برنامه ريزي براي رابطه زناشويي
زوج هاي زيادي فكر مي كنند اگر براي رابطه زناشويي برنامه ريزي كنند آن رابطه كسل كننده مي شود

راه برنامه ريزي براي رابطه جنسي بعد از ازدواج

مردم فکر می کنند که برنامه ریزی براي رابطه جنسي تمام لذت رابطه زناشويي را از بین می برد. زوج ها با ایده مشخص كردن يك زمان مشخص براي رابطه زناشويي مبارزه می کنند. آنها دلتنگ خودانگیختگی ای هستند که قبلاً در زندگی خود داشتند. آن‌ها می‌گویند که اگر یک زمان از پیش تعیین‌شده براي رابطه زناشويي مشخص كنند، چه تمایل به رابطه زناشويي داشته باشند چه نداشته باشند، اين رابطه زناشويي می‌تواند  احساسي مثل انجام کار روزمره داشته باشد.

اما اگر الان زندگی شما  با وجود داشتن شغل و بچه ها شلوغ شده است. اشتیاق اولیه براي رابطه زناشويي از بین رفته است. اين برنامه ريزي براي رابطه به شما کمک می کند تا حواستان بيشتر به صميمت بين خودتان و همسرتان باشد.

برنامه ريزي براي رابطه زناشويي باعث استحكام زندگي مشترك مي شود.
برنامه ريزي براي رابطه جنسي زن و شوهر باعث مي شود آنها اطمينان داشته باشند كه همديگر را در طي روزمرگي فراموش نخواهند كرد.

فرصت هايي را براي رابطه زناشويي برنامه ریزی کنید

اجازه دهید با گفتن این نکته شروع کنم که فکر نمی‌کنم برای انجام رابطه زناشويي برنامه‌ریزی کنید. بلكه فکر می‌کنم باید فرصتی برای رابطه زناشويي برنامه‌ریزی کنید. من به زوج ها پیشنهاد می کنم که به برنامه ریزی براي انجام رابطه زناشويي مانند برنامه ريزي براي سفر به زمین بازی فکر کنند. این گردش است که اهمیت دارد، نه کاری که پس از رسیدن به آنجا انجام می دهید.

شما و همسرتان موافقت می کنید که به گردش بروید.در هر لحظه کاری رو که میخواین انجام میدین. شما تا زمانی که می خواهید بمانید می مانید. هیچ چیز نمی گوید که شما باید از سرسره پایین بروید. می توانید کمی تاب بخورید یا روی نیمکت بنشینید. شما از قبل تصمیم نمی گیرید که چه کاری می خواهید انجام دهید. شما به آنجا می رسید و ببینید چه احساسی دارید. این  برنامه ريزي در مورد ایجاد فرصت است كه شايد منجر به رابطه زناشويي بشود و شايد منجر به رابطه زناشويي نشود. هدف ايجاد فرصت است به اين نكته حتما توجه كنيد.

این برنامه ريزي در مورد ایجاد نگرش “شاید” در مورد رابطه زناشويي است.

به جای نه گفتن، فقط به این دلیل که در حال حاضر روحیه ندارید، به زمین بازی می روید و ببینید چه اتفاقی می افتد. هنگامی که به آنجا رسیدید و روحيه تان كمي عوض شد. زمانی که کمی شروع به شيطنت کنید، ممکن است متوجه شوید که علاقه بیشتری به فعالیت زناشويي پیدا می کنید. در برخی از موارد، احتمالاً در نهایت میل به رابطه زناشويي خواهید داشت، در حالی که اگر شروع نکرده بودید، این تمایل را نداشتید.

مقاله مرتبط: ايده هاي جذاب براي بازی‌ جنسي زن و شوهري

شما می توانید با شروع از صفر و ایجاد علاقه نهايتا به رابطه زناشويي برسيد.

این موضوع ازیک مفهوم مهم برای درک زوج ها بهره می برد. ممکن است یک نفر از شما یا هر دوی شما ميلي داشته باشید که من آن را “میل جنسی واکنشی” می نامم. میل فعالانه با افکار و علاقه جنسی مشخص می شود. کسی به رابطه جنسی فکر می کند، احساس تحریک یا میل خود به خودی می کند و می خواهد به دنبال رابطه جنسی باشد. اما میل واکنشی باید لغو شود.

شما یا شریک زندگیتان ممکن است به رابطه زناشويي فکر نکنید. یا ممکن است به طور خود به خودی برانگیخته نشوید. اگر از شما بپرسند که آیا می خواهید رابطه زناشويي داشته باشید، تقریباً همیشه پاسخ ممکن است “نه” باشد.

اما اگر شروع کنید. اگر اوضاع با شریک زندگيتان خوب باشد. اگر زمان و تماس مورد نیاز خود را بدست آورید. ممکن است متوجه شوید که شروع به پاسخ دادن کرده اید. ممکن است شروع به تحریک شدن کنید و سپس ممکن است بخواهید رابطه جنسی داشته باشید.

میل واکنشی به چیزی برای واکنش نیاز دارد. این ميل نیاز به تمایل برای شروع و فرصتی برای ظهور دارد.

یعنی باید از صفر شروع کنید و بهش فرصت بدید. رفتن به زمین بازی، با گشاده رویی اما بدون انتظار، به میل واکنشی فرصتی برای نشان دادن می دهد.

از سفر بدون تمرکز بر مقصد لذت ببرید

بسیاری از مردم بر رابطه زناشويي و رسيدن به اوج لذت متمرکز هستند. اين باعث مي شود که فراموش كنند كه چگونه از لذت و ارتباطی که می توانند در تمام تعاملات فیزیکی خود داشته باشند لذت ببرند. اگر با انتظار در مورد رابطه زناشويي یا رسیدن به اوج  لذت به صمیمیت نزدیک شده اید. ممکن است شگفتی تمام بخش های دیگر این روند را كنار بگذاريد.

“رفتن به زمین بازی” به شما فرصتی می‌دهد تا از هر کاری که در آن لحظه انجام می‌دهید، لذت کامل ببرید، و انتظارات را از پایان آن رها کنید.

وقتی بتوانید بدون داشتن هدف، صمیمیت و تماس با شریک زندگی خود را بچشید، همه برخوردهای شما موفقیت آمیز است. اگر هر دو بتوانید از کاری که انجام می دهید لذت ببرید، شکستی وجود ندارد.

برنامه ریزی نشان دهنده تعهد است

زمانی که زندگی همه چیز را فرا گرفته است. شما مشغول بچه‌ها یا شغل هستید. زمانی که از اشتياق جنسي اولیه در رابطه خود عبور کرده‌اید، و به خصوص وقتی حداقل یکی از شما میل جنسی واکنشی دارد، مهم است که ميل خود را در اولویت قرار دهید. زندگی با اختصاص زمان به آن.

احتمالاً وقت آزاد ندارید که در آن انگشت شست خود را بچرخانید و فکر کنید چه باید بکنید. زندگیتان پر مشغله است. شما باید زماني را براي صميمت زناشويي با همسرتان برنامه ريزي كنيد.

به همین دلیل است که برنامه ریزی فرصت های جنسی بسیار مهم است. این نشان دهنده تعهد  شما دو نفر به سرمایه گذاری در رابطه تان است.

مقاله مرتبط: چطور به استرس در رابطه جنسي غلبه كنم؟

شما هنوز هم می توانید خودجوش باشید

به یاد داشته باشید که هنوز هم می توانید برخوردهای خودجوش داشته باشید! فقط به این دلیل که برای سفر به زمین بازی برنامه ریزی می کنید، به این معنی نیست که نمی توانید از فرصت های دیگر برای داشتن رابطه زناشويي با هم استفاده کنید.

اما اگر این اتفاق نیفتد، حداقل نه خیلی وقت‌ها، حداقل یک فرصت ثابت برای صمیمیت فیزیکی و دیدن اینکه کجا پیش می‌رود، خواهید داشت. نسبت به زمانی که براي اين سفرها به زمين بازي برنامه ريزي را انجام نمی‌دادید، با برنامه ريزي لذت و ارتباط زناشويي بیشتری خواهید داشت.

مطلب پیشنهادی

چگونه بفهميم يك دختر به ما علاقه دارد.

چگونه بفهمید که يك دختر شما را دوست دارد؟

آیا برای مراحل بعدی یک آشنايي آماده هستید اما مطمئن نیستید که دختری که دوست …

چگونه با كسي كه به شما خیانت كرده است رفتار كنيد.

چگونه با کسی که به شما خیانت کرده رفتار کنید

وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، ممکن است احساس تکان‌دهنده یا حتی بیمارگونه کنید. بالاخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *