنيد و با افرادي كه مثل خودتان فكر مي كنند آشنا شويد.)

براي جذاب رسيدن از نظر ديگران مي توانيد ويژگي هاي آمده در اين مقاله را رعايت كنيد.
زنان جذاب از نظر ديگران ويژگي هاي مشخصي دارند.

شماره 1. کفش پاشنه دار بپوشید

هم مردان و هم زنان عاشق کفش های پاشنه بلند هستند (البته، گاهی اوقات ما دوست نداریم آن را بپوشیم!). مردم ظاهر آنها و صدای “کلیک” سختی که هنگام راه رفتن روی کفپوش سخت ایجاد می کنند را دوست دارند. کفش های پاشنه بلند مي توانند باعث ایجاد توهم قد شوند. اين كفش ها در حالی که باعث قوس كمر مي شود. پاها را بلند می کند و وضعیت بدن را بهبود می بخشد.

شماره 2. قبل از صميمت زياد شوخي نكنيد.

اگر هنوز صميمي نيستيد، وارد شوخي هاي دستي نشويد اين كار رابطه شما را از بين خواهد برد. سه ثانيه بازوي دوستتان را نگه داريد و رها كنيد نه بيشتر.

شماره 3. دست هايتان را در معرض ديد قرار بدهيد.

اينكه دست در جيب بگذاريد، يا دست هايتان را پنهان كنيد نشانه خوبي براي طرف مقابل نيست و او را از شما دور مي كند.

شماره چهار: از عطر هايي با بوي خوب استفاده كنيد.

طبق تحقیقات قبلی، رایحه های خاصی وجود دارد که مردان جذب آنها می شوند. مردان با بوی کدو تنبل همراه با رایحه اسطوخودوس بیشترین افزایش انگیختگی 40 درصدی را داشتند. دارچین نیز خوب عمل می کند.

مرحله اقدام: سعی کنید از روغن طبیعی اسطوخودوس در ناحیه مچ دست و گردن خود استفاده کنید. ماشین و کیف خود را با خوشبو کننده هوا پای کدو تنبل تهیه کنید و برای حداکثر اثربخشی، دسرهایی را که دارای دارچین هستند سفارش دهید

شماره 5: برافروخته و سرخ شدن

وقتی جذب کسی می شویم، خون به صورت ما جاری می شود و باعث قرمز شدن گونه هایمان می شود. این اتفاق می‌افتد تا اثر ارگاسم را در جایی که ما برافروخته می‌شویم تقلید کند. این یک روش تکاملی است که بدن سعی می کند جنس مخالف را جذب کند. به همین دلیل خانم ها رژگونه می پوشند. این جریان خون در لب ها و چشم ها نیز اتفاق می افتد. هر چه لب ها قرمزتر و چشمان سفیدتر باشد، فرد بارورتر و جذاب تر است.

مرحله عمل: از رژ لب قرمز استفاده کنید. قرمز رنگی است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند.

شماره 6: بيش از حد نگران قيافه خود نباشيد.

هر کی باشی یکی دوستت خواهد داشت

بنابراین اگر همه چیز را در این راهنما انجام داده اید:

روی رویکرد خود کار کرده اید.

با زبان بدن جذاب خود ديگران را میخکوب کرده اید. بر مهارت های اجتماعی خود مسلط شده اید.

اما شما هنوز کسی را پیدا نمی کنید…

صبور باش و خودت باش!

مسئله فقط یافتن فرد مناسب است، نه بیشتر مردم!

 

مطلب پیشنهادی

راه هايي كه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

11 راه برای اینکه به يك زن نشان دهيد دوستش داريد.

ایجاد احساس دوست داشتن، امنیت و احترام به زن زندگی شما، پایه ای عالی برای …

يازده راه براي اينكه به همسر خود بگوييد به توجه نياز داريد.

11 راه برای اینکه به همسر خود بگویید نیاز به توجه بیشتری دارید

وقتی همسر شما با چیزهای دیگری در زندگی اش درگیر می شود، ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *